Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SapeMies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Eipä toimi aikoinaan luodun Live-tilin palautus. Signup unavailable. Ykkösboxilla ei myöskään onnistunut. Eikä kyllä pääse xbox.comiinkaan kirjautumaan. Hyvinpä alkoi XO-ura :rolleyes:

Vastaus: Live Arcade

mistä saa ostaa microsoft pisteitä?

P.S. En tiedä tuliko kysymys oikeaan ketjuun....... :confused:

-

Viimeksi muokannut moderaattori:

-

-

Ongelma ratkaistu.

Livestä ei voi ladata demoja. Prosentin verran lataa, jonka jälkeen katkaisee ja antaa tälläisen virhekoodin 7008000a. Yhteys pelaa muuten moitteettomasti.

X360 Need for Speed verkkopeliarvostelu

Kaiken kaikkiaan verkkopeli toimii suht hyvin. Silloin tällöin yhteys katkeaa ja muiden autojen liikkeet ovat nykiviä. Ikävä puoli pelissä on se, että eilenkin eräs kaahari pakeni minua katollaan pitkin kanjonia. Kohta Mitsubishi Lancer ajoi puolet kovempaa karkuun, kuin minun täysin viritetty Lamborghini Murcielagoni. (Katso kuvat ea.comista ja hauku antaumuksella. Olen netissä nimimerkillä Strait Titan, koska Intellectual on jo käytössä siellä.) Tälläkin alueella on huijareita, jotka saavat mielen masentumaan.

Ensimmäisenä päivänä murtaen englantia puhuva nuori typy kiusasi minua rookieta ilkeällä tavalla, törmäillen koko ajan ja sitten kaahaten karkuun Porshe 911:llään, jonka oli saanut palkinnoksi kai ilkeydestään. Sitten kun haastoin tämän klaus-nimisen hempukan kanjoniajoon, se perkule ottikin paloauton ja veti sillä ainakin seitsemääkymppiä heti kaiteesta läpi. Pelle mikä pelle. Muutenkin välillä esimerkiksi tutkakisoissa hullut vetävät päälle apinan raivolla, kun törmäyksiä ei ole poistettu päältä. Iljettävä tapahtuma oli se, että joku pääsi sorkkimaan autovalintaani: jouduin kisaan heikommalla autolla kuin muut - useasti. Siis minävihaan näitä jenkkikotteroita, joissa tehoa on aivan liikaa suhteessa ajo-ominaisuuksiin. Kohta sitten "mursuni" katosi mystisesti, niin että ehdin jo julistaa ulkomaisille kaaharikavereilleni, että joku hakkeri on sen varastanut. Syntyi kova pulina. Myöhemmin "mursu" oli ilmestynyt mystisesti takaisin. Steven Spiilperi sais siitä hyvän ufoleffan.

Takaa-ajo-hippa ja pudotuskisat ovat jääneet mieleeni hauskimpina kisoina.

Näkevätkö muut verkkopelaajat autoni siinä tuunauksessa kuin olen sen tehnyt? Meinaan, kun ne niiden muiden autot on niin lakonisen näköisiä...

Peli ilmoitti, että olen ajanut tilastojen kolmanneksi nopeimman ajan usealla reitillä, mutta mitään palkintoa siitä ei kai saa. Muut palkinnot ovat toki tiedossa, ja lisäsälää on jo peliin tullut.

MISSÄ OVAT KAIKKI SUOMALAISET?

KERTAAKAAN en ole törmännyt yhteenkään suomalaiseen tässä verkkopelissä. Siis olen törmännyt meksikolaiseen, italialaiseen, yhdysvaltalaiseen, puolalaiseen, muutamaan brittiin, itävaltalaiseen ja saksalaiseen, mutta suomalaiset loistavat poissaolollaan. Eikö Need For Speed ole suosittu suomalaisten keskuudessa, vai hukkuuko Suomen lukumääräisesti pieni kansa suurten kansojen massan alle: todennäköisyys päästä suomalaisten kanssa samaan peliin on tilastollisesti muutaman prosentin luokkaa?

No, perjantaina pitäisi taas mennä vähän kaahailemaan ulkomaalaisten kanssa. Joo-o, onhan se buheeta, kun voi ajaa sellaista vastaan, joka asuu pallukan toisella puolella, on! Voi ihmisen älykkyys, suojelkaa Maata, mihin ihminen vielä pystyykään, jos saa pysyä hengissä.

Mitenköhän kun tuossa uuden boxin mukana tuli tuo kuukauden ilmainen gold livelipuke, miten sitä käytetään? Ei ole koodeja eikä mitään missä :confused:

Beza sanoi:
Mitenköhän kun tuossa uuden boxin mukana tuli tuo kuukauden ilmainen gold livelipuke, miten sitä käytetään? Ei ole koodeja eikä mitään missä :confused:
Teet vaan uuden tilin niin se on automaagisesti kultatili ensimmäisen kuukauden ajan. Se muuttuu sitten kuukauden jälkeen hopeiseksi. Ilmeisesti kolme eri tiliä voi yhdellä koneella tehdä tuolla tapaa.

Onko kukaan muu törmännyt seuraavanlaiseen ongelmaan:

Konsoli on siis Xbox 360 ja nettiyhteytenä Elisan kaapelimodeemi (Jyväskylässä). Live toimii normaalisti siihen asti kunnes yritän liittyä mukaan peliin. Listaukset käynnissä olevista verkkopeleistä yms. tulevat näkyviin ihan ok, mutta kun yritän yhdistää valitsemaani hostiin, peli latailee hetken ja sitten kaapelimodeemi tuntuu käynnistävän itsensä uudelleen (modeemin valot sammuvat, verkkoyhteys katkeaa ja modeemi rupeaa yhdistämään verkkoon uudelleen).

Virhe ei tunnu olevan mikään tilapäinen vika, vaan se toistuu säännöllisesti. Olen kokeillut verkkopeliä CoD3:lla ja Rainbow Six Vegasilla, ja molemmilla on sama juttu. Live toimii siis muuten aivan ongelmitta, mutta yritys liittyä peliin katkaisee verkkoyhteyden... :confused:

Aika erikoinen ongelma kyllä! Minulla on myös Elisan kaapelimodeemi JKL:ssä mutta ainakin toistaiseksi live on pelannut mallikkaasti. Melkeinpä aina niinä harvoina kertoina kun modeemi on kadottanut yhteytensä/pätkinyt, niin ongelma on löytynyt jostakin operaattorin puolelta.

Itsehän tuolle modeemille ei oikein voi tehdä muuta kuin buuttailla tai resetoida tehdasasetuksille - joka ei välttämättä ole suositeltaa - eli ei muuta kuin vikatikettiä Elisan suuntaan. Toivottavasti joko löytävät ongelman runkoverkon puolelta tai sitten itse modeemista.

ripardi sanoi:
Onko kukaan muu törmännyt seuraavanlaiseen ongelmaan:

Konsoli on siis Xbox 360 ja nettiyhteytenä Elisan kaapelimodeemi (Jyväskylässä). Live toimii normaalisti siihen asti kunnes yritän liittyä mukaan peliin. Listaukset käynnissä olevista verkkopeleistä yms. tulevat näkyviin ihan ok, mutta kun yritän yhdistää valitsemaani hostiin, peli latailee hetken ja sitten kaapelimodeemi tuntuu käynnistävän itsensä uudelleen (modeemin valot sammuvat, verkkoyhteys katkeaa ja modeemi rupeaa yhdistämään verkkoon uudelleen).

Virhe ei tunnu olevan mikään tilapäinen vika, vaan se toistuu säännöllisesti. Olen kokeillut verkkopeliä CoD3:lla ja Rainbow Six Vegasilla, ja molemmilla on sama juttu. Live toimii siis muuten aivan ongelmitta, mutta yritys liittyä peliin katkaisee verkkoyhteyden... :confused:
Ota yhteyttä Elisan tekniseen tukeen 0800 96 060 ma-pe 8-21, la-su 9-18 (varaudu samalla pitkään odotukseen, odotusajat operaattoreilla ovat nykyään järkyttävän pitkiä) ellei täällä joku teknotietäväinen osaa auttaa.

Itsellä oli reilu vuosi sitten Jyväsviestinnän Kanetti-kaapelimodeemi eli samainen Elisan kautta toimiva palvelu kuin sinulla nykyisin. Yhteys toimi tuolloin melkolailla moitteettomasti ZigZagin tapaan eikä mainitsemiasi ongelmia ollut. Soittoa siis tuonne Elisan helpdeskiin ja asia selvinnee.

Corca sanoi:
Ota yhteyttä Elisan tekniseen tukeen -snip- (varaudu samalla pitkään odotukseen, odotusajat operaattoreilla ovat nykyään järkyttävän pitkiä)

Olen muutaman päivän nyt yrittänyt soitella Elisan helpdeskiin, mutten ole vielä kertaakaan pystynyt irrottamaan riittävän pitkää yhtäjaksoista luppoaikapätkää, että olisin ehtinyt päästä läpi. Joku tiesi kertoa, että nykyään tunnin jonotus alkaa olla Elisan mittapuulla nopeaa palvelua... Voi ristus tätä palveluyhteiskuntaa.

Kertokaas, miten saan jenkki Live tilin tehtyä? Tehdessäni accounttia tulee vaan error joka herjaa väärästä osoitteesta ( -> sitten varmaan muitakin tietoja on väärin :o ) Esim. mistä te jenkkitilin omaavat olette osoitteenne yms. repäisseet?
Auttakaa, haluaisin kovasti päästä american liveen -> saisin Eternal Sonatan demon ;)

Feldir sanoi:
Kertokaas, miten saan jenkki Live tilin tehtyä? Tehdessäni accounttia tulee vaan error joka herjaa väärästä osoitteesta ( -> sitten varmaan muitakin tietoja on väärin :o ) Esim. mistä te jenkkitilin omaavat olette osoitteenne yms. repäisseet?
Auttakaa, haluaisin kovasti päästä american liveen -> saisin Eternal Sonatan demon ;)
Luodessani japsitiliä samasta syystä, laitoin vaan jonkun tokiolaisen firman osoitetiedot siihen.

Oukei, sain tehtyä japsitilin laittamalla jonkin tokiolaisen firman osoitteen siihen.
Nyt lataan Trusty Bellin ^^

Mistähän näkee, kauan live-aikaa on vielä jäljellä? Tähän asti olen nähnyt vain kuukauden, mutta päiväkin pitäisi tietää :confused:

Ylös Bottom