Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

Nyt on saatu ottelut katsottua ja ei voi muuta sanoo ku kyllä oli mahtava Wrestlemania, etenkin Angle vs Lesnar matsi.

** Spoileri Angle vs Lesnar matsista **

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis aivan mahtavaa, Lesnar teki Shooting Star Pressin ja 3 F5:sta.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Nyt on saatu ottelut katsottua ja ei voi muuta sanoo ku kyllä oli mahtava Wrestlemania, etenkin Angle vs Lesnar matsi.

** Spoileri Angle vs Lesnar matsista **

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis aivan mahtavaa, Lesnar teki Shooting Star Pressin ja 3 F5:sta.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hurjan näkönen juu. Sääli että se meni vituralleen ja Lesnar loukkaantu :( Backlshissa Goldberg vs Rock. Tuntuu ettei ketään kiinnosta Goldberg, johtuuko se siitä ettete te tiedä siitä mitään? www.billgoldberg.com
 
Joo no tää nyt on puitu jo aiemmin. :D Kaikki paitsi oikeat painijat sanoo noita tyyppejä painijoiksi.

Minä siis en pidä niitä painijoina. Ja jos meette Anglen Kurtilta kysymään niin ei sekään enää painijaksi itseään tituleeraa. Paitsi silloin kun sen on määrä niin tehdä... ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Joo no tää nyt on puitu jo aiemmin. :D Kaikki paitsi oikeat painijat sanoo noita tyyppejä painijoiksi.

Minä siis en pidä niitä painijoina. Ja jos meette Anglen Kurtilta kysymään niin ei sekään enää painijaksi itseään tituleeraa. Paitsi silloin kun sen on määrä niin tehdä... ;)

Joo ei muuten taas aloteta sitä shöytä... :rolleyes: En mä niitä hauku, ne on hyviä siinä mitä ne tekee. Mut paini on siis aina painia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Nyt on mahdollisuus päästä vapaapainijaksi.
http://www.icatcher.fi/valhalla/fin/
Niin, näin myäs tuon ilmoituksen. Mutta huomasitteko että siellä on kouluttajina Hart veljesten entisiä jotain..opettaija.
No ette te varmaan edes tiedä keitä olivat Hart veljekset, kun teillä on niin kova kiire miettiä mitä viihdettä prowrestling on.
 
Mun korva on paaaljon hienompi kun Anglella tai Lesnarilla. Nii.

Ja tällasia korvia ei pro wrestlingissä saa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Niin, näin myäs tuon ilmoituksen. Mutta huomasitteko että siellä on kouluttajina Hart veljesten entisiä jotain..opettaija.
No ette te varmaan edes tiedä keitä olivat Hart veljekset, kun teillä on niin kova kiire miettiä mitä viihdettä prowrestling on.

Kyllä nyt Hartin veljekset tunnetaan. Hitman Hart ja oliko se nyt Owen Hart. Owen kuoli ja Hitmania kusetettiin. Owenin tapaus oli varmastikin vahinko, vaikka siitäkin on käyty keskustelua, mutta Hitmanin kusetus... No, siitäkin on keskustelua käyty, että se olisi pelkkä juonikuvio, jolla saataisiin herra Hartille suunniteltua hieno comeback. Mitä mieltä olette muuten Goldbergin paluusta? Nyt siitä voi kysyä, kun ne jaksotkin on näytetty jo Suomessa.

Ps. illu se jaksaa aina dissata pai... supertähtiä. Taitaa olla kateellinen;)
 
En dissanu. Isoja staroja ne on, ei siinä mitään. Kattelin vaan sitä Wrestelmaniaa taannoin ja huomasin että on se Angle joskus vääntänykin kun kerran korva on ottanu osumaa. Ja tais Lesnarillakin olla vähän aerodynaamisesti muotoiltu kuuloelin.

Mut ei siis yhtä hienosti ku mulla. :D
 
Ylös Bottom