Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mitäs mieltä olette kumman ostan SteelSeries Spectrum 5xB vai V2 siberia?
Onko eroja äänessä, kestävyydessä yms.?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Olisi tarkoitus hankkia pelikulokkeet ja olen päätynyt Turtle Beach merkkiin. Kuulokkeet tulevat Xbox 360:lle ja kysymys kuuluukin kummat ovat paremmat boksilla Turtle Beach x11 vai PX21. Todella tärkeää olisi se, että kuulokkeissa on erittäin herkkä mikki chattiä varten ja mitä kevereiden headsetteistä olen huomannut niin Turtle Beachin X11 mallissa on todella herkkä ja kaukaa ottava mikki. Ottaa koiran haukunnankin toisesta huoneesta erittäin selkeästi vaikka pelihuoneessa on ovi kiinni.

Mulla on muutaman vuoden vanhat Sharkoon X-Tactic 5.1 kuulokkeet, mutta näitä ei voi käyttää boksilla sillä mikki ottaa puheäänen todella heikosti vaikka kuinka kovaa yrität puhua siihen. Säädöt kuitenkin tehty mukana tulleen ohjekirjan mukaan. Pleikkarilla ollessa taas tilanne on päin vastainen eli siellä ääneni kuuluu todella hyvin kuulemma kavereiden mukaan.

Nyt vaan on ongelma se, että X11 ei löydy sitteen yhdestäkään verkkokaupasta suomesta tällä hetkellä. Tuota PX21:stä taitaa löytyä, mutta onko ne yhtä hyvät boksi käyttöön mitä X11 kun ovat pääsääntöisesti suunniteltu pleikkarille. Onko esim. mikin herkkyys samaa tasoa mitä X11:sta.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

kannattaa myös katsoa ulkomaisia kauppoja noiden kuulokkeiden kanssa. itse maksoin muutama kuukausi sitten x41 turtleista gamegears.co.uk 110€ kotia toimitettuna. tilauksen lähtemisestä parin tunnin sisällä paketti tulossa jo suomeen päin. ihan vain googlen kautta löysin. taisi olla silloin halvimmalla mitä löyty.
enkä nyt pidä pahana tuota 110€ x41 ku suomesta saatavuus heikkoa ja sit pääsääntöisesti hinnat oli +200€
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itelle ainakin kelpais kummat tahansa noista kahdesta ensimmäisestä vaihtoehdosta, Steelserieksen 4H:t omistan ja ihan maukkaat kuulokkeet on olleet. Ei voi valittaa, vaikka vaihtoa langattomiin tai parempiin olen jo pitkään harkinnut. Kaverilla oli nuo F4talityt ja nekin oli sen käytössä kuulemma ihan mukiinmenevät, eli ei moitteen sijaa, vaikka lopulta ostikin jotkut senheiserin kuulokkeet. Ehkä hiukan bassoisempi äänimaailma on steelserieksen (omien kokemuksien mukaan) luureissa. Muistahan sitten että se adapteri pitää ostaa myös väliin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itse ostin aluksi steelseries spectrum 4xb mutta olivat ihan sudet, taustakohina ihan järkyttävä ja se möykky ohjaimeen ihan liian iso ja viimeseks se johto hässäkkä.. näitä käytin irvistellen 3viikkoa ja tilasin hiukan paremat Turtle Beach Earforce X41 7.1 Wireless ja ei voi kuin olla tyytyväinen... paremmat kuin hyvät. :D Toki eri hintaset mutta..

4xb uuden karhet saa ostaa 45e sis.itellan/mh kulut..
Yv:tä jos jollekki kelpaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itte tilasin tuommoset TRITTON Technologies Inc. saa nyt nähdä onko hyvät vai huonot:) Ainakin plussa puolena isot elementit eikä tarvii erikseen mitään adaptereita ostella kun tulevat kaikki tarpeelliset sälät mukana.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Laittakaas konkarit jotain suosituksia headseteistä mitkä kannattaisi ostaa ? Mulla on ollut vaan noita boksin mukana tulleita headsetteja.
Mielellään mahdollisimman edulliset olis hankinnassa. Änäriä tulee lähinnä pelailtua ja kerhopeleissä tarvis kyl sitä headsettiä. Mw3 ja Blackopsia tulee myös joskus hakattua.
Eli minkälaiset kannattais hommata ? Linkkejä saa laittaa. Kiitos :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ite tuli tuossa elokuussa hankittua Turtle Beach X11-headsetti. Kokemusta tästä headsetistä on nyt 5kk. Hintaansa nähden ovat kyllä vakuuttaneet, n.25e UK:n Amazonista. Äänen laatu itselleni riittävä(näitä tullut kulutettua eniten tällä setillä:battlefield, cod, änäri, forza) ja kommunikaatio toiminut kavereitten kanssa moitteettomasti. Kupit mukavat ja hengittävät. Ulkonäkö on melko pelkistetty ja ehkä hieman halvanoloinen(valk. muovi), mutta livenä tuntuvat jämäkältä ja keinonahkakainen päälakituki on mukava. Mikissä hyvää se, että voi väännellä mihin asentoon vain, kun on tuollainen "kaapelirautalanka"-runko siinä. Huonoa voi jonkun mielestä olla tuo mikin irtoamattomuus, mutta itse käytän näitä vain boksin kanssa, joten itseäni ei tämä haittaa. Miinusta tulee myös tästä johtohelvetistä, jota riittää melkein 5m. Kaiken kaikkiaan todella hyvä headsetti, edulliseen hintaansa nähden.

Nyt tästä headsetistä tullut pikkasen päivitetty versio X12. Uutta on väri, bassosäätö ja vähän isommat kuppikajarit. Näköjään AmazonUk vaihtanut X11:n X12:seen valikoimaansa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

taitaa aika paljonki olla suosituksia valmiiksi täällä. ensinnäki mitä haluat? normi stereo-kuulokkeita vai 5.1 vai 7.1? x41 alkaa briteistä saamaan 110e ylöspäin kotia toimitettuna. ja itse ainaskin olen ollut tyytyväinen

itse tilasin tuolta GAMEGEARS.CO.UK - Whats Your Game? kyseessä oli special offer. kotia toimitettuna tais olla 111€ mitä tililtä oli veloitettu. muutama tunti maksamisesta tuli seurantakoodi sähköpostiin eli nopeaa palveluakin
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itsellä steelseries siberia v2. Tyytyväinen olen ollut ainakin näin kahden viikon kokemuksella.
Ja siittä hyvät kun sopii sekä PS3:selle ja Boxille. Kun molemmilla tulee pelattua.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itse tilasin Englannin Amazonista Turtle Beach Ear Force PX21 -luurit ja olen tosi tyytyväinen. Sopivat molempiin tehokonsoleihin ja PC:lle. Pientä taustakohinaa löytyy mutta ei se pelatessa haittaa yhtään, ja mikki on tosi laadukas. Basson, chatin- ja pelin ääniä voi jokaista säätää erikseen. Kupit ovat myös juuri sopivat ainakin omiin korviin, eivätkä paina pidemmissäkään sessioissa päätä tahi korvia. Kohtuu tyylikkään näköisetkin vielä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ite tuli tuossa elokuussa hankittua Turtle Beach X11-headsetti. Kokemusta tästä headsetistä on nyt 5kk. Hintaansa nähden ovat kyllä vakuuttaneet, n.25e UK:n Amazonista.

Nyt tästä headsetistä tullut pikkasen päivitetty versio X12. Uutta on väri, bassosäätö ja vähän isommat kuppikajarit. Näköjään AmazonUk vaihtanut X11:n X12:seen valikoimaansa.

Jep tuli itsekin tilattua X11 sijasta nuo X12:sta ja mitä olen kerennyt mikkiä testaamaan niin se on todella herkkä myös tässä X12 mallissa. Tyytyväinen ainakin tällä hetkellä hankintaan Sharkoonien jälkeen on vähän pelottanut ostaa uutta headsettiä kun en ollut varma johtuiko kyseisen headsetin mikki ongelmat mahdollisesti Xbox 360 konsolista, mutta eipä tainnut olla sitten vikaa konsolissa tuossa asiassa tosin jännästi toimivat pleikkarilla kyllä moiteetta nuo Sharkoonit.

CDON:sta tilasin viime viikolla ja taas tuli suomen verkkokaupoille 100-0 turpaan tuotteen saatavuuden osalta. Hieman kyllä täytyy kritisoida sitä kuinka huonosti noita headsettejä täältä saa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse kyllästyin odottamaan Tritton Warheadeja ja peruutin tilauksen. Oli kokeilussa viikon verran taas TurtleBeen MW3 Delta setti. Täytyy sanoa että hintaansa nähden melko paska. Jätin sitten ostamatta.

Pari päivää sitten ostin Tritton AX Pro:t ja voi poijat kun on mahtavat kuulokkeet. Äänimaailma ihan eri planeetalta kuin tuossa Turtlen setissä. Eikä oo mitään pätkimistä eikä suhinaa niinku turtleissa. Turtle varmaan suhisi sen takia kun oli langaton ja käytti sitä pirun 2,4ghz taajuutta. Suosittelen lämpimästi noita trittoneita.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Aattelin nyt nuo Turtle Beach X12 tilata. Amazonista saisi suhtkoht edullisesti (n.42e.) Turtle Beach X12 Headset (Xbox 360): Amazon.co.uk: PC & Video Games
En oo tuolta ulkomailta ikinä tilaillu, eli paljonko tuolta Amazonista tilatessa tulee postikuluja ja mikä on toimitusaika ? Pikaisen etsiskelyn jälkeen en löytänyt kyseisiä tietoja Amazonin sivuilta.
Että jos joku on sieltä tilaillu niin voisi valaista tietämätöntä ja kertoa kannattaako sieltä hommata vai esim. ahvenanmaalta n.70e hintaan postikuluineen ja toimitusaika 2 viikkoa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

En oo tuolta ulkomailta ikinä tilaillu, eli paljonko tuolta Amazonista tilatessa tulee postikuluja ja mikä on toimitusaika?

Itellä kokonaishinnaksi tuli GBP 42.62, eli melkein 53e postikuluineen. :)

Toimitusaika yleensä on viikosta kahteen, en ainakaan muista että kovin paljon pidempään koskaan olisi mennyt.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itellä kokonaishinnaksi tuli GBP 42.62, eli melkein 53e postikuluineen. :)

Toimitusaika yleensä on viikosta kahteen, en ainakaan muista että kovin paljon pidempään koskaan olisi mennyt.

Kiitoksia Hininille tiedoista! Laitoin tilauksen menemään ja summaksi tuli tuo n.53e. Saa nyt nähdä onnistuko se tilaus.
Turtle Beach X12 on ostettujen listalla amazonin sivuilla, mutta tililtä oli veloitettu vaan 1€. :) Verkkopankkitunnuksilla aina nettiostot suorittanut. Eka kerta kun Visalla ostin netistä.

Edit. Nyt on tililtä lähtenyt 53,94€, että luultavasti onnistui. :D
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Eka kerta kun Visalla ostin netistä.

Edit. Nyt on tililtä lähtenyt 53,94€, että luultavasti onnistui. :D

Kannattaa tosiaan tarkkailla sitä tilannetta aktiivisesti ja jos tuntuu että mitään ei tapahtu, niin rohkeasti vain yhteydenottoa myyjään. Itellä kerran ei tullut yhtä ohjainta ollenkaan, vaikka odotin sitä sellaisen viikon yliaikaakin, eli about kuukauden yhteensä. Sen jälkeen itkin myyjälle, tosin hyvin nätisti ja sain lopulta ohjaimen itselleni.

Pitänee itsekin laittaa nuo turtlet harkintaan kunhan rahatilanne kohenee. :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Nyt olis pieni muotoinen ongelma. Eli mulla on boksi kytkettynä hdmi kaapelilla ja olen myös liittänyt kuulokkeita varten sen boksin mukana tulleen komponentti piuhan boksiin johon headsetin punainen ja valkoinen piuha on liitetty. Nyt kuitenkin ilmenee sellainen ärsyttävä ongelma, että kun vaihdan välillä pelikanavalta tv kanavalle ja sieltä takaisin hdmi:lle niin boksi kirjaa mut ulos livestä. Eli tämä tapahtuu joka kerta siinä vaiheessä kun tv kanavilta vaihdetaan takaisin pelikanavalle eli hdmi:lle. Onko tälle ongelmalle tehtävissä mitään sillä haluaisin käyttää hdmi:tä jatkossakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itellä kokonaishinnaksi tuli GBP 42.62, eli melkein 53e postikuluineen. :)

Toimitusaika yleensä on viikosta kahteen, en ainakaan muista että kovin paljon pidempään koskaan olisi mennyt.

Tuli myös tilattua nuo Amazonista ja ainakin itse sain valittua ilmaisen toimituksen, kortilta oli veloitettu 43,87e. Tiedä sitten miten hitaasti tulevat, postitettu 12.1.
 
Ylös Bottom