Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n ennakkotilaus

Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

No nyn se tapahtu...Verkkokauppaan napsahti toinen erä, ja myös meikän laite odottelee noutajaansa Kameon ja PDZ:n kanssa :cool:

Corea näyttää olevan jopa vapaana muutama kipale.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

eskobar sanoi:
:( Itse saan vasta maanantaina. Paketti on seurannan mukaan jossain lajittelukeskuksessa..

Jos kova hätä on niin käväse postissa huviksesi jo perjantaina kello 16.00 jälkeen jäätä kepillä kopistelemassa sen seurantanumeron kera, meenaan tuo seuranta joskus on vähän myöhässä. Itsellä 2 päivää seurannan mukaan yhdenpaketin saapuminen vaikka posti-täti sanoi että se oli jo tullut aikaisempana päivänä
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

extreme_02 sanoi:
Kyllä se miust saattais vielä huomenna tulla. Kannattaa huomen katsella jo aamupäivällä sitä seurantaa. Lajittelukeskuksesta sen pitäis tulla päivässä, jos välimatka ei ole liian pitkä.

E: Legge oli nopeampi. :p

Jep, nyt se on jo Turussa. 50km:n päässä täältä :)
 
Gamelife

Ennakkotilasin konsolini gamelifestä joskus lokakuussa. Julkaisua ennen tuli sähköpostiini viesti että premium malleja ei ole enää saatavilla. Ja minun pitäisi saada sellainen seuraavasta erästä.
Pari päivää sitten rupesin selailemaan gamelifen kotisivuja xbox 360 osastolta. Siellä luki näin: Valitettavasti suuren kysynnän vuoksi konsolit ovat päässeet loppumaan ja uusia on saatavalla vasta tammikuun alussa. Meillä on kuitenkin varastossa megabundle paketteja, varaa omasi! Ajattelin että mikäs helvetin pakkaus se sitten on, menin katsomaan niin sehän oli aivan samanlainen kuin premium pakkaus. Siinä oli vain ylimäärästä härpäkettä, 5 peliä ja hintalappu 950 tjsp.
Tästähän tuli pettynyt olo ja ajattelin lähettää heille sähköpostia ja udella onko se oikeasti sama paketti muulla härpäkkeellä ja suuremmalla hintalapulla. Ei tullut vastausta.
Eli onko teidän mielestä tämä oikein? ei myydä konsolia ennakkotilaajalle vaan lisätään siihen tuotteita mitä ostaja ei välttämättä halua saadakseen enemmän rahaa? Eikö gamelifeä kiinnosta enää asiakkaiden tyytyväisyys? Itse olen aika pettynyt gamelifeen :(
 
Vastaus: Gamelife

J.Laitila sanoi:
Ennakkotilasin konsolini gamelifestä joskus lokakuussa. Julkaisua ennen tuli sähköpostiini viesti että premium malleja ei ole enää saatavilla. Ja minun pitäisi saada sellainen seuraavasta erästä.
Pari päivää sitten rupesin selailemaan gamelifen kotisivuja xbox 360 osastolta. Siellä luki näin: Valitettavasti suuren kysynnän vuoksi konsolit ovat päässeet loppumaan ja uusia on saatavalla vasta tammikuun alussa. Meillä on kuitenkin varastossa megabundle paketteja, varaa omasi! Ajattelin että mikäs helvetin pakkaus se sitten on, menin katsomaan niin sehän oli aivan samanlainen kuin premium pakkaus. Siinä oli vain ylimäärästä härpäkettä, 5 peliä ja hintalappu 950 tjsp.
Tästähän tuli pettynyt olo ja ajattelin lähettää heille sähköpostia ja udella onko se oikeasti sama paketti muulla härpäkkeellä ja suuremmalla hintalapulla. Ei tullut vastausta.
Eli onko teidän mielestä tämä oikein? ei myydä konsolia ennakkotilaajalle vaan lisätään siihen tuotteita mitä ostaja ei välttämättä halua saadakseen enemmän rahaa? Eikö gamelifeä kiinnosta enää asiakkaiden tyytyväisyys? Itse olen aika pettynyt gamelifeen :(


Ei sun tarvi ottaa maksavana asiakkaana tollasta paskaa niskaan. Jos niillä on niitä koneita varastossa, niin totta kai ne pitäisi laittaa ennakkoon varanneille eteenpäin. Tietty ne koittaa vedättää mahd. paljon rahaa tolla bundlepaketilla näin joulun kynnyksellä. Ehkä ne luovuttaa ton varastonsa joulun jälkeen, kun ei tohon hintaan kumminkaan mene kaupaks (kuka ostaa 5 peliä kerralla a 70eur?) Mutta soita sinne ja peruuta sun varaus. Voit vaikka kuitata tosta sun kyselystä mihin ne ei vastannut. Sanot vaikka että ostit konsolin semmosesta paikkaa, mistä rahoja vastaan sai palveluakin. Jokatapauksessa kun joudut tod.näk venaan ens vuoden puolelle.

Huonoa mainosta tolle firmalle kyllä. Eipä tarvi sinnekkään sitten rahojaan laittaa.
 
Vastaus: Gamelife

Jeps. Pidä puoliasi. Ovat muuten aika nuoria sällejä ja "mokailee" eli eivät oikeasti tiedä miten homma menee. Jos käy paikan päällä niin huomaa että on vielä poikia. Nyt hinnat esim nettikaupassa on pienempiä kuin liikkeessä, kun ei ole vielä järjestelmät kunnossa. Tulossa ilmeisesti tammikuussa. Halo2:sen ennakkotilasin ja tuli juuri silloin kuin pitikin, ja joka kerta liikkeessä saanut asiallista palvelua.
 
Vastaus: Gamelife

Gamelifellä on ollut vaikeuksia pitää omaa toimintaansa lain sallimissa rajoissa, ja itselleni on jäänyt kyseisestä puljusta niin vahva kusetuksen maku, etten sen kanssa enää asioi (firma ei esimerkiksi suostunut palauttamaan rahoja rikkinäisenä lähetetystä ja liikkeeseen palautetusta tavarasta). Epäselvyydet ja -rehellisyydet tuntuvat olevan Gamelifessä ei niinkään poikkeuksia kuin vallitseva käytäntö - esimerkiksi Huuto.netissä se on joutunut vaihtamaan käyttäjätunnustaan jo useaan otteeseen, kun yhdelle tunnukselle on alkanut kertyä liikaa negatiivista palautetta.

Omia kokemuksiani tässä viestissä, muiden käyttäjien kokemuksia löytyy lisää samaisesta keskustelusta.
 
Vastaus: Gamelife

Yksi päivä harkitsin sieltä tilaamista mutta luin jostain myös negatiivisia kokemuksia, jäi väliin ja tulen jatkossakin välttämään paikkaa tämän perusteella.
 
Vastaus: Gamelife

Itse ainakin kun olen paikan päällä käynyt, olen saanut asiallista palvelua. Ostin sieltä DSn jossa oli kuolleita pikseleitä. No, kone kauppaan, lähetti eteenpäin ja takasin tuli uusi ja ehjä kone. Ja hinnatkin ovat suopeat. Ei ole omalle kohdalle osunut ns. "vilunkipeliä".
 
Vastaus: Gamelife

SOJ sanoi:
Itse ainakin kun olen paikan päällä käynyt, olen saanut asiallista palvelua. Ostin sieltä DSn jossa oli kuolleita pikseleitä. No, kone kauppaan, lähetti eteenpäin ja takasin tuli uusi ja ehjä kone.

Niin, ei tämä ole siis mitään Gamelifen loistavaa asiakaspalvelua vaan Nintendon. Toisin kuin Sonylla, isolla N:llä ei ole mitään typeriä kiintiöitä kuolleiden pikselien suhteen, vaan vialliset koneet vaihdetaan uusiin mukisematta.

Alkuperäisen kirjoittajan kannattaa ottaa Gamelifeen yhteyttä, Kuluttaja-asiamiehen kanssa, mikäli tarvis. Ei vetele moinen meininki tässä maassa.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Yhdistelin tuon Gamelife -nimellä kulkeneen ketjun tähän muutenkin ennakkotilauksia käsitelleeseen ketjuun. Eli jatketaan täällä samasta aiheesta.

Tosiaan kuullostaa kyllä vähän omituiselta, jos varastossa on koneita ja ne päätetään laittaa osaksi isompia paketteja sen sijaan, että ne toimitettaisiin koneensa etukäteen varanneille. Kannattaa varmaan olla yhteyksissä kauppaan ja kysellä, että mikäs nyt on meininki?
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Käsittääkseni ne Gamelifen hypersupermega-paketit on rakennettu Core-paketeista, ja ainakin vielä jokin aika sitten Gamelifen sivuillakin ilmoitettiin Coreja olevan vielä jäljellä. Eli hypersupermega-paketteihin on lisätty hinta erikseen pistetystä kovosta ja muusta roippeesta, ja taas toisaalta vähennetty yhteishinnasta hieman koska paketissa on niin paljon pelejä sun muuta.

EDIT: Eli toisin sanoen, jos tilaisit sen bundlen ilman ylimääräisiä juttuja, joutuisit maksamaan Coresta ja siihen lisätyistä kamoista, eli enemmän kuin normaalista Premium-paketista. Hypersupermega-paketissa taas tämä ylimääräinen hinta kompensoituu alennuksella, jonka saa lisätavaran (pelien) suuresta määrästä.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Niinkuin muutkin pelikaupat (esim. playerone) ovat myyneet megabundlea tietyn määrän suhteessa saatuihin konsoleihin.
Tämä on aivan normaali käytäntö ja totuus on että noita megabundlekoneita ei montaa kappaletta meillä ollut.
Usein syy tällaisiin megabundlejen myymiseen on maahantuojan vaatimat kiintiöt pelien ja tarvikkeiden ostamiseen konetta kohden, mikä pakottaa yrityksen tekemään bundleja, koska muuten tuo maahantuojan myymä tavaramäärä käytännössä jäisi käsiin konekannan ollessa käytännössä ihan nolla. Suuri osa asiakkaista kuitenkin varasi vain pelkän deluxe paketin ilman lisälaitteita.
Pahoittelut vielä kerran konsolin huonosta saatavuudesta.

Tommonen vastaus sieltä tuli. Ei kyllä esim. puolenkuunpelit tuommoisia bundleja myy, että ei heitä ainakaan pakoteta sellaisia myymään. Mutta samapa tuo, joudun varmaan odottamaan konsolia tammikuuhun :(
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

hahah mä sain tänää boxin vaikka en tilannu sitä
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

J.Laitila sanoi:
Niinkuin muutkin pelikaupat (esim. playerone) ovat myyneet megabundlea tietyn määrän suhteessa saatuihin konsoleihin.
Tämä on aivan normaali käytäntö ja totuus on että noita megabundlekoneita ei montaa kappaletta meillä ollut.
Usein syy tällaisiin megabundlejen myymiseen on maahantuojan vaatimat kiintiöt pelien ja tarvikkeiden ostamiseen konetta kohden, mikä pakottaa yrityksen tekemään bundleja, koska muuten tuo maahantuojan myymä tavaramäärä käytännössä jäisi käsiin konekannan ollessa käytännössä ihan nolla. Suuri osa asiakkaista kuitenkin varasi vain pelkän deluxe paketin ilman lisälaitteita.
Pahoittelut vielä kerran konsolin huonosta saatavuudesta.

Tommonen vastaus sieltä tuli. Ei kyllä esim. puolenkuunpelit tuommoisia bundleja myy, että ei heitä ainakaan pakoteta sellaisia myymään. Mutta samapa tuo, joudun varmaan odottamaan konsolia tammikuuhun :(

Jos ei innosta odottaminen ja asut PK-seudulla niin kannattaa käydä gigantissa/prismassa/anttilassa (esim espoon gigantissa oli tänään n. 10 X0 myyjän mukaan, kun hain omani)
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

juu kannattaa kysellä ihan läheltä suurista marketeista. Itsellekin löytyi tänään xbox 360(kalliimpi versio) lähi anttilasta Kajaanista, tais olla 6 kpl tullu...jotka tais mennä saman tien, ilman puhelimeen tarttumista ja varausta ois voinu olla aika hiljasta, että ois saanu muuten. Kyllä kaupat yleensä päivän ainakin voivat laitetta varata. Kyllä noita näyttää tippuvan ajan kanssa lisää kauppoihin. Tosin ensi vuoden puolelle taitaa mennä ennen kuin kunnolla löytyy. Nopeat syövät hitaat.
 
Ylös Bottom