Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tommosia etsiskelen juuri, eli joitain kuppi-tyylisiä. Noi 7H:t on aika hintavat USBin kanssa ja se oliski ihan hyvä kun en kaukana pelaa telkkarista ja pattereita on sit ärsyttävä vaihella. Noihi Turtleihin oon kuintenki vähä kallistunu, että jos semmoset jostain hankkis.

KUULOKKEET DR-GA200 - MUSTA vertaa hintoja ja osta halvimmat tuotteet

Tossa yks vaihtoehto, itellä on tommoset ja on pirun mukavat. Mikki toimii hyvin ja kuulokkeet istuu päähän juuri sopivasti. Ehkä ainut miinus on, että päästävät läpi ääntä kun tossa ei mitään varsinaisia kuppeja ole.

KUULOKKEET 5.1 X-TATIC ANALOG vertaa hintoja ja osta halvimmat tuotteet

Tommosetkin on iteltä löytynyt Digitaali versiona, mutta tosta hieman halvemmalla asiansa ajavat kuulokkeet. Näissä on siis kunnon kupit johon isompikin Dumbokorva mahtuu. Mikki on hyvä ja pitkä, myöskin säädettävä. Kangaspehmusteet, jotta ei korvat valu hiestä :) Mielestäni nämäkin voittavat nuo Turtlet, en tiedä sitten että mitä ite tykkäät.


Kuulokkeet joita EI kannata ottaa vaikka halvalla saisi ovat: Steelseries 5h v2 (Olivat kauemmin huollossa kuin päässä), Razer Piranha (Sattui korviin).

En tiedä, että mikä kaikilla boksipelaajilla on, kun pitäis aina Turtlet olla :D Parempiakin löytyy vähemmän kuuluisilla merkeillä ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

KUULOKKEET DR-GA200 - MUSTA vertaa hintoja ja osta halvimmat tuotteet

Tossa yks vaihtoehto, itellä on tommoset ja on pirun mukavat. Mikki toimii hyvin ja kuulokkeet istuu päähän juuri sopivasti. Ehkä ainut miinus on, että päästävät läpi ääntä kun tossa ei mitään varsinaisia kuppeja ole.

KUULOKKEET 5.1 X-TATIC ANALOG vertaa hintoja ja osta halvimmat tuotteet

Tommosetkin on iteltä löytynyt Digitaali versiona, mutta tosta hieman halvemmalla asiansa ajavat kuulokkeet. Näissä on siis kunnon kupit johon isompikin Dumbokorva mahtuu. Mikki on hyvä ja pitkä, myöskin säädettävä. Kangaspehmusteet, jotta ei korvat valu hiestä :) Mielestäni nämäkin voittavat nuo Turtlet, en tiedä sitten että mitä ite tykkäät.


Kuulokkeet joita EI kannata ottaa vaikka halvalla saisi ovat: Steelseries 5h v2 (Olivat kauemmin huollossa kuin päässä), Razer Piranha (Sattui korviin).

En tiedä, että mikä kaikilla boksipelaajilla on, kun pitäis aina Turtlet olla :D Parempiakin löytyy vähemmän kuuluisilla merkeillä ;)

Steelseries 5h v2 ovat oikeasti hyvät pelikuulokkeet. Mutta jos itse ne rikkoo niin eihän sille voi mitään joten en tajua että jos itse rikot ne niin pistät tänne että oli kauemmin huollossa kun päässä ;D huvittavaa. Joten keksippä uusi perustelu ainakin siitä sillä aika hauska toi oli propsit siitä!
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Steelseries 5h v2 ovat oikeasti hyvät pelikuulokkeet. Mutta jos itse ne rikkoo niin eihän sille voi mitään joten en tajua että jos itse rikot ne niin pistät tänne että oli kauemmin huollossa kun päässä ;D huvittavaa. Joten keksippä uusi perustelu ainakin siitä sillä aika hauska toi oli propsit siitä!

Ostin kuulokkeet uutena ja mikki oli rikki jo tullessaan, kosketushäiriö. Laitoin huoltoon, tuli uudet kuulokkeet ja sama vika. Ei siis mennyt omista toimista rikki, vaan tulivat tehtaalta rikkinäisinä. En tiedä minkälaisia maanantaikappaleita sain, omasta kokemuksesta en kuitenkaan voi suositella. Mikistä piti siis pitää kiinni, jotta se toimi.

Itse kuulokeosiossa ei mitään vikaa ollut, pelkästään tuossa mikissä molemmilla kerroilla. Jos käyttää jotain muuta mikkiä näitten kanssa niin sitten.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ostin kuulokkeet uutena ja mikki oli rikki jo tullessaan, kosketushäiriö. Laitoin huoltoon, tuli uudet kuulokkeet ja sama vika. Ei siis mennyt omista toimista rikki, vaan tulivat tehtaalta rikkinäisinä. En tiedä minkälaisia maanantaikappaleita sain, omasta kokemuksesta en kuitenkaan voi suositella. Mikistä piti siis pitää kiinni, jotta se toimi.

Itse kuulokeosiossa ei mitään vikaa ollut, pelkästään tuossa mikissä molemmilla kerroilla. Jos käyttää jotain muuta mikkiä näitten kanssa niin sitten.

Ahaa.. No sitten en kyllä tajua mutta minä kävin kaverin kanssa ostamassa tollaset kuulokkeet että kummatkin ostettiin samat ja ei mitään vikaa missään! Ehkä ostit jostain ''kusetus''liikkeestä ;D Ainakin itse ostin Gigantista kaverin kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Kusetusliikkeestä XD En tiedä miten kusetusliike Verkkokauppa.com on, mutta kyllähän ne kuulokkeet ihan tehtaalta tulee :D Kai niillä oli sitten joku valmistusvirhe sen ajan kuulokkeissa, kun oon samalla vialla varustettuja luureja nähnyt nettihuutokaupoissa pilvin pimein.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

No, tilasin nyt noi Turtlet ja katotaa nyt minkälaiset ne on mun makuun. Jos on täysin surkeet ja hajoo niin ei oo kauhee suuri häviö, aina voi ostaa uudet ja paremmat. Kunhan sain nyt jotkut, ei kestä tota mikkisoftan keppiä enää.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ostin steelseriesin spectrum 4xb headphonet ja nyt en voi käyttää hdmiätä ja niitä samaan aikaan?!Apuva tarttenko jonkun adapterin tai muun sellasen?Ja mistä sellasen voi ostaa?Tvnä on Syncmaster samsung 2333HD.Telkussa on kyllä erillinen headphone reikä, mutta ei kuulu vaikka siihen laitankin johdon...Lueskelin tätä threadia, mutta en löytänyt kunnollista vastausta.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ostin steelseriesin spectrum 4xb headphonet ja nyt en voi käyttää hdmiätä ja niitä samaan aikaan?!Apuva tarttenko jonkun adapterin tai muun sellasen?Ja mistä sellasen voi ostaa?Tvnä on Syncmaster samsung 2333HD.Telkussa on kyllä erillinen headphone reikä, mutta ei kuulu vaikka siihen laitankin johdon...Lueskelin tätä threadia, mutta en löytänyt kunnollista vastausta.
Missä se USB-virtajohto on kiinni?
Telkun USB-liitin ei välttämättä anna virtaa, siitä vain lykätään päivitykset sisään.

Joissain telkkareissa pitää myös valita, mstä liittimestä kuulokeliitin ottaa signaalinsa.
Kokeile, jos asetuksista löytyy jotakin jännää.
Tai sitten suoraan sivupaneelissa oleviin RCA-liittimiin mukana tulleella adapterilla.

Jos ei mikään muu toimi niin ostat joko hdmi-audio-kaapelin (kallis) tai modaat komponenttikaapelin sopimaan hdmi:n kanssa samaan aikaan kiinni ja laitat kuulokkeet audiojohtoihin kiinni.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Juu kiitos paljon ostanpa tuon hdmi audio kaapeli jutskan.Huuto.netistä, kun löyty kerran kympillä =).

E:modasinkin sen komponentti johdon ku oli niin helppoa :).Kiitos paljon!
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

niin ajattelin jonkulaisia pelikuulokkeita xbox 360. hinta sais olla siinä 40e-80e ajattelin trittonin ax 120 mut löysin youtubesta niin monta kommenttia siitä et on haonnut jossai 2 viikossa niin etää onko kokemuksia kellää näista luureista?voi toki ehdottaa muita hyvii pelikuulokkeita:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Eiköhän mene ihan silleen, että ostat 2x rca uros --> 3.5mm naaras adapterin ja heität siihen luurit? Noissa Sharkooneissa on sitten 4/5 piuhaa, että kannattaa niitä 3.5mm uros --> mahd. monta 3.5mm naaras adaptereita ostaa. Mikin saat toimimaan kun ostat 2.5mm uros --> 3.5mm naaras kaapelin. Paljon kaapeleita, jos meinaat sharkit ostaa :D

Sharkoon ehdottomasti mieluummin kuin BigBen :D Ainakin taattua laatua siltä osin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tullut jo pidempään katseltua pelikuulokkeita ja nyt olisi kaksi ehdokasta jäljellä samasta hintakategoriasta.

Steelseries Spectrum 5xb vs. Steelseries Siberia v2.

Siberia v2 kiinnostaisi ehkä enemmän, mutta näyttää olevan erityisesti PS3:lle suunniteltu, joten kysynkin tarviiko Xboxia varten jotain liittimiä/kaapeleita hommailla?

Yleensäkin kummat noista nyt ottaisi? :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Steelseries Spectrum 5xb:t on sitten suunniteltu boksille kuulokkeiksi ja lukemani mukaan ihan hyvät kuulokkeet ovat. Hintavertailua kannattaa tehdä ja jos johtoineen tulee halvemmaksi tuo siberia, niin suosittelisin ottamaan ne. Hyvät kuulokkeet nekin ovat. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Siberia V2.

Paremmat luurit ääneltään, laadultaan ja mukavuudeltaan.
40mm vs 50 mm elementit jo todistavat äänenlaadun.
Joustava panta on imo parempi kuin pehmuste. Muotoilukin hienompi :)

Irtoavat n.50-60€, audiomixer gamestopissa 20€.
Tai sitten normaali steelseries kuulokeadapteri 10€.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tästäkin taas sitten komento takaisin.

Kaveri päätti sopivasti siirtyä kalliimpiin ja langattomiin versioihin, joten tarjosi Turtle Beach X11:sta hyvään hintaan, joten tuollainen tuli nyt sitten otettua. Ensi viikolla pitäisi saada ne, niin pääsee vähän mutustelemaan.
Tuossa kuulemma kuulee oman puheäänensä. Toivottavasti saisi pois, koska itse ainakin jäädyn totaalisesti jos oma ääni kuuluu samaan aikaan kun puhun. Esim. partyissa jos jonkun mikki kauittaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Jonille tiedoksi että kaiun saat poistettua suht helposti.

Guidenappi->Settings->Preferences->Voice->Voice Output (alhaalla) -> Play throught Speakers.

Mutta nyt omaan ns. ongelmaani;

Elieli nälkä kasvaa syödessä ja olisi aika saada vielä hiukan paremmat kuulokkeet päähän,joten olen ajatellut luopua Turtle Beacheista.

Nyttenhän on käytössä Turtlen X41:set,ja kova kaipuu olisi että uusissa kuulokkeissa olisi kanssa 5.1 tai 7.1 äänet,ja valinta on kallistunut Astrojen puolelle.

Mielessä on käynyt A40:set mutta niitä ei kai myydä Suomessa missään liikkeessä,joten kaipaisin ohjeita kuinka voisin Astrot tilata esim. eBaysta ynnä muualta. Tietysti voisi joitain toisiakin kuulokkeita mulle suositella,muttei kumminkaan mitään näistä nykyisistä ns. huonompia.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mielessä on käynyt A40:set mutta niitä ei kai myydä Suomessa missään liikkeessä,joten kaipaisin ohjeita kuinka voisin Astrot tilata esim. eBaysta ynnä muualta. Tietysti voisi joitain toisiakin kuulokkeita mulle suositella,muttei kumminkaan mitään näistä nykyisistä ns. huonompia.

Astro Gaming Headsets | Astro A40, A30, Headsets, Cables

Tuolta saa kohtuu helposti Astrojakin tilailtua. Virtuaalista Surroundiahan nuo pukkaa ulos, niinkuin X41:setkin? Noita kuulokkeita on parjattu basson puutteesta, eli jos se haittaa niin :s MixAmp + jotkut hyvät Stereo kuulokkeet niin hyvä tulee :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom