Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clagius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan soralapio

Legends of Wrestling on kauhistus Jumalan silmissä. Kierrä kaukaa.
Smackdown: Just Bring It on paras PS-painipeli, mutta SEKÄÄN ei pärjää N64:n legendaarisille WWF-peleille.

en nyt ihan noin pahasti menis Legends of Wrestlingiä haukkumaan. Mä ainakin pidin siitä tosi paljon, näin Smackdownin puhki pelaamisen jälkeen. Pelissä taistelu on hitaampaa, mutta korvaukseksi siitä taistelujärjestelmä on PALJON parempi.. eli on mahdollisuus tehdä Compoja. "Career" mode on Legendsissä parempi ( lue pidempi ) ja onhan noilla legendoilla mukava pelata :)

All in all .. kannattaa kokeilla .. hieman enemmän harjoittelua peli kyllä vaatii kuin Smackdown.

Lueskelin tätä palstaa ja kiinnostui kyseisestä WWF pelistä. Mieltäni jäi kuitenkin kaivelemaan, että onko mahdollista, että tämä peli korruptoi jo muistikortilla olevien muiden pelien tiedot??? Jos jollain on näin käynyt olisi mukava tietää asiasta.
Ei mielellään mitään "musta tuntuu..."/"veikkaan että..." vastauksia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gun Man
Lueskelin tätä palstaa ja kiinnostui kyseisestä WWF pelistä. Mieltäni jäi kuitenkin kaivelemaan, että onko mahdollista, että tämä peli korruptoi jo muistikortilla olevien muiden pelien tiedot??? Jos jollain on näin käynyt olisi mukava tietää asiasta.
arvaan veikkaavani että musta tuntuu että ainahan on mahdollista, itselläni näin ei ole käynyt, mutta muutamat setit taitaa tuhota..itelläni FF7 korruptoi yhen vanhan muisti kortin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gun Man

Ei käynyt minulla ainakaan näin missää välissä.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nako13
Onx Booker T siinä pelissä?
ei aluksi, se pitää löytää story modesta, eli on
Pitää löytää story modesta? :eek: Mistä sieltä? Emmä mitään oo löytäny vaikka oon ettiny.. Pitääkö se jollain tietyllä hahmolla tjsp? :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triple H

Pitää löytää story modesta? :eek: Mistä sieltä? Emmä mitään oo löytäny vaikka oon ettiny.. Pitääkö se jollain tietyllä hahmolla tjsp? :confused:
Ei siellä mitää Booker T:ä ole. Ainoastaan saat vaan sen liikesarjan ja voit sitten ite tehä sen, niinkuin esim Rob Van
Dammin. Ite tein eilen kaikki NWO:n äijät. Tein niistä 6-man tag teamin. Netistä pitäs löytyy noi hahmojen tiedot. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80

Ei siellä mitää Booker T:ä ole. Ainoastaan saat vaan sen liikesarjan ja voit sitten ite tehä sen, niinkuin esim Rob Van
Dammin. Ite tein eilen kaikki NWO:n äijät. Tein niistä 6-man tag teamin. Netistä pitäs löytyy noi hahmojen tiedot. ;)

saattaa olla spoieri, mutta tosi-elämää on karu yrittää mukailla siinä. Erotin Hulk Hoganin NWO:sta, koska sehän eros siitä

Aijaah :D Liikesarjat mulla onki jo kaikki. Käsitin vaan että se ''Booker T'' on ite siellä jossain pöydän alla oottamassa :D

Aijaah :D Liikesarjat mulla onki jo kaikki. Käsitin vaan että se ''Booker T'' on ite siellä jossain pöydän alla oottamassa :D
kannataa tehä vaan välttämättömimmät..ite tein vaan nWon ja loput on omia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
kannataa tehä vaan välttämättömimmät..ite tein vaan nWon ja loput on omia

Mää oon tehny nää kaikki:
Booker T, Hulk Hogan, Kevin Nash, Scott Hall, Scotty 2 Hotty, X-Pac, Maven ja sitten on kaks ihan omaa. ;P Iron Bull ja P.P (PaskaPerse). Ja noi on tehty ihan ohjeista paitsi noi 2 omaa. :D

Täähän ei asiaan kuulu mutta vähänkö olin onnessani kun Kane ja Triple H hakkas y2j:n ja Anglen. ;P Triple H vielä kun on paras mun mielestä ja parhaan kaverini mielestä Kane on paras.
No jooh.. tänää vielä pitää uusintaherkkua katsoa :cool:

Vain yksi on suurin..

Ja hän on Undertaker, Deadman Inc.
Triple H eli The Game jää kakkoseksi ja mokomat Rattlesnaket ym. unohdetaan kokonaan :)

Mää oon tehny nää kaikki:
Booker T, Hulk Hogan, Kevin Nash, Scott Hall, Scotty 2 Hotty, X-Pac, Maven ja sitten on kaks ihan omaa. ;P Iron Bull ja P.P (PaskaPerse). Ja noi on tehty ihan ohjeista paitsi noi 2 omaa. :D

Täähän ei asiaan kuulu mutta vähänkö olin onnessani kun Kane ja Triple H hakkas y2j:n ja Anglen. ;P Triple H vielä kun on paras mun mielestä ja parhaan kaverini mielestä Kane on paras.
No jooh.. tänää vielä pitää uusintaherkkua katsoa :cool:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! jokainen wwf fani käy Täältä katsomassa tulokset ja tapahtumat

Ylös Bottom