Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SapeMies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Ostin noin 2 viikkoa sitten Xbox 360 Eliten. Voisiko joku ystävällinen henkilö vastata sellaiseen kysmykseen, että tuleeko Eliten muka xbox 360 live kokeilu aikaa?
Kun edellisen boksini mukana tuli muistaakseni 1 kk:n ilmainen live kokeilujakso.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Ostin noin 2 viikkoa sitten Xbox 360 Eliten. Voisiko joku ystävällinen henkilö vastata sellaiseen kysmykseen, että tuleeko Eliten muka xbox 360 live kokeilu aikaa?
Kun edellisen boksini mukana tuli muistaakseni 1 kk:n ilmainen live kokeilujakso.
Tuo kokeilujakso toimii siten, että jokaisen koneen mukana tulee kolme yhden kuukauden ilmaista Goldia. Tuota ei tosin voi käyttää jo olemassaoleviin tunnuksiin, vaan ilmaisen kuukauden saa kun tekee koneella uuden gamertagin.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Pitäsikä boxin mukana tulla jokin koodi jolla voin avata kokeilujakson vai alkaako se heti kun teen uuden gamer tagin?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Pitäsikä boxin mukana tulla jokin koodi jolla voin avata kokeilujakson vai alkaako se heti kun teen uuden gamer tagin?
Se alkaa heti, ei tarvitse mitään koodia. Ja vastaavasti muuttuu itsestään hopeajäsennyydeksi kokeilujakson päätyttyä.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Kaverini osti entisen xbox 360:seni ja nyt on pikkaisen ongelmia liven kanssa. Se kuulemma vetää välillä disconnectin ihan hetkeksi ja sitten palaa yhteys. Mistäköhän mahtaa olla kiinni? Boksi tuli juuri huollosta (rrod) ja se toimi ainakin ihan hyvin minun luona.
Boksi on kytketty kaapelilla.
 
Live ongelma

Elikkäs, ton xbox360:n mukana pitäs tulla toi ilmane silver jäsenyys.. Koitin rekisteröityy sinne liveen ja se pyytää sitä luottokortin 4 vipaa numeroo tai sitte jotai jäsenyyteen oikeuttavaa korttia?
Eli mistä ton kortin saa vai pitäskö sen tulla mukana? :eek:
 
Vastaus: Live ongelma

Kyllä sieltä pystyy tekeen ton tilin ilman kortteja. Kun olet silver tilin tehnyt, niin saat ilmaisen 1kk goldin viellä siihen päälle, jos siis teet boxin kautta sen.
 
Messenger

Jostain syystä kun kirjaudun messengeriin Xboxin välityksellä, niin nimeni on sama jota käytin viimeksi joskus pari kuukautta sitten. Miten sen nimen saisi vaihdettua? Nimen vaihtaminen tietokoneella ei vaikuta siihen mitenkään.

//Web Messengerin kautta se nimen vaihtaminen sitten onnistui.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Onko kukaan muu törmännyt seuraavanlaiseen ongelmaan:

Konsoli on siis Xbox 360 ja nettiyhteytenä Elisan kaapelimodeemi (Jyväskylässä). Live toimii normaalisti siihen asti kunnes yritän liittyä mukaan peliin. Listaukset käynnissä olevista verkkopeleistä yms. tulevat näkyviin ihan ok, mutta kun yritän yhdistää valitsemaani hostiin, peli latailee hetken ja sitten kaapelimodeemi tuntuu käynnistävän itsensä uudelleen (modeemin valot sammuvat, verkkoyhteys katkeaa ja modeemi rupeaa yhdistämään verkkoon uudelleen).

Virhe ei tunnu olevan mikään tilapäinen vika, vaan se toistuu säännöllisesti. Olen kokeillut verkkopeliä CoD3:lla ja Rainbow Six Vegasilla, ja molemmilla on sama juttu. Live toimii siis muuten aivan ongelmitta, mutta yritys liittyä peliin katkaisee verkkoyhteyden... :confused:

Onkos löytynyt jo ratkaisu ongelmaan? Itsellä myös aika samalta kuulostava tilanne. Elisan wlan kaapeli modeemi ja tekee juurikin tuota itsensä uudelleen käynnistämistä välillä. Joskus ennen pelin alkua joskus pelin aikana.

Esimerkiksi Forza2 ei pysty livessä pelaamaan ollenkaan. Halo3 toimii välillä ja välillä ei. Itselläkin mielessä että jotenkin vois liittyä tuohon hostiin. Esim jos itse joutuu hostiks niin näyttäs silloin juuri tekevän tuota. Kokeillu oon palomuurit ja muut pois päältä mut tekee silti tuota. Välillä saa montakin peliä pelata ilman ongelmia mut sit taas tekee niin. Vähän rasittaa tuota Haloa mättää kun pisteet tippuu joka kerta...
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Eikö kellään ois mitään vinkkejä tuohon yläpuolella olevaan ongelmaan? Oli taas mukava Haloa mättää kun kahden tunnin saldoks jäi -3 exp pistettä :(

Eli modeemi ei siis käynnistele itteensä ikinä pelin aikana ellei joku muu lähde pelistä pois ja itse joudu hostiks. Aina juuri ennenku peli alkaa niin käy noin... Vähän turha taas livestä maksella jos ei kunnolla pääse pelaamaan...
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Onko muilla Live katki? Koko aamun olen yrittänyt mutta Live Failed tulee aina yhteystestissä.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Eikö kellään ois mitään vinkkejä tuohon yläpuolella olevaan ongelmaan? Oli taas mukava Haloa mättää kun kahden tunnin saldoks jäi -3 exp pistettä :(

Eli modeemi ei siis käynnistele itteensä ikinä pelin aikana ellei joku muu lähde pelistä pois ja itse joudu hostiks. Aina juuri ennenku peli alkaa niin käy noin... Vähän turha taas livestä maksella jos ei kunnolla pääse pelaamaan...

Kuulostaisi siltä, että vika on joko modeemissasi tai ISP:ssä. Onko yhteys kaapeli vai ADSL?
Mikä modeemi?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Tänään päivällä Live toimi moitteettomasti kunnes menin tekemään kahvia ja laitoin boksin noin puoleksi tunniksi kiinni. Menin pelailemaan ja ei päästä Liveen sisään, eikä löydä IP osoitetta.
Missä mahtaa syy olla? Ei siis päästä ollenkaan nettiin, ei pelkästään Liveen pelaamaan.
Kiitos, jos joku kiireiltään kerkeää vastaamaan.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

mulla on ihan sama juttu, test connection ei löydä ip osoitetta :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Livessä on ollut jo useamman päivän ajan ihan yleisellä tasolla olevia ongelmia. MS todennäköisesti hieman rukkailee verkon infrastruktuuria, jotta GTA4:n ilmestyminen ei aiheuttaisi koko verkon romahtamista.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Joo. Tuli ongelma ratkaistua. Tai oikeastaan ratkesi ilman mitään erityistä säätöä. Menin seuraavana päivänä testaamaan eri modeemia, että toimisko sillä mutta ei. Sitten luovutin ja päätin jättää koneen rauhaan. Menin kuitenkin myöhemmin päivällä vielä kokeilemaan, niin alkoi toimimaan täysin moitteettomasti. Yhdyn siis ylempään viestiin.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Mikähän on vikana kun liityin liveen ja pitäisi tulla se 1kk ilmainen gold-jakso, mutta kun esim.nhl08 peliin koetan ladata rostereita sanoo boksi että:"Rajoitukset Xbox live -jäsenyydessä estävät tämän ominaisuuden käytön."?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Onkos muilla live pätkinyt tänään, kun mulla ja veljellä tulee vähän väliä "disconnected from xbox live" mutta heti pystyy kyllä kirjautumaan takasin. Tietokoneilla netti toimii ihan hyvin joten ainakaan meidän netissä ei ole vikaa.
 
Ongelma yhdistäessä

Moro.
Eli ongelma on, ettei Xboxillani saa yhteyttä Xbox Liveen. Troubleshootilla käy ilmi, että ongelma on ip:ssä. Xbox on verkossa niin, että modeemista tulee piuha kytkimeen ja kytkimestä menee piuha XO:een. Edit Settings -sivulla näkee, että automaattinen ip:n haku on saanut ip:n ja verkkopeitteen. Yhdyskäytävä ja dns puuttuvat. Olen nollannut XO:ni asetukset eikä auttanut. Koneella on oltu livessä niin, että netti on jaettu toiselta koneelta.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen ! :-)
 
Ylös Bottom