Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja mokkula

Kuunaama

Member
Onko Xbox 360:lla mahdollista päästä Liveen DNA mokkulan avulla. (Yhteys on 1 meganen). Jos on mahdollista, niin miten homma käytännössä toimii?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

onnistuuko mahdollisesti sillä tavalla, jos boksista vetää verkkopiuhan läppäriin, jossa mokkula on kiinni?
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

XP:llä testasin hommaa, ja se toimii. Eli mokkula kiinni koneeseen, ja boxi verkkopiuhalla kiinni koneeseen. Sitten ohjauspaneelin verkkoyhteydet-valikosta luodaan "kotiverkko", ja homma pelittää...
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

XP:llä testasin hommaa, ja se toimii. Eli mokkula kiinni koneeseen, ja boxi verkkopiuhalla kiinni koneeseen. Sitten ohjauspaneelin verkkoyhteydet-valikosta luodaan "kotiverkko", ja homma pelittää...

Kiitos muuten tiedosta, itseänikin kiinnosti tämä. :D
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

moro nii toimiiks toi juttu vaikka mul on elisa mokkula ja Windonws vista koneella?Ja sitte on 3G yhteys
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Toimii. Sinun täytyy jakaa mokkulan yhteys tietokoneen kautta xboxille. Eli mokkula koneeseen kiinni ja verkkopiuha tietokoneesta xboxiin. Sitten vain jaat internet-yhteyden. Yksi kaveri pelailee tällä tsydeemillä ja kohtalaisen hyvin on toiminut tähän mennessä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Hommaa Wippies-moodemi (ilmainen!). Pystyy jakamaan "mokkulan" langattomasti esim. läppäreille ja konsoli verkkokaapelilla modeemiin kiinni. Itsellä lisäksi usb-kovo kiinni modeemissa, jonka saa myös jaettua langattomasti. Hyvin pelittää.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Toimii. Sinun täytyy jakaa mokkulan yhteys tietokoneen kautta xboxille. Eli mokkula koneeseen kiinni ja verkkopiuha tietokoneesta xboxiin. Sitten vain jaat internet-yhteyden. Yksi kaveri pelailee tällä tsydeemillä ja kohtalaisen hyvin on toiminut tähän mennessä.

Miten mä jaan internet-yhteyden??:D
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Toimii. Sinun täytyy jakaa mokkulan yhteys tietokoneen kautta xboxille. Eli mokkula koneeseen kiinni ja verkkopiuha tietokoneesta xboxiin. Sitten vain jaat internet-yhteyden. Yksi kaveri pelailee tällä tsydeemillä ja kohtalaisen hyvin on toiminut tähän mennessä.


Mut toimiikse läppärillä
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Ei välttämättä kovin hyvä ole pelaamiseen tuollanen. Lagia voi 3g-tekniikasta johtuen esiintyä paljon vaikka yhteys olisikin muka tarpeeksi nopea pelaamiseen.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Ei välttämättä kovin hyvä ole pelaamiseen tuollanen. Lagia voi 3g-tekniikasta johtuen esiintyä paljon vaikka yhteys olisikin muka tarpeeksi nopea pelaamiseen.


Tämä on totta. Itselläni läppärille on otettu 1m mobiililaajakaista ja kyseisellä setillä ilmottaa latenssiksi 170-190ms. Tuollainen viive taas on aivan liikaa verkkopelaamiseen.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

XP:llä testasin hommaa, ja se toimii. Eli mokkula kiinni koneeseen, ja boxi verkkopiuhalla kiinni koneeseen. Sitten ohjauspaneelin verkkoyhteydet-valikosta luodaan "kotiverkko", ja homma pelittää...
Onko tuo jotenki eri Soneran mokkulalla? Mulla on läppärissä ja Boxissa virta päällä, mokkula koneessa ja verkkopiuha läppärin ja boxin välillä. Menin Ohjauspaneeeli --> Verkkoyhteydet ja sitte on 3 vaihtoehtoa "Verkkotehtävät" otsikon alla:
Luo uusi yhteys
Määritä koti- tai pienyritysverkko
Muuta Windowsin palomuurin asetuksia

Minkä noista valitsen?
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Muistaakseni se laitetaan sieltä mokkulan verkkoyhteyden asetuksista, siellä pitäisi olla kohta jakaminen ja siellä taas kohta salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys tämän kautta tjms, niin sen jälkene pitäisi toimia. Olen nähnyt kun joku pelaa tällä virityksellä codia, ja lagas aivan pirusti, mutta itse olen pelannut Rock Bandia tällä ja ei ole ollut ongelmia, eli joitain, ei niin aikakriittisiä pelejä tuolla voi pelata.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Muistaakseni se laitetaan sieltä mokkulan verkkoyhteyden asetuksista, siellä pitäisi olla kohta jakaminen ja siellä taas kohta salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys tämän kautta tjms, niin sen jälkene pitäisi toimia. Olen nähnyt kun joku pelaa tällä virityksellä codia, ja lagas aivan pirusti, mutta itse olen pelannut Rock Bandia tällä ja ei ole ollut ongelmia, eli joitain, ei niin aikakriittisiä pelejä tuolla voi pelata.

Toimiiks Fifa 08?
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Toimiiks Fifa 08?

Todennäköisesti pääset pelaamaan, mutta vastustaja tulee kiroamaan yhteyttäsi alimpaan helvettiin. Nopeat verkkopelit eivät sovellu juurikaan, tai pelit joissa on monia pelaajia (räiskinnät).

Noi g3-modeemit toimii suht kivasti jos ne saa sen "putken" auki johonkin kohteeseen (saanut pidettyä samanlaista nopeutta yllä kuin 1mb ADSL liittymällä), joten kaverin kanssa joku co-op tai worms tai uno toimii hyvin, nopeita urheilupelejä ei välttämättä kannata kokeilla ainakaan kisaillessa.

Eli suurin hitaus tulee siitä kun yhdistetään uuteen kohteeseen, esim toiseen pelaajaan --> pelaajien määrä kasvaa, uusia yhteyksiä tulee enemmän --> ei tule kestävää putkea jossa bitti valuu.
 
Ylös Bottom