Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wuchang: Fallen Feathers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippenator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kyseessä se läski rosvopäällikkö? Sitäkään ei ole pakko voittaa päästäkseen pelissä eteenpäin. Jos nimittäin sytyttää tuleen ne kaikki sellaista korruptiota (tai mitä lie) levittävää tornia siellä lumialueella, niin sitten aukeaa sellainen portti josta pääsee sen alueen pääbossiin. Tuohon läskiin saisi kai avuksi sen yhden olkihattuinen soturin, jos on ensin käyttänyt sitä soturia ihan alkupuolella apuna siinä korruptoituneessa papissa, joka oli sen yhden temppelin yläkerrassa. Tosin sen jälkeen piti kai se olkihattusoturi tavata siellä lumialueella ja auttaa sitä löytämään sen varustepakkaus siellä. Se pakkaus ei itse asiassa ole edes kaukana siitä missä tuo olkihattusoturi tavataan, mutta siitä huolimatta onnistuin itse tuon mokaamaan, joten en tuohon läskiin rosvopäällikköön saanut avuksi sitten ketään. Ei kyllä ihan helppo taistelu ollut itsellenikään. Muutaman kuolon jälkeen sentään meni, kun olin aika hyvin tuossa vaiheessa grindannut hahmoa vahvemmaksi.

Jos taas tuo sulle ongelmia aiheuttanut bossi onkin sen alueen pääbossi, niin siihen ei kai saa ketään avuksi, vaikka olisi kaikkien NPC-tyyppien sivutehtävissä edennytkin, kuten pitää.Tuo taistelu meni kyllä itselläni todella helposti toisella yrityksellä, mutta joillekin sekin on kai ollut ainakin jossain määrin ongelmallinen. Se on aika yksilöllinen juttu välillä, minkä bossin kukakin kokee vaikeana. Jos jotain miinuksia tuosta Wuchangista löysin, niin juuri tuo epämääräisyyys apureihin ja niiden tehtäviin liittyen. Todella helppoa on sössiä nuo jutut ja jäädä sitten kokonaan ilman apuja, vaikka voisi niitä kaivata.

Tuon lumialueen jälkeen jälkeen aloinkin sitten googlettelemaan sitä, että kuinka ne sivutehtävät oikein pitää tehdä, jotta saa apurin bossitaisteluun, kun se on tosi helppoa kyllä kämmiä nuo tuollaiset muuten. Myöhemmin tulee sellaisia bosseja, jotka olis varmaan olleet ihan törkeän pahoja itselleni, jos en olis saanut niitä apureita mukaan. Yhteen olisi kai ollut mahdollista kutsua jopa kaksikin soturin apuun, mutta koska olin sössinyt tuon olkihatun tarinalinjan aiemmin, niin sitä en kyseiseen taisteluun sitten saanut mukaan. Se toinenkin apuri auttoi silti hyvin. Toki olin saanut jo siihen bossiin sen Ethereal Form-taian, joka oli jo itsessään ihan mahtava apu.

Rosvopäällikön pieksin siinä vaiheessa kun tornit oli jo tulessa, lähin sit tornien jälkeen vielä seikkailee muualle kunnes ylitin sen sillan siihen toiseen pakkasukkobossiin. Se rosvopäälikkö meni tokalla yrityksellä, ja ilmeisesti mä oon tehnyt sen olkipäähattu tehtävän ja oisin saanut sen avuksi mut en ees yrittäny huilua soittaa, se toinen sit on täs just työn alla, jännä miten meillä ollut vaikeuksia samal alueel eri bosseis :D

Ainakin oon tavannu sen sen olkipäähattuäijän lumialueel ja jonkun pakkauksenkin annoin siel pakolaisleiris? Vai onko nyt joku ihan muu juttu kyseessä? Ei perhana et täs kyl sössii niin herkästi kaikki noi hahmotehtävät ilman googlea.

Aloin itsekin googlettaa sit niistä apureista, se joku kiinalainen muija on sössitty jo ajat sitten kun sen voi sössiä niinki helposti antamalla jonkun väärän itemin sille siel temppelis.

Muista en vielä tiie, pitää varmaa alkaa niitäkin tekee just sen takia et sais ne apurit käyttöön. Sitähän mä täs pelin aloittaes jo olen manaillut et hieman pelottaa kun ei oo mitään PVP apureita ja npc apulaisetki työn takana jotka on helppoa sössiä niin se ajatus että pitää yksin pärjätä ellet ole tarkkana niistä apureista.
Mä olin sössinyt molemmat npc:t tossa kohden niin en saanut apuja siihen matsiin, pistän spoileriin mut luulen et tarkotat
Tiikeri ja sen ratsastaja

Jukoliste mikä vääntö mut lopulta meni tulilongswordin kans ku siin on ihan posketon erikoisisku.

En oo vielä kyseistä bossia kohdannut mut tiedän mitä tarkoitat ja oon kai melko lähellä sitä, joo se on yks mihin sen yhen npc.n ainakin sais apuun jonka olen ilmeisesti jo sössinyt alkumetreillä, kun aloin googlettaa niistä apureista niin tuli toi bossi samalla mainituksi.

Edit: Joo tässä nyt lisää googlettamalla se refugee campis oleva joku tyyppi olikin ihan eri tyyppi ja joku ihan eri paketti minä annoin, se varustekassi unohtui antaa sille olkipäähattuäijälle, en muita npc hahmo questlineja vielä ole sen tarkemmin seurannut mutta enköhä mä oo nyt sössinyt jo aika paljon, sitäpaitsi menee pelaamisesta fiilis jos mun pitää nyt täs google auki pelata. Taidan suosiolla jättää nämä tämmöset sinne NG+ puolelle.

Just niin helposti tehty munattavaks, tyyliin "puhu kiinalaiselle, mutta älä vielä anna sille sitä tuttipulloa, ennen kun meet pakolaislerille, muista antaa tuttipullo toiselle kiinalaiselle joka antaa sulle valkoiset sukat, vie valkoiset sukat sille ensimäiselle kiinalaiselle joka antaa sulle mustat sukat, musta sukat annat chapter 9 Chang Chongille joka antaa sulle punaiset sukat, palaa takas alkualueelle mistä peli alkoi, laita punaiset sukat alttarille jotka antaa sulle sormuksen, vie sormukset ensimmäiselle kiinalaiselle jonka tapasit 10tuntia sitten. Jos unohdat ensimmäisen asian tämän henkilön sivutehtävä on pielessä ja pilalla ja sä et voi asialle enää mitään, onnea ensikerralla ng+"

Yritä siinä sit pysyä kärryillä omiin päin kun google questline quidet vieressäkin saa olla tarkkana ja ettei vaan ota mitään ylimääräistä askelta tai hengitä tai tee mitään ja varmista joka askel minkä otat ettei vaan nyt tämän henkilön questline epännonnistuis. :D

Viimeksi muokattu:
Onks teillä jotka pelaatte/pelannut, tullut välillä semmosia et ruutu täysin pysähtyy juttuja? Ei mua nyt haittaa jos framet välil vähän tökkii mut se että koko ruutu jäätyy noin sekunniks tai kaheks nii se alkaa jo haittaa, ei sitä nyt vielä onneks ole tapahtunut kriittisis paikois vaikka nyt bossitaisteluis, nyt ku oon yhtä luolaa grindaamas nii välil tulee semmosia pysähdyksiä.

Ja kuten jo tos mun edellises viestis kirjoitin, ehkä parasta vetää tai yrittää vetää sen ekan kierroksen pelistä ihan sokkona. Jotenkin menee fiilis jos alkaa liikaa ressaa et mitä questei nyt on jo kussut ja mitä viel edessä, alunperin lähin googlaa niitä et miten saan apulaisia mut se ei ookka nii simppeliä, tulee tehtyy mitä tulee ja kärsitään sitten yksin ilman apulaisia. Huomasin et täs on niin paljon näitä npc questei ja niin helposti voi munata että jos nyt alan jokaista askelta varomaan nii todellakin menee fiilis.

NG+ sit ku peli ja hahmot jo tuttuja ja tietää jo etukäteen edes jotain niin on myös helpompaa seurata niitä questline quideja. Jos platinaa täs meinaa viel yrittää niin se NG+ olisi jokatapauksessa edessä, en ees tiie onko mahollista ihan ekalla kierroksella sitä saada vaikka käyttäski sitä manual save kikkaa, mistä en muuten ole kauheen innoissaa pelissä kun pelissä et pitää jotain tommosia kikkailla.

Elden ringis se nyt oli pakko peli nii saakelin iso et ei siinä huvittais mitään uusia kierroksia loppujen takia vetää 4 kertaa. Nämä tämmöset ns "putkijuoksu" soulsit menee sit nopeesti että ei välttis tartte mitää manual save kikkoja edes. Esim demons souls remake ja bloodbornet tuli vedetty ihan rehellisesti, demons soulsis jotain 4 kierrosta ja bloodbornes en ees muista, varmaa 6.

Onks teillä jotka pelaatte/pelannut, tullut välillä semmosia et ruutu täysin pysähtyy juttuja? Ei mua nyt haittaa jos framet välil vähän tökkii mut se että koko ruutu jäätyy noin sekunniks tai kaheks nii se alkaa jo haittaa, ei sitä nyt vielä onneks ole tapahtunut kriittisis paikois vaikka nyt bossitaisteluis, nyt ku oon yhtä luolaa grindaamas nii välil tulee semmosia pysähdyksiä.

Ja kuten jo tos mun edellises viestis kirjoitin, ehkä parasta vetää tai yrittää vetää sen ekan kierroksen pelistä ihan sokkona. Jotenkin menee fiilis jos alkaa liikaa ressaa et mitä questei nyt on jo kussut ja mitä viel edessä, alunperin lähin googlaa niitä et miten saan apulaisia mut se ei ookka nii simppeliä, tulee tehtyy mitä tulee ja kärsitään sitten yksin ilman apulaisia. Huomasin et täs on niin paljon näitä npc questei ja niin helposti voi munata että jos nyt alan jokaista askelta varomaan nii todellakin menee fiilis.

NG+ sit ku peli ja hahmot jo tuttuja ja tietää jo etukäteen edes jotain niin on myös helpompaa seurata niitä questline quideja. Jos platinaa täs meinaa viel yrittää niin se NG+ olisi jokatapauksessa edessä, en ees tiie onko mahollista ihan ekalla kierroksella sitä saada vaikka käyttäski sitä manual save kikkaa, mistä en muuten ole kauheen innoissaa pelissä kun pelissä et pitää jotain tommosia kikkailla.

Elden ringis se nyt oli pakko peli nii saakelin iso et ei siinä huvittais mitään uusia kierroksia loppujen takia vetää 4 kertaa. Nämä tämmöset ns "putkijuoksu" soulsit menee sit nopeesti että ei välttis tartte mitää manual save kikkoja edes. Esim demons souls remake ja bloodbornet tuli vedetty ihan rehellisesti, demons soulsis jotain 4 kierrosta ja bloodbornes en ees muista, varmaa 6.
Jos pakkasukossa oot niin vielä on matkaa tiikerille jos en iha väärin muista.

Joo ei niist npc:stä kannata stressata. Ite tein niin et ku fastravel ikkunas perinteisee tapaa näkyy ne ikonit kellä on asiaa sil alueel ni koitin jutella kaikille enne siirtymist eteenpäin. Sillo pysy niitte perässä kohtuu helposti.

Jos pakkasukossa oot niin vielä on matkaa tiikerille jos en iha väärin muista.

Joo ei niist npc:stä kannata stressata. Ite tein niin et ku fastravel ikkunas perinteisee tapaa näkyy ne ikonit kellä on asiaa sil alueel ni koitin jutella kaikille enne siirtymist eteenpäin. Sillo pysy niitte perässä kohtuu helposti.
Joo, sen Zhenwu-temppelin lopussahan tuo tiikeri tulee, ja lisäksi on se viidakkoalue, jonka voi pelata ennen tiikeriä. Tosin tuo viidakkoalue taitaa olla sinänsä vapaaehtoinen. Nuo alttarilla näkyneet NPC-hahmojen kuvat kieltämättä auttavat jonkin verran paremmin tekemään tehtäviä oikein, mutta kyllä siellä pelimaailmassa tekemiset ja sanomiset, sekä väärään aikaan etenemiset voivat siltikin kosauttaa noita sivutehtäviä. Mm. sen lumialueen kaupungin nuorten tyyppien jengiin liittymisen jälkeen aika nopeasti kusi homma tuon questin osalta, vaikka noita alttareiden hahmojen kuvia pyrinkin seuraamaan.

Viimeksi muokattu:
Joo, sen Zhenwu-temppelin lopussahan tuo tiikeri tulee, ja lisäksi on se viidakkoalue, jonka voi pelata ennen tiikeriä. Tosin tuo viidakkoalue taitaa olla sinänsä vapaaehtoinen. Nuo alttarilla näkyneet NPC-hahmojen kuvat kieltämättä auttavat jonkin verran paremmin tekemään tehtäviä oikein, mutta kyllä siellä pelimaailmassa tekemiset ja sanomiset, sekä väärään aikaan etenemiset voivat siltikin kosauttaa noita sivutehtäviä. Mm. sen lumialueen kaupungin nuorten tyyppien jengiin liittymisen jälkeen aika nopeasti kusi homma tuon questin osalta, vaikka noita alttareiden hahmojen kuvia pyrinkin seuraamaan.

Mä vasta tänään huomasin ne alttarilla olevat kuvat et ketkä on missäkin, mut eipä se kyllä paljon tässä vaiheessa enää jeesaa ku pari tehtävät jo kussut ja muista en tiie varmaks enkä ajatellut google kädessä pelata. Voiks toi viidakko alue sit jotenkin tietyn ajan jälkeen "lukittua"? Meinaan siel nyt vähä häröillyt mut palannut tonne lumialueelle, mut ajattelin kyl senkin koluta läpi.

Noh nämähä ovat kaikissa souls peleissä aika tyypillisiä juttuja questien osalta että jos missaat pienenki asian vaikka ennen sitä tehny kaiken niin helposti kusee loppupeliks koko homman pienenki asian takia. Silti niähin ei jotenkin taho tottua vaan aina uuden souls pelin aloittaessa sitä jotenkin järkyttyy että miksei näitä sivutehtäviä voi tehää koska vaan vapaasti "ubisoft" openworld tyyliin. :D

Mä vasta tänään huomasin ne alttarilla olevat kuvat et ketkä on missäkin, mut eipä se kyllä paljon tässä vaiheessa enää jeesaa ku pari tehtävät jo kussut ja muista en tiie varmaks enkä ajatellut google kädessä pelata. Voiks toi viidakko alue sit jotenkin tietyn ajan jälkeen "lukittua"? Meinaan siel nyt vähä häröillyt mut palannut tonne lumialueelle, mut ajattelin kyl senkin koluta läpi.

Noh nämähä ovat kaikissa souls peleissä aika tyypillisiä juttuja questien osalta että jos missaat pienenki asian vaikka ennen sitä tehny kaiken niin helposti kusee loppupeliks koko homman pienenki asian takia. Silti niähin ei jotenkin taho tottua vaan aina uuden souls pelin aloittaessa sitä jotenkin järkyttyy että miksei näitä sivutehtäviä voi tehää koska vaan vapaasti "ubisoft" openworld tyyliin. :D
Itse tein viidakon ennen kuin menin tiikeriin. Se tuli jonkun NPC-tyypin tehtävää katsoessa selväksi, että olisi paras tehdä se viidakko alue ensin, ennen kuin menee sen Zhenwu temppelin läpi. Kai sinne pääsee myöhemminkin. Tosin Zhenwu temppelin jälkeen tulee kyllä aika pian jo sellainen varsinaiselle endgame alueelle siirtyminen, jolloin kaikille alueille ei sen jälkeen pääse enää palaamaan. Muistelisin kuitenkin, että silloinkin pääsisi vielä viidakkoon palaamaan. En tosin ole aivan 100% varma nyt tästä.

Ei lukitu, siel on iha hyviä bosseja. Ja sinne tais päästä muutamaa eri reittiä. Ja siel tais olla yks hyvä grindipaikka enne ku pääsee tonne temppelin grindiin.

Huh ja ääh puuh, jostain syystä tämä
Lumialueen pitkässä hameessa hyppivä kiinalainen keihästaistelija pakkasukko
tuotti äärimmäisen paljon vaikeuksia ja harmaita hiuksia, tähän asti meikäläiselle se vaikein bossi. Ensin tuli yritettyä en tiie kuinka monta kertaa ja lähin sit haahuilee tutkimaan lisää sitä lumialuetta koska alkoi vi***aa, löysinkin jotain kilkkeitä ja pari luolaa ja siitä yhen melko kovan grindauspaikan johon sit jäin asumaan vähäksi aikaa sen verran että level 93 muuttui -->115.

Sit päätin yrittää uudestaan, sai siinä muutamia yrityksiä silti ottaa. Mut sit alkoi sen liikeet jo käymään sen verran tutuiksi että väistöt onnistui ja pieksentä myös sen verran että vihdoin voitto napsahti.

Nyt on lumimaisemissa häröilty sen verran pitkään että ajattelin vaihtelun vuoksi tutkia sitä keijumetsää/viidakkoa, ihan jo maisemien takia ja siel lumimestas alkaa muutenkin olee jo tosi kylmä. Palaan sinne lumilinnan portille myöhemmin.

Tuli hieman tehtyä eteenpäin sitä dualblade kykypuuta, ihan jees niilläki huitasta, varsinkin dualblades ja leech "neula" vai mitä ne onkaan, ovat melko tehokas kombo isompia vihuja vastaan kun helat juoksee takaisin melkoista vauhtia.

Taidankin niistä tehää mun kakkosaseen, mut kyllä ihan vaihtelun vuoksi kun saa lisää kykypuuta auki tulee kokeiltua myös muita aseita. Pakko kyl sanoa että jos tämän pelin kannessa lukisi fromsoftware, niin menis ihan täydestä. Tähän asti ollut pelkkää laatua, toki aina jotain pientä parannettavaa olisi, vaikka nyt just se että jotain apupieksijöitä helpommin ettei tartte ennen sitä tehää npc questlineja jotka kusee helposti. Tähänki lumimaisema bossiin semmosta olisin kaivannut ja varmasti tulevissakin bosseissa, et saa nährä miten käy.

Koska aikasemmis soulseis ihan hyvällä omalla tunnolla ottanut kaikki apupieksijät käyttöön, elden ringis oli aina ne "haamu" pieksijät auttamas tai rukoilin muita pelaajia.

Tämä jos pääsen edes läpi, tuleekin olemaan eka souls minkä on pelannut läpi ilman apupieksijöitä soolona. o_O

Itellä pamahti tänään läpi. Levuja taisi olla jotain noin 115-120 ehkä. Hyvä peli oli, mutta vähän taisteluväsymystä alko olemaan lopussa. Siihen varmasti vaikutti se että pelasin Black Myth Wukongin ennen tätä. Joten nyt saa tämä genre hetkeks jäädä :D

Itellä pamahti tänään läpi. Levuja taisi olla jotain noin 115-120 ehkä. Hyvä peli oli, mutta vähän taisteluväsymystä alko olemaan lopussa. Siihen varmasti vaikutti se että pelasin Black Myth Wukongin ennen tätä. Joten nyt saa tämä genre hetkeks jäädä :D

Varmasti taisteluväsymys tuli juurikin kun vedit wukongin ennen tätä, itel oli aikoinaan joku hullu souls maraton, ensin elden ring dlc, sit tuli into pelata bloodborne uusiks 10 vuoden tauon jälkeen+dlc mitä en ollut pelannut, sit viel ostin dark souls trilogyn, dark souls 3 meni läpi mut siinäkin vielä dlc alue täysin pelaamatta, sit aloitin vielä ds ykkösen ja pelasin jonnin matkaa, pakko myöntää tuli kyl hieman ähky (ylläri). Souls pelit ei kyllä sovi peräkkäin pelattaviksi, yksi kerrallaan ja jotain ihan muuta genreä välissä.

Itel nyt tämä työn alla ja olis viel lies of pee plussalla kun semmonenki tuli, mut se saa odottaa siel kirjastos.

Nyt löytyi kova grindipaikka, taidan (taas) jäädä tänne hetkeks asumaan. Mt. Zhenwu, Avian Marsh Shrine pienen puuhökkelin sisällä. Heti siitä shrinestä ympäri kääntymäl edessä on 4 vihua, 3 jotain pienempää "suomörköö" sekä yksi joku isompi "suosilmä mörkö" ne 4 kun piekset madness täysillä saat yhteensä 4704 mercuryä.

Ei kauheen iso määrä eihän? Mutta tämä jäätävän lyhyt juoksu sekä 4 kpl yhdellä iskulla tai kahella kuolevat möröt aikaa menee 24 sekunttia, kyllä otin ihan ajastimella aikaa. o_O

Sit takas shrinelle juoksu +latausajat uuteen juoksuun toki lisää hieman aikaa, ehkä toiset 20 sekunttia, yhteensä ehkä just 45 sekunttia jos tosi tehokkaasti toimit, helposti kuitenkin alle minuutin homma, tästä voi laskee sit miten paljon tekisi vaikka tunnissa, ihan hyvän määrän. Mercyrien määrää lisää sit toki kuolevilta möröiltä tippuvat "extra mercuryt"

Just ennen sitä grindasin siel lumipaikas yhtä luolaa ja luulin että tämä on tosi hyvä, varmasti nyt tämän(kin) jälkeen löytyy vielä parempi ja aina paremman löydettyä tulee olo että "ihan turhaa tuhlasin kallista aikaani tohon edelliseen". Grindin pitää olla kuitenkin äärimmäisen nopea, erittäin helppo mitä voi suorittaa vaikka puoliunessa ja mahdollisimman vähän sen eteen vaivaa näkemättä.

Vaikka muissakin souls peleissä harrastan ehkä liiankin paljon levun grindaamista, mut tässä jotenkin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että pitää olla mielellään reilusti ylilevunen koska edelleen on se vainoharha että joutuu pärjää yksin ilman apupieksijöitä joten sen takia haluaa hahmon olevan mielellään ylilevunen, vaikka edelleen on väitetty kuinka tämä muuttuu ylihelpoksi läpsyttelyksi, niin onkohan se nyt vain liioteltu vai onko sit ollut tosi "git gut" pelaajia, nimittäin ei mulla ole lukuunottamatta pari bossia ollut mitään läpsyttelyy vaikka olen mennyt niihin hieman ylilevusena.

Ehkä mun sit pitää vaa enemmän "git gut" ja vähemmän grind? :D

Nyt löytyi kova grindipaikka, taidan (taas) jäädä tänne hetkeks asumaan. Mt. Zhenwu, Avian Marsh Shrine pienen puuhökkelin sisällä. Heti siitä shrinestä ympäri kääntymäl edessä on 4 vihua, 3 jotain pienempää "suomörköö" sekä yksi joku isompi "suosilmä mörkö" ne 4 kun piekset madness täysillä saat yhteensä 4704 mercuryä.

Ei kauheen iso määrä eihän? Mutta tämä jäätävän lyhyt juoksu sekä 4 kpl yhdellä iskulla tai kahella kuolevat möröt aikaa menee 24 sekunttia, kyllä otin ihan ajastimella aikaa. o_O

Sit takas shrinelle juoksu +latausajat uuteen juoksuun toki lisää hieman aikaa, ehkä toiset 20 sekunttia, yhteensä ehkä just 45 sekunttia jos tosi tehokkaasti toimit, helposti kuitenkin alle minuutin homma, tästä voi laskee sit miten paljon tekisi vaikka tunnissa, ihan hyvän määrän. Mercyrien määrää lisää sit toki kuolevilta möröiltä tippuvat "extra mercuryt"

Just ennen sitä grindasin siel lumipaikas yhtä luolaa ja luulin että tämä on tosi hyvä, varmasti nyt tämän(kin) jälkeen löytyy vielä parempi ja aina paremman löydettyä tulee olo että "ihan turhaa tuhlasin kallista aikaani tohon edelliseen". Grindin pitää olla kuitenkin äärimmäisen nopea, erittäin helppo mitä voi suorittaa vaikka puoliunessa ja mahdollisimman vähän sen eteen vaivaa näkemättä.

Vaikka muissakin souls peleissä harrastan ehkä liiankin paljon levun grindaamista, mut tässä jotenkin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että pitää olla mielellään reilusti ylilevunen koska edelleen on se vainoharha että joutuu pärjää yksin ilman apupieksijöitä joten sen takia haluaa hahmon olevan mielellään ylilevunen, vaikka edelleen on väitetty kuinka tämä muuttuu ylihelpoksi läpsyttelyksi, niin onkohan se nyt vain liioteltu vai onko sit ollut tosi "git gut" pelaajia, nimittäin ei mulla ole lukuunottamatta pari bossia ollut mitään läpsyttelyy vaikka olen mennyt niihin hieman ylilevusena.

Joo toi on se suon grindi, ihan hyvä, tosin sun levulla melkee menisin jo vaa eteenpäin. Ei kauaa mene ku pääset sinne temppelin grindiin niin siel samas ajassa monta kertaa enemmän, olikoha jotain 20k.

Jokos olet saanut sen Ethereal Form-loitsun? Meinaan en usko, että itselleni olisi mitenkään helppo ollut loppua kohden peli ilman sitä. Se kuitenkin muutti kaiken omalle kohdalleni. Sen kun otin käyttöön ja hieman harjoittelin sitä käyttöä ensin, niin sitten loppupelissä ei enää mikään vihu vienyt enempää kuin neljä yritystä. Tiikeri meni toisella yrityksellä, samoin se viidakon bossi. Ja loppubossi meni ekalla yrityksellä. Honglanin pahempi versio meni ”vasta” neljännellä yrityksellä, mutta muissa ei tainnutkaan kahta enempää yrityksiä mennä loppupuolella. Mutta korostan - ei olisi noin helpolla mennyt mikään, ilman sitä Ethereal Formia.

Jokos olet saanut sen Ethereal Form-loitsun? Meinaan en usko, että itselleni olisi mitenkään helppo ollut loppua kohden peli ilman sitä. Se kuitenkin muutti kaiken omalle kohdalleni. Sen kun otin käyttöön ja hieman harjoittelin sitä käyttöä ensin, niin sitten loppupelissä ei enää mikään vihu vienyt enempää kuin neljä yritystä. Tiikeri meni toisella yrityksellä, samoin se viidakon bossi. Ja loppubossi meni ekalla yrityksellä. Honglanin pahempi versio meni ”vasta” neljännellä yrityksellä, mutta muissa ei tainnutkaan kahta enempää yrityksiä mennä loppupuolella. Mutta korostan - ei olisi noin helpolla mennyt mikään, ilman sitä Ethereal Formia.
Ethereal formi on kyl kova ja oli mun vakiotaikoja mitä käytin. Toinen hyvä on se yksi long swordin skilli jonka nimeä en muista, mut se tekee vähän saman efektin. Vissii löi ja otti sumupilvessä askeleen taakse. Sopivassa kohden kun käytti niin aika leppoisaa oli.

En tiedä enkä usko että olen, tai siis en ole ku en vielä tähä mennes mitää loitsuja pahemmin ole käyttänyt. Pitää alkaa nyt siihen tutustumaan paremmin. Onko se missä kohtaa siel kykypuussa? Tai noh, ehkä mä avaamalla silmät löydän sen sitten, ehkä, toivottavasti. :D

En tiedä enkä usko että olen, tai siis en ole ku en vielä tähä mennes mitää loitsuja pahemmin ole käyttänyt. Pitää alkaa nyt siihen tutustumaan paremmin. Onko se missä kohtaa siel kykypuussa? Tai noh, ehkä mä avaamalla silmät löydän sen sitten, ehkä, toivottavasti. :D
Sitä ei saanut kykypuusta, vaan se on niitä pelimaailmasta löydettäviä taikoja/loitsuja. Se on siellä Zhenwu-temppelin alueella. Muistaakseni olis sellaisen inhottavan maasta ajoittain nousevien piikkien polun päässä. Pitää tarkkaan ajoittaa milloin mihinkin kohtaan voi edetä.

Sitä ei saanut kykypuusta, vaan se on niitä pelimaailmasta löydettäviä taikoja/loitsuja. Se on siellä Zhenwu-temppelin alueella. Muistaakseni olis sellaisen inhottavan maasta ajoittain nousevien piikkien polun päässä. Pitää tarkkaan ajoittaa milloin mihinkin kohtaan voi edetä.

Aa ok, no mä pidän silmät auki kun siihen mestaan joskus pääsen.

Muistelisin itte et se olis siel temppelissä melkee grindipaikan lähellä, siine ku lähtee alttarilta vasemmalle, mis on ne lootusvelhot ringissä. No jossai siel kuitenkin :D

Ylös Bottom