Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X-Box vs. PS2 ja GameCube

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
http://biz.yahoo.com/cc/5/17505.html

Thursday, the 9th of May, EA announced in their Earnings Conference Call that Nintendo has sold 400,000 GameCube consoles during it's launch in Europe.

Sanoisin että tuo sotii vähän XboX-lukuja vastaan, tuollaisilla luvuillahan GC-myynnit pyyhkisivät lattiaa XboXin sellaisilla ellei niitä sitten tietty olisi myyty miljoonittain. Kiintoisaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Perhana, suomalaiset sivut ovat sitten rasittavia. Missään ei tosiaan linkitetä lähteeseen. Enkä löytänyt minkäänlaista MSn sivuiltakaan. Onko tuo nyt sitten totta? Tai totta tai ei, onko se MSltä lähtöisin?

Tässä vielä yksi. http://www.moontv.fi/cgi-bin/toimitus/lue_uutiset0.pl

Pointtini oli, ettei peliversumia voi syyttää xboxsin suosimisesta tuon uutisen perusteella, kuten Peoplez antoi ymmärtää. Vaan saitit julkaisevat MS:n antamaa tietoa. Ja osa noista uutisista alkaa "Microsoftin mukaan..."

http://biz.yahoo.com/cc/5/17505.html

Thursday, the 9th of May, EA announced in their Earnings Conference Call that Nintendo has sold 400,000 GameCube consoles during it's launch in Europe.

Sanoisin että tuo sotii vähän XboX-lukuja vastaan, tuollaisilla luvuillahan GC-myynnit pyyhkisivät lattiaa XboXin sellaisilla ellei niitä sitten tietty olisi myyty miljoonittain. Kiintoisaa.

Veikkaan edelleen, että noiden Xbox uutisten myyntilukuprosentit viittavat 26.4 jälkeiseen viikkoon ennen GameCube eurojulkaisua. 3.5 jälkeinen viikko onkin sitten luultavasti enemmän Nintendon juhlaa...

Mutta minkä verran myy PS2 näinä aikoina olisi myös mukava tietää? Sonylla tuskin on tarvetta muuttaa hinnoittelua (kuten se ei ole muuttanut), jos konetta menee edes lähelekään yhtä paljon kaupaksi kuin kilpailijoita...

Anteeksi nyt vaan mutta kyllä tuo on minusta harhaanjohtava tuo peliversumin(ja ilmeisesti muidenkin) uutinen. Joku sällihän vois tuosta luulla jotain aivan muuta kuin mitä tuo oikeasti tarkoittaa. Itse luin sen alkuperäisen englanninkielisen jutun ja muistaakseni siinä puhuttiin jonkun tietyn kaupan tietyn ajan myynnistä tai jotain:confused: Kyllähän järkikin sanoo ettei Xbox voi millään hallita 55% KOKO Saksan konsolimyynnistä, kuten tuossa uutisessa annetaan kyllä ymmärtää.

GC:n faneja ovat vanhojen nipa 64:n ja (S)Nessin pelaajat. Xbox fanit ovat...hyvää grafiikkaa vaativia pelaaija tai PC modaaija. PS2:n fanit ovat samoja kuin PSonella..jotka ovat tulleet teiltä tietämättömiltä. GBA:n fanit ovat pelaaija jotka haluavat pelata muuallakin kuin tv:n ääressä (tosi raa'asti yleistävä kuvaus) DC:n fanit ovat kaikonneet AHHHA..ok en tiedä mitä ne ovat.
PC:n fanit ovat tuulettimia (fan)

mä vähän luulen zacharia ettei toi sun yleistykses pelikonsolien pelaajista taida päteä 30milj. pelaajaan...esim. japanissa ei varmaan ne ps2 pelaajat ole tulleet tieltä tietämättömiltä niinkuin ei muuallakaan maailmassa...luulenpa että aika moni snessin jälkeen hankki psonen...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
mä vähän luulen zacharia ettei toi sun yleistykses pelikonsolien pelaajista taida päteä 30milj. pelaajaan...esim. japanissa ei varmaan ne ps2 pelaajat ole tulleet tieltä tietämättömiltä niinkuin ei muuallakaan maailmassa...luulenpa että aika moni snessin jälkeen hankki psonen...
no joo..ei tuo oikeestan päde edes muhun:D :D

Peoplez! Anna linkki siihen lehtistötiedotteeseen(?) mies! Olen hakenut sitä pääni irti.

Aargh perkele en kyllä muista yhtään missä se oli... Mutta yritän katella ja jos löydän niin laitan sen hetimiten tähän!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Ei siten kuin DreamCastillä. Ja tämä on ehdoton totuus, koska se lukee internetissä.

Itse omistan niin PS2:n kuin DC:n ja GC:nkin ja kaikkia minä kyllä tasapuolisesti pelaan.... X-Boxia en ole vielä hankkinut, koska en mielestäni saa rahalle vastinetta (vieläkään) noin niinkuin pelillisesti. Laite on kyllä hyvä.

Tuli tässä mieleeni, että missä on GC telivisio mainokset?
PS2:sen mainoksia tai sen peli mainoksia kyllä tulee kolmoselta, ja Xboxikin mutta ei niin usein mitä PS2:sen, Xboxin mainoksia olen nähnyt vaan silloin kun Halota mainostettiin ja olikose tekken 3 vai 4:sen mainos.
Eli ainakin mainos rintamalla PS2 johtaa muita konsoleita.

p.s. Mitä siinä PS2:sen Virtual Fighter 4 mainoksessa lukee siinä lopussa punasella, jotain "Mies tietää mitä odottaa -----------------------" tai jotain, koskaan en nää enkä kerkeä lukea mitä siinä lukee.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Tuli tässä mieleeni, että missä on GC telivisio mainokset?

Mä ainakin oon nähny monta kertaa illassa Gamecuben mainoksen välillä.. Se on se mainos missä kaikki tapahtuu semmosen läpinäkyvän kuution sisällä :)

No se mahdollisuus on isompi että PS2:en pelit
tulee Xbox:ille kuin se että GC:n pelit tulis Xbox:ille (lukuun ottamatta joitakin pelejä mitkä ovat esim. PS2:osellakin)

Jiz, olen mä ainaskin nähny mtv3:osella GC tv mainoksia.
Sulla kait on ollu vaan huono tuuri kun et ole nähny niitä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Jiz, olen mä ainaskin nähny mtv3:osella GC tv mainoksia.
Sulla kait on ollu vaan huono tuuri kun et ole nähny niitä :)

Niin, tai kun mä en kato lasten ohjelmia :D
vitsi vitsi... oikeesti...
On varmaan ollut silmät kiinni tai sitten en ole vaan tajunnut että katson GC mainosta, enkä näin jälkein päin pysty enää muistamaan nähneeni sitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
eeh..xboxilla, GC:ä ja PS2:ko ei sitten ole huippu pelejä?

En niin sanonut. Sanoin vain että Dreamcastin omistajat ovat huippupelien ystäviä. Totuus on että DC:lle on järisyttävä määrä todella laadukkaita pelejä.

On minulla Gamecube ja PS2:lla olen pelaillut (ja paljon pelejä sillä nähnyt) vaan Dreamcastilla on edelleen ylivoimaisesti paras pelivalikoima LAADUKKAITA pelejä.

Kaikille konsoleille hyviä pelejä löytyy, en siis sitä todellakaan kiistä.

Ylös Bottom