Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Suomeen 24.10.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unreal-Hawk

New Member
Tuossa on ollut jo jonkin aikaa tiedossa WWE:n Suomi-visiitti. Liput tulevat myyntiin 2.9. (vajaan kuukauden päästä) ja itse sirkus tulee 24.10. Eli kysymys kuuluu: Aiotko sinä tulla katsomaan World Wrestling Entertainmentia Hartwall-areenalle?

Itse olen menossa ja piletin varaan jo heti 2.9.

Jos saan kyydin ja jonku ostamaan lipun, itse en sitä halua ostaa..näkeehän senkin site tv:ä jos ei sinne pääse.

Ilman muuta olen lähössä veljen kanssa, jos noi nyt tosiaan tulevat Suomeen. Ei kyllä mitää lue noista lippupalvelun eikä WWE:n sivuilla. :rolleyes:

Siis toihan on aika saippuaoopperaa toi WWE-touhu, mutta kuka väittää ettei se ole myös viihdyttävää? Varsinkin ne ottelut, joissa näkee mitä hurjempia heittoja ym. Jos tossa ei näyteltäisi ollenkaan niin jäisi monen tähden ura aika lyhyeksi ;) Itse aion tod. näköisesti saapua Areenalle 24.10. Onhan se aika makeeta jos sinne nyt saapuu edes joitakin isoja nimiä, kuten Hulk Hogan, Undertaker, Steve Austin ym. Ja noi liput taitaa tehdä kyllä kauppansa aika nopsaa, joten päätös sinne tulemisesta täytyy tehdä hyvissä ajoin. :rolleyes:

TV

Se onkin vähän kyseenalainen asia, että tuleeko se tv:stä.. Niillä on kuulemma 3 houseshowta kolmen päivän aikana.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Siis toihan on aika saippuaoopperaa toi WWE-touhu, mutta kuka väittää ettei se ole myös viihdyttävää?

Minä (ja varmasti joku muu). En pidä myöskään Kauniita ja Rohkeita viihdyttävänä.

Paska haisee kuin painiottelussa

Eipä pahemmin kiinnosta show-paini.

Eikös Suomessa järjestetty joskus joku näytösottelu myös ultimate-fightingista? Siinä vasta tosi sairas laji..

Re: Paska haisee kuin painiottelussa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Eikös Suomessa järjestetty joskus joku näytösottelu myös ultimate-fightingista? Siinä vasta tosi sairas laji..
Jooh, KuuKanavalla oli muistaakseni juttua siitä. Aika ... ööö ... tervejärkinen laji...

Aargh! Tyttökaverini sinne yrittää minua suostutella, mutta ei oikein innosta, kun koko touhun uhriksi joutuu jo kotonakin aivan tarpeeksi. "Rock sitä ja Rock tätä.." Huh.

Ei kiitos. Kaverit (esa pahiten) on saanu mut niin täyteen vapaapainia, ettei oo tosikaan. Hauskuuttivathan nämä keskivertoa tyhmempien painijoiden repliikkimuistelut ja feikkipotkut pari jaksoa, kunnes taas tajusin kuinka tyhmä laji on kyseessä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Minä (ja varmasti joku muu). En pidä myöskään Kauniita ja Rohkeita viihdyttävänä.
Kauniit ja Rohkeat-siinä vasta viihdyttävä sarja...NOT. Mutta kyllä sille ainaa tulee naurettua :)

Nääh, ei nappaa. Tuleepahan säästettyä rahat alkavia futiksen EM-karsintoja varten. Paljonko muuten maksavat noi WWE liput? Ei varmaan ihan halvalla pääse sisään :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Tuleepahan säästettyä rahat alkavia futiksen EM-karsintoja varten.

Ooh! Joku täällä sentään ymmärtää hyvän päälle. Enää 25 päivää Wales-matsiin. Lippuja on tällähetkellä myyty jo yli 20 000, eli jos ei vielä ole lippuja kannattaa ruveta hommaamaan pikkhiljaa. Azerbaidzan matsiin on sentään vielä aikalailla tasan 2kk. Eikä tietenkään pidä unohtaa Suomi - Irlanti harjoitusmatsia, joka on viikon päästä keskiviikkona. Kaikkiin noihin on jo liput ostettu. Nyt vain pitää miettiä miten ton toisen lipun saa sisään (kröhön, mikä ihmeen raja on yksi metri lipputango pituudelle?).

On niin paljon mukavampaa istua kotona (lammin), syoda hyvaa tulista ruokaa, juoda britti olutta ja katsoa pelia televisiosta, kuin raahautua paikanpaalle. Stadionilla on toki loistava tunnelma. Italia pelia voisi sentaan harkita.

Ylös Bottom