Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Sanrio sanoi:
Itse olen myös kiinnostunut nuista skineistä ja toivonkin että joku suomalainen yritys alkaisi niitä myydä suomessa.

Nyt haluaisin esitellä itse maalatun faceplaten eli MINÄ olen sen maalannut. Ei se nyt mikään täydellinen ole mutta olen tyytyväinen lopputulokseen.:
http://www.fotopankki.fi/Reko/kuva/83463846581025

Toinen faceplate josta olen ylpeä on Gears Of War Limited Edition faceplate:
http://www.fotopankki.fi/Reko/kuva/83445594140736

Kertokaa mielipiteitä kummastakin faceplatesta.

Jos tarvit jotain ohjeita maalauksessa niin ota yhteys xbox livessä
GT: AKA FinReko 53

ps. GoW faceplatesta saa lähettää tarjouksia livessä :D

ihan hieno idea tuo itsemaalattu, mutta jotenkin tylsän näköinen ja ei sovi muuhun ympäristöön oikein (oma mielipide siis)

jos tuohon mustaan "liekkiin" laittaisi muutaman värikerroksen lisää (siis että väri tummenisi/vaalenisi kerroksittain) ja saman myös tekisi koko faceplatelle reunoja kohti (vaalenisi siis) niin voisi olla hyvä (tai sitten ei) :rolleyes:

itse en pidä tuommoisista faceplateista missä lukee jotain, jotenkin se pakottaa sitten pitämään sen konsolin niin että sen voi lukea järkevästi. ;)
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Olisinhan se hieno mutta kun ei ole pahemmin taitoa tehdä mitään erikoisuuksia. :/
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Kertokaas meneekö X360:sta tosiaan takuu, jos sen maalaa itse. Meneekö takuu siis rikki siinäkin tapauksessa, että itse laitetta ei ole avattu, vaan se on maalattu ulkoa niin, että "strategiset" kohdat on vain tilkittyä työn ajaksi.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Anjuna sanoi:
Kertokaas meneekö X360:sta tosiaan takuu, jos sen maalaa itse. Meneekö takuu siis rikki siinäkin tapauksessa, että itse laitetta ei ole avattu, vaan se on maalattu ulkoa niin, että "strategiset" kohdat on vain tilkittyä työn ajaksi.

eiköhän tuo maalaus ole "tuotteen muuttamista" eli takuuhan siinä lähtee.

eli jos haluaa maalata niin sama tehdä sille "microsoft" tarralle ilkivaltaa
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Mä katoin n. viikon verran 360:stä valkoisena ja sitten riitti. Tilasin noi XCM Black Knight -kuoret koneeseen ja johan parani ulkonäkö. Koko kone on nyt musta ja levykelkan kromipääty pääsee nyt todellakin oikeuksiinsa. Mukana tuli musta eject-nappi ja levykelkan pääty, mutta ne jätin asentamatta. Tai ei se kone ihan kokonaan musta ole kun kovalevy ja Xeno Top Gear on harmaita, mutta ei haittaa mua yhtään. Koneessa on myös vihreillä ledeillä varustettu Talismoon-tuulari ja koneen alla puhisee vielä Antecin Notebook Cooler.

Vielä kun sais jostain hommattua ohjaimeen mustat kuoret tai sitten pitää tilata rapakon takaa Eliten ohjain.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Minä en hirveästi perusta noista maalauksista, faceplateista tai skineistä. Mulle kelpaa originaali naama mikä siinä X0:ssa on. Tietenkin jos joskus on kirstun pohjalla ylimääräisiä kolikoita niin mikä ettei:D .
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Napster sanoi:
Mihinkä niitä ledejä yleensä voi liittää kun niitä XO:hon asentaa? Tekisi mieli ehkä yrittää asennella jotain :)

emossa on monta paikkaa mistä saa virtaa ulos, heti siitä mihin virtajohtokin tulee kiinni niin emon alapuolelle on parit paikat.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

pistän vielä tänkin perään ostoilmoituksen (tiedä sitten onko ihan luvallista), eli tarvitsisin eject-napin ja vaikka dvd aseman koristelevynkin, oma nappi otti ja lähti kun availin hieman liian innoissani.. :rolleyes: värillä ei ole väliä, koska kone pääsee värjäykseen tämän vuoden puolella kumminkin :) hinnasta voidaan keskustella, mutta en mitään älyttömyyksiä rupea maksamaan :eek:

suunnitelmissa olisi väkertää vesijäähdytys koneen sisälle hieman Dano2k0 tyyliin, mutta omaan makuun sopivaksi, tiedä sitten miten pitkään menee, kun en yleensä puolivalmista väkerrä, tosin jotain oikoteitä tulee käytettyä varmaan (sopiva blokki etc, muuta pientä)
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Moonwolf sanoi:
pistän vielä tänkin perään ostoilmoituksen (tiedä sitten onko ihan luvallista), eli tarvitsisin eject-napin ja vaikka dvd aseman koristelevynkin, oma nappi otti ja lähti kun availin hieman liian innoissani.. :rolleyes: värillä ei ole väliä, koska kone pääsee värjäykseen tämän vuoden puolella kumminkin :) hinnasta voidaan keskustella, mutta en mitään älyttömyyksiä rupea maksamaan :eek:

suunnitelmissa olisi väkertää vesijäähdytys koneen sisälle hieman Dano2k0 tyyliin, mutta omaan makuun sopivaksi, tiedä sitten miten pitkään menee, kun en yleensä puolivalmista väkerrä, tosin jotain oikoteitä tulee käytettyä varmaan (sopiva blokki etc, muuta pientä)


mulla on premiumin eject nappi täällä josain ylimääräsenä, äkkiseltään nyt en löytäny ku kämpässä remppa kesken, etin huomenna ajan kanssa. konsoleita ja niitten osia nurkat vääränänsä niin ei muista mihin on arkistoinut :)
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Nikki sanoi:
mulla on premiumin eject nappi täällä josain ylimääräsenä, äkkiseltään nyt en löytäny ku kämpässä remppa kesken, etin huomenna ajan kanssa. konsoleita ja niitten osia nurkat vääränänsä niin ei muista mihin on arkistoinut :)

ihan mukavaa olisi jos löytyy, ei viitsisi faceplatea ostaa sen takia että saisi napin, joka saisi heti kumminkin väriä päälleen :cool:

kunhan nyt saa tarvikkeet kokoon ja tarpeeksi aikaa ja innostusta niin saisi noillekkin kuorille jotain aikaiseksi. pitää sitten pistää kuvia koneesta, tosin siihen menee varmasti aikaa ennenkuin mitään kuvaamisen arvoista saa aikaiseksi. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Moonwolf sanoi:
ihan mukavaa olisi jos löytyy, ei viitsisi faceplatea ostaa sen takia että saisi napin, joka saisi heti kumminkin väriä päälleen :cool:

kunhan nyt saa tarvikkeet kokoon ja tarpeeksi aikaa ja innostusta niin saisi noillekkin kuorille jotain aikaiseksi. pitää sitten pistää kuvia koneesta, tosin siihen menee varmasti aikaa ennenkuin mitään kuvaamisen arvoista saa aikaiseksi. :rolleyes:

joo tarvii tässä ettiä, pitäis kans ottaa projektiksi noi yhet kuoret ja ruveta leikkailemaan muotoonsa.
 
Ylös Bottom