P
Poistettu jäsen 3274
Guest
Kyllä, on se vaan erikoinenJännä ku romurallissa ajetaan asiallisesti ja sitten esim. formulassa ajetaan romurallia. On se ihmismieli erikoinen.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä, on se vaan erikoinenJännä ku romurallissa ajetaan asiallisesti ja sitten esim. formulassa ajetaan romurallia. On se ihmismieli erikoinen.
Miksen pääse onlineen pelaamaan vaikka ostin 40e version storesta?live on mutta antaa vaihtoehdoksi vain muokata autoja ja yksinpeliratoja joitakin pystyn ajamaan?Kattelin vähän noita videoita ja voi jestas mihin kuntoon noi autot voi mennäKunnon rusinoita ajaa pitkin rataa. Näytti aika hyvältä jo konsoleilla niin ei varmaan grafiikoissa ole vikaa PCllä 4K jos saa pyörimään, tulossa isoja suorituskyky parannuksia myös tuossa isossa patchissä PClle.
Tässä pelissä auton säädöt vaikuttaa todella paljon, eli säätämällä takaveto pysyy lapasessa.Millä asetuksilla ajatte pleikalla?
Mun on pakko pitää apuja päällä, kun tuntuu, että ilman niitä pyöritään ympyrää heti ekassa mutkassa.. eikä ajosta tule yhtään mitään.
Motorcityssä auton viritykset täysille ja panssarit pois sekä pientä säätöä ja suorilla sitten täysiä seinäänMoikka!
Onkos joku foorumilainen saanut tuon "AJA ROCKETILLA 210KM/H" trophyn?
Millä radalla tuo onnistui itse en löydä sopivaa![]()
4K tuki X:lle ja Prolle.
Privaservut.
2 uutta ilmaista rataa.
Nopeammat latausajat ja optimointia.
+ muuta
Kyllä pleikalla tuli privaa testailtua ainakin jo viikko sitten.Eikun nyt vain privailemaan, jos siltä tuntuu. Viime yönä oli päivitys tullut
Minulla mennyt täysin ohi se päivitys, joten minä testailen tätä vain näin viikon viiveelläKyllä pleikalla tuli privaa testailtua ainakin jo viikko sitten.
Testailin tätä tänään lisää, koska en muistanut koko 4k päivitystä. Valikoissa ei mitään erillistä valintaa ole. Eli pro lienee aina 4k-tilassa jos 4k telkassa kiinni ja asetukset 4k:lla.Eilen tuli hotfix joka mm. paransi 4K-tilan optimointia.
Mites hyvin muuten peli toimii PS4 Prolla 4K-tilassa ja onko paljonkin näyttävämpi? Mitään 60 fps-tilaa ei taida olla?
Eilen tuli hotfix joka mm. paransi 4K-tilan optimointia.
Mites hyvin muuten peli toimii PS4 Prolla 4K-tilassa ja onko paljonkin näyttävämpi? Mitään 60 fps-tilaa ei taida olla?