Nyt on reilu kymmenen tunteroista peliä takana, niin voi jo pikkuisen avata omiakin tuntemuksia pelistä. Ensituntumat olivat rehellisesti sanottuna aika heikot. Pelin alku ei oikein napannut mukaansa. Tarinankerronta oli puuduttavaa eikä oikein mistään tuntunut saavan kiinni, hahmot oli tylsän oloisia, pelaaminen tuntui jotenkin kömpelöltä, eikä edes se kovin kehuttu taistelu tuntunut kovinkaan hyvälle. Tuli nopeasti Tower of Fantasyä ikävä, kun sen systeemeihin on niin hyvin tottunut. Vähän oli alussa siis sellaiset fiilikset, että saattaa jäädä tämän pelin pelaaminen aika lyhyeen.
Pikkuhiljaa, asiat alkoivat kuitenkin paranemaan päin. Tarina alkaa ottaa enemmän kierroksia, gameplayn fiilis parani reippaasti muutamia asetuksia muuttamalla, sekä taistelusta alkoi saamaan kiinni, ja sehän alkaa nyt jo tuntumaan suorastaan hyvälle. Tuotantoarvot on selkeästi korkealla, välianimaatiot ovat tasokkaita ja pelin audiovisuaalinen puoli yleisesti miellyttävä. Myös käyttöliittymä on käynyt hyvin nopeasti mukavaksi, ja onhan nämä valikot nyt ihan valovuosia paremmat kuin esim mainitsemassani Tower of Fantasyssä. Alun heikohkon muutaman tunnin jälkeen, pelaaminen on siis alkanut tuntumaan hyvinkin hauskalle ja peli koukuttaa.
Itse olen tosiaan paria gachaa pelaillut jonkin verran, niin sinäänsä pelityypin ominaisuudet ja oikut on aika hyvin tiedossa. Aiemmista kokemuksista oppineena, päätin että en käytä resursseja nyt alussa juuri ollenkaan. Tällä hetkellä pelaan käytännössä kahden hahmon tiimillä. 40 levuiset Rover ja Verina hoitavat hommat, ja 10 levulle jätetty YangYang ei käytännössä saa yhtään peliaikaa. Aseinakin on vielä aikalailla kehittämättömät perusaseet mitä maailmasta löytynyt. Echot olen kaikille hahmoille laittanut, mutta niistä mitään en ole vielä yhtään kehittänyt. Tässä alussa tällä säästelytaktiikalla on hommat sujuneet vielä varsin mukavasti, eikä tunnu että ainakaan tarinasisällössä olisi tulossa vaikeuksia ainakaan ihan heti.
Eiköhän WuWa:sta siis ihan hyvä ajantappaja tule. Nyt tavoitteena on vaan säästää wishejä/conveneja, ja sitten hommata joku hyvä ns. main dps.