Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Amazonista?

Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Oma boxini saapui suomeen 27. päivä ja 28. sitten kello 12 aikoihin koputteli postin mies oveen ja toi paketin. Amazonin arvioitu toimitusaika 27. osui siis kohdilleen. Kävin Clas Ohlsonilta hakemassa adapterin ja hyvin toimii. Falcon-mallinen on minunkin boxini ja erittäin hiljainen, eikä tuntunut kuumenevan oikeastaan lainkaan. Hintaa muodostui 191 euroa.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Onko se käytännössä tuurista kiinni saako mallin johon virtajohdon voi vaihtaa vai joutuuko käyttämään adapteria?

Johdon voin vaihtaa, mutta adaptereita en ala käyttämään.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Onko se käytännössä tuurista kiinni saako mallin johon virtajohdon voi vaihtaa vai joutuuko käyttämään adapteria?

Johdon voin vaihtaa, mutta adaptereita en ala käyttämään.

taitaa olla muuntaja kaikissa falconeissa samanlainen, eli uskoisin että johdon voi vaihtaa huoletta. toisaalta muuntajassakaan ei mitään vikaa ole velipojan mukaan ollut
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

taitaa olla muuntaja kaikissa falconeissa samanlainen, eli uskoisin että johdon voi vaihtaa huoletta. toisaalta muuntajassakaan ei mitään vikaa ole velipojan mukaan ollut

Jees, eipä tällä enää niin väliä. Tuli sitten haettua suomiBoxi eräästä marketista, kun ei jaksanut odottaa :)
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Miten on vanhempien boxien laita, onnistuuko niihin vaihtaa vain tuo virtajohto? Löysin netistä tämmöisen kuvan ja kuten muistin, niin noissa vanhemmissa on tuommoinen kohouma tuossa. Uskaltaako tuota modata vai tietääkö joku, mistä noita boxin kaapeleita saa - jos nyt tuohon ei käy normi virtajohto.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Kiinnostaisi ensikuussa päivittää tuo nykyinen boksi Eliteen, niin paljonkos tuolle tulee hintaa kuluineen päivineen? Hinta näyttäisi olevan punnissa sen 209,59£.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Kiinnostaisi ensikuussa päivittää tuo nykyinen boksi Eliteen, niin paljonkos tuolle tulee hintaa kuluineen päivineen? Hinta näyttäisi olevan punnissa sen 209,59£.

Tein tilauksen miltei loppuun asti ja totaliksi tuli posteineen 222,25 puntaa joka on 242 euroa.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

On kyllä todella houkutteleva hinta. Kyllä mä mieluummin tähän päivitän, kuin pelkästään 120gb kovikseen. Kiitokset Talwarille!:)
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

On kyllä todella houkutteleva hinta. Kyllä mä mieluummin tähän päivitän, kuin pelkästään 120gb kovikseen. Kiitokset Talwarille!:)

No prob! Itekkin pitäisi toi 20 giganen rousku päivittää isompaan. 120 gigasen kovon mukana tulee kylläkin se kopiointikaapeli...
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

No prob! Itekkin pitäisi toi 20 giganen rousku päivittää isompaan. 120 gigasen kovon mukana tulee kylläkin se kopiointikaapeli...

Kysymykseni menee hiukan offarin puolelle, mutta menkööt tän kerran. Multa siis löytyy muistikortti, jonka kautta voin siirtää savet, right? Ja eikös DLC:n/Arcade pelien kopiointi onnistu tuolla käyttöoikeuksien siirtämisellä? Korjaa toki jos mä olen aivan tampio.

E: Täytyy nyt vielä vähän miettiä Eliten ja 120gb kiekon välillä valintaa...
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Kysymykseni menee hiukan offarin puolelle, mutta menkööt tän kerran. Multa siis löytyy muistikortti, jonka kautta voin siirtää savet, right? Ja eikös DLC:n/Arcade pelien kopiointi onnistu tuolla käyttöoikeuksien siirtämisellä? Korjaa toki jos mä olen aivan tampio.

E: Täytyy nyt vielä vähän miettiä Eliten ja 120gb kiekon välillä valintaa...

Juu, kyllähän se niinkin onnistuu. Mutta siinä oli joku aikaraja miten usein ne käyttöoikeudet saa siirrettyä ja kun itse ostin kesällä HDMI arcaden ton vanhan Premiumin tilalle ja vaihdoin oikeudet siihen, niin en ole varma voinko niitä vielä vaihtaa.
Olisi silloin pitänyt vaan ostaa Elite. No, tyhmästä päästä kärsitään.

EDIT:

Jep, google auttaa:
"*Kuinka usein voin käyttää työkalua?
Työkalua voi käyttää vain kerran vuodessa."

Onkohan tuo kalenteri vuosi, vai 12kk viime siirrosta?
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Onkohan tuo kalenteri vuosi, vai 12kk viime siirrosta?

itse käytin sitä vähän ennen vuoden vaihtumista ja heti kun vuosi vaihtui niin se toimi taas (ainakin jos oikein muistan)
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Jees, kaipa se on fiksumpaa kaupata tämä nykyinen boksi eteenpäin ja sijoittaa tuohon Eliteen, kun tuo musta väri sopisi muuhun kalustoon kuin nenä päähän.:) Ja todellakin kun hinta on noin alhainen. Ensi kuussa sitten. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Tuplaa tulee, mutta on kyllä järkyttävän hyvät bundle tarjoukset tuolla Amazonissa. Xbox 360 konsoli, kaupan päälle ilmainen HDMI -kaapeli, RE5 ja Ohjain 10£ ja sitten vielä vapaa valintainen peli 10£. Siis kyllä on muhkean kova tarjous IMO! Itse ajattelin laittaa Elite paketin tilaukseen med HDMI -kaapeli, RE5, lisäohjain, sekä Halo 3.:cool:
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Tuplaa tulee, mutta on kyllä järkyttävän hyvät bundle tarjoukset tuolla Amazonissa. Xbox 360 konsoli, kaupan päälle ilmainen HDMI -kaapeli, RE5 ja Ohjain 10£ ja sitten vielä vapaa valintainen peli 10£. Siis kyllä on muhkean kova tarjous IMO! Itse ajattelin laittaa Elite paketin tilaukseen med HDMI -kaapeli, RE5, lisäohjain, sekä Halo 3.:cool:

Siis eikös tuo ole Elite 210£+(R5+musta ohjain) 10£. Eliteenhän kuuluu ilmainen HDMI-johto.
Sitten muihin kuuluu Arcade/Pro+Ilmainen HDMI+valinnainen peli 10£
Tuo eliten paketti kyllä houkuttaa eniten. Pitäisi muutenkin ostaa play&charge-paketit eliteen niin nekin lähtisi halvalla mukaan (11£/kpl).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Siis eikös tuo ole Elite 210£+(R5+musta ohjain) 10£. Eliteenhän kuuluu ilmainen HDMI-johto.
Sitten muihin kuuluu Arcade/Pro+Ilmainen HDMI+valinnainen peli 10£
Tuo eliten paketti kyllä houkuttaa eniten. Pitäisi muutenkin ostaa play&charge-paketit eliteen niin nekin lähtisi halvalla mukaan (11£/kpl).

Hupsista, eli itellähän tuo kämmi kävi kun koulussa nopeasti katsastin nuo sivut. Kiitoksia korjauksesta.:)
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Pro jaspereita tuntuu jo Suomestakin lyötyvän niin mikäköhän mahtaa olla tilanne Amazonista.uk tilanneilla? Ainakin samaiselta sivulta lyötyvästä keskustelusta lyötyy jasperin saaneita. Näyttäisi punta olevan sopivassa laskussa jälleen euroon nähden (Euro/Gbp pyöreästi 0.94), jokohan tuon viimein saisi itselleen hommattua, kauan on mennyt jasperia odotellessa.::rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Eli siis mikä on nyt tilanne Falcon/Jasper konsoleiden suhteen tilatessa Amazon.co.uk:sta. Käykö sellainen normaali PC:n virtajohto vai pitääkö hommata jotain muuta, että toimii Suomessa tuolta ostetut konsolit? Niin ja eikös noita normaaleita PC:n virtapiuhja löydy vähän jokapuolelta kaupoista?
 
Ylös Bottom