Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n ennakkotilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airedoion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360:n ennakkotilaus

Pistin tänään ennakkovarauksen Prismaan, mutta myyjä jo varoitteli että ei välttämättä saada tavaraa kaikille. Sanoi, että varauksia on muutamia, joten laitteita taitaa tosiaan tulla erittäin vähän. Noh, pitänee pistää Anttilaan tai johonkin peliliikkeeseen "vara-varaus" ;), sillä en oikein jaksa uskoa että Kuopiosta löytyisi niin paljon ostajia heti julkaisupäivänä

EBGamesiin laitoin kans oman varauksen. Nyt olen ajatellut että pitäiskö se vanha boxi kans viedä, vai veiskösen vanhempien luokse, jotta voi lomalla pelailla vanhoja pelejä.

Meinasivat tuolla että siinä ei tule mukana sitä kaukosäädintä. Eikös sen luvattu tulevan alkupään paketeissa mukana.

Slash80 sanoi:
Meinasivat tuolla että siinä ei tule mukana sitä kaukosäädintä.

Jos tänä iltana kävit, niin siellä oli vuorossa se asioista vähiten perillä oleva myyjä (kävin itsekin). Kevytkaken pitäisi todellakin sisältyä ensimmäisiin premium-paketteihin, vaikka se ei paketin normaalivarusteluun kuulukaan.

Tosin kyseessä on kaukosäätimen rajoitettu versio, joka eroaa erikseen myyntiin tulevasta kakesta siinä, että ilmaisversiota ei voi käyttää tv:n (tai muiden härpäkkeiden) ohjailuun, vaan ainoastaan boksin itsensä operointiin.

Xbugs sanoi:
Jos tänä iltana kävit, niin siellä oli vuorossa se asioista vähiten perillä oleva myyjä (kävin itsekin). Kevytkaken pitäisi todellakin sisältyä ensimmäisiin premium-paketteihin, vaikka se ei paketin normaalivarusteluun kuulukaan.

Tosin kyseessä on kaukosäätimen rajoitettu versio, joka eroaa erikseen myyntiin tulevasta kakesta siinä, että ilmaisversiota ei voi käyttää tv:n (tai muiden härpäkkeiden) ohjailuun, vaan ainoastaan boksin itsensä operointiin.

Jep tänään kävin. Ja jos tosiaan on joku riisuttu kake niin eipä välttämättä niin väliä, mutta varmana käyttökelpoinen peli sekin.

Kuopioon tulevien boksien määrä näyttää kyllä aika heikolta, kun nyt tein soittokierroksen. Varaukset on jätetty Prismaan ja Crazystationiin. Crazystationissa taisin olla 5. varaaja, mutta silti myyjä varoitteli ettei välttämättä saada noin montaa boksia. Noh, jos ennakkovaraukset ei tärppää niin pitänee pommittaa Anttilaa pari päivää ennen julkaisua (eivät ota varauksia ennen kuin tavaraa on heillä)

tiong sanoi:
Kuopioon tulevien boksien määrä näyttää kyllä aika heikolta, kun nyt tein soittokierroksen. Varaukset on jätetty Prismaan ja Crazystationiin. Crazystationissa taisin olla 5. varaaja, mutta silti myyjä varoitteli ettei välttämättä saada noin montaa boksia. Noh, jos ennakkovaraukset ei tärppää niin pitänee pommittaa Anttilaa pari päivää ennen julkaisua (eivät ota varauksia ennen kuin tavaraa on heillä)

Minäkin varasin Kuopion prismasta laitteeni. Tosin asiaa ehkä helpottaa se, että varauksen teki vaimokkeeni, joka on töissä kyseisessä puljussa. Olin ensimmäinen varaaja, joten luulisin saavani kyllä masiinan julkaisupäivänä tuolta.

sain just puolenkuunpeleistä sähköpostia jossa luki näin "tänään juuri saatiin viimein tietoa Xbox360 määristä. Tulee noin 10-20% siitä mitä on tilattu maahantuojilta Ilmoitamme lähempänä julkaisua tuon tilanteen tarkemmin" voipi käydä niin etten saakkaan omaani :mad:

Nettihuutokauppa eBaystä löytyy runsaasti innokkaita kauppiaita tälle koneelle. Eräskin tarjoaa tälläistä pakettia [linkki]. Kirjoitushetkellä huudot ovat nousseet jo 1125 dollariin.

Teurastaja sanoi:
Minkäs pelin/pelejä porukka ottaa konsolin mukana? Paavi näytti ottavan PGR3 mikä varmaan onkin jämäkkä idea. Oblivion kun ei taida ihan julkaisuun ehtiä...

Itse en tiedä vielä minkä pelin ottaisin. Joko Need For Speed Most Wanted, Quake 4 tai Condemned: Criminal Origins. Minkä pelin te itse ottaisitte noista ja miksi? :confused:

yliverkko sanoi:
sain just puolenkuunpeleistä sähköpostia jossa luki näin "tänään juuri saatiin viimein tietoa Xbox360 määristä. Tulee noin 10-20% siitä mitä on tilattu maahantuojilta Ilmoitamme lähempänä julkaisua tuon tilanteen tarkemmin" voipi käydä niin etten saakkaan omaani :mad:

Millonkas tilasit poksisi? Ite ennakoin jo tuossa syyskuun lopulla, enkä sen jälkeen ole mitään pahemmin kuullut, että minkälaisia määriä sitä tulee jne...

Banjox sanoi:
Millonkas tilasit poksisi? Ite ennakoin jo tuossa syyskuun lopulla, enkä sen jälkeen ole mitään pahemmin kuullut, että minkälaisia määriä sitä tulee jne...

syyskussa myös tilasin omani ja tuon viestinhän sain koska tiedustelin puolenkuunpeleistä montako xbox360:stä he saavat

Kyllä luulisi että myö saadaan omamme kun kerta sen verran ajoissa kuitenkin pistettiin tilaukset vetämään. Mut eihän sitä koskaan tiedä... tai siis viimeistään julkaisupäivänä tietää.

Verkkokauppa.comista ystävällisesti ilmoittelivat, että saatavien konsolien määrä on selvinnyt, ja että ennakkovaraukseni on konsolinsa 2.12 saavien joukossa.

Näyttää kuitenkin siltä, että julkaisuun ei tarpeeksi minua kiinnostavia pelejä ilmesty, ja rahaa menee ihan tarpeeksi Audin ostoon muutenkin.
Voisin näin alustavasti tarjota tuon oman 2.12 saatavan rinkulaboksini myyntiin jollekin innokkaalle, mikäli niin käy että konsoleita ei oikeasti riitä kaikille halukkaille.
Boksin voin myydä verkkokauppa.comin n. 420 e hintaan + toimituskulut (tai parhaalle tarjoajalle, jos on kysyntää), kylkiäshelikopterin pidän itse :D
PKS toimitus järjestyy sopivaa korvausta vastaan vaikka kotiovelle omalla rinkulakulalla kurvaamalla, jos oikein konsolihätä on.

Eiköhän tuo parempi versio tule Anttilasta niin, että heilahtaa, sain nimittäin tilaukseni jälkeen Postin seurantanumeronkin mailina.
Tänään käydessäni Ala-Malmin Cittarissa jouduin "asentajan" kanssa kyseistä laitetta vähän tutkailemaan, laittoivat sellaista juuri telineseen testikuntoon.

Tänään kävin taas kyselemässä Kuopion Prismasta ja olen varauslistalla sijalla 3. Myyjä lupasi jo mulle boksin julkaisupäiväksi. :cool:

tiong sanoi:
Tänään kävin taas kyselemässä Kuopion Prismasta ja olen varauslistalla sijalla 3. Myyjä lupasi jo mulle boksin julkaisupäiväksi. :cool:

En luottaisi noihin myyjiin hirveästi :/ Sain tässä sähköpostin tuon osaston vastaavalta. Sähköposti alla:

Kiitos kyselystäsi.

Olet varauslistalla ensimmäisenä.

Meille tulee myyntiin ainoastaan Premium versiota. Sitä kuinka monta konetta saamme en pysty varmuudella sanomaan enkä myöskään sitä milloin koneet tulevat meille. Ne eivät ole meillä välttämättä julkaisupäivänä.
Sen voin luvata että ennakkovarauksesi pitää, mikäli saamme koneita.. Mutta tilanne on tällä hetkellä tällainen, eikä maahantuoja sen enempää kuin meidän oma Ketjuohjaus pysty lupaamaan enempää.

TERVEISIN
RAUNO KOISTINEN
PRISMA KUOPIO

Tietääkö kukaan olisiko netissä jotain kaupaa jossa olis xbox 360:siä vapaana kun puolenkuunpeleistä ei oikeen saa selvää saanko koneen vai en.

Huvittaa tämä mikkisoftan tavaroiden pihtaaminen. Näkyy niin läpi, että muuttuu jo surulliseksi.

"Sinä saat kaksi ja sinä olit kiva ostaja viime vuonna saat neljä konsolia. Sinä siellä takana et ottanut valikoimiisi Xboxin spurgupeliä Ö joten jäät ilman xbox360 konsoleita tänä vuonna!"

Smirre sanoi:
Huvittaa tämä mikkisoftan tavaroiden pihtaaminen. Näkyy niin läpi, että muuttuu jo surulliseksi.

"Sinä saat kaksi ja sinä olit kiva ostaja viime vuonna saat neljä konsolia. Sinä siellä takana et ottanut valikoimiisi Xboxin spurgupeliä Ö joten jäät ilman xbox360 konsoleita tänä vuonna!"

No tjaa, ei se tilanne ollut kummoisempi PS2:n julkaisussa :D

Ovatkos kaikki jo enakkotilanneet omansa? Itse toivon löytävän omani Anttilasta.

Ylös Bottom