Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX 360 Arcade versio

Xbox 360 arcade, konsoli, pelibundle

Ostimme juuri xbox 360 arcade konsolin
(koska olimme aiemmin voittaneet kilpailusta xbox kiintolevyn).
Nyt askarruttaa, voiko tuota arcade-konsolin mukana tullutta,
5-pelin dvd-levyä, jotenkin kopioida kiintolevylle?

Tuntuu hullulta laittaa romppua sisälle pelatakseen UNOa :)
 
Vastaus: Xbox 360 arcade, konsoli, pelibundle

Vaikka kyseistä levyä itselläni ei olekaan, sanoisin että ei. Itselläni on viime vuonna julkaistu Live Arcade Unplugged -levy, jossa myös tuli useita Live Arcade -pelejä levyllä, eikä niitä ainakaan saanut siirrettyä koneelle mitenkään.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Itse olen hakemassa tämän 360 arcaden jouluksi. Voisitteko kertoa kuinka vaikea homma on tuo kovalevyn viritys? Käykö ihan normi kovalevy?
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

tropic sanoi:
Itse olen hakemassa tämän 360 arcaden jouluksi. Voisitteko kertoa kuinka vaikea homma on tuo kovalevyn viritys? Käykö ihan normi kovalevy?

Ei käy. Pitää olla microsoftin xo:lle suunnittelema.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Juu, täytyy olla tälläinen kovo.

Kiinnitys kestää alle minuutin vaikka olisit sokea etkä omaisi käsiä.

E: Tuo tulee koneen toiseen päähän.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Onko kellään tietoa, että onko niissä Arcade-malleissa se Falcon -piirisarja?
Itse meinaan boxin hommata mutta ajattelin odotella sen verran että sais varmasti uudella tekniikalla varustetun 360:n.

On varmaan mahdoton sanoa, mutta luulis, jos GTA IV:n julkaisun aikoina ostais boksin, niin se olis "falcon"...?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Shadow_man sanoi:
Juu, täytyy olla tälläinen kovo.

Kiinnitys kestää alle minuutin vaikka olisit sokea etkä omaisi käsiä.

E: Tuo tulee koneen toiseen päähän.

Arcadeen ostettava kovalevy on ilmeisesti ulkoinen? Täytyy hakea ens viikolla tollainen paketti Gamestopista.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Superpippo sanoi:
Arcadeen ostettava kovalevy on ilmeisesti ulkoinen? Täytyy hakea ens viikolla tollainen paketti Gamestopista.

Ei, se on tavallaan sisäinen. Siis sisäinen siinä mieless' että se pitää olla se M$:n sertifioima kovo joka menee siihen xboxin kylkeen. Toki voit käyttää myös usb2 ulkoista kovoa mutta silloin sinne ei voi tallentaa mitään. Vain lukea. Eli savet ei toimi eikä demoja voi ladata sinne.

M$:n virallisia uusia kovoja saa esim Brittien Ebaysta 20G 40 ja 120 60 eli ei todellakaan paha hinta. Suomesta noita ei ole mitään järkeä ostaa.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Calathia sanoi:
Ei, se on tavallaan sisäinen. Siis sisäinen siinä mieless' että se pitää olla se M$:n sertifioima kovo joka menee siihen xboxin kylkeen. Toki voit käyttää myös usb2 ulkoista kovoa mutta silloin sinne ei voi tallentaa mitään. Vain lukea. Eli savet ei toimi eikä demoja voi ladata sinne.

M$:n virallisia uusia kovoja saa esim Brittien Ebaysta 20G 40 ja 120 60 eli ei todellakaan paha hinta. Suomesta noita ei ole mitään järkeä ostaa.

Kiitokset informaatiosta. Aivan noin halvalla en sentään 120 gigasta löytänyt nopeasti katsottuna mutta joka tapauksessa helposti halvemmalla tuolta saa kuin Suomesta. Ainut että noihin maksutapajuttuihin pitäis jaksaa perehtyä kunnolla.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Superpippo sanoi:
Kiitokset informaatiosta. Aivan noin halvalla en sentään 120 gigasta löytänyt nopeasti katsottuna mutta joka tapauksessa helposti halvemmalla tuolta saa kuin Suomesta. Ainut että noihin maksutapajuttuihin pitäis jaksaa perehtyä kunnolla.

20G 55 jos ei jää tulliin, n.67 jos jää
120G 88 jos ei jää tulliin, n.100 jos jää

Linkki

Itse aion tilata tuon 120G limpun tuolta piakkoin. 20G ei kuullemma riitä mihkään jos demoja imutteleepi
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Calathia sanoi:
20G 55 jos ei jää tulliin, n.67 jos jää
120G 88 jos ei jää tulliin, n.100 jos jää

Linkki

Itse aion tilata tuon 120G limpun tuolta piakkoin. 20G ei kuullemma riitä mihkään jos demoja imutteleepi

120G kovalvy X0:aan oli verkkokauppa.com:ssa muistaakseni noin 75e kun viime viikonloppuna kävin katsastamassa peliosastoa...että ei hirveän viisasta ostaa ulkomailta.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

inf sanoi:
120G kovalvy X0:aan oli verkkokauppa.com:ssa muistaakseni noin 75e kun viime viikonloppuna kävin katsastamassa peliosastoa...että ei hirveän viisasta ostaa ulkomailta.

Tuskimpa... 20 gigainen yli 80 euroa ja 120 gigainen noin 150 euroa. Eli ehkä se kannattaa.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Calathia sanoi:
20G 55 jos ei jää tulliin, n.67 jos jää
120G 88 jos ei jää tulliin, n.100 jos jää

Linkki

Itse aion tilata tuon 120G limpun tuolta piakkoin. 20G ei kuullemma riitä mihkään jos demoja imutteleepi

Ei englannista tilattaessa tulleja mene. (Jerseyn saaret ovat poikkeus, jossa sijaitsee mm. play.com)
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

darni sanoi:
Ei englannista tilattaessa tulleja mene. (Jerseyn saaret ovat poikkeus, jossa sijaitsee mm. play.com)

Ja jos ottaa silmän käteen, niin huomaa levyjen sijainnin olevan Hong Kongissa...
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

nothing sanoi:
Ja jos ottaa silmän käteen, niin huomaa levyjen sijainnin olevan Hong Kongissa...

Jos kattoo linkin vasta kirjoittamisen jälkeen, niin on helpompi ottaa se silmä :) Vois toki auttaa jos nukkuisi yöllä enemmän kuin 2 tuntia... Tosta kun laskee niin ainakaan ei kannata ostaa suomesta Arcade+kovalevy honkkarista, kun 330 euroon saa HDMI Premiumin.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

darni sanoi:
Jos kattoo linkin vasta kirjoittamisen jälkeen, niin on helpompi ottaa se silmä :) Vois toki auttaa jos nukkuisi yöllä enemmän kuin 2 tuntia... Tosta kun laskee niin ainakaan ei kannata ostaa suomesta Arcade+kovalevy honkkarista, kun 330 euroon saa HDMI Premiumin.

Kuka nyt tollasia sikahintoja maksaa :D. Itse maksoin omasta arcadesta tasan 135. ostin frendiltä ps2:n ja 5 peliä 45e ja vein gamestoppiin. siihen kun ostaa 120g limpun niin se on palttiarallaa 230 ekiä elite boksista. :rolleyes:
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

On tullu itekki mieleen hankkii tommonen xbox360 arcade-malli. Mutta mä oon nyt ihan kujalla, kun hinta on noin paljon alempi esim. xbox 360 prosta. (gamestopista ps2 vaihtotarjous)

Mitä eroa sitten x360 pro:lla ja arcadella on?

Voiko x360 arcadella pelata livellä normeja pelejä yms.?
Onko paketissa kaikki mukana mitä tarvitsee?

Tiivistettynä:

Mitä x360 arcadesta puuttuu, x360 pro:hon nähden?
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

^20Gt kovalevy. Erikseen ostettuna hinta jotain 120e (kait se on tippunu yms.). Arcadessahan on 256mt muistikortti.
Konsoleilla ei ole muuta eroa, kaikki pelit yms. toimii molemmilla koneilla samalla tavalla.
 
Ylös Bottom