Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja one
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: WRC3 --> Gigantissa 39 euroa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaitsu71
Jos joku ei ole sattunut vielä huomaamaan, niin Gigantissa WRC3 on tarjouksessa hintaan 39 euroa. En sitten osaa sanoa onko peli tuon 39 euron arvoinen ... Itse sen joka tapauksessa eilen heräteostoksena ostin ;). Kun vaan kerkeis jossain vaiheessa testaamaan.

Itse ostin viikko sitten Gigantista 49eurolla ja kyllä on senkin hinnan arvoinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Marketeissa esittelykoneissa olen ohimennen nähny vaan ja näyttää ainakin kivemmalta kuin WRC2 tai 1. Mites ajotuntuma padilla? WRC 1 oli omasta mielestä hyvä padilla kun taas WRC 2 oli padilla aika syvältä.

Tuota, jos tattejen käyttöä tarkoitat niin tuntuma on hyvä, kuten jo aikaisemmin mainitsin. Mielestäni tässä(kin) suhteessa ollaan palattu alkuperäisen WRC:n jäljille, mikä on pelkästään hyvä asia. Itsekään en pitänyt wrc2:n "padituntumasta".
 
Vedin ykkösen läpi kymmenen kertaa kahessa päivässä ja voitin kaikki kaudet. Se oli liian lyhyt ja helppo, mutta muuten tosi hyvä! Onko tämä samanlainen 3-5h/yhdessä illassa läpi peli?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Vedin ykkösen läpi kymmenen kertaa kahessa päivässä ja voitin kaikki kaudet. Se oli liian lyhyt ja helppo, mutta muuten tosi hyvä! Onko tämä samanlainen 3-5h/yhdessä illassa läpi peli?

Tuossa on 14 rallia ja ammattilaistasolla(6ek:ta/maa) menee n.8 tuntia ja Expert-tasolla(9-10ek:ta/maa) yli 10 tuntia jos putkeen pelaa läpi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Vedin ykkösen läpi kymmenen kertaa kahessa päivässä ja voitin kaikki kaudet. Se oli liian lyhyt ja helppo, mutta muuten tosi hyvä! Onko tämä samanlainen 3-5h/yhdessä illassa läpi peli?

Tuskin noin nopeasti menee mikään peli, ainakaan jos ei tuollainen nörtti kuin sinä. :D
 
WRC3:ssa Monte Carlon pisintä pikistä, jossa oli alkupuolella sellaisia loivia vasen-oikea-vasen-yhdistelmiä. Ajattelin, että tuostahan on hyvä oikoa, kun mutkissa ei näkynyt mitään esteitä. Mutta... kun auto oli jo ajolinjalla, eteen lävähtääkin tolppia... voi prkl... joista sitten vetästään rytisten läpi.

Mulla ei ole koskaan mitään pompsahtanut yhtäkkiä eteen. Miten te oikein ajelette. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peke
Mulla ei ole koskaan mitään pompsahtanut yhtäkkiä eteen. Miten te oikein ajelette. :confused:

Juu ei mullakaan. Ainut mitä oon huomannut niin Ranskan yhellä ek:lla jotain heijastintolppia ilmestyy reuna-aidan viereen sitä mukaa kun ajelee, mut niistä kyllä kestää rymistellä läpi. Sitten jotain kaukaisia vuoria ilmestyy italian teillä.

Kannatta käydä vilkaisemassa tämmöiset sivut jos haluaa kokeilla ajotaitojaan muita rallipelifaneja vastaan. Osallistujina näyttää olevan mm. edellisvuosien WRC-challenge-finalisteja...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peke
Mulla ei ole koskaan mitään pompsahtanut yhtäkkiä eteen. Miten te oikein ajelette. :confused:

Kahdesti olen pelin pelannut läpi ja ainoat mitä on eteen pompannut ajoa haitaten ovat ne testi-ek:n heinäpaalit.
 
Mistä löytäisi sellaisen sivuston mistä löytäisi ek:n aikoja?? voisi vertailla omiin aikoihin. Racing Lineen ei ole vielä tullut wrc3 osiota, eikä taida olla muutenkaan toiminnassa??!!
 
racing-line

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peke
Mistä löytäisi sellaisen sivuston mistä löytäisi ek:n aikoja?? voisi vertailla omiin aikoihin. Racing Lineen ei ole vielä tullut wrc3 osiota, eikä taida olla muutenkaan toiminnassa??!!

Milloin oot käyny katteleen, on se ollut jo useamman viikon:eek: Käykäähän laitteleen aikoja, yritetään pitää Suomen maine rallikansana:D
 
Ei vissiin koskaan.
Näköjään kehittäjä ei tiedä mitä haluavat tehdä.
Tekisivät puhtaasti arcademaisen tai sitten realistisen, mutta ei, aina pitää yrittää jotain siltä väliltä. Oisko sitten liikaa pyydetty kaksi selvästi erilaista pelimoodia, joiden välillä valita?

Nii-i.

Jos jokin päättäisi tehdä niin realistisen rallipelin kuin ikinä voi tehdä, ei sitä kovinkaan moni meistä viitseisi pelata koska se olisi vain niin jumalattoman vaikea.
 
Ylös Bottom