Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n ennakkotilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airedoion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Morred sanoi:
Ovatkos kaikki jo enakkotilanneet omansa? Itse toivon löytävän omani Anttilasta.

Pitää yrittää keksiä itselleen joku syy hankkia tämä kone jo tässä vaiheessa. Tässä on vielä onneksi sen verran päiviä edessä että ehkä sekin onnistuu. Näistä julkaisupeleistä kun mikään ei varsinaisesti pistä vielä konetta hankkimaan ainakaan täällä päässä. Jotain pientä houkutusta herättää kuitenkin pian live-imuiroitavaksi ilmestyvä vanha klassikko; Gauntlet ;)

Eli ei ennakkotilausta, mutta mahdolliset ostopaikat jo kiikarissa.

Nisupulla sanoi:
Pitää yrittää keksiä itselleen joku syy hankkia tämä kone jo tässä vaiheessa. Tässä on vielä onneksi sen verran päiviä edessä että ehkä sekin onnistuu. Näistä julkaisupeleistä kun mikään ei varsinaisesti pistä vielä konetta hankkimaan ainakaan täällä päässä. Jotain pientä houkutusta herättää kuitenkin pian live-imuiroitavaksi ilmestyvä vanha klassikko; Gauntlet ;)

Eli ei ennakkotilausta, mutta mahdolliset ostopaikat jo kiikarissa.

Mitenkäs luulet, itseäni kun pelottaa tuo että kun Anttila avaa klo 9 ja silloinhan on koeviikko jota ei ihan passaa lintsata, niin tuotanoin pääsisin Anttilaan vasta klo 11 ja minun säkälläni kaikki koneet on jo viety. :confused:

Morred sanoi:
Mitenkäs luulet, itseäni kun pelottaa tuo että kun Anttila avaa klo 9 ja silloinhan on koeviikko jota ei ihan passaa lintsata, niin tuotanoin pääsisin Anttilaan vasta klo 11 ja minun säkälläni kaikki koneet on jo viety. :confused:

Anttila on ehkä siitä huono esimerkki, että heillä on myös vahva nettikauppa jonka kautta ovat monet ennakkotilanneet koneensa. Prioriteetti saattaa olla ensin he ja sitten vasta katumyymälät. Katso muutama kauppa valmiiksi mihin rynnätä kauhun vallassa jos suunitelma a kusahtaa ;)

Juu, itseasiassa soitin ja kysyin että saako niitä varata mutta eivätpä antaneet. Enivei, harmikseni kyllä ainoat vaihtoehdot ovat Anttila,Citymarket (josta nyt varmasti ei saa) ja Prisma.
Siis pelejähän nyt saa kaikkialta mutta konsolia jos jää ilman niin sitä saa sitten odotta seuraavan vuoden puolelle(ko?)

Morred sanoi:
Siis pelejähän nyt saa kaikkialta mutta konsolia jos jää ilman niin sitä saa sitten odotta seuraavan vuoden puolelle(ko?)

Tai sitten seuraavaan viikkoon... :rolleyes:

Nisupulla sanoi:
Anttila on ehkä siitä huono esimerkki, että heillä on myös vahva nettikauppa jonka kautta ovat monet ennakkotilanneet koneensa. Prioriteetti saattaa olla ensin he ja sitten vasta katumyymälät.

Eikös Netanttila ole kuitenkin aika irrallinen yksikkö noista muista Anttiloista, en usko, että Netanttilan ja muiden Anttiloiden kiintiöt vaikuttavast toisiinsa. No itse saan koneen heti kun Keravan Anttila saa koneita, koska olen listalla ensimmäinen, eiköhän se perjantaina tule.

mitäs luulette onko mulla mahiksia saada xbox 360 perjantaiksi kun pistin ennakkotilauksen puolenkuunpeleihin jo 24.8.2005 ja saavat tietää tällä viikolla montako konetta saavat

Ps.onkos joku joka on tilannut puolenkuunpeleistä saanut viestin että saisi koneen varmasti :confused:

yliverkko sanoi:
mitäs luulette onko mulla mahiksia saada xbox 360 perjantaiksi kun pistin ennakkotilauksen puolenkuunpeleihin jo 24.8.2005 ja saavat tietää tällä viikolla montako konetta saavat

Ps.onkos joku joka on tilannut puolenkuunpeleistä saanut viestin että saisi koneen varmasti :confused:

Jaajaa, on sulla paremmat mahdollisuudet kuin minulla kun itse pistin vasta 19.9.2005 tilauksen menemään PKP:lle. Mutta eiköhän se kohtapuolin selviä kun vaan malttaa istua aloillaan. (ei kyllä malttaisi)

Juuri äseken tuli postia gamelife kaupasta. Sanoivat että minulle on nyt lähetetty uusi boxi (kalliimpi) Ja saan sen jo ennen tokaa päivää.. jippii :rolleyes:

myyvätkös kaupat näitä jo vai onko niissäkin se ei saa myydä ennen 2.12

yliverkko sanoi:
myyvätkös kaupat näitä jo vai onko niissäkin se ei saa myydä ennen 2.12
Tuskinpa löydät kivijalkakaupasta ennen perjantaita. Ainakin jotkut nettikaupat lähettävät aikaisemmin, jotta laite ehtii varmasti perjantaiksi.

aqualung sanoi:
Verkkokauppa.comista ystävällisesti ilmoittelivat, että saatavien konsolien määrä on selvinnyt, ja että ennakkovaraukseni on konsolinsa 2.12 saavien joukossa.

Niin sanoivat minullekin, mutta kun eilen kyselin varmistusta meilillä, uusi info olikin tällainen:

Verkkokauppa.com sanoi:
Lopullinen määrä ei ole vielä valitettavasti selvinnyt, se ei ole tiedossa edes Microsoft Suomella. Joten täyttä varmuutta en valitettavasti voi teille vielä antaa.

edit: Ennakkotilasin syyskuussa ja olen jonossa vasta noin 130 :(

Kuulostaa erikoiselta että MS Suomi tai (eikös X-Boxin maahantuoja ole Toptronics?) muut kaupat muka tiedä paljonko koneita ovat saaneet. Nyt ollaan niin lähellä julkaisua, ja vielä todella isoa julkaisua, että kyllä nuo laitteet pitäisi olla jo Suomessa, tai ainakin rahtikirjat ja muut paperit ja sitä kautta tiedot maahantuojalla olla.

Muistin että joskus aikoinaan X-Lootalla oli vahvat siteet Toppuraan. Käsitin silloin että homma oli pitkälti sama kuin Pleikan systeemi. :) Varmaankin olen väärässä. :)

Maahantuoja eli se, joka tuo boksit EU alueelle on varmasti Microsoft. Suomalaiset tukkurit ovat Toptronics ja GNT. Edellä mainitut firmat jakelevat suomen boksit marketeille ja peliliikkeille. Gigantilla on omat hankintakanavansa.

Toppurasta en tiedä, mutta GNT:llä tavara on ollut eilen ja se on laitettu samantien jälleenmyyjille. Joten monella liikkeellä uutta Xboxia tulee olemaan varastossa jo tänään.

Gamelife huhujen mukaan hätäisimpänä laittoi boksit matkaan jo eilen, eli ensimmäiset onnekkaat postimyynti asiakkaat pääsevät pelailemaan tänään. :-)

No pentele kaikki muut kaupat tuntuvat jo saaneen xbox 360 mutta tietääkö kukaan mites on puolenkuunpelien laita koskahan he saavat xbox 360:set :confused:

Ylös Bottom