Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

Samaa mieltä Zacharian kanssa. Tekkenissä ei saa pitää edes hauskaa. Ottelut (jos niitä sillä nimellä voi ees kutsua) on ärsyttävän lyhyitä... Ja mun tietääkseni ainakaan Tekken 3:sessa ei saa mitään 3 vs 3, en tiedä uusimmista yhtään. Mutta Smackdownissa se on mahdollista ja se on muutenki 69 kertaa hauskempi.
 
No kaikille löytyy jotain! Onneksi olkoon, olette vähemmistössä silti tässä asiassa. Kyllähän Tekkeneissä löytyy syvyyttä ihan helvetisti, ei kai sitä voi kukaan kiistää. Nimim. "monta vuotta takana, eikä loppua näy". Ei pidä pelätä pelejä joissa pitää oikeesti osata jotain. Tekkeneiden syvyydestä kertoo jotain se, että kukaan ei ehdi elämänsä aikana oppia kaikkia kikkoja. Piste. Tästä on turha väitellä jos ei todella ole mestari ko. pelisarjassa... Eli se siitä lyhytikäisyydestä. Ja ainoastaan taidolla voitetaan. Smackdowneissa ei asiat ole ihan samalla tavalla.

WWE:t on enemmän just partypelejä, se on selvä asia. Mut eihän tästä kannata kinastella kun ei noita pelejä voi edes verrata. Eihän WWE:t tavallaan oo edes mitään beat 'em upeja. JA JOTTA NYT ETTE TAAS RUPEA ASIASTA PILKKUA VIILAAMAAN: itsekin siis pelaan uusinta WWE:tä jos kaverit haluaa, ja hauskaahan se pienissä annoksissa on! Mut ei sitä jaksa kauan pelejä pelata missä ei syvyyttä löydy sen enempää kun mitä siinä on. Siis pelillisesti! Sehän perustuu ihan vaan siihen levyntäytteeseen: paljon hahmoja, asuja, animaatioita, tavaraa jne. jne. Kaikkea mitä telkusta on nähnyt, voi kokeilla pelissä. Mut siis pelattavuus on yhtä lapsen kengissä kun ohjelmat on kömpelöjä.

Ihan eri pelityyppejä, ihan eri pelejä. Minä pesen käteni tästä keskustelusta, ei se WWE niiiiiin hyvä peli oo että jaksan tästä jauhaa. Paremmat pelit on mua varten.

Kiitän ja kumarran. Jatkakaa, todelliset WWE-fanit. Ugh.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No suhun uppoo tekken, muhun smackdownit. Mutta jos yrität väittää että WWE peleihin ei taitoa vaadita oot kyllä väärässä. Smackdown vaatii just taitoa, ehkei niin paljon kun tekken tietokonetta vastaan, mutta ihmisiä vastaan kyllä koska iskuja pitää osata kunnolla torjua ja painaa sitä nappia just oikealla hetkellä, että silleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
No suhun uppoo tekken, muhun smackdownit. Mutta jos yrität väittää että WWE peleihin ei taitoa vaadita oot kyllä väärässä. Smackdown vaatii just taitoa, ehkei niin paljon kun tekken tietokonetta vastaan, mutta ihmisiä vastaan kyllä koska iskuja pitää osata kunnolla torjua ja painaa sitä nappia just oikealla hetkellä, että silleen.
Niin, nauroin oikein kunnolla tuolle illun viestille, mútta koska se "pesi kätensä" asiasta,en jaksa ruveta pilkkaamaan sitä. Mutta tosiasia on se, että Tekken on loppuenlopuksi rajoittuneempi peli, ja tuo jokaisen yhdistelmän oppiminenhan on saatanan turhaa, koska The Great Master Of tekken voi hävitä ekakertalaiselle joka vaan hakkaa nappeja, nimim.Kokemusta löytyy. Ehkä tämä onnistuu myös Smackdowneissa, mutta itse en ole kyllä ikinä hävinnyt täys alottelijalle, tai voittanut veteraania :)
Smackdownin puolesta täytyy sanoa myös se, että hahmon luominen liikkeitä myöten tuo peliin personaallisuutta, ja syvyyttä.
 
Jepulis. Eka tekken peli jota pelasin oli Tekken 3 ja voitin mun serkkuni siinä vain rämpyttämällä nappeja ja serkkuni oli pelannut tekken ykkösestä asti... SmackDownissa asiat on vähän toisin.
 
Melko heikoilla jäillä liikun koska en ole koko peliä edes kokellut, mutta sanonpa silti jotain..

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. SMY on tappelupeli siinä missä Tekkenit, Virtua Fighterit, Soul Caliburit sun muut. Kaikissa niissä on oma taistelusysteeminsä, pelimekaniikkansa jne. Se, onko pelissä mielenkiintoinen, haastava ja järkevä taistelusysteemi onkin sitten eri asia. Nuo pelit mitä edellä mainitsin ovat taistelupelien ehdotonta elittiä, sitä on paha kenenkään kieltää, vaikkei jostakin noista peleistä pitäisikään. Niiden viehätys on juuri mielenkiintoisessa taistelusysteemissä. SMY:stä en tiedä, mutta mitä nyt tämän threadin lukaisin läpi niin yhdeksän sivua täällä on keskusteltu kaikesta muusta paitsi taistelusysteemistä. Vaikuttaisi siltä että pelin vahvuudet ovat jossakin muualla, kenties osittain siinä että kehässä on töllöstä tuttuja hemmoja? Voi tietty olla että pelissä on lisäksi jumalaisen nerokas taistelusysteemi, mutta taistelupelien pelaajat ympäri maailmaa eivät vain ole löytäneet tätä mestariteosta... Jos joku haluaa selventää, niin kertokaa pähkinänkuoressa lyhyesti joitakin strategioita tai muuta sellaista mistä käy ilmi millä tavalla SMY:ssä on hyvä taistelusysteemi.

Ja muuten, nuo jutut Tekkenistä, että joku über-scrubu on voittanut toisen über-scrubun nappeja hakkaamalla eivät todista yhtään mitään, miettikäähän nyt mitä kirjoitatte. Lisäksi Tekkeneissä matsit kestävät saman verran kuin useimmissa muissakin tappelupeleissä eli yleensä kuta kuinkin 2-3 minuuttia, haluamistaan asetuksista riippuen tietenkin. Jos se on liian lyhyt aika, 90% tappelupeleistä ei sovi sinulle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No pitää pohtii tota taistelusysteemi juttuu mutta mun mielestä se on Shut Your Mouthissa hyvä ja ei jää epäselväks mitään... Paitsi nyt pitäs ne syyt siihen vielä miettiä. Mutta kun sanoit että tappelupeleissä kestää jotain 2-3min tms, niin kyllä se 10sekuntiakin riittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Melko heikoilla jäillä liikun koska en ole koko peliä edes kokellut, mutta sanonpa silti jotain..

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. SMY on tappelupeli siinä missä Tekkenit, Virtua Fighterit, Soul Caliburit sun muut. Kaikissa niissä on oma taistelusysteeminsä, pelimekaniikkansa jne. Se, onko pelissä mielenkiintoinen, haastava ja järkevä taistelusysteemi onkin sitten eri asia. Nuo pelit mitä edellä mainitsin ovat taistelupelien ehdotonta elittiä, sitä on paha kenenkään kieltää, vaikkei jostakin noista peleistä pitäisikään. Niiden viehätys on juuri mielenkiintoisessa taistelusysteemissä. SMY:stä en tiedä, mutta mitä nyt tämän threadin lukaisin läpi niin yhdeksän sivua täällä on keskusteltu kaikesta muusta paitsi taistelusysteemistä. Vaikuttaisi siltä että pelin vahvuudet ovat jossakin muualla, kenties osittain siinä että kehässä on töllöstä tuttuja hemmoja? Voi tietty olla että pelissä on lisäksi jumalaisen nerokas taistelusysteemi, mutta taistelupelien pelaajat ympäri maailmaa eivät vain ole löytäneet tätä mestariteosta... Jos joku haluaa selventää, niin kertokaa pähkinänkuoressa lyhyesti joitakin strategioita tai muuta sellaista mistä käy ilmi millä tavalla SMY:ssä on hyvä taistelusysteemi.

Ja muuten, nuo jutut Tekkenistä, että joku über-scrubu on voittanut toisen über-scrubun nappeja hakkaamalla eivät todista yhtään mitään, miettikäähän nyt mitä kirjoitatte. Lisäksi Tekkeneissä matsit kestävät saman verran kuin useimmissa muissakin tappelupeleissä eli yleensä kuta kuinkin 2-3 minuuttia, haluamistaan asetuksista riippuen tietenkin. Jos se on liian lyhyt aika, 90% tappelupeleistä ei sovi sinulle.
Siis ööh? Sen ei ollut tarkoitus todistaa mitään muuta kuin kommentoida illun viestiä. Ja totta, jos et ole pelia pelannut, kannataisi kokeilla ennenkuin asiaan puutut. BTW, itse omistan Tekken 3 ja olen pelannut kaikkia PSonen Tekkeneitä. Olen tutustunut myös muihin saman genren peleihin, kuten DOA, Bloody roarit, Battle arena toshiden joku(omistan) Ja SD!:ä olen omistanut pelisarjan ensimmäisen osan, omistan kolmannen ja neljännen osan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
No käy lukemassa Peliplaneetan älykästä keskustelua... :D :D Pidetään täällä vaikka rima vähän korkeammalla.

No eipä se taso kovin erilainen ole. Siellä vaan on paljon enemmän porukkaa, joten äärilaidat ovat pidemmällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Melko heikoilla jäillä liikun koska en ole koko peliä edes kokellut, mutta sanonpa silti jotain..

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. SMY on tappelupeli siinä missä Tekkenit, Virtua Fighterit, Soul Caliburit sun muut. Kaikissa niissä on oma taistelusysteeminsä, pelimekaniikkansa jne. Se, onko pelissä mielenkiintoinen, haastava ja järkevä taistelusysteemi onkin sitten eri asia. Nuo pelit mitä edellä mainitsin ovat taistelupelien ehdotonta elittiä, sitä on paha kenenkään kieltää, vaikkei jostakin noista peleistä pitäisikään. Niiden viehätys on juuri mielenkiintoisessa taistelusysteemissä. SMY:stä en tiedä, mutta mitä nyt tämän threadin lukaisin läpi niin yhdeksän sivua täällä on keskusteltu kaikesta muusta paitsi taistelusysteemistä. Vaikuttaisi siltä että pelin vahvuudet ovat jossakin muualla, kenties osittain siinä että kehässä on töllöstä tuttuja hemmoja? Voi tietty olla että pelissä on lisäksi jumalaisen nerokas taistelusysteemi, mutta taistelupelien pelaajat ympäri maailmaa eivät vain ole löytäneet tätä mestariteosta... Jos joku haluaa selventää, niin kertokaa pähkinänkuoressa lyhyesti joitakin strategioita tai muuta sellaista mistä käy ilmi millä tavalla SMY:ssä on hyvä taistelusysteemi.

Ja muuten, nuo jutut Tekkenistä, että joku über-scrubu on voittanut toisen über-scrubun nappeja hakkaamalla eivät todista yhtään mitään, miettikäähän nyt mitä kirjoitatte. Lisäksi Tekkeneissä matsit kestävät saman verran kuin useimmissa muissakin tappelupeleissä eli yleensä kuta kuinkin 2-3 minuuttia, haluamistaan asetuksista riippuen tietenkin. Jos se on liian lyhyt aika, 90% tappelupeleistä ei sovi sinulle.

Tekkeneissä yms. taistelut ovat lyhyitä ja kiihkeitä. Sormien nopeus ja se, kuinka monta comboa ulkoa muistaa ratkaisee kumpi voittaa. Voihan Tekkeneissä taktiikoidakin, mutta se on silti erilainen kuin SYM. Tekkenit ovat siis kiihkeitä ja nopeita otteluita, kun taas SYM:n hienous piilee sen pitkissä matseissa ja vapaapainin tunnelmassa. Vaikka kontrollit eivät pääse lähellekään Tekkeniä on SYM:ssa oma hienoutensa. Pelissä voi hakea aseita, kuten tuoleja, pöytiä ym. joilla voi teloa vastustajan. Tavallisissa matseissa kättäpidemmän käytöstä tulee diskaus, joten tuomari on harhautettava tai "vahingossa" lyötävä maihin. Kun tuomari makaa maassa voi sitten teloa vastustajan vaikka lekalla ja heittää se sitten menemään kun tuomari alkaa havahtumaan. Se, että pelissä heiluu nuo maankuulut vapaapainijat, tuo tietysti hienoutta peliin, mutta vain niille, ketkä vapaapainista tykkää. Aseiden käyttö on myös mielestäni toteutettu huonosti, koska esim. terästuolilla päähän lyönnin pitäisi olla paljon tehokkaampi. SYM:ssa vastustaja nousee hetken jälkeen ylös. SYM:ssa pitäisi myös pystyä vahingoittamaan vaikka vastustajan jalkaa, jolloin se potkaisisi hiljempaa ja kävelisi hitaammin. Silloin peli seuraisi askeleen enemmän oikeaa sarjaa (WWE:tä). SYM:ssä on puolensa, eikä sitä kannata edes verrata Tekkeniin. Ne kun ovat ihan erilaisia pelejä. SYM on myynyt muuten miljoonia, joten ei kannata sanoa, ettei sitä mätkintäpeli fanit ole löytäneet.
 
Allekirjoitan äskeisen.
Paitsi yhden jutun. Ne kun ei edelleenkään ole "painijoita"!!! Prkl.
Tiedän että taistelen tuulimyllyjä vastaan tässä asiassa ihan jo senkin takia että harva tietää mitä todellinen paini on/vaatii, ja lisäksi sen takia että nää sällit on alunperin virheellisesti nimetty "painijoiksi" jo siellä rapakon takana. Mut käyttäkää nyt edes mun mieliksi vaikka "superstaraa" tai "tähteä"...

Pläääähh... :( :mad: :eek:
 
Kyllä ne vaan ovat painijoita. Painikoulutuksen saaneita äijiä. Ehkä WWE vaan väärinkäyttää sellasia jotka todella osaavat painia, kuten Lance Storm...

Solid Snaken viestistä vielä:
''SYM:ssa pitäisi myös pystyä vahingoittamaan vaikka vastustajan jalkaa, jolloin se potkaisisi hiljempaa ja kävelisi hitaammin''

Kyllähän SYMissä pystyy ainakin jollain giveup liikkeellä saada vastustajan nilkuttamaan, joka hidastaa ja vaikeuttaa sen toimintaa huomattavasti.
 
"Painijoita"..."painikoulutuksen saaneita"...

Te ymmärrätte WWE:stä jotain. Te ymmärrätte SYM:istä enemmän kun minä, se on varma.

Painista te ette ymmärrä y-h-t-ä-ä-n m-i-t-ä-ä-n (tämä ei ole loukkaus ketään eikä mitään kohtaan). Julma totuus - uskokaa nyt kun OIKEA painija sanoo.

WWE ei ole painia. Mikä siinä on niin vaikeeta...? Siellä on ENTISIÄ painijoita, kuten Angle, Lesnar ja tää Team Angle. Mutta ne ei enää ole painijoita! Niinku sanoin, WWE EI OLE painia. Se touhu siellä kehässä on todellakin niin kaukana painista ettei sillä ole mitään tekemistä painin kanssa. Ei kannata puuttua asioihin mistä ei mitään ymmärrä.


----------------------------------------------------
Se on näyteltyä CATCH-AS-CATCH-CAN'ia.
----------------------------------------------------

En jaksa selittää mitä catch-as-catch-can on, ottakaa ite selvää. Se ei ole painia, vaikka "sukulaislaji" onkin. Eikä varsinkaan silloin kun sitä näytellään.
 
En tarkotakkaan, että se olis jotain olympic painia, mutta painia se on silti omalla tavallaan. Sanotaan nyt vapaapainia. Ja mikä se paini sana siellä on? Ei ainakaan vapaatähti?
 
Niinpä. Kreikkalais-roomalainen paini ei ole se ainoa ja oikea. Vähän kuin väittäisi, että shotokan-karate on ainoaa oikeaa karatea.
 
Ähää, ei se oo vapaapainiakaan. Vapaapaini, freestyle wrestling, on ihan samanlainen olympialaji kun greco-roman... ;) Gotcha.

Koko pointti on se, että shotokan karate on karatea, vapaapaini on painia, sambo on samboa ja muay thai on muay thaita, mutta catch-as-catch-can ei ole painia...vaan catch-as-catch-cania! Helppoa ja yksinkertaista.
Mutta eipä se kenenkään teidän vika ole, vaan jonkun jenkin useampi vuosikymmen sitten tekemä moka. Ja puhukaa vaan niistä millä nimellä haluatte, jokainen varmasti ymmärsi jo tällä raivoamisella mistä on kyse. Sitä paitsi painija on helpompi sanoa kun catch-as-catch-can -ottelija... :p
Se vaan kiehuttaa että moni, moni tyhmä sekoittaa oikeasti nyt sen shown painiin. Kuvittele Yoshi jos niitä sanottais karatekoiksi...niinpä. Aivan vastaava juttu, vaikka se ei tavallisen ihmisen silmissä siltä näytäkään. (Kai teistä jokainen sen myöntää että minä näen painin ihan toiselta tasolta, samoin kuin Yoshi karaten...?)

Aaaah. I have spoken. Tassua pystyyn vaan jos joku ei vielä ymmärtänyt, selitellään sit lisää. :D
 
Ylös Bottom