Öh. Taas on peli pilattu aika menestyksekkäästi typerillä valinnoilla. WRC2 oli jo suunta parempaan, kun autoa annettiin säätää kunnolla. Nyt WRC3:ssa ainakaan Professional-tasolla ei pääse säätämään kuin jousitusta, jarrubalanssia ja vaihteistovälityksiä. Ja vieläpä ennen jokaista stagea!
Miten tuo simuloi oikeaa rallia!?
Lisäksi tuntuu aivan käsittättömältä sellainen popup-ilmiö että oksat pois. Auto ja ympäristö näyttää kyllä hienolta mutta... radalle tai sen varteen ilmestyy esteitä n. 50 metriä ennenkuin niihin täräyttää kopiksi! Esim. ekassa rallissa Monte Carlossa kurveihin ilmestyy paaluja (siis jonkinlaisia tienreunusmerkkejä) vähän ennen kuin kurviin on ajamassa. Mitenkäpä noita enää väistät kun olit ajatellut leikata mutkaa suoremmaksi!?
Kokeilin ajaa myös testirataa, jossa oli yhdellä osuudella väistörata ja sen esteet ilmestyi auton keulan eteen sitä mukaa kun edellisestä oli ajanut ohi!
Siis jos grafiikkamoottori pystyy piirtämään maisemaa todella pitkästi niin miksi se ei kykene tuollaiseen perusasiaan kuin radanvarren objektien piirtämiseen jo tarpeeksi kaukaa!
Toiseksi, ainakin konepeltikuvakulmalla auton keulan edessä näkyy välillä jotain outoa "kohinaa" eli valkoisia pikseleitä tai viivoja.
Ei helvetti, kuka prkl on päästänyt taas tämmöstä myyntiin...
Sama homma oli CMR04:n kanssa, kun tuli todettua, että sisäkuvakulmalla ajettaessa kurveihin kunnon sladeissa, ajelu muuttuukin diaesitykseksi...
Miten tuo simuloi oikeaa rallia!?
Lisäksi tuntuu aivan käsittättömältä sellainen popup-ilmiö että oksat pois. Auto ja ympäristö näyttää kyllä hienolta mutta... radalle tai sen varteen ilmestyy esteitä n. 50 metriä ennenkuin niihin täräyttää kopiksi! Esim. ekassa rallissa Monte Carlossa kurveihin ilmestyy paaluja (siis jonkinlaisia tienreunusmerkkejä) vähän ennen kuin kurviin on ajamassa. Mitenkäpä noita enää väistät kun olit ajatellut leikata mutkaa suoremmaksi!?
Kokeilin ajaa myös testirataa, jossa oli yhdellä osuudella väistörata ja sen esteet ilmestyi auton keulan eteen sitä mukaa kun edellisestä oli ajanut ohi!
Siis jos grafiikkamoottori pystyy piirtämään maisemaa todella pitkästi niin miksi se ei kykene tuollaiseen perusasiaan kuin radanvarren objektien piirtämiseen jo tarpeeksi kaukaa!
Toiseksi, ainakin konepeltikuvakulmalla auton keulan edessä näkyy välillä jotain outoa "kohinaa" eli valkoisia pikseleitä tai viivoja.
Ei helvetti, kuka prkl on päästänyt taas tämmöstä myyntiin...
Sama homma oli CMR04:n kanssa, kun tuli todettua, että sisäkuvakulmalla ajettaessa kurveihin kunnon sladeissa, ajelu muuttuukin diaesitykseksi...