Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja Windows Media Connect

Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

Itse henkilökohtaisesti olen ollut todella tyytyväinen TVersityn "kilpailijaan" Transcode360:een.. Yhtään formaattia ei ole vielä tullut vastaan mitä ei toistaisi ja itse softan asennus ja säätö on todella kivutonta. Minä arvostan.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

McJay sanoi:
Itse henkilökohtaisesti olen ollut todella tyytyväinen TVersityn "kilpailijaan" Transcode360:een.. Yhtään formaattia ei ole vielä tullut vastaan mitä ei toistaisi ja itse softan asennus ja säätö on todella kivutonta. Minä arvostan.
Tuota tuota, tämä Transcode 360 näyttäisi olevan tarkoitettu Windows Media Center Editionille,
toimiiko laisinkaan normaalin XP:n kanssa?
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

Paolo sanoi:
Tuota tuota, tämä Transcode 360 näyttäisi olevan tarkoitettu Windows Media Center Editionille,
toimiiko laisinkaan normaalin XP:n kanssa?
No sepä se on se miinuspuoli, että pitää olla sit joko MCE tai Vista. Kun se toimii sitten sieltä Xboxin Windows Media Center -ominaisuuden kautta ilman, että missää välissä tarvitsee koneella käydäkään, mikäli kone vain on päällä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

McJay sanoi:
No sepä se on se miinuspuoli, että pitää olla sit joko MCE tai Vista.
Selvä pyy. Pitääpä sitten perehtyä tuohon TVersityyn, kun en vielä mediakäyttöön tarkoitettua
tietokonetta omista. Saisikohan tähän läppäriin asennettua XP:n rinnalle tuon Media Center Editionin? Hmm... :D
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

Paolo sanoi:
Selvä pyy. Pitääpä sitten perehtyä tuohon TVersityyn, kun en vielä mediakäyttöön tarkoitettua
tietokonetta omista. Saisikohan tähän läppäriin asennettua XP:n rinnalle tuon Media Center Editionin? Hmm... :D

MCE on XP johon on heitetty (karkeasti sanottuna) sekaan Media Center -ohjelma :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

hide sanoi:
Mutta miksi se sitten tarvitsisi asentaa normi-XP:n rinnalle?
Koska saattaisi työnantaja olla vähän erimieltä käyttöjärjestelmävalinnoistani.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

Paolo sanoi:
Koska saattaisi työnantaja olla vähän erimieltä käyttöjärjestelmävalinnoistani.

No ei kai työkoneita yleensä muutenkaan tule käyttää omiin tarkoituksiin? :rolleyes:

Enikeis, perehdy TVersityyn, sillä homman pitäisi onnistua myös XP:llä. Itse en jostain syystä ole saanut avattua TVersityn haluamaa porttia modeemistani, eli jos jollain on antaa kultaisia neuvoja RR24AP:lle, kuuntelen niitä mielelläni. Edes portin avaamisohjeet eivät tuottaneet tulosta.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

hide sanoi:
No ei kai työkoneita yleensä muutenkaan tule käyttää omiin tarkoituksiin? :rolleyes:
Tottakai tulee. Ei olisi itsellä ikinä varaa niin hienoon koneseen kuin mitä töistä saa, joten kaikki ilo irti.
Suurinkaan palkka ei kompensoi menetettyä vapaa-/elinaikaa, joten kotiin päin vedetään aina kun mahdollista. ;)

edit:
Itse en jostain syystä ole saanut avattua TVersityn haluamaa porttia modeemistani...
Olet varmasti tsekannut että palomuurisi ei blokkaa tuota porttia?
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

Paolo sanoi:
Olet varmasti tsekannut että palomuurisi ei blokkaa tuota porttia?

Palomuurissakin on TVersitylle sopiva kolo avattu, mutta silti ei onnaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

hide sanoi:
Palomuurissakin on TVersitylle sopiva kolo avattu, mutta silti ei onnaa.

Kai sulla on Windows Media Playerin "media share" pois käytöstä, jonka tämä TVersity vaatii?
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

sori jos tätä on kysytty aikasemmin, mut voiko 360 boxilta siirtää tavaraa tietokoneelle?
onko mahdollista, vai onko se vaan koneelta boxille?
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

kloever sanoi:
Kai sulla on Windows Media Playerin "media share" pois käytöstä, jonka tämä TVersity vaatii?

Tottahan toki ja tänään itseasiassa edistyttiin tämän asian suhteen. Nyt TVersity toimii muuten täysin, paitsi ettei se osaa kääntää tiedostomuotoa lennosta, jonka vuoksi 360 herjaa kelvottomasta/tukemattomasta tiedostomuodosta. Täytyy aamulla tarkistaa codecit, mistään muusta se ei enää voi olla kiinni.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

hide sanoi:
Tottahan toki ja tänään itseasiassa edistyttiin tämän asian suhteen. Nyt TVersity toimii muuten täysin, paitsi ettei se osaa kääntää tiedostomuotoa lennosta, jonka vuoksi 360 herjaa kelvottomasta/tukemattomasta tiedostomuodosta. Täytyy aamulla tarkistaa codecit, mistään muusta se ei enää voi olla kiinni.

Eipäs auttanut. Taas ollaan sormi suussa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

McJay sanoi:
Itse henkilökohtaisesti olen ollut todella tyytyväinen TVersityn "kilpailijaan" Transcode360:een.. Yhtään formaattia ei ole vielä tullut vastaan mitä ei toistaisi ja itse softan asennus ja säätö on todella kivutonta. Minä arvostan.

Itselläni ei transcode360 oikein toimi, mpg tiedostot toistaa mut aveja ei...
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

kloever sanoi:
TVersityn sivuilla on asennusohjeet.

Huhhuh... Oikeasti pää hajoaa näitä värkätessä. Itellä ei siis ole media center editionia. Sain tuon tversityn näkymään boksin kautta. Tai siis filet mitä siellä on. Ongelma on se, että edes Tversity koneella ei suostu pyörittämään videoita vaan herjaa jotakin. Kyselee onko minulla direct show filteriä yms. Media player 11:lla samat videot pyörii ihan täysillä. xbox herjaa samaa lausetta, että ei voi toistaa videota. Raivostuttavaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

Pitäisikö tuon tversityn pystyä toistamaan avi/divx tiedostoja? Mitä se vaatii sen tehdäkseen. Latasin tuon k-lite codec packin eikä apua tullut. Ja tosiaan tuo mediaplayer toistaa kyllä ihan täysillä nuo samat avit.
 
Vastaus: Xbox 360 ja Windows Media Connect

Kuula sanoi:
Pitäisikö tuon tversityn pystyä toistamaan avi/divx tiedostoja? Mitä se vaatii sen tehdäkseen. Latasin tuon k-lite codec packin eikä apua tullut. Ja tosiaan tuo mediaplayer toistaa kyllä ihan täysillä nuo samat avit.

Onhan sulla ffdshow?
 
Ylös Bottom