Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kuinkahan hyvin toimii kun pingi oli 68? siis nokia cs-15mokkulalla jossa 1mt nopeutta? se kaapelilla boxiin...
DNA:n myyjä voi luvata vaikka kuun taivaalta mutta tuskinpa mokkulalla yhteydet sen paremmin toimii, kuin kiinteällä. Ihanaisesta lagista saat nautiskella. Ehkäpä kannattais vaihtaa uuteen modeemiin jos vanha on joku luolamiesaikainen tai sitten kokeilla vaihtaa operaattoria. Itellä aikoinaan ongelmat lakkas juurikin modeemin vaihdolla vaikka luulin vanhaani hyväksi. Vanhalla heitteli lähes kaikissa onlinepeleissä aina vähän väliä pellolle.
Joku telewelli se oli.
ps. 6 megan nettikaista riittää mainiosti peliin kun peliin.
No 68 ei kuulosta hirveän pahalta. Kaveri pelas muinoin mokkulalla Bad Companya ja pingi oli luokkaa 200-250, oli erittäin tuskaisen näköistä menoa. Kaippa nää mokkulazydeemitkin on kehittyny ajan saatossa, kiinteä yhteys on toki aina parempi.
Tämän voit unohtaa samantien. Lagit noilla mokkuloilla on todella isoja, ja ei niitä mihinkään nettipelaamiseen juuri ole tarkoitettu.
Ja se että luvataan megan yhteys, harvemmin toteutuu,sen verran ruuhkaista tuo dataliikenne on.
tähän on nyt kyllä pakko kommentoida, että minulla on nokia cs-15 mokkula joka lupaa yhden megan netin. Kävinpäs tuolla speedtest.netissä ja mokkulani nopeus oli kolmella perättäisellä testillä tasan 1mt! pingini oli 68 ja jos katselee ihmisten kirjoituksia minulla live pitäisi toimia hyvin.
Olethan tehnyt myös pingtestin ( Pingtest.net - The Global Broadband Quality Test ), kertoo hieman linjan laadusta.
Minun olisi tarkoitus pelailla räiskintöjä/seikkailuja. (BF.assassin`s creed). BF:ä ei välttämättä kovin nopeatempoinen peli ole? se tietysti riippuu paljon miten sitä pelaa. Mutta kun sanoit että toimii yleensä ihan hyvin, tarkoititko että ilman lageja,vai että jatkuvasti pientä lagia? Uskoisin kuitenkin että minulla tämä live toimii hyvin sillä täällä ei ole paljon livettäjiä, edellämainitut pingit sun muut olivat yleensä A:n puolella. Nyt kuitenkin uusi kysymys . Kuinka merkittävästi tuo scentedin julkaisema viritys parantaa livessä pelaamista? (reititin, usb-hub ja mokkula)
Mahtaakohan onnistua anarin peluu livessa kun mulla on dnan taysnopeus ja mokkulana sierra usb-310. Pingit on 40-60ms speedtestissa ja joskus kay satasessa. yleensa on noin 50. Onko liikaa pelaamiseen?
Saunalahden mokkulaa käytän itse, mutta pakko sanoa, että tämä PC <- RJ-45 -> Xbox on tehty helpoksi Windows 7:ssä. Iskee johdon väliin, menee verkkoasetuksiin, painaa kohdasta "Mobiililaajakaista" ja sieltä Ominaisuuksien takaa laittaa jaon päälle Lähiverkkoyhteytenä. Toimii kuin unelma ilman tappelua!