Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wuchang: Fallen Feathers

Kuolin lähinnä siihen syöksyyn ilmasta ja siihen grabiin, niistä kun selvisi ei ollut suuremmin haasteita. Tosin en kokenut sen kaverinkaan kuolevan kovin nopeasti :confused: no mut siellähän on vaikka miten paljon tutkittavaa ennen kuin tuota tarvitsee tappaa. Voi olla et itsellä oli asetta parannettu jo sen verran, että se vaan kuoli riittävän nopeasti.

On kyllä tällä kertaa todella positiinen "soulslike". Lies of p oli erittäin hyvä. Mutta siinä maailma oli aika lineaarinen. Tässä on kyllä seikkailun tuntua. Khazan oli taas sitten lähinnä taisteluun, ja pomoihin!, keskittyvä melko tylsillä kentillä varustettu soulslike.

Kyllä tämä n. Viiden pomon jälkeen vaikuttaa erittäin hyvältä tekeleeltä.

Varsinkin skill tree ja se ettet ole sidottuna tiettyyn aseeseen koko peliä tekee tästä hieman erinlaisen ja helpommin lähestyttävämmän souls-pelin.
Huhhuijaa, että on vaikea tuo yläkerran bossi! Olen kokeillut jo toistakymmentä kertaa sinun ja @Huttu :n ohjeilla, enkä ole päässyt edes lähelle voittoa. Niin ADHD tuo vihu ja pienessä tilassa tekee ihan helvetisti damaa. Tuo apuri kuolee ihan hiton nopeasti, ja yksin en tuolle pärjää alkuunkaan. Kerrankin kun saa sen grabinsa tehtyä, niin homma on viimeistään siinä. En ymmärrä, miten olette niin helposti tuon päässeet. Tuntuu täysin mahdottomalta tällä erää. Kävin vielä grindaamassa ihan tolkuttomasti, mutta ei tunnu apua siitäkään olevan. Ihan vaikeimpia bosseja, mitä muistan koskaan missään pelissä nähneeni. Tuossa on juuri ne jutut, mitkä ovat minulle tosi hankalia, eli helvetin nopea ja vahva ADHD-vihu pienessä tilassa, ja sitten tekee vielä status effectiä, jonka takia joutuu räpäläämään itemejä, mikä ei minulla tuollaisessa hektisyydessä onnistu kyllä mitenkään.
Oletko nyt käynyt muut paikat läpi ennen tätä pomoa? Yritä vähän kehittää hahmoa vielä ennen taistelua. Tässähän nyt on siitä hyvä peli että itekkin tekee damagea melko hyvin, ettei pomot mitään "sieniä" ole.

On kyllä tällä kertaa todella positiinen "soulslike". Lies of p oli erittäin hyvä. Mutta siinä maailma oli aika lineaarinen. Tässä on kyllä seikkailun tuntua. Khazan oli taas sitten lähinnä taisteluun, ja pomoihin!, keskittyvä melko tylsillä kentillä varustettu soulslike.

Kyllä tämä n. Viiden pomon jälkeen vaikuttaa erittäin hyvältä tekeleeltä.

Varsinkin skill tree ja se ettet ole sidottuna tiettyyn aseeseen koko peliä tekee tästä hieman erinlaisen ja helpommin lähestyttävämmän souls-pelin.

Oletko nyt käynyt muut paikat läpi ennen tätä pomoa? Yritä vähän kehittää hahmoa vielä ennen taistelua. Tässähän nyt on siitä hyvä peli että itekkin tekee damagea melko hyvin, ettei pomot mitään "sieniä" ole.
Menikin sitten heti valittamisen jälkeisellä yrityksellä. Avain oli se, että onnistuin kaksi kertaa tuossa vahvassa iskussa pomon selkään, jolloin se staggeroitui siis kahteen eri otteeseen, mikä riitti sitten hyvin tuon päihittämiseen. Aika inhottava bossi, jossa en olisi varmaan millään pärjännyt ilman noita kahta staggerointia,

Viimeksi muokattu:
Menikin sitten heti valittamisen jälkeisellä yrityksellä. Avain oli se, että onnistuin kaksi kertaa tuossa vahvassa iskussa pomon selkään, jolloin se staggeroitui siis kahteen eri otteeseen, mikä riitti sitten hyvin tuon päihittämiseen. Aika inhottavaa bossi, jossa en olisi varmaan millään pärjännyt ilman noita kahta staggerointia,
Joo toi staggeri on hiton hyvä, sillä sen tosiaan itekki pieksin. Ja onnittelut! Pieni pärrääminen auttaa aina :) Kovemmis bosseis pitää uhkailla uninstallilla ja joskus täytyy seki tehä että kaatuu uusinta-asennuksen jälkee ekalla. Kokemusta on :D

Neljä bossia nyt tapettuna ja niistä viimeisin meni odotusten vastaisesti ensimmäisellä yrityksellä. Ei ollut kaunis tappelu, mutta se nyt vaan kuoli ennen mua :D toi alakerta ei ollut ihan suosikki alue, tuskin kenenkään, mutta ei se corruption suojilla niin paha silti ollut.

Neljä bossia nyt tapettuna ja niistä viimeisin meni odotusten vastaisesti ensimmäisellä yrityksellä. Ei ollut kaunis tappelu, mutta se nyt vaan kuoli ennen mua :D toi alakerta ei ollut ihan suosikki alue, tuskin kenenkään, mutta ei se corruption suojilla niin paha silti ollut.
Joo se alakerta on iha hirvee. Oon sen bossis nyt jumis. Shu Sanctumin sivualueen bossi kaatu kans äske. Muut paikat nyt tutkittu ja taputeltu et ois pakko voittaa toi nykyne bossi seuraavaks.

Ylös Bottom