Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SapeMies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

11 kuukauden Live-ajan piti palautua rahallisesti pankkitililleni, mikä luvattiin Microsoftin päästä kahteen kertaan kuukauden sisään. Rahoja ei ollut kuulunut vieläkään, joten pirautin tällä kertaa astetta vihaisemman puhelun Live-asiakaspalveluun. Heti ensimmäiseksi neitokainen, joka halusi tällä kertaa tietää ainoastaan nimeni tagin lisäksi, pyysi soittamaan pankkiin, sillä maksu oli lähtenyt Microsoftin üübereiden tietokoneiden mukaan. Soitettuani pankkiin selvisi koko jutun kusevan Microsoftin päässä.

Viimeisimpien tietojeni mukaan asiakaspalvelun Live-vastaava on kerännyt parhaimpansa kadonneen aarteen metsästykseen. Kyseessä ei ole yliarvostettu 24 vaan 24/48, jonka aikaraja liikkuu 24 ja 48 tunnin välillä. Pessimistisimpien arvioiden mukaan aikarajan umpeuduttua puhelimet soivat kuluttaja-asiamies Marita Wilskan toimistossa, mikä voi johtaa ainoastaan Microsoftin ja sen täyskäsien totaaliseen kaatumiseen.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

MItes tuo kultajäsenyysjuttu toimii kun siinä vissiin pitäis saaha 1kk kultajäsenyys kun luot livetilin?
Eli kun luot itsellesi live tilin niin tuleeko kultajäsenyys automaattisesti?

Ja miten se kun sitä aikaa ostetaan lisää niin tuleeko siinä yleensä joku koodi mikä sitten näpytellään koneeseen vai?:confused: ;)

Ja kertokaas hyviä paikkoja netistä mistä tota aikaa sais halvalla hinnalla? ärsyttään maksaa 12e postikukuja yhen kortin takia:mad:
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

En nyt muista miten goldi toimii siinä alussa, mutta luulen ihan koodilla senkin lähtevän käyntiin.

Microsoft pisteitä voi ostaa pelikaupoista, jolloin kouraan isketään koodin sisältävä lappunen.

Helpoin tapa hoitaa Live Gold -jäsenyys on hankkia sellainen maksukortti, jonka Microsoft hyväksyy. Alaikäisille sellainen voisi olla vaikka VISA Electron ja täysi-ikäisille puhdas VISA. Tämän jälkeen kaikki ostaminen tapahtuu helposti (A) -näppäintä painaen, eikä turhaan kysellä oletko tosissasi..
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Ei se muistaakseni mitään koodia kysellyt vaan uusi tunnus muuttuu automaattisesti kultajäsenyydeksi ensimmäisen kuukauden ajaksi. Mutta olikohan niin, että yhdellä koneella tälläisiä ilmaisia kultakuukausitilejä pystyi luomaan vain kolme? Ainakin näin muistelen.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Ei hemmetti. Yhtäkkiä live lopetti toimintansa. Tähän asti homma on pelannut hienosti, enkä ole mitään porttejakaan availlut. Nyt on vaaditut portitkin avattu, mutta ei mitään vaikutusta.

Network testi menee muuten läpi, mutta live kohdassa tulee failed. Kellään heittää jotain mutua ennen kuin rupean syventymään tähän tätä enempää (4 tuntia taisteltu ja nyt punkka kutsuu).
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Nyt pääsee sitten Nisupullakin pelaamaan ilmaiseksi Livessä 20. - 29. 9. (Nisu väitti joskus aiemmin, että nämä promokampanjat eivät koske Eurooppaa ;)). Tämä Gold-käytön ilmaistarjous on voimassa vain Euroopassa.

Muoks: Hakkiz kerkisikin näköjään jo uutisoida tämän:
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=2231
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Nyt seuraa tyhmä kysymys, mutten ole mikään tekniikka-Seppo, joten kysyn.
Kai tohon boxin nettipiuhaksi käy normaali RJ45-piuha? Kun toi paketin mukana tullut piuha on liian lyhyt. Ja toinen kysymys, joku sitä kerkesikin jo kysyä, mut oli keksiny ratkaisun ennen ensimmäistäkään vastausta. Eli, mulla on kotiportti-netti, joka on siis "reikä" seinässä. Lisäksi mulla on tollanen "jakaja", johon saa useamman piuhan kiinni. mm. molemmat tietokoneet on samassa boxissa kiinni. Jos siis isken rj45-piuhan jakajaan ja siitä xboxiin, pitäisikö mun päästä kaiken järjen mukaan liveen ilman mitään ylimääräistä säätöä?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

downfall sanoi:
Nyt seuraa tyhmä kysymys, mutten ole mikään tekniikka-Seppo, joten kysyn.
Kai tohon boxin nettipiuhaksi käy normaali RJ45-piuha? Kun toi paketin mukana tullut piuha on liian lyhyt. Ja toinen kysymys, joku sitä kerkesikin jo kysyä, mut oli keksiny ratkaisun ennen ensimmäistäkään vastausta. Eli, mulla on kotiportti-netti, joka on siis "reikä" seinässä. Lisäksi mulla on tollanen "jakaja", johon saa useamman piuhan kiinni. mm. molemmat tietokoneet on samassa boxissa kiinni. Jos siis isken rj45-piuhan jakajaan ja siitä xboxiin, pitäisikö mun päästä kaiken järjen mukaan liveen ilman mitään ylimääräistä säätöä?

Jep, normaali piuha käy. ja kyllä, suunnittelemallasi tavalla pitäisi päästä liveen.
Nimim, entinen kotiportti Premium käyttäjä (10M/10M) :D
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

noose01 sanoi:
Jep, normaali piuha käy. ja kyllä, suunnittelemallasi tavalla pitäisi päästä liveen.
Nimim, entinen kotiportti Premium käyttäjä (10M/10M) :D

Tack :) T: nykyinen kotiportti Premium :)
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Voiko jotenkin vaihtaa luottokorttia? Mulla on uusi kortti, niin voinko ottaa sen käyttöön? En löydä livestä sellaista toimintoa jolla voi vaihtaa kortin numeron.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Slash80 sanoi:
Voiko jotenkin vaihtaa luottokorttia? Mulla on uusi kortti, niin voinko ottaa sen käyttöön? En löydä livestä sellaista toimintoa jolla voi vaihtaa kortin numeron.

Kortin vaihtaminen ei onnistu Boxilla, mutta sen voi tehdä Xbox.comin kautta.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

onkos a ollu ongelmia liveen viimeaikoina? mä en oo päässy nyt v-lopun jälkee liveen ollekaan:eek:

mut sit jos testaa yhteyttä ni kaikki on kunnossa mutta liveen silti ei pääse...
muilla samaa?

....ja enne toiminu ihan hyvin.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

wiltsu sanoi:
onkos a ollu ongelmia liveen viimeaikoina? mä en oo päässy nyt v-lopun jälkee liveen ollekaan:eek:

mut sit jos testaa yhteyttä ni kaikki on kunnossa mutta liveen silti ei pääse...
muilla samaa?

....ja enne toiminu ihan hyvin.

V-lopun jälkeen eli tänään? Minä ainakin pääsin tänään, pelailin Oblivionia ja jotain päivityksiä tuli siihen.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Tuomas_M sanoi:
V-lopun jälkeen eli tänään? Minä ainakin pääsin tänään, pelailin Oblivionia ja jotain päivityksiä tuli siihen.
siis lauantaina alko... mitähän ihmettä :S
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Microsoft on jo etukäteen päättänyt ilmoittaa, että kuluvan kuun 17. päivä (eli ensi tiistaina n. klo 11:00 alkaen) on 24 tuntia kestävä katkos Livessä sekä Xbox.comissa. Ilmeisesti kyseessä ei kuitenkaan vielä ole syksyn suurempi päivitys, vaan se on vielä tulossa myöhemmin.

http://www.xbox.com/en-US/community/news/2006/1012-downtime.htm
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom