Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

toimiiko tuossa tuo live ääni ja pelin äänet samaan aikaaan?
Miten tuo kytketään xboksiin kiinni?

edit: katsoin jo specksit..........boostepistä ei löytynyt ja ei verkkokaupastakaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Kuulokkeiden mukana tulee 3 piuhaa. Yksi piuha tulee kiinni ohjaimeen ja tästä samasta piuhasta toinen pää kiinni television kaiutin ulostuloon (3m pitkä), ohjaimeen kiinnitettyyn adapteriin liitetään sitten erikseen kiinni vielä kuulokkeiden piuhat. Näin tulee äänet kuulokkeista ja mikki toimii myös.

Viimeinen piuha on sitten vapaavalintainen ja siinä on samassa äänenvoimakkuuden säätö. Voidaan laittaa esim ohjaimen ja kuulokkeiden väliin.

Jos oikein kiinnostaa jota kuta niin voin lauantaina valoisalla kuvata tuon systeemin.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

oletko ollut tyytyväinen kuulokkeiden äänen laatuun ja miten istuu päähän, painaako korvia pidemmän päälle?
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

En oikein osaa vielä sanoa lopullista mielipidettä siitä että oliko tuo niskalenkki hyvä vai huono homma, ainakin välillä tulee fiilis että kuulokkeet eivät pysyisi päässä, mutta eipä niitä ole nostellakaan tarvinnut. Joka taauksessa se on hieman häiritsevää. Painamista en ole tuntenut vielä yhtään, joskin en ole yli 3 tuntia ne päässä vielä istunut.

Todella hienon näköiset ne kuulokkeet on ja äänenlaatu omasta mielestäni tosi hyvä. Joskin mikäli laittaa äänet tulemaan kuulokkeiden kautta ja pitäisi puhuakkin, niin joutuu pudottamaan pelin äänet minimiin jotta puhe kuuluu yli.

Piuhojen määrä näiden myötä lisääntyi melkosesti..
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Eikö sitä puheen äänen voimakkuutta voi säätää isommaksi??
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Ei sitä erikseen voi säätää kun kuulokkeista tulee telkkarin äänet.. puheääni niiden mukana. Eli toisinsanoen setti pitää olla laitettu niin että puheääni tulee myös kaiuttimista.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

en saa näkyviin kuvia, ainoastaan tekstit?

Laitoin perjantaina tilaukseen ko.kuulokkeet ja varmaan alku viikosta saapuvat. Sitten nähdään millaiset on. Voin kirjoittaa kokemuksia käyttöönotosta ja käytöstä jos jotain kiinnostaa.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Itse hankin vuoden vaihteessa Tritton AX360 kuulokkeet (http://www.trittontechnologies.com/products/TRIGA600.htm). Toiveena oli löytää juuri kuulokkeet pelikäyttöön optisella kaapelilla, 5.1 surroundilla ja mikillä. Surround nyt ei ihan sitä mitä kunnon stereoissa, mutta eipä sitä kuulokkeilta voi olettaakaan. Kuitenkin eri suunnista (jopa takaa) tulevat äänet voi eri peleissä (vaihtelevasti) erottaa. Pelikäytössä toistaiseksi olleet itselleni oikein hyvät, ei valittamista. Tilasin ne lopulta sähköpostilla ruotsista (http://nextstepnordic.com/) ja hintaa kuluineen taisi tulla n. 130 euroa.

-jukka
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Itse hankin vuoden vaihteessa Tritton AX360 kuulokkeet (http://www.trittontechnologies.com/products/TRIGA600.htm). Toiveena oli löytää juuri kuulokkeet pelikäyttöön optisella kaapelilla, 5.1 surroundilla ja mikillä. Surround nyt ei ihan sitä mitä kunnon stereoissa, mutta eipä sitä kuulokkeilta voi olettaakaan. Kuitenkin eri suunnista (jopa takaa) tulevat äänet voi eri peleissä (vaihtelevasti) erottaa. Pelikäytössä toistaiseksi olleet itselleni oikein hyvät, ei valittamista. Tilasin ne lopulta sähköpostilla ruotsista (http://nextstepnordic.com/) ja hintaa kuluineen taisi tulla n. 130 euroa.

-jukka

Kuinka hyvä äänen laatu noissa on puheen osalta? Siis eikös noissakin tule sekä peli- että puheäänet suoraan kuulokkeisiin? Tarvitseeko peliääniä vääntää pienemmälle, että kavereiden puheet kuuluu ja miten on oman puheen kanssa? kuuleeko muut mitä itse höpöttää?
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Kuinka hyvä äänen laatu noissa on puheen osalta? Siis eikös noissakin tule sekä peli- että puheäänet suoraan kuulokkeisiin? Tarvitseeko peliääniä vääntää pienemmälle, että kavereiden puheet kuuluu ja miten on oman puheen kanssa? kuuleeko muut mitä itse höpöttää?

Peli ja puheäänet tulevat kuulokkeisiin. Puheen äänenlaatuun en osaa vastata, kun ei ole tullut vielä mikrofonia paljoakaan testattua. Mutta ylipäänsä ääniä on joutunut säätelemään eri peleissä verrattuna aiempaan stereoiden kaiuttimiin. Tietyt äänet ovat korostuneet aivan eri tavalla. Esim. oblivionissa kävely ääntä sai hiljentää huomattavasti. Pitänee kysyä kommentteja kaverilta, joka hankki samanaikaisesti samanlaiset. Käyttää itse niitä tosin PS3:lla.

-jukka
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Eli laitetaanko tuo siberia pelkästään boksiin kiinni? toisinsanoen tarvitaanko tietokoneesta/televisiosta vielä joku input paikka peliäänille?
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

itse käsitin niin että ohjaimeen tulee kiinni se palikka ja telkariin tulee kiinni piuha.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Fool: Katoitko kuvat mitkä laitoin?

Itse konsoliin ei tule mitään kiinni. Television ja ohjaimen välille tulee piuha, sekä ohjaimen ja kuulokkeiden välille.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Peli ja puheäänet tulevat kuulokkeisiin. Puheen äänenlaatuun en osaa vastata, kun ei ole tullut vielä mikrofonia paljoakaan testattua. Mutta ylipäänsä ääniä on joutunut säätelemään eri peleissä verrattuna aiempaan stereoiden kaiuttimiin. Tietyt äänet ovat korostuneet aivan eri tavalla. Esim. oblivionissa kävely ääntä sai hiljentää huomattavasti. Pitänee kysyä kommentteja kaverilta, joka hankki samanaikaisesti samanlaiset. Käyttää itse niitä tosin PS3:lla.

-jukka

OK! kertoile vaan jos saat tietoa tuosta. Harkitsin viime syksyllä näiden kuulokkeiden ostoa mutta netistä luin joitain käyttäjä arvioita ja niissä valiteltiin sitä, että peli äänet saa vääntää aika hiljaiselle että puheäänet kuuluu. Tämä ei välttämättä ole aivan toivottu ominaisuus.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Mulla olis kans kuulokkeet hakusessa ja olen just tota steelseriesin necbandia katellu. Ongelma on vaan siinä ku en oikeen tykkää pitää tollasta necbandia, mutta siinä on hyvä ku on mukana se mokkula millä saa sen boxin ohjaimeen kiinni et kuulee ne puheen ja voi puhua.

Mutta nämä mistä olisin itse kiinnostunut http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-full/information
niin noissa taas ei ole sitä mokkulaa. Voiskohan olla mahdollista jostain saada se palikka et sais noissa toisissakin sen puheen ton kautta ku kuitseki tossakin on mikki.
 
Ylös Bottom