Remeded
Well-Known Member
Onko kyseessä se läski rosvopäällikkö? Sitäkään ei ole pakko voittaa päästäkseen pelissä eteenpäin. Jos nimittäin sytyttää tuleen ne kaikki sellaista korruptiota (tai mitä lie) levittävää tornia siellä lumialueella, niin sitten aukeaa sellainen portti josta pääsee sen alueen pääbossiin. Tuohon läskiin saisi kai avuksi sen yhden olkihattuinen soturin, jos on ensin käyttänyt sitä soturia ihan alkupuolella apuna siinä korruptoituneessa papissa, joka oli sen yhden temppelin yläkerrassa. Tosin sen jälkeen piti kai se olkihattusoturi tavata siellä lumialueella ja auttaa sitä löytämään sen varustepakkaus siellä. Se pakkaus ei itse asiassa ole edes kaukana siitä missä tuo olkihattusoturi tavataan, mutta siitä huolimatta onnistuin itse tuon mokaamaan, joten en tuohon läskiin rosvopäällikköön saanut avuksi sitten ketään. Ei kyllä ihan helppo taistelu ollut itsellenikään. Muutaman kuolon jälkeen sentään meni, kun olin aika hyvin tuossa vaiheessa grindannut hahmoa vahvemmaksi.
Jos taas tuo sulle ongelmia aiheuttanut bossi onkin sen alueen pääbossi, niin siihen ei kai saa ketään avuksi, vaikka olisi kaikkien NPC-tyyppien sivutehtävissä edennytkin, kuten pitää.Tuo taistelu meni kyllä itselläni todella helposti toisella yrityksellä, mutta joillekin sekin on kai ollut ainakin jossain määrin ongelmallinen. Se on aika yksilöllinen juttu välillä, minkä bossin kukakin kokee vaikeana. Jos jotain miinuksia tuosta Wuchangista löysin, niin juuri tuo epämääräisyyys apureihin ja niiden tehtäviin liittyen. Todella helppoa on sössiä nuo jutut ja jäädä sitten kokonaan ilman apuja, vaikka voisi niitä kaivata.
Tuon lumialueen jälkeen jälkeen aloinkin sitten googlettelemaan sitä, että kuinka ne sivutehtävät oikein pitää tehdä, jotta saa apurin bossitaisteluun, kun se on tosi helppoa kyllä kämmiä nuo tuollaiset muuten. Myöhemmin tulee sellaisia bosseja, jotka olis varmaan olleet ihan törkeän pahoja itselleni, jos en olis saanut niitä apureita mukaan. Yhteen olisi kai ollut mahdollista kutsua jopa kaksikin soturin apuun, mutta koska olin sössinyt tuon olkihatun tarinalinjan aiemmin, niin sitä en kyseiseen taisteluun sitten saanut mukaan. Se toinenkin apuri auttoi silti hyvin. Toki olin saanut jo siihen bossiin sen Ethereal Form-taian, joka oli jo itsessään ihan mahtava apu.
Rosvopäällikön pieksin siinä vaiheessa kun tornit oli jo tulessa, lähin sit tornien jälkeen vielä seikkailee muualle kunnes ylitin sen sillan siihen toiseen pakkasukkobossiin. Se rosvopäälikkö meni tokalla yrityksellä, ja ilmeisesti mä oon tehnyt sen olkipäähattu tehtävän ja oisin saanut sen avuksi mut en ees yrittäny huilua soittaa, se toinen sit on täs just työn alla, jännä miten meillä ollut vaikeuksia samal alueel eri bosseis

Ainakin oon tavannu sen sen olkipäähattuäijän lumialueel ja jonkun pakkauksenkin annoin siel pakolaisleiris? Vai onko nyt joku ihan muu juttu kyseessä? Ei perhana et täs kyl sössii niin herkästi kaikki noi hahmotehtävät ilman googlea.
Aloin itsekin googlettaa sit niistä apureista, se joku kiinalainen muija on sössitty jo ajat sitten kun sen voi sössiä niinki helposti antamalla jonkun väärän itemin sille siel temppelis.
Muista en vielä tiie, pitää varmaa alkaa niitäkin tekee just sen takia et sais ne apurit käyttöön. Sitähän mä täs pelin aloittaes jo olen manaillut et hieman pelottaa kun ei oo mitään PVP apureita ja npc apulaisetki työn takana jotka on helppoa sössiä niin se ajatus että pitää yksin pärjätä ellet ole tarkkana niistä apureista.
Mä olin sössinyt molemmat npc:t tossa kohden niin en saanut apuja siihen matsiin, pistän spoileriin mut luulen et tarkotat
Tiikeri ja sen ratsastaja
Jukoliste mikä vääntö mut lopulta meni tulilongswordin kans ku siin on ihan posketon erikoisisku.
En oo vielä kyseistä bossia kohdannut mut tiedän mitä tarkoitat ja oon kai melko lähellä sitä, joo se on yks mihin sen yhen npc.n ainakin sais apuun jonka olen ilmeisesti jo sössinyt alkumetreillä, kun aloin googlettaa niistä apureista niin tuli toi bossi samalla mainituksi.
Edit: Joo tässä nyt lisää googlettamalla se refugee campis oleva joku tyyppi olikin ihan eri tyyppi ja joku ihan eri paketti minä annoin, se varustekassi unohtui antaa sille olkipäähattuäijälle, en muita npc hahmo questlineja vielä ole sen tarkemmin seurannut mutta enköhä mä oo nyt sössinyt jo aika paljon, sitäpaitsi menee pelaamisesta fiilis jos mun pitää nyt täs google auki pelata. Taidan suosiolla jättää nämä tämmöset sinne NG+ puolelle.
Just niin helposti tehty munattavaks, tyyliin "puhu kiinalaiselle, mutta älä vielä anna sille sitä tuttipulloa, ennen kun meet pakolaislerille, muista antaa tuttipullo toiselle kiinalaiselle joka antaa sulle valkoiset sukat, vie valkoiset sukat sille ensimäiselle kiinalaiselle joka antaa sulle mustat sukat, musta sukat annat chapter 9 Chang Chongille joka antaa sulle punaiset sukat, palaa takas alkualueelle mistä peli alkoi, laita punaiset sukat alttarille jotka antaa sulle sormuksen, vie sormukset ensimmäiselle kiinalaiselle jonka tapasit 10tuntia sitten. Jos unohdat ensimmäisen asian tämän henkilön sivutehtävä on pielessä ja pilalla ja sä et voi asialle enää mitään, onnea ensikerralla ng+"
Yritä siinä sit pysyä kärryillä omiin päin kun google questline quidet vieressäkin saa olla tarkkana ja ettei vaan ota mitään ylimääräistä askelta tai hengitä tai tee mitään ja varmista joka askel minkä otat ettei vaan nyt tämän henkilön questline epännonnistuis.

Viimeksi muokattu: