Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SapeMies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ongelma

Addasin ton 3kk gold coden yhelle accountille ja nyt sillä vaan voi pelata netissä mutta muilla ei? missä vika. kun meen siihen account management missä ei oo sitä codea ni siel on hopeajäsenyys mutta siin mihin äddäsin ni on 3kk maksettu plaaplaa. Että miten saan sen missä nyt ei toimi pelit toimiin?

Vastaus: Ongelma

Siis? En oikein ymmärtänyt ongelmaa, mutta vain sille accolle jolle on lisätty live-aika voidaan pelata netissä. Jokaiselle accolle on ostettava omat Live Goldit.

Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

En tiiä minne ois tää pitäny laittaa mut on tämmöi ongelma. Ku ostin just ton Boxin ja siin tuli toi 1kk ilmasta Live aikaa ja se on kohta loppu ja meen ostaa lisää ja ku haluun tehä kokonaa uuden Live accon nii miten laitan ton emailin ku se on tällä Live accountil käytös?

Niin ja viel semmoi juttu et ku kirjauduin sisään Xboxin meseen nii mun nimenä on yks nimi mikä mul oli meses käytös joskus aikoi sit et miks se on joku vanha nimi eikä se mikä mul on nyt käytös?

Kiitti jos joku auttaa.

onkelma...

yhteyteni on taloliittymä (eli semmonen yhden rapun sisällä jaettu liittymä, spons. by lanworld :mad: ) ja veljelläni on ADSL (sama firma) meillä on semmoista ongelmaa että emme pääse toistemme kanssa private chattiin tai sitten (kuten cod 4:ssä) emme voi pelata samalla puolella.
ryhmän muodostus on mahdotonta vaikka ryhmän "johtaja" olisi joku muu kuin minä tai veljeni, jotenkin tuntuu et yhteydet olis hämärästi solmussa tai jotain.

MIKÄ VIALLA???

itselläni on NAT open ja muut ihan kunnossa kyllä, mutta toi ongelma pilaa kyllä kaiken...

onko kellään muulla samanmoista ongelmaa?

Mikä voisi olla vikana, kun Live ei anna minun olla yhteydessä kaveriini? Private chat ei toimi, eikä peleihin joinaaminen onnistu. Kokeilin myös toisella profiilillani ja silläkään ei chättäily välillämme onnistunut. Haiskahtaa tosiaan vahvasti tältä kuuluisalta NAT-tapaukselta, mutta se oli molemmilla open.

Ongelma vielä lyhyesti: En pysty liittymään hänen peliinsä, eikä hän minun. En pysty liittymään hänen chättiinsä, eikä hän minun. Voimme lähettää toisillemme viestejä. Tämä ongelma on vain hänen kanssaan, eikä muiden kavereitteni. Kaikki toimi ennen mainiosti ja NAT on molemmilla open.

Ongelma vielä lyhyesti: En pysty liittymään hänen peliinsä, eikä hän minun. En pysty liittymään hänen chättiinsä, eikä hän minun. Voimme lähettää toisillemme viestejä. Tämä ongelma on vain hänen kanssaan, eikä muiden kavereitteni. Kaikki toimi ennen mainiosti ja NAT on molemmilla open.

Tuo NAT-testi on lähinnä pikatesti, ei mikään kovin syväluotaava verkkoasetusten skannaus. Veikkaisin että vika on reitittimesi (tai muun verkkopäätteesi) oletusasetuksissa. Tutkaile laitteen ohjekirjasta. Määritä Boxillesi kiinteä IP-osoite omassa lähiverkossasi ja aseta konsolin IP-osoite reitittimen DMZ-vyöhykkeelle, jolloin se jää reitittimen palomuuritoimintojen ulkopuolelle (tähän saattaa vaikuttaa myös se, mihin reitittimen porttiin olet konsolisi kytkenyt - ohjekirja auttaa tässäkin). Vaihtoehtoisesti voit kokeilla avata reitittimen palomuuriin Live-yhteyden tarvitsemia aukkoja.

Kaverin kannattaa tehdä sama operaatio, sillä vikahan voi olla myös siellä päässä.

Lisää neuvoja löytyy esim. täältä:
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?p=10974637

TODELLA huono arvaus, mutta oisko jompikumpi laittanut toiselle "Block Communications"?

TODELLA huono arvaus, mutta oisko jompikumpi laittanut toiselle "Block Communications"?

Toi "block communications" lähtee jos lähettää viestin sille henkilölle jonka on blockannut joten en usko, että se on kyseessä

En keksinyt että minne muualle tämän tunkisin, eli; kuinka nopea yhteys olisi suotavaa olla (jep, miljoonasti varmasti on esitetty tämä kyssäri) jotta LIVEttely onnistuisi, eli pelaaminen ja mahd. tiedostojen latailu olisi sujuvaa? Tätä nykyä meillä on erittäin hidas yhteys ja kiinnostaisi tietää mikä olisi minimi, minkä kautta kannattaa pelata ja latailla pelejä.

Kiitos vastanneille jo etukäteen. ;)

En keksinyt että minne muualle tämän tunkisin, eli; kuinka nopea yhteys olisi suotavaa olla (jep, miljoonasti varmasti on esitetty tämä kyssäri) jotta LIVEttely onnistuisi, eli pelaaminen ja mahd. tiedostojen latailu olisi sujuvaa? Tätä nykyä meillä on erittäin hidas yhteys ja kiinnostaisi tietää mikä olisi minimi, minkä kautta kannattaa pelata ja latailla pelejä.

Kiitos vastanneille jo etukäteen. ;)

En tiedä mikä on minimi, mutta mulla ainakin 1/512 ja ihan hyvin toimii livessä ja jos haluat paljon latailla etkä jaksa odottaa niin suosittelen 8 megan yhteyttä.

En tiedä mikä on minimi, mutta mulla ainakin 1/512 ja ihan hyvin toimii livessä ja jos haluat paljon latailla etkä jaksa odottaa niin suosittelen 8 megan yhteyttä.

Ennen täälläkin oli 1/512 ja oikeastaan ihan samalla tavalla pystyi pelailemaan kuin nykyisellä kahdeksan megaisella yhteydellä, mutta siis toki nykyään Livestä tavaran lataaminen on paljon nopeampaa. Joten jos varaa on, niin toki kannattaa nopeampi kuin 1/512 hankkia, mutta kyllähän tuollakin ihan sujuvasti pelailee, tai ainakin itse pelailin.

Ennen täälläkin oli 1/512 ja oikeastaan ihan samalla tavalla pystyi pelailemaan kuin nykyisellä kahdeksan megaisella yhteydellä, mutta siis toki nykyään Livestä tavaran lataaminen on paljon nopeampaa. Joten jos varaa on, niin toki kannattaa nopeampi kuin 1/512 hankkia, mutta kyllähän tuollakin ihan sujuvasti pelailee, tai ainakin itse pelailin.

Juuh, pykälän huonompi on tätä nykyä on tuo netin nopeus, pakkaa ahdistamaan tämä tietokoneella surffailukin kun joillakin sivustoilla sitä tavaraa riittää liikaakin. :(

xbox liven kanssa ongelma

Eli viime aikoina tullut ongelmaksi jonkin sortin huono yhteys livessä, eli paha lag tai viskaus ulos pelistä. Sama laitteisto ollut jo vuoden käytössa ja nyt vasta ongelma alkanut esiintymään.
Käytössä soneran 8megan yheys ja zyxelin reititin. Asetukset ovat myös olleet samat jo vuoden. Mikähän voisi olla ongelmana?

tämmönen sähköposti tuli tänään:

"Olemme yrittäneet laskuttaa Xbox Live: Kuukausittainen kultajäsenyys-palvelun käyttösi tilisi luottokortilla. Luottokorttisi voimassaoloaika päättyy pian, joten se tulee päivittää. Seuraava luottokortti on laskutustilisi nykyinen maksutapa:

Luottokortin tyyppi: VISA

Voit estää tilauspalveluiden keskeytymisen päivittämällä luottokorttitietosi. "

onko todellakin noin helppoa että jollen tee mitään niin tili muuttuu hopeiseksi.

sinänsä hassua että kortti ei kelpaa ja pian muka menee umpeen.
se kortti on mennyt jo vanhaksi yli vuosi sitten ja silti olen ostellut MS pointseja monta kertaa:rolleyes:

mutta liven tilausta eivät saa veloitettua.
koitin kyllä sitä muuttaa useamman kerran, mutta loota tunki aina erroria joten päätin että olkoon sitten.

onko todellakin noin helppoa että jollen tee mitään niin tili muuttuu hopeiseksi
Itselläni oli sama ongelma viime jouluna. Ei kannata odottaa että menee aika umpeen, koska kun kysyin tuolloin tilannetta asiakaspalvelusta, minulle vastattiin, että koko tili suljetaan eikä ole mahdollista muuttaa tiliä hopeiseksi. Itselläni tili oli jo niin lähellä umpeutumista, että ei päästänyt enää Liveen ollenkaan, mutta tili oli "vain" keskeytetty -tilassa. Siitä kun tili menee tuollaiseen tilaan on pari viikkoa maksimissaan aikaa hoitaa tili uudestaan auki, tai muuten siihen ei pääse käsiksi enää millään.

Kun kortti ei täsmännyt, en saanut liitettyä tiliin edes kaupasta ostettua 12kk lipuketta. Kun kortistani ei ollut muuttunut muuta kuin voimassaoloaika, ei palvelu hyväksynyt korttia kun numero on kerta väärä (veloitukset epäonnistuneet). Sain sitten vaihdettua avovaimoni kortin palveluun, ja maksettua uuden voimassaoloajan sillä. Tämän jälkeen onnistui vaivattomasti oman uuden korttini laittaminen palveluun.

Eli:
1. Mene osoitteeseen billing.microsoft.com ja kirjaudu sisään
2. Valitse Laskutustilin tiedot -osan alta "Siirry henkilökohtaisiin tietoihin" -linkki Live-tilisi alta
3. Valitse Maksutapasi osan alta maksutavan kohdalta "Näytä/muokkaa" -linkki
4. Valitse Käytä toista maksutapaa -linkki aukeavalta sivulta
5. Syötä uudeksi maksutavaksi luottokortti, jonka numero on eri kuin mikä nykyisin palvelussasi oleva kortti on, maksa Live-jäsennyys sillä ja vaihda sen jälkeen uusi korttisi palveluun.

Toinen vaihtoehto on sitten tehdä kokonaan uusi tili, mutta jos keräilee saavutuksia ja/tai on ostellut paljon ladattavia juttuja niin tuo on aika nihkeä vaihtoehto.

Ja jep, tuo on todella perseestä. Meinasin hajota systeemiin totaalisesti viime jouluna kun aspa ei osannut sanoa muuta kuin "Live ei tukea Visa Electron, sinä hankkia luottokortti". Kivahan siinä oli sellaista ruveta joulukuun 26. päivä hankkimaan kun 27. olisi mennyt alusta asti vaivattomasti toiminut Live-tili lopullisesti kiinni.

kai sitä sitten täytyy sortua päivittämään tuo paska ja maksaa tältä kuukaudelta se 7e ja sitten ensi kuussa kaivaa internetin syövereistä 13kk live aika n.30e:lla.

ei saavutuksilla niin hirveästi väliä, mutta tuota dlc hommaa en ottanut huomioon.
muuten olisivat saaneet bannata koko tilin minun puolestani.

Disconnecting ongelma!

Eli siis maanmainio ja ihana reitin ongelma luultavasti tässä taas moro. Ongelmanahan nyt on että pelatessa live disconectaa ja samalla tuo turmion modeemi boottaa iloisesti vittuillen.

Ongelma on osittain hoidettu koska nyt ei NAT enään ole strick tai moderate vaan pysyy oppenina, mutta mutta tuo taikalaatikko ei vain halua pysyä selvillä. Koska en enään tiedä mitä tässä asialle tekisin, niin ajattelin viskata tämän sonnantykittäjän seinää tutustumaan.

Ja tälläinen umpituntematon romukeskittymä on nimeltään Scientific Atlanta kaapelimodeemi , muuten sitten. Eli kysymyksenä on sellainen että, mitä jengi suosittelis uudeks laatikoks, semmonen joka toimis, TAI ,jotain muuta ehdotusta saa kanssa pamauttaa ilmoille. tarvis viel langaton olla juu.

Jos ostan live pisteitä visalla ja kultajäsenyys on hommattu prepaid kortilla, niin jatkaako mikkisofta kulta tilin veloitusta visalta, vaikka sitä ei ole käytetty kuin ms pisteiden ostoon? Tarkoitus olisi jatkaa kulta jäsenyyttä aikanaan prepaid kortilla....

Jos ostan live pisteitä visalla ja kultajäsenyys on hommattu prepaid kortilla, niin jatkaako mikkisofta kulta tilin veloitusta visalta, vaikka sitä ei ole käytetty kuin ms pisteiden ostoon? Tarkoitus olisi jatkaa kulta jäsenyyttä aikanaan prepaid kortilla....

Lyhyesti: Ei jatka.

Onko muilla ollut tahmeeta ladata asioita Marketplacelta huoltokatkon jälkeen? Itellä tuntuu olevan todella hidasta verrattuna huoltokatkoa edeltäneeseen aikaan. Menee nopean nettiliittymän hyödyt hieman harakoille, kun Live ei syötä tarpeeksi bittejä :mad:

Ylös Bottom