Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n ennakkotilaus

Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Soitin uudelleen verkkokauppaan ja nyt sanoivat että pitäisi riittää kevyesti, ennakkotilasin syyskuun 25.
Boksit eivät kuulemma olleet vielä tulleet putiikkiin. Noh, huomennahan se selviää varmuudella.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Itsellänikin seurantakoodi näyttää, että kone on lajittelukeskuksessa eli huomenna postikonttorissa. Vähän jännitti kun pistin tilauksen vasta 16.10, mutta onneksi tulee jo huomenna. Pääsee sitten PGR3:n kimppuun ja enköhän tule tuolla Livenkin puolella näkymään.

Jei o/_
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Juuh elikkäs Postin seuranta näyttää että paketti on lajittelukeskuksessa jotenka huomenna kait se on perillä.. onkohan mitään käryä että mihin aikaan sitä mahdollisesti kannattaa lähteä kyselemään ? (näkyyhän se kait kylläkin tuolta seurannasta..)
Ja tosiaankin itse pistin tilauksen vasta 17.11 joten veikkasin itsekseni etten konetta saa pitkiin aikoihin.. mukava yllätys. Edessä vieläpä sopivasti reilu viikko vapaata :cool:
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Mullehan tuo EB Games sanoi että 16 päivä. Toisaalta, aika yksi ja sama :) Käyn sen hakee sit 17 päivä jos se on tullut, muutoin varmaan joulun jälkeen. Pitäis vielä päättää minkä pelin ostan mukaan. Niille jotka joutuvat odottamaan sanoisin että sitten kannattaa ottaa hyöty irti odottamisesta ja kattella missä pelissä parhaimmat live-sessiot, ja mihin peliin ollaan oltu eniten tyytyväisiä...
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Masi sanoi:
Niille jotka joutuvat odottamaan sanoisin että sitten kannattaa ottaa hyöty irti odottamisesta...
Jeah, humalassa 16. päivään asti. Ei muuten malta odottaa... :eek:
Pisteet -5
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Ronkka sanoi:
Soitin uudelleen verkkokauppaan ja nyt sanoivat että pitäisi riittää kevyesti, ennakkotilasin syyskuun 25.
Boksit eivät kuulemma olleet vielä tulleet putiikkiin. Noh, huomennahan se selviää varmuudella.


Nyt on tullut ainakin yksi erä...ei ainakaan siitä minulle kait riittänyt, kun tilaus odottaa edelleen tuotteita. Tai no, tiedä sitten miten tuo systeemi toimii, kun se on noutotilaus. Eihän se voi vielä mennä noudettavissa tilaan, jos kerran vasta huomenna saavat oikeasti laitetta myydä.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Eli omanikin haen huomenna EBstä. :) Soittelin ja varmistelin.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Pappa 50 sanoi:
Sain juuri tekstiviestin jossa kerrottiin, että voin hakea boxini huomenna Postista. :)

Tulikos sulle että monen jälkee voit hakea? Mulle tuli että neljän jälkee voi hakea.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

eewokki sanoi:
Tulikos sulle että monen jälkee voit hakea? Mulle tuli että neljän jälkee voi hakea.

Veljelle tuli tieto NetAnttilasta jotta saa hakea postista klo 16 jälkeen perjantaina.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Nisupulla sanoi:
Veljelle tuli tieto NetAnttilasta jotta saa hakea postista klo 16 jälkeen perjantaina.

:( Itse saan vasta maanantaina. Paketti on seurannan mukaan jossain lajittelukeskuksessa..
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

eewokki sanoi:
Tulikos sulle että monen jälkee voit hakea? Mulle tuli että neljän jälkee voi hakea.
Juuri näin tuo viesti kertoi, mutta kokemus sanoo, että kannattaa seurata netin seurannasta koska paketti on omassa postissa, sillä yleensä se on jo puolenpäivän aikoihin sinne ilmestynyt.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

eskobar sanoi:
:( Itse saan vasta maanantaina. Paketti on seurannan mukaan jossain lajittelukeskuksessa..

No jos se nyt on lähetyspaikkakunnan lajittelussa, niin huomenna saat sen seurantatunnuksella ulos postista viimeistään klo 16:sta jälkeen.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

eskobar sanoi:
:( Itse saan vasta maanantaina. Paketti on seurannan mukaan jossain lajittelukeskuksessa..

Kyllä se miust saattais vielä huomenna tulla. Kannattaa huomen katsella jo aamupäivällä sitä seurantaa. Lajittelukeskuksesta sen pitäis tulla päivässä, jos välimatka ei ole liian pitkä.

E: Legge oli nopeampi. :p
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Netanttila ilmoittelee että tulee maanantaina koska pelaavat varman päälle. Posti ei lupaa paketille "kuin" 97% todenäköisyydellä pakettia perille seuraavaksi päiväksi. Todellisuudessa suurin osa netanttilan lähetyksistä on varmasti postissa huomenna vaikka netanttilan tekstiviesti sanoisi mitä. Siis tietysti jos seurannan mukaan boksi on tänään lähetetty.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Siis tuo tekstiviesti tuli Postista ei Anttilasta, joten se on satavarmasti huomenna käsissäni, tarkistin tietysti myös Postin nettiseurannan ja se on samaa mieltä.

ps.kuinkas tässä vanha mieskin vielä tällain intoilee?? :)
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Juu

Kajaanista ainakin saa ilman mitään ennakkotilaustakin laitteen hyllystä suoraan, jos aamulla menee hakemaan. Tänään vain varaa laitteen ja huomenna hakee, liikettä en paljasta.heh. En tiedä sitten, odottavatko monetkin laitteen ensitunnelmia muilta ennen kuin itse ostavat laitteen. Luulisi laitteita muutenkin löytyvän jos vain haluaa ostaa ..siis suurista tavarataloista. En näe syytä ennakkotilata laitetta. Parin viikon päästä tulee kumminkin lisää laitteita Suomeen.

scented
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

sCeNtEd sanoi:
Luulisi laitteita muutenkin löytyvän jos vain haluaa ostaa ..siis suurista tavarataloista. En näe syytä ennakkotilata laitetta.
Katso uudestaan. Tavaratalot saavat tyyliin kaksi Boxia jokainen.
 
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

sCeNtEd sanoi:
Juu

Kajaanista ainakin saa ilman mitään ennakkotilaustakin laitteen hyllystä suoraan, jos aamulla menee hakemaan. Tänään vain varaa laitteen ja huomenna hakee, liikettä en paljasta.heh. En tiedä sitten, odottavatko monetkin laitteen ensitunnelmia muilta ennen kuin itse ostavat laitteen. Luulisi laitteita muutenkin löytyvän jos vain haluaa ostaa ..siis suurista tavarataloista. En näe syytä ennakkotilata laitetta. Parin viikon päästä tulee kumminkin lisää laitteita Suomeen.

scented

Ite ainaki oottelen muiden tunnelmia laitteesta ennenku teen ostopäätöksen.
 
Ylös Bottom