Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuunaama sanoi:Löytyykö jostain selkeät ohjeet, mistä näkisi TVersityn oikeat asetukset yms.
Tuota tuota, tämä Transcode 360 näyttäisi olevan tarkoitettu Windows Media Center Editionille,McJay sanoi:Itse henkilökohtaisesti olen ollut todella tyytyväinen TVersityn "kilpailijaan" Transcode360:een.. Yhtään formaattia ei ole vielä tullut vastaan mitä ei toistaisi ja itse softan asennus ja säätö on todella kivutonta. Minä arvostan.
No sepä se on se miinuspuoli, että pitää olla sit joko MCE tai Vista. Kun se toimii sitten sieltä Xboxin Windows Media Center -ominaisuuden kautta ilman, että missää välissä tarvitsee koneella käydäkään, mikäli kone vain on päällä.Paolo sanoi:Tuota tuota, tämä Transcode 360 näyttäisi olevan tarkoitettu Windows Media Center Editionille,
toimiiko laisinkaan normaalin XP:n kanssa?
Selvä pyy. Pitääpä sitten perehtyä tuohon TVersityyn, kun en vielä mediakäyttöön tarkoitettuaMcJay sanoi:No sepä se on se miinuspuoli, että pitää olla sit joko MCE tai Vista.
Paolo sanoi:Selvä pyy. Pitääpä sitten perehtyä tuohon TVersityyn, kun en vielä mediakäyttöön tarkoitettua
tietokonetta omista. Saisikohan tähän läppäriin asennettua XP:n rinnalle tuon Media Center Editionin? Hmm...![]()
Tiedän, mutta normi XP:stä ei saa veisteltyä MCE:tä.hide sanoi:MCE on XP johon on heitetty (karkeasti sanottuna) sekaan Media Center -ohjelma![]()
Paolo sanoi:Tiedän, mutta normi XP:stä ei saa veisteltyä MCE:tä.
Koska saattaisi työnantaja olla vähän erimieltä käyttöjärjestelmävalinnoistani.hide sanoi:Mutta miksi se sitten tarvitsisi asentaa normi-XP:n rinnalle?
Paolo sanoi:Koska saattaisi työnantaja olla vähän erimieltä käyttöjärjestelmävalinnoistani.
Tottakai tulee. Ei olisi itsellä ikinä varaa niin hienoon koneseen kuin mitä töistä saa, joten kaikki ilo irti.hide sanoi:No ei kai työkoneita yleensä muutenkaan tule käyttää omiin tarkoituksiin?![]()
Olet varmasti tsekannut että palomuurisi ei blokkaa tuota porttia?Itse en jostain syystä ole saanut avattua TVersityn haluamaa porttia modeemistani...
Paolo sanoi:Olet varmasti tsekannut että palomuurisi ei blokkaa tuota porttia?
hide sanoi:Palomuurissakin on TVersitylle sopiva kolo avattu, mutta silti ei onnaa.
kloever sanoi:Kai sulla on Windows Media Playerin "media share" pois käytöstä, jonka tämä TVersity vaatii?
hide sanoi:Tottahan toki ja tänään itseasiassa edistyttiin tämän asian suhteen. Nyt TVersity toimii muuten täysin, paitsi ettei se osaa kääntää tiedostomuotoa lennosta, jonka vuoksi 360 herjaa kelvottomasta/tukemattomasta tiedostomuodosta. Täytyy aamulla tarkistaa codecit, mistään muusta se ei enää voi olla kiinni.
McJay sanoi:Itse henkilökohtaisesti olen ollut todella tyytyväinen TVersityn "kilpailijaan" Transcode360:een.. Yhtään formaattia ei ole vielä tullut vastaan mitä ei toistaisi ja itse softan asennus ja säätö on todella kivutonta. Minä arvostan.
kloever sanoi:TVersityn sivuilla on asennusohjeet.
Kuula sanoi:Pitäisikö tuon tversityn pystyä toistamaan avi/divx tiedostoja? Mitä se vaatii sen tehdäkseen. Latasin tuon k-lite codec packin eikä apua tullut. Ja tosiaan tuo mediaplayer toistaa kyllä ihan täysillä nuo samat avit.