Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Mitäs kuuloketta suosittelette millä voi chatätä ja samalla kuulee peliäänet. Mieluiten hinta kohtuuden rajoissa. En ole mikään hifisti :rolleyes:

Itselläni on käytössä tämmönen settiviritelmä: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta sinovoice USB äänikortti. Niillä pelittää pleikalla peli - sekä puheäänet. Boxilla sama viritys ainoastaan jostain syystä kaverit ei kuule mun puhetta joten ongelman ratkaisu: Fatal1tyt korville ja boxin oma kuuloke kaulalle ja avot toimii! ja lysti maksaa obaut 50 euroa kun verkkokaupasta tilaat :)
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Onko kenelläkään kokemuksia Ear Force X4 kuulokkeista?

Ominaisuuksiensa puolesta vaikuttaisivat olevat oikein hyvät (ja aika sikamaisen kalliit). Itselläni on Ear Force X3 (edellinen malli siis) kuulokkeet ja olen ollut niihin todella tyytyväinen.

Tuossa vielä pari linkkiä jos jotakuta kiinnostaa:

Ominaisuuksien vertailua muihin malleihin (X1, X3 ja X4)

Tilata voi esim. täältä

Kuulostavat kyllä kieltämättä mehukkailta kuulokkeilta. Jos joku on saanut jostain tilattua ja testattua niin saisiko infoa mistä ja minkälaiset ovat? :)
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Kuulostavat kyllä kieltämättä mehukkailta kuulokkeilta. Jos joku on saanut jostain tilattua ja testattua niin saisiko infoa mistä ja minkälaiset ovat? :)

Itse kävin sitten tilaamassa nuo kuulokkeet täältä. Hintaa kertyi kokonaisuudessaan 138.57 puntaa eli euroissa kokonaissummaksi tulee noin 170,12. Ihan sika kallista kun vertaa esim. konsolin hintaan (tai ihan sama mihin vertaa).

Mutta kun tuollaiset piti saada niin eihän siinä hinta paljoa pidätellyt:D

Laitoin tilaukseni viime viikolla ja kyseessä oli siis ennakkotilaus. Jos oikein olen sivuja tulkinnut niin niiden pitäisi lähteä briteistä ensiviikon maanantaina ja kun posti pallottelee niitä vähän aikaa pitkin eurooppaa niin todennäköisesti tuossa viikko/puolitoistaviikkoa lähetyksestä ne saattaisivat löytää tiensä minun kotiini. Koitan kirjoitella jotain mielipiteitä ko. kuulokkeista kun jossain vaiheessa saan otettua niistä irti ensisauhut... mutta ei varmaankaan kannata pidätellä hengitystä sillä välillä;)
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Herkullisen näköiset kuulokkeet. Itse jo pidempään katsellut hyviä kuulokkeita kotiteatteriin ja tässähän saisi puoli-ilmaiseksi kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Aah, herkut. Tuommoiseen pitää joskus investoida, niin saa rauhassa fiilistellä pelien kanssa myös pikkutunneilla. Mutta malttaapi odotella vielä hetken, jotta hinnat laskevat ja tarjonta kasvaa : )
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Itse kävin sitten tilaamassa nuo kuulokkeet täältä. Hintaa kertyi kokonaisuudessaan 138.57 puntaa eli euroissa kokonaissummaksi tulee noin 170,12. Ihan sika kallista kun vertaa esim. konsolin hintaan (tai ihan sama mihin vertaa).

Koitan kirjoitella jotain mielipiteitä ko. kuulokkeista kun jossain vaiheessa saan otettua niistä irti ensisauhut... mutta ei varmaankaan kannata pidätellä hengitystä sillä välillä;)
Moron!

Jokos olet testaillut kuulokkeita?? Itse tilasin viime viikolla saman setin(sama hinta näytti olevan) ja tämän viikon aikana pitäisi saapua. Voinen itsekin laittaa pari kommenttia jahka olen kokeillut niitä. Tuskin maltan odottaa...:)
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Moron!

Jokos olet testaillut kuulokkeita?? Itse tilasin viime viikolla saman setin(sama hinta näytti olevan) ja tämän viikon aikana pitäisi saapua. Voinen itsekin laittaa pari kommenttia jahka olen kokeillut niitä. Tuskin maltan odottaa...:)

Tervehdys! Olen hyvin vähän ehtinyt testailla kuulokkeita kun on kotona menossa pientä remonttiactionia ja vapaa aika on aika pitkälti mennyt niissä puitteissa. Tarkoituksena on ollut kirjoitella kokemuksia kuulokkeista mutta se on vai jäänyt tekemättä. Tuossa alla muutamia ajatuksia. Laitan tähän hieman taustaakin jos joku ei jaksa seilailla koko ketjua läpi:

Tilasin kuulokkeet tosiaan tuolta. En tiedä onko tuo ainoa paikka josta voi tilata mutta itse en ainakaan löytänyt muuta paikkaa joka olisi toimittanut suomeen. Monessa paikassa pääsin tilaukseen saakka mutta lopuksi tuli ilmoitus, että eivät toimita tänne.

Hintaa tuli kokonaisuudessaan (kuulokkeet, postimaksut jne..) 138,57 puntaa ja päivän kurssin voi jokainen käydä itse tarkistamassa.

Tein tilauksen 18.9 ja kyseessä oli ennakkotilaus. Sivulla olevien tietojen mukaan kuulokkeiden piti lähteä postiin 29.9 mutta olivatkin lähettäneet ne jo 25.9 ja postista tuli noutoilmoitus 29.9.

Tilaus sujui siis nopeasti ja ongelmitta. Aika asiakaspalveluhenkisiä tuntuivat olevan kun kirjoittelin muutamia kysymyksiä ennen tilausta ja vastasivat niihin saman päivän aikana.

Kokeilin ensin kuulokkeita NHL 09, PGR4 ja BF: Bad Company peleissä yksinpelinä niin, että mikrofoni ei ollut kytkettynä. Ensimmäinen tunne joka kuulokkeista tuli oli yllätys siitä kuinka kirkkaasti ääni kuului. Peleistä kuului paljon sellaista mölinää joka aiemmin on jäänyt kuulematta kun hiljaisemmat äänet ovat jääneet kovempien jalkoihin. Äänet pysyivät kirkkaina pienilläkin äänen voimakkuudella. Minkäänlaista taustasuhinoita en havainnut.

Äänien suuntaus (siis se, että kuulee mistäpäin vihulainen on tulossa) toimii mielestäni hyvin esim. PGR4:ssa pystyi aika hienosti äänen perusteella kuulemaan miltä puolelta toiset huristeli ohi jne... siis testimielessä päästin muut ohi:rolleyes:

Kuulokkeet pitää olla suoralla linjalla lähettimeen. Jos ei ole niin alkaa tulla rahinaa ja häiriötä ääneen. Sektori jolla kuulokkeet toimii on suht. laaja mutta jos esim. seisoo lähellä lähetintä niin, että kuulokkeet on lähettimen yläpuolella niin ääneen tulee häiriötä. Tästä ei ole mitään haittaa kun pelatessa ei tule juostua ympäri huonetta mutta jos kuulokkeet olisi kiinni esim. stereoissa ja kuuntelisi musiikkia niin siinä voi tuosta olla haittaakin jos haluaa vaikka jammailla pitkin asuntoa:D

Kun mikrofoni on kytkettynä kuulokkeisiin niin alkaa esiintyä taustakohinaa ("hissing"). Tämän huomaa esim. dashboardissa ja yleensäkin silloin kun ei ole muuta taustaääntä. Tämä on varmaan aika yksilöllistä, että paljonko häiritsee. Minua tuo ei paljoa häirinnyt mutta sen verran kuitenkin, että mikäli en tuota mikkiä tarvitse (= pelaan yksinpeliä) niin ota sen pois.

Ennen ostopäätöstä mielestäni kannattaa miettiä seuraavia asioita:

- hinta, kuulokkeet ovat kalliit

- kuulokkeet eivät ole yhteensopivat mikkisoftan chattipadin (siis sen mokkulan joka tulee kiinni ohjaimeen) kanssa. Eli jos käytät ms:n chattipadia niin samaan aikaan et voi käyttää kuulokkeiden mikrofonia. Itse kuulokkeiden toimintaan padi ei vaikuta. Minulla ei ole tästä omakohtaista kokemusta kun en tuollaista näppistä omista mutta ohjekirjassa oli tuollainen maininta

- joidenkin plasma töllöttimien kanssa voi tulla ongelmia kun kuulokkeet toimivat samalla taajuusalueella tv:n kanssa ja siitä voi tulla häiriötä kuvaan tai ääneen tai johonkin. Edelleenkin.. ei omakohtaista kokemusta mutta ohjeissa oli tästä varoitus

- kuulokkeiden mukana tuleva muuntaja on mallia britannia (tai usa). En muista kumpi mutta pistokkeessa on kuitenkin kaksi litteää liitintä jotka eivät ole yhteensopivia suomalaisten pistorasioiden kanssa -> ostettava adapteri tai vastaava muuntaja jossa liittimet oikein. Itse kävin Clas Ohlssonilta (vai miten se oli) hakemassa muuntajan ja se maksoi jotain kympin pintaan

Lopuksi voin sen verran sanoa, että olen ollut tyytyväinen ostopäätökseeni. Kuulokkeet istuvat hyvin päähän eivätkä tunnu painavilta. Paristojen kestosta ja tuollaisista asioista en osaa sanoa kun käyttötunnit on tosiaan vielä aika vähissä.

Kertoile omista kokemuksistasi kun kuulokkeet saat ja tuntuu, että jotain jäi kertomatta tai että käyttökokemus ei vastaa omaani.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Kertoile omista kokemuksistasi kun kuulokkeet saat ja tuntuu, että jotain jäi kertomatta tai että käyttökokemus ei vastaa omaani.

Pari tuntia CoD5:sta takana ja päätin tulla heti jakamaan tuntemuksia.

Alkuvaikeuksista sen verran, että kuulokkeet siis tilasin UK:sta, mutta kuulokkeet itse olivat jenkkikuulokkeet ja täten myös jenkkipistokkeella. Kävin Biltemassa, Hongkongissa ja Clas Ohlsonilla ja missään ei ollut. Ohlson oli lopettanut vanhan adapterin myymisen elokuussa ja uusi malli tulossa vasta vuoden vaihteessa. Tässä vaiheessa vitutti hiukan. Sitten kuulin, että Tampereella on Radiokulma niminen putiikki missä näitä on, joten sinne ja avot, tänään sain tuon adapterin hommattua.

Mutta itse asiaan. Kytkennöistä sen verran, että itse kytkin kuulokkeet siten, että on mahdollista kuunnella ääniä sekä kotiteatterista, että kuulokkeista ja yhtäaikaa. Syy tähän on emäntä joka haluaa kuunnella leffat erittäin pienellä volumella. Eli nyt voin itse luukuttaa kuulokkeilla miten haluan, vaikka teatterin äänet minimissä. Itsellä vanha Yamahan 630 vahvistin, josta löytyy yksi optinen output tähän tarkoitukseen.

Pari tuntia tosiaan takana ja jumaleissön, että kuuluu äänet hyvin. En tiennyt, että call of dutyn äänimaailman on edes näin rikas. Kertakaikkiaan äänimaailma tulee todella käsin kosketeltavaksi verrattuna normi kotiteatteriin. Äänet ovat siis tosi kirkkaat ja bassonkin saa toistumaan nätisti. 5.1 efektit toimivat jos ei erittäin hyvin, niin vähintään hyvin.

Ainoa miinus näissä on pieni suhina, joka kuuluu koko ajan. Ei haittaa pelatessa, eikä muutenkaan, mutta jos erittäin pienellä kuuntelisi esim. musiikkia, niin voisi haitata. Minulla suhina kuuluu koko ajan, riippumatta onko mikki kiinni vai ei. En tiedä, jos tuota tuloa muuttaisi suoraan boksilta, muuttaisiko se asiaa.

Arvosana 9.5/10

Jos suhinaa ei olisi, olisin antanut täyden kympin. Joku voisi hinnasta miinustaa, mutta se on turhaa, kun ei ole kilpailijoita mihin verrata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Pari tuntia CoD5:sta takana ja päätin tulla heti jakamaan tuntemuksia.

Alkuvaikeuksista sen verran, että kuulokkeet siis tilasin UK:sta, mutta kuulokkeet itse olivat jenkkikuulokkeet ja täten myös jenkkipistokkeella. Kävin Biltemassa, Hongkongissa ja Clas Ohlsonilla ja missään ei ollut. Ohlson oli lopettanut vanhan adapterin myymisen elokuussa ja uusi malli tulossa vasta vuoden vaihteessa. Tässä vaiheessa vitutti hiukan. Sitten kuulin, että Tampereella on Radiokulma niminen putiikki missä näitä on, joten sinne ja avot, tänään sain tuon adapterin hommattua.

Mutta itse asiaan. Kytkennöistä sen verran, että itse kytkin kuulokkeet siten, että on mahdollista kuunnella ääniä sekä kotiteatterista, että kuulokkeista ja yhtäaikaa. Syy tähän on emäntä joka haluaa kuunnella leffat erittäin pienellä volumella. Eli nyt voin itse luukuttaa kuulokkeilla miten haluan, vaikka teatterin äänet minimissä. Itsellä vanha Yamahan 630 vahvistin, josta löytyy yksi optinen output tähän tarkoitukseen.

Pari tuntia tosiaan takana ja jumaleissön, että kuuluu äänet hyvin. En tiennyt, että call of dutyn äänimaailman on edes näin rikas. Kertakaikkiaan äänimaailma tulee todella käsin kosketeltavaksi verrattuna normi kotiteatteriin. Äänet ovat siis tosi kirkkaat ja bassonkin saa toistumaan nätisti. 5.1 efektit toimivat jos ei erittäin hyvin, niin vähintään hyvin.

Ainoa miinus näissä on pieni suhina, joka kuuluu koko ajan. Ei haittaa pelatessa, eikä muutenkaan, mutta jos erittäin pienellä kuuntelisi esim. musiikkia, niin voisi haitata. Minulla suhina kuuluu koko ajan, riippumatta onko mikki kiinni vai ei. En tiedä, jos tuota tuloa muuttaisi suoraan boksilta, muuttaisiko se asiaa.

Arvosana 9.5/10

Jos suhinaa ei olisi, olisin antanut täyden kympin. Joku voisi hinnasta miinustaa, mutta se on turhaa, kun ei ole kilpailijoita mihin verrata.

Lisäystä. Alkuperäiset patterit kestivät vain viisi tuntia. Nyt sisällä ladattavat akut, katsotaan kauan ne kestää.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Lisäystä. Alkuperäiset patterit kestivät vain viisi tuntia. Nyt sisällä ladattavat akut, katsotaan kauan ne kestää.

Ilmeisesti kuulokkeissa/pattereissa on yksilöllisiä eroja. Minulla on edelleen kuulokkeissa paketin mukana tulleet paristot ja pelitunteja on varmasti >10. En tiedä onko sillä merkitystä, että peliaikani on yleensä tuollaiset 1-2h kerrallaan eli tuo kokonaisaika muodostuu pienemmistä osista jolloin paristot saa välillä hieman levätä? Ehkä sillä ei ole merkitystä.

Minulla suhinaa ei kuulu ollenkaan jos mikki ei ole kiinni... siis se liitin ei ole kiinni ohjaimessa. Itse mikrofoni on kylläkin kytkettynä koko ajan kuulokkeisiin. Näin varmaan olitkin jo tehnyt? Siinä ohjaimeen tulevassa kuulokeliitännässä on jotain joka tuottaa tuota suhinaa.

Ja vielä kommentti tuohon virtapiuhaan: itse en hankkinut adapteria vaan ostin koko muuntajan. Kuulokkeisiin sopii ihan normi 9v muuntaja sopivalla päällä. Clas Ohlsonilla myytiin säädettävää muuntajaa jossa oli (muistaakseni) viisi erikokoista päätä. Hintaa sillä oli jotain 10 ja 15 euron välistä ja siinä kehuttiin, että se sammuttaa itsensä kokonaan kun se ei ole kytkettynä kuormaan, kai tässäkin vähän sähköä säästää... hyvin vähän.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Ja vielä kommentti tuohon virtapiuhaan: itse en hankkinut adapteria vaan ostin koko muuntajan. Kuulokkeisiin sopii ihan normi 9v muuntaja sopivalla päällä. Clas Ohlsonilla myytiin säädettävää muuntajaa jossa oli (muistaakseni) viisi erikokoista päätä. Hintaa sillä oli jotain 10 ja 15 euron välistä ja siinä kehuttiin, että se sammuttaa itsensä kokonaan kun se ei ole kytkettynä kuormaan, kai tässäkin vähän sähköä säästää... hyvin vähän.

Itsellä olisi ollut 9V muuntaja himassa, mikä olisi liitännöiltään sopinut, mutta siinä ei kaikki amppeeriluvut täsmänneet, joten en uskaltanut kokeilla. Varmaan olisi toiminut sekin.

Täytyy tuota suhina juttua vielä katsella, eilen katsoin Hellboyn ja tuntui, että suhinaa ei kuulunut kuin hiukan. En tiedä voiko vaikuttaa tuo, että kytkentä tulee vahvarin kautta verrattuna siihen, että kytkisi tuon suoraan boksiin.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Itsellä olisi ollut 9V muuntaja himassa, mikä olisi liitännöiltään sopinut, mutta siinä ei kaikki amppeeriluvut täsmänneet, joten en uskaltanut kokeilla. Varmaan olisi toiminut sekin.
Korjatkaa jos olen väärässä mutta se amppeeriluku kertoo vain sen muuntajan maksimivirran, siis paljonko se pystyy maksimissaan syöttämään. Kunhan siinä muuntajassa on voltit kohdallaan, maksimivirta on suurempi kuin laitteen tarvitsema virta sekä liittimen napaisuus oikein (tämän voi saada kytkettyä väärinpäin jos muuntajassa on vaihtopäät) niin pitäisi toimia ok.

Niin joo.. tuo vahvistin voi tosiaan aiheuttaa suhinaa, ainakin jos lähtöteho on kovin suuri tai pieni (tai jotain siltä väliltä;)). Siinä kuulokkeiden lähettimessä taisi olla jokin säädin (vai muistanko väärin) jolla tuota lähettimen lähtötehoa voi säätää (vahvistimen lähtötehoon ei varmaankaan päse vaikuttamaan). Sitä voisi kokeilla ruuvata jos sillä olisi jotain vaikutusta suhinoihin.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Itselläni on käytössä tämmönen settiviritelmä: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta sinovoice USB äänikortti. Niillä pelittää pleikalla peli - sekä puheäänet. Boxilla sama viritys ainoastaan jostain syystä kaverit ei kuule mun puhetta joten ongelman ratkaisu: Fatal1tyt korville ja boxin oma kuuloke kaulalle ja avot toimii! ja lysti maksaa obaut 50 euroa kun verkkokaupasta tilaat :)


Toimiiko toi Delta sinovoicen äänikortti kuinka boxilla?Kuinka vahvan tilavaikutelman se luo?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Toimiiko toi Delta sinovoicen äänikortti kuinka boxilla?Kuinka vahvan tilavaikutelman se luo?

Itse olen ollut varsin tyytyväinen :) Huomioitavaa tässä mun virityksessä on kuitenkin että tällä menetelmällä
EI SAA puhetta ulos vaan esim. on laitettava boxin oma kuuloke kaulaan jos siis tahdot puhua livessä kaverilles. Mutta hyvin se toimii sillä tavallakin.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Itselläni on käytössä tämmönen settiviritelmä: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta sinovoice USB äänikortti. Niillä pelittää pleikalla peli - sekä puheäänet. Boxilla sama viritys ainoastaan jostain syystä kaverit ei kuule mun puhetta joten ongelman ratkaisu: Fatal1tyt korville ja boxin oma kuuloke kaulalle ja avot toimii! ja lysti maksaa obaut 50 euroa kun verkkokaupasta tilaat :)

En ole vielä saanut omaa konsoliani, Xbox 360 bundle (2 peliä) on edelleen postissa. Tilasin samalla TFT-näytön, jossa ei ole kaiuttimia. Olisi kuitenkin mukava kuulla pelien äänet.

Creative Fatal1ty Gaming Headset toimii käsittääkseni konsolissa ilman mitään ylimääräisiä mokkuloita tai liittmiä?

Mainitsemasi Delta sinovoice USB-palikalla saat virtuaalisen 5.1-äänen? Vai oliko lisäpalikalla jokin muu tarkoitus? En omista erillisiä kaiuttimia, enkä vahvistinta. On siis hankittava kuulokkeet, eikä tuo parikymppiä Delta sinovoice-lisäpalikasta kuulosta mahdottomalta lisältä, jos se antaa edes jonkinlaisen tunteen 5.1-tilasta? Aikaisempaa kokemusta tästä ei ole. Vanha xbox oli kiinni 7 vuotta vanhassa televisiossa.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Siirryin itsekin Turtle Beach X3:sta X4:ään (X3:n hehkutus aikaisemmilla sivuilla). Jos joku pohtii pitäisikö maksaa se hintaero niin tässä kommenttia.

- Suhinaa ei X4:ssä kuulu jos chat-johtoa ei ole plugattu kuulokkeisiin. Eli yksinpelit ja leffat yms saa nyt kuunnella puhtaalla äänellä.

- Kuulokkeiden ääni on kirkkaampi ja yksityiskohtaisempi, mutta bassossa ei ole enää ihan samaa potkua kuin X3:ssa. Äänenlaatu on kuitenkin mielestäni paljon parempi. Peleistä ja leffoista kuulee ääniä jotka X3:lla hukkuivat puuroon.

- Tilaefekti on hieno, äänen suuntaus on melko hienovarainen mutta toimii yllättävän hyvin. Eli pelikuvaa katsoessa äänen kuullessaan aivot sanoo "se tuli tuolta", ja sieltähän se vihollinen tjsp todellakin löytyy. Luurit siis käyttävät Dolby-tilasimulaatiota, jossa lähetinpalikka laskeskelee miltä 5.1-kajarit kuulostaisivat tietyn kokoisessa huoneessa (heijastukset huomioiden), ja lähettää sitten tämän lennossa prosessoidun stereoäänen kuulokkeisiin. Halutessaan koko sirkuksen voi ohittaa napinpainalluksella ja kuunnella pelkkää 2-kanavaääntä.

- Mikrofoni tuntuu laadukkaammalta ja se on paremmin suunnattu, eli hengitys ei enää suhise mikrofoniin. Oma ääni kuulostaa parempilaatuiselta, mutta en tiedä miltä X4-chatti kuulostaa muille pelaajille.

- Kupit ovat vähän isommat ja niissä on nyt sametti(tjsp)pehmuste. X3 oli mukava mutta X4 on vielä mukavampi. Moshatessa luurit eivät muuten kestä päässä, eli GH-eläytyminen on jätettävä vähemmälle. (Onneksi sänky oli lentoradalla ;) )

- Mukana tuleva optinen johto on mukavan siro ja simppeli X3:n RCA-säätöön verrattuna.

- Hinta on suolainen, mutta itse pelaan 100% ajasta kuulokkeilla joten sijoitus tuntui perustellulta. Satunnaiseen kuulokemoninpelaamiseen X3 on varmasti kustannustehokkaampi valinta.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Mistä hommasit?

Mites tuo suhina, kun käyttää chattiä - onko häiritsevää?

Hommasin täältä: http://www.limexb360.co.uk/

Pelasin X3:lla vuoden ja olen erittäin tyytyväinen X4:ään kuten yllä kuvailin, joten vaikea sanoa että suhina olisi häiritsevää. Riippuu siitä miten hifi olet. X3:t käytössä kahdella kaverilla eikä suhina näytä heidänkään pelaamistaan häiritsevän.
 
Ylös Bottom