Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Hakkiz

KonsoliFIN Alumni
Tuntuuko valkoinen Xbox 360 liian tavanomaiselta? Konsolille on saatavilla jos jonkimoisia Faceplate-virityksiä, joista kaikkein hienoimmat löytyvät yleensä eBaystä. Käsityönä koristellut kuoret ovat myös monesti harvinaisia, joten niille voi kertyä arvoakin.

Monissa etukuorissa on se ongelma, että ne antavat aika voimakkaan kontrastin valkoiselle konsolille. Tähän ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu: skinit. Ne ovat ohuita maalattuja kalvoja, jotka painetaan konsoliin kiinni. Ne eivät jätä liimajälkiä. Ainakin amerikkalainen Defcon Skins valmistaa skinejä Xbox 360:lle. Suoraan valmistajalta tilattavien skinipakettien hinnat kohoavat tiettävästi noin 30 euroon postikuluineen. Defcon on ennen antanut käyttäjien suunnitella myös omia skinejä, mutta tällä hetkellä mahdollisuutta ei kovan kysynnän vuoksi ole.

Kaikkein uskaliaimmat ja taitavimmat maalaavat itse koko konsolin. Tällöin lopputuloksesta tulee saumaton ja juuri sellainen kuin itse haluaa. Maalia on kuitenkin hivenen hankalampi poistaa ja prosessissa menee takuu.

Tämä ketju on kaikenlaisten Xbox 360:aa koskevien ulkoasumodifikaatioiden käsittelyä varten. Myös ikkuna- ja blingbling-valoprojektit sallitaan, kunhan tarkoituksena on aikaansaada mahdollisimman hieno konsoli.

Löytyikö hieno etupaneeli? Tekikö joku kultaisen Xbox 360:n? Vinkkejä ja kokemuksia kaivataan. Esiteltävän tuotteen ei tarvitse välttämättä olla oma tai juuri se, mitä on tilaamassa, vaikka tietenkin omakohtaiset fiilikset ja kuvat ovat kaikkein arvokkaimpia.

__________________________

Omat liukuhihna-Faceplateni:

- Water Puzzle (Microsoft, Aasia)
- Deluxe Chrome (3rd party)

Kannattaa huomata tuossa jälkimmäisessä, että mukana tulee krominen levykelkan etumus ja Eject-nappi. Noiden avulla Core Systemin valkoiset voi vaihtaa kromisiksi. Eject-napin vaihto vaatii kuitenkin konsolin avaamista.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

myös game console skins myy 360:n skinejä.

miten mahtaa vaan takuuhuollossa onnistua koneen vaihto uuteen jos on skinit koneessa, saatko uuden koneen mutta skinit jää saksaan?
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Siis siinähän menee takuu jos maalaa itse koko koneen. Lukee tuossa tekstissä.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Viizei sanoi:
Siis siinähän menee takuu jos maalaa itse koko koneen. Lukee tuossa tekstissä.

ja minä puhuin skineistä enkä maalaamisesta:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Tässä on mielestäni hienoin faceplate. Ebayssä myydään n.5$ hintaan.Postikulut ovat jotain 10-15$ luokkaa. Tämä on melkein samanlainen, mutta virtanappula on hopeinen/krominen. Hienomman näköinen, mutta noita ei saa mistään ostettua. Joku Limited Edition jota jaettiin E3 05 messuilla. :(
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Jos jostain löytyisi hyvä camo-skini, niin sellaisen voisi noihin kylkiin heittää. Nyt mennään ihan kesysti pelkällä faceplaten vaihdolla. Tässä nykyinen [kuva].
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Nisupulla sanoi:
Jos jostain löytyisi hyvä camo-skini, niin sellaisen voisi noihin kylkiin heittää. Nyt mennään ihan kesysti pelkällä faceplaten vaihdolla. Tässä nykyinen [kuva].

Huhhuh. Aika tyylikäs.

Tässä on kuitenkin yksi "katu-uskottavimmista" uutuuspokseista, mitä olen nähnyt: http://www.llamma.com/xbox360/news/Custom_Modded_Xbox_360_for_Rock_Star_Games.htm.
Tuosta maksaisi vaikka vähän ekstraakin. Itse ei ehkä uskalla noin suuriin rokekteihin lähteä. ;)

Tällä hetkellä hakusessa on lähinnä skinit. Saisi vain jokin eurooppalainenkin pulju niitä tehdä, koska jenkeistä tilatessa toimitus maksaa melkein yhtä paljon kuin itse tuote. :(
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Itseäni kiinnostaisi kotelon ja ohjaimen maalaaminen (oletettaen mustaksi, mutta myös eksoottisemmat väit kiinnostaisivat). En ole vielä uskaltanut koteloa avata puhtaasta pelosta, jos joku muu on näin jo tehnyt, ottaisin häneltä mielelläni vinkkejä vastaan.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Olisi kyllä kiinnostusta modata konetta, mutta eipä tuolle mitään uskalla tehdä kun takuu menee umpeen ja melkein joka toisella kaverilla on kone hajonnut omia aikojaan.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

fDiamond sanoi:
Olisi kyllä kiinnostusta modata konetta, mutta eipä tuolle mitään uskalla tehdä kun takuu menee umpeen ja melkein joka toisella kaverilla on kone hajonnut omia aikojaan.

Sama homma, kyllä taidan jättää väliin tuon toistaiseksi, koska näitä XO-koneita näyttää satunnaisesti hajonneen. :-(
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Mikäs siinä jos joku hyvän näköinen skini tulis vastaan, voishan sellaisen hommata. Ongelma on vain siinä että, mitään omaa silmäää mielyttävää ei ole tullut vastaan. Tribaalit ja kaiken maailman futuristiset kuviot ei mua mielytä. Ihan perus X360:n on minusta perhanan hyvän näköinen ja sopii myös sisustukseenkin. Jos jotain simppeliä tulis, eikä noita täyteen ahdattuja skinejä.

Faceplatetit on ongelmallisia juuri tuon kontrastin kans. Kabanossin esittämät olis jo kivan näköisiä. Jollain pienellä kuviolla varustettuna ja muuten perus väreissä on ihan hyviä.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Mites ton levyaseman paneelin kaa. Eli levykelkka. Mulla on valkone :( Ja haluaisin kromisen. Saako niitä mistään ?
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Viizei sanoi:
Mulla on valkone :( Ja haluaisin kromisen. Saako niitä mistään ?

Eipä taida saada, kun juuri tuo levykelkan etuosa on Microsoftin tapa rangaista core-version ostajia - sitä ei saa vaihdettua, vaikka myöhemmin ostaisi premium-paketin muun sisällön.

Omat maalit siis esiin. :)
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Viizei sanoi:
Mites ton levyaseman paneelin kaa. Eli levykelkka. Mulla on valkone :( Ja haluaisin kromisen. Saako niitä mistään ?

Lukaiseppa aloitusviesti ;)
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Viizei sanoi:
Mites ton levyaseman paneelin kaa. Eli levykelkka. Mulla on valkone :( Ja haluaisin kromisen. Saako niitä mistään ?

Kuten tuossa Kabanossi vähän viittasikin, Deluxe Chrome -paneelin mukana saa levyasemaan kromiosat. Ne eivät ole kuitenkaan täysin aidon veroiset, koska levykelkan etumuksesta puuttuu painatus "Xbox 360". Kannattaa myös miettiä, kumpi on fiksumpaa: konsolin avaaminen Eject-napin vaihtoa varten vai valkoisen painikkeen maalaaminen. Molemmat todennäköisesti pilaavat Microsoftin antaman kahden vuoden takuun.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Kabanossi sanoi:
Lukaiseppa aloitusviesti ;)


Jos tarkotit sitä, että laitoin tänne ketjuun niin en nyt viittinyt uutta topicia pistää. Ja tämä oli lähellä kun oli tästä modifoinnista kyse.
:)
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Viizei sanoi:
Jos tarkotit sitä, että laitoin tänne ketjuun niin en nyt viittinyt uutta topicia pistää. Ja tämä oli lähellä kun oli tästä modifoinnista kyse.
:)

En. Vaan sitä, että aloitusviestissä kerrotaan mistä saa hankittua nuo kaipaamasi kromiset osat :)
 
Ylös Bottom