Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja mokkula

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuunaama
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Muistaakseni se laitetaan sieltä mokkulan verkkoyhteyden asetuksista, siellä pitäisi olla kohta jakaminen ja siellä taas kohta salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys tämän kautta tjms, niin sen jälkene pitäisi toimia. Olen nähnyt kun joku pelaa tällä virityksellä codia, ja lagas aivan pirusti, mutta itse olen pelannut Rock Bandia tällä ja ei ole ollut ongelmia, eli joitain, ei niin aikakriittisiä pelejä tuolla voi pelata.

Mä en löytäny tota mokkulan verkkoyhteyden asetuksia.Ootko sä pelannu Elisa mokkulalla?
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Mä en löytäny tota mokkulan verkkoyhteyden asetuksia.Ootko sä pelannu Elisa mokkulalla?

Elisan mokkulalla joo, löytyy jostain tälläisestä kuin Ohjauspaneeli-->Verkkoyhteydet--><mokkulan nimi> (esim vmclite), sieltä ominaisuudet--> välilehti lisäasetukset --> rastita kohta "Salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys Internetiin tämän tietokoneen kautta". Sitten OK.

Muoks: ja tämänkin keskustelun voisi siirtää sinne minne se kuuluu eli tänne.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Ite en saa sitte millään toimimaan mokkulan kans liveä. Mokkula on kiinni kannettavassa, kannettava kiinni boxissa verkkopiuhan avulla, ja kun yritän yhdistää niin boxi valittaa jotain et Ip -address failed. Boxi oli automaticilla laittanut väärän Ip -oisoitteen, vaihdoin sen manuaalilla oikeaan mutta ei vieläkään yhistä. Mitä kanttiis kokeilla?
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Ite en saa sitte millään toimimaan mokkulan kans liveä. Mokkula on kiinni kannettavassa, kannettava kiinni boxissa verkkopiuhan avulla, ja kun yritän yhdistää niin boxi valittaa jotain et Ip -address failed. Boxi oli automaticilla laittanut väärän Ip -oisoitteen, vaihdoin sen manuaalilla oikeaan mutta ei vieläkään yhistä. Mitä kanttiis kokeilla?

Täällä kyllä ne ohjeet löytyy, mutta ei sillä mokkulalla juuri mitään pysty pelaamaan, hommatkaa ADSL
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Täällä kyllä ne ohjeet löytyy, mutta ei sillä mokkulalla juuri mitään pysty pelaamaan, hommatkaa ADSL

Sonera ei enää rakenna uutta runkoverkkoa adsl-asiakkaille, pakko pelata mokkulalla. GTA IV ja FNR3 ihan pelattavia, muilla en ole kokeillutkaan.

Ottakaa mokkulan käyttäjät ihmeessä Wippies-modeemi ilmaiseksi kun vielä saa. Ei tarvi tietokoneesta vetää kaapelia boxiin, vaan mokkula aina kiinni modeemissa ja tietokone wlanilla nettiin. Modeemiin saa lisäksi kiinni usb-kiintolevyn ja tulostimen jotka saa jaettua wlanin kautta.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Elisan mokkulalla joo, löytyy jostain tälläisestä kuin Ohjauspaneeli-->Verkkoyhteydet--><mokkulan nimi> (esim vmclite), sieltä ominaisuudet--> välilehti lisäasetukset --> rastita kohta "Salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys Internetiin tämän tietokoneen kautta". Sitten OK.

Muoks: ja tämänkin keskustelun voisi siirtää sinne minne se kuuluu eli tänne.

Toimiiks toi jos on windows Vista?
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Itellä on Vista enkä oo saanu toimimaan. Siis kaikki oon tehny mitä edellisellä sivulla on neuvottu mutta vielä valittaa samaa eli Ip -address failed. Kohta räjähtää pää. Oikeesti.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Itellä on Vista enkä oo saanu toimimaan. Siis kaikki oon tehny mitä edellisellä sivulla on neuvottu mutta vielä valittaa samaa eli Ip -address failed. Kohta räjähtää pää. Oikeesti.

Mul on sama juttu mut mun setä sano et pitäis ostaa ristiinkytkentä kaapeli
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Mul on sama juttu mut mun setä sano et pitäis ostaa ristiinkytkentä kaapeli

Ennen ristiinkytketyn kaapelin ostamista suosittelen vilkasemaan palaako boxin takana verkkokortissa valo. Jos verkkokortissa palaa valo, ristiinkytketylle kaapelille ei ole tarvetta.
Suurin osa uusista verkkokorteista osaa automaattisesti vaihtaa kytkennän oikein päin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

Mul on sama juttu mut mun setä sano et pitäis ostaa ristiinkytkentä kaapeli

No siis periaatteessa pitää kyllä, kääntäenkytkentäinentäistä (cross-over) kaapelia käytetään kytkemään saman tason laitteita keskenään (kuten kaksi PC:tä, tia PC ja joku muu päätelaite kuten xbox tai vaikkapa kaksi reititintä).

Suoraa taas käytetään kytkemään eri tason laitteita (reititin esim boksiin tai PC:hen). Jos haluat tarkastella kaapelia, niin katsele liittimestä (aseta päät rinnakkain) ja tutkaile onko esim vihreä ja oranssi piuha samassa kohdassa molemmissa (tällöin suora), jos "peilattuna" niin kääntäen kytketty.

Helpommalla pääset kun vaa hommaat oikean netin, sujuu ne pelitkin ilman kummempaa lagia.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

joo mulla olis tässä pieni ongelma.mulla on itsellä sonera-mokkula joku 1 meganen mut se ei ota tuota ip osoitetta ja mulla on tuo liitin mistä johtuu?? ja onko se mahdollista pelata liveä sillä kysyn vaan???:confused::confused::confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

itselläkin alkaa mokkulakausi kun peräkorvesta sulkevat adsl:n. pitää testailla kuinka rupeaa toimimaan
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

XP:llä testasin hommaa, ja se toimii. Eli mokkula kiinni koneeseen, ja boxi verkkopiuhalla kiinni koneeseen. Sitten ohjauspaneelin verkkoyhteydet-valikosta luodaan "kotiverkko", ja homma pelittää...

tähän väliin ei varmaankaan tarvitse routeria? siis jos on ns. ristiinkytketty verkkokaapeli
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

ookei, kiitoksia. sitten vielä vistan kanssa tappelu edessä :D
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

onko se mahdollista pelata liveä sillä kysyn vaan

Tämän voit unohtaa samantien. Lagit noilla mokkuloilla on todella isoja, ja ei niitä mihinkään nettipelaamiseen juuri ole tarkoitettu.

Ja se että luvataan megan yhteys, harvemmin toteutuu,sen verran ruuhkaista tuo dataliikenne on.
 
Vastaus: Xbox 360 ja DNA mokkula

saunalahden 1meganen mokkula, rj45, palomuurista estot pois ja hyvin toimii vistassa. ai että
 
Ylös Bottom