Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
.....Tampere on spurgu paikka.Vaikka oltiin varattu peli jo keskiviikkona , tänään kun kävin pelikaupassa,nii siellä vaan sanottiin ettei peliä ollut ilmaantunut!Vaikka olivat sanoneet että peliä tulee iso kuorma lauantaina....Noh,pitää odottaa ensi viikkoon.Ei voi mitään.
näin siinä käy kun ostaa offline
 
Ei jymäläytä. Eilen luvattiin Player Onessa, että tänään tulee erä Smackdowneja, ja kun tänään sitte mentiin ostaan sitä peliä niin totta kai ne sanoo että "Huomenna tulee". Ei viddu ku mua viduddaa. :mad:
 
:( yleensä kannattaa soittaa molempiin liikkeisiin ( tuomiokirkon
katu ja koskikeskus ) ennen kuin menee käymään..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Clagius
Aah, vihdoinkin mulla on se prkleen Smackdown.
On muuten helevetin hyvä peli. :cool:

Jep...Mut hei,esitän ny pari kysymystä:

-Miksei story modea voi pelata kaksin,niinkuin kakkos-osassa?
-Ketkä ovat pelin salahahmot?
-Paras painija?
-Onko mahdollista,että tuomarit laskisivat hitaammin?
-Paljon smackdown makso sillon,kun sen ostitte?
-Onko story mode teiän mielestä vaikee?
-Vaikein vastus?

Vastailkaa:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur


Jep...Mut hei,esitän ny pari kysymystä:

-Miksei story modea voi pelata kaksin,niinkuin kakkos-osassa?
-Ketkä ovat pelin salahahmot?
-Paras painija?
-Onko mahdollista,että tuomarit laskisivat hitaammin?
-Paljon smackdown makso sillon,kun sen ostitte?
-Onko story mode teiän mielestä vaikee?
-Vaikein vastus?

Vastailkaa:)
huh huh..storyä ei pelata 2staan..:(
story on helppo jos osaa pelata smackdown 1-2
sala hahmoja on mick foley, fred durst, shane ja stephanie mcmahonit. jerry lynn..rhyno..tajiri..+ne CAW piilo hahmot kuten RVD, booker t, brett hart. hulk hogan jne jne jnejenjene
paras painija on mun oma The Sniper. sllä on 16 puolustettua wwf mestaruutta..2 puolustettua euroopan mestaruutta..jne jne jenejne
BTW pelin paras smackdown on angle slam!!:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Clagius
Aah, vihdoinkin mulla on se prkleen Smackdown.
On muuten helevetin hyvä peli. :cool:
hmm..let's see..mä sain sen joskus kauna sitten, oon sanu kaikki kortit, mestaruudet, sala-hahmot..elikkä pääsin pelin siinä ajassa läpi, kun sä sait sen pelin..noh..mitä pienistä--hyvä että edes sait sen
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Ketä kahta tyyppii käytätte normal tagissa?
en pelaa niin huonoja modeja, pelaan 8-man survival match..vai mikä se oli
se on kaverin kans ilman smackdownjea pelin paras moodi
 
mulla ei toimi enää slobber knocker, kun oon saanu kaikki muut, paiatsi ne jutut jotka saa slobberista,
kun meen slobberiin, se tilttaa ja sanoo, että slobber knocker, slobber knocker.
sitä jää jauhamaan..ViiTTsaaa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Normal tagko huono moodi?!?!?!!?!Sehän on just hyvä!!!!
Mitä siinä muka on niin huonoa?!
mutta tornado tagissa käytän The Sniperiä ja Deviliä..molemmat ite tehtyjä
 
No,mä käytän silti omia hahmoja,eli Ilkka Marttista ja Joni heinosta(tai Jonin tilalla Rollea)koska olemme pelin parhain tiimi:D
Mutta nyt ei pääse pelaamaan koska peli on Jonilla enkä mä saa nyt mennä sinne ...Miksköhän:confused:
Muuten,toi Mun"Tell me you didn't say that" On smackdownista Bookerin favorite quote,jos tiesit:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
No,mä käytän silti omia hahmoja,eli Ilkka Marttista ja Joni heinosta(tai Jonin tilalla Rollea)koska olemme pelin parhain tiimi:D
Mutta nyt ei pääse pelaamaan koska peli on Jonilla enkä mä saa nyt mennä sinne ...Miksköhän:confused:
Muuten,toi Mun"Tell me you didn't say that" On smackdownista Bookerin favorite quote,jos tiesit:D
tiesin..mun taas on the rockin..tai ange..jompi kumpi sano noin sillon kerrran bookerille
 
Jes, sain joululahjaks multitapin.
On muutes aika helvetin kiva matsata kamujen kaa tota Smackdownia multitapilla. :D
Kannattaa hankkia multitap ehdottomasti.
 
Clagius Clagius parahin ystävä

Nö niin clägiys, tämä ei liity tähän myttä, tiedän että tympytät köylyssä äjätellen smäckdöwniä, myönnä se.. :D
no ei vais

Paitti että hanki HL se helpottaa sua ja pääset vaivoistas, ja zacharialle täs ohimennen sanoen: V E D Ä K Ä T E E S ! !
Ei pahalla, Muistele hyvällä luuseri!
 
Kärähdit,Joni!!!:D Triple threat on hauskaa kolmisteen pelattavana vaikka häviän kokoajan:D

Pääseeks teille yöks ylihuamenna?:cool:
 
Ylös Bottom