Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oleanteri sanoi:Onkos kukaan saanut mitään infoa NetAnttilan toimitustilanteesta ?
Jeah, humalassa 16. päivään asti. Ei muuten malta odottaa...Masi sanoi:Niille jotka joutuvat odottamaan sanoisin että sitten kannattaa ottaa hyöty irti odottamisesta...
Ronkka sanoi:Soitin uudelleen verkkokauppaan ja nyt sanoivat että pitäisi riittää kevyesti, ennakkotilasin syyskuun 25.
Boksit eivät kuulemma olleet vielä tulleet putiikkiin. Noh, huomennahan se selviää varmuudella.
Pappa 50 sanoi:Sain juuri tekstiviestin jossa kerrottiin, että voin hakea boxini huomenna Postista.![]()
eewokki sanoi:Tulikos sulle että monen jälkee voit hakea? Mulle tuli että neljän jälkee voi hakea.
Nisupulla sanoi:Veljelle tuli tieto NetAnttilasta jotta saa hakea postista klo 16 jälkeen perjantaina.
Juuri näin tuo viesti kertoi, mutta kokemus sanoo, että kannattaa seurata netin seurannasta koska paketti on omassa postissa, sillä yleensä se on jo puolenpäivän aikoihin sinne ilmestynyt.eewokki sanoi:Tulikos sulle että monen jälkee voit hakea? Mulle tuli että neljän jälkee voi hakea.
eskobar sanoi:Itse saan vasta maanantaina. Paketti on seurannan mukaan jossain lajittelukeskuksessa..
eskobar sanoi:Itse saan vasta maanantaina. Paketti on seurannan mukaan jossain lajittelukeskuksessa..
Kato, että pumppus jaksaa.Pappa 50 sanoi:ps.kuinkas tässä vanha mieskin vielä tällain intoilee??![]()
Katso uudestaan. Tavaratalot saavat tyyliin kaksi Boxia jokainen.sCeNtEd sanoi:Luulisi laitteita muutenkin löytyvän jos vain haluaa ostaa ..siis suurista tavarataloista. En näe syytä ennakkotilata laitetta.
sCeNtEd sanoi:Juu
Kajaanista ainakin saa ilman mitään ennakkotilaustakin laitteen hyllystä suoraan, jos aamulla menee hakemaan. Tänään vain varaa laitteen ja huomenna hakee, liikettä en paljasta.heh. En tiedä sitten, odottavatko monetkin laitteen ensitunnelmia muilta ennen kuin itse ostavat laitteen. Luulisi laitteita muutenkin löytyvän jos vain haluaa ostaa ..siis suurista tavarataloista. En näe syytä ennakkotilata laitetta. Parin viikon päästä tulee kumminkin lisää laitteita Suomeen.
scented