Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wuthering Waves

Jooooh nyt alkaa olla kivoja hahmoja kasassa, calcharo tuli ajoissa ja äsken nykäsin yinlinin ja sen signature aseen stringmasterin. Tässä on kyllä paras weapon banner kaikista gachoista kun siitä oikeesti saa sen minkä haluu eikä oo mitään hevonkukku juttua mukana. 5* healeria ei tällä hetkellä löydy mutta baizhi tuntus hoitavan homman aika kivasti ja lisäks jianxin kuka on myös toimiva support/sub dps. Tästä on hyvä jatkaa. :)

Edit.
Lisättäköön viel sen verran että kirjaimellisesti ekalla 10 pullilla tuli tuosta yinlin bannerista jianxin..mikä ei kyllä yhtään haittaa koska oon tykänny siitä kovasti ja nyt aukes sit rc1. Yinlin tupsahti tän jälkeen jo kolmannella 10 rivillä eli rng oli mukavalla päällä ja jäi sitten kivasti resursseja weapon banneriin.
 
Act 1 selätetty ja päätarina saatu kasaan siitä mitä tällä hetkellä on tarjolla. Olen kyllä todella yllättynyt pelin tarinan laadusta ja enkku ääninäyttelyn laadusta. Hahmot oli myös suurimmaksi osaksi loistavia ja varmaan menee tämän vuoden peleistä tarinan puolesta ihan kärkipaikoille yhdessä Stellar Bladen, FF 7, Hellblade 2 ja Like a Dragon 8 kanssa. Todella mielenkiinolla lähden seuraamaan mitä tulevaisuudessa.

Itse gameplay luuppi pelissä on jotakuinkin täsmälleen sama kuin Gensin Impactissä, ei edes ne tarinan lukitukset häirinneet kun aina oli jotain mielenkiintoista tekemistä jolla saa Union leveliä korkeammaksi ja tarinan lopussa taisi olla joku 28. Taistelut ja open worldissä samoilut on sitten tehty paljon paremmin kuin GI:ssa. Iso vuori edessä joka pitäisi kiertää tai sen päällä on jotain kerättävää/tekemistä ? ei hätää senkun juokset sen seinää pitkin ylös ja ei edes haittaa vaikka olisi pieniä ulokkeita seinässä kun hahmo kiepauttaa itsensä niistä yli. Tämä loistava taistelusysteemi+äärimmäisen jouheva maastossa liikkuminen tekevät tästä yhden nautittavimmista peleistä pelata tänävuonna.

Jos jotain maristavaa pelissä on niin tämä cacha systeemi tietenkin missä pitää toivoa jumalia että saa jonkun tietyn hahmon tiimiinsä. Sekä liiallinen naishahmojen määrä tarinassa. Älä ymmärrä väärin, pidän kyllä isotissisistä anime tylleröistä ihan siinä missä muutkin, mutta kun meillä oli Jiyan,Lingyang, Mortefi ja Aallon kaltaisi loistavia miespuolisia hahmoja niin toivoisin niille paljon enemmän ruutuaikaa. Varsinkin Lingyang nähtiin vain hahmotarinassa josta sentään saatiin edes jotain tarttumapintaa hahmon eikä ollut vain tyhjä kuori pelin lopputaistossa. Myöskin tarinassa viljellään todella paljon erikoisia termejä ja nimiä ja on välillä hankala pysyä kärryillä mitä mikäkin termi merkitsee.

Paljon on vielä tekemistä ja hahmoja kehitetäväksi joten aika pelin parissa ei ole lähellekkään ohitse. Seuraavaksi olisi kiva saada Jiyan tai Yinlin omaan tiimiin, nousivat niin tarinan kuin pelattavuuden puolesta omiksi suosikeiksi. Yksi vuoden parhaista peleistä ja vielä ilmaiseksi, ei tunnu pahalta pistää muutama roponen tukeakseen pelin tulevaisuutta.
 
Ehtisin jo kirota sitä kun toi sisäänkirjautuminen on niin hidasta että voi hakea vain päivittäisen valuutan mutta en kiroa enään koskaan. About 20 pullia Yinliniin ja sit napsahti. Mommy is home!!
 
Yinlin on kyllä ollut oiva lisä tiimiin. Kakkostiimiä pitäs kyllä ruveta jo väsäämään noita end game- juttuja varten.

Daijinia yritin jo ruveta kehittämään mutta totesin ettei itellä riitä taidot pelata kyseistä hahmoa. Pitäisi osata väistellä käytännössä täydellisesti ja osata kombot ym.

1.1 hahmoja vähän oon tässä tuumannu mitä leakkeja oon nähny, että sieltä vois potentiaalista toista pääDPS-hahmoa sitten löytyä.
 
Toivon todella että 1.1 tulee korjausta tuohon kaameeseen lock on systeemiin(sen vois ottaa kokonaan helvettiin) ja pelin optimointia. 60fps ei tunnu eikä näytä hyvältä, lisäks pelissä ilmenee ärsyttävää stutteria varsinkin kun pelin on just käynnistänyt. Tässä on jo muutama viikko mennyt julkasusta ja näihin asioihin ei oo tullut muutosta, pelkään jo rehellisesti sanoen että tässä käy niinkuin tower of fantasy ps4/ps5 julkasussa ettei peliä oikeesti koskaan optimoitu ja se taitaa pyöriä vieläkin huonosti.. Ymmärrän että kaikki on innoissaan uusista waifuista jne mutta omasta mielestä nää tekniset jutut on melkeen vielä tärkeämpiä koska muuten ei pelistä pääse kunnolla nauttimaan.
 
Itsellä ei ole kyllä muuta suurempaa valitusta kuin tuo stutterointi. Onko se sitten servereistä johtuvaa vai mistä en tiedä. Unreal shader stutterointia se ei voi olla koska sen pitäisi kadota kun kaikki tekstuurit on ladattu muistiin.
 
En usko että servuista johtuu, niin monet on tosta (ja lock onista) valittaneet. Tuo 60fps cappi on myös hämmentävä koska pitkän aikaa peliä hehkutettiin että launchista lähtien olis 120fps. Mitään outsource kikkailuja en ite viitsi alkaa harrastamaan, kuulin myös että joillain oli tullut pelistä bannit tällästen käytön seurauksena.
 
Vähän komediaa siitä miten paljon parempi WuWa on pelattavuudeltaan kun Genshin Impact ja kun palaat sen pariin.

 
Ylös Bottom