Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Tyhmää kun HHH ja sen luuseri tiimi aina pieksee Steinerin 4 vs 1
:(

Niin minäkin ajattelin. Se vaatii jo rohkeutta käydä 4 yhtä vastaan.
Steiner on kyllä ihan täysin pumpattu pelle. Stone Cold tuli takas. Kaikkien aikojen ykkös heebo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Niin minäkin ajattelin. Se vaatii jo rohkeutta käydä 4 yhtä vastaan.
Steiner on kyllä ihan täysin pumpattu pelle. Stone Cold tuli takas. Kaikkien aikojen ykkös heebo.
Austin on kyllä asenne äijä. Mutta jos joku pitäs WWE:n tuoda, se ois Bill Goldberg. Ja näyttää siltä että se jopa saatas ainakin joihinkin tärkeisiin juttuihin, kuten Wrestlemaniaan.
 
Toi on just hyvä toi ''four horsemen'' eli batista, triple h, randy orton, ric flair. Kiva kattooo ku se steiner sai turpiin..
 
Joko jätkät on kuullu et WWE olis taas tulossa Suomeen tänä vuonna?
WWE:n sivuilla sanottiin, että WWE tekee kiertueen 27 maahan ja maiden listauksessa oli Suomi mukana.
 
Joo, on kuultu. ;) tällä kertaa mä aion mennä sinne ku viime kerralla meni vähä suunnittelut päreiks...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Joo, on kuultu. ;) tällä kertaa mä aion mennä sinne ku viime kerralla meni vähä suunnittelut päreiks...

Et ollu viimeks? Huh huh! Rikishi oli kuulemma sanonu Suomen yleisöä parhaaksi mitä koskaan on ollut.
Vaikkei Show yllä lähellekään Amerikan vastaavan tasoon on siellä silti tunnelmaa katossa yms. yms. Kannattaa ottaa korvatulpat mukaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Että ihan korvatulpat. :p No jos siä niin kova meteli on niin kai sit...

Yli kymmenen vuotta rumpuja soittaneena olen lähes kuuro, mutta kavereiden korvaan ilotulitukset kävi todella kovaa. Niistä lähtee enemmän ääntä kuin uskoisikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kolmevuotiaanako olet aloittanut?

Saitpa sanottua:p
Ei voi Nemille välillä kun nauraa, kun se heittää noita maankuuluja kommenttejaan.
Seitsemän vuotiaana olen aloittanut, jos niin paljon kiinnostaa. En ole siis ikäisesi. En tiedä tarkoitustasi, mutta jos se on haastaa riitaa, niin ei voi sanoa muuta kuin: kyllä sulla on huvit.
 
Long time, no see. Ja ihan yhtä kaukana ketjun aiheesta taas meinataan olla kun silloin joskus... Eisemitään. Jatkakaa. :)
 
Tiedoksi vielä kaikille epäilijöille, että WWE:n näytöksiin ei ole ikärajaa. Viime vuonna oli pikkuskidejä täynnä. Eli kaikki alle 18 veet pääsee sisään.
 
argue_smiley.gif
 
Ylös Bottom