Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Jos joku on tilaamassa Play-Asia:sta faceplateja tai ylipäänsä jotakin, niin olisiko mitenkään mahdollista, että minä tilaisin samassa yhden faceplaten? Minulta kun ei luottokorttia löydy. Maksaisin kyllä reilusti vaivanpalkkaa. :D

edit: Löytyi jo yksi kandidaatti. Suuret kiitokset hänelle. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Sampon Visa Electron käy myös noissa ulkomaan nettistydeemi ostoksissa, jos joku ei tiennyt. . .
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Mihinkä niitä ledejä yleensä voi liittää kun niitä XO:hon asentaa? Tekisi mieli ehkä yrittää asennella jotain :)
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Principe sanoi:
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Sampon Visa Electron käy myös noissa ulkomaan nettistydeemi ostoksissa, jos joku ei tiennyt. . .

Sehän käy vaikka perskeles minne. :D Kun vain löytyisi itseltäkin sellainen.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Principe sanoi:
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Sampon Visa Electron käy myös noissa ulkomaan nettistydeemi ostoksissa, jos joku ei tiennyt. . .
Mutta koittakaapas OP:n Visa Electronilla, ei onnistu.. :( Saisivat kyllä korjata tilanteen, kun taitaa olla ainut pankki jolta kyseinen "ominaisuus" uupuu.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

misteehän sen peruslämiskän saisi? mulla on jalkapallohässäkkä itellä ja en nyt niin hirviästi siitä tykkää, että jos ne ei kohtuuttoman hintaisia niin voisin semmosen ottaa.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Tässähän tulee jo vanhan poksin modaus illat mieleen ku näitä lueskelee:) Sitä oli kiva modata ja oli viel helppo ja ei ollu pelkoo et takuu menee ku ei sitä muutenkaan enää ollu.
Eihän tota vanhaa rumaa laatikkoo ilman modausta kestäny kattoo vaan piti kiillottaa jeweli ja lisätä siihen ledit ja tietty ohjainportteihin. Ja ohjaimissa piti olla vähintään 4lediä... :eek:
Miten muuten on et eihän ne konsolista takuuta vie jos ohjaimet malaa? Niin ja vois ostaa kavereille jopa langallisen ohjaimen ni pääsis siihen ledejä tokkii! :D
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Säyli sanoi:
Tässähän tulee jo vanhan poksin modaus illat mieleen ku näitä lueskelee:) Sitä oli kiva modata ja oli viel helppo ja ei ollu pelkoo et takuu menee ku ei sitä muutenkaan enää ollu.
Eihän tota vanhaa rumaa laatikkoo ilman modausta kestäny kattoo vaan piti kiillottaa jeweli ja lisätä siihen ledit ja tietty ohjainportteihin. Ja ohjaimissa piti olla vähintään 4lediä... :eek:
Miten muuten on et eihän ne konsolista takuuta vie jos ohjaimet malaa? Niin ja vois ostaa kavereille jopa langallisen ohjaimen ni pääsis siihen ledejä tokkii! :D
Säyli sä kun oot kerran tollanen modaaja ni kerroppas mihinkä niitä ledejä uskaltaa liittää?
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

esim vanhassa boxissa sai suoraan kovalevyn johdosta otettua 12 volttia ledeille.
ja kun langalliset ohjaimetkin on usb padejä niin kyllähän siellä johdoissa sen verran potkua kulkee että ledit virtaa saa.

ohjain vaan auki ja yleismittari käteen ja mittailemaan että mistä piuhasta tulee tarpeeksi poktua, tai sitten voi tyytyä etsimään netin syövereistä ohjeita.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Eli siis käytännössä niitä voi liitellä melkein mihin vain, jos vaan virtaa riittää. Voiko ne liittää ihan esim. siihen kovon johtoon vaikka vaan pyörittelemällä johdot yhteen? Kolvaus on tietysti aina parempi mutta...
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

kyllähän ne voi ns.pilluliitoksella laittaa eli kiertää yhteen mutta kyllä kolvaus on aina se paras ja jollei halua niitä johtoja rikkoa niin ostaa siihen virtajohtoon haaroittimen ja siitä sitten napsaisee johdot poikki ja kolvaa.

ompahan helppo ottaa pois jos meneekin joku vikaan.
niin ja kyllä ne ledit jonkinmoiset vastuksetkin tarvitsee. itse sanoin vaan sähköliikkeessä mihin ne tulee ja millä jännitteellä ja miten kytkettynä (rinnan/sarjaan) niin myyjä antoi oikean kokoiset vastukset.
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Ite löysin kaiken tarvittavan tiedon täältä -> http://www.xhackerbox.com/ Ja sitte vaan astelin lähimpään elektroniikka liikkeeseen ja ostin kasan ylihintaisia ledejä ja vastuksia sun muita :rolleyes: Noilla ledeillä oli ainaki melko vaikkee saada tota xboxia menee rikki siis jos asensi väärin. Mut jos menee värään paikkaan tökkii niitä.... Eli kannattaa kattoo ohjeita!
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Nisupulla sanoi:
DecalGirl tarjoaa aika muikean määrän skinejä. :rolleyes:
miksi rolleyes? onks tässä joku koira haudattuna?

aika makeita. :cool:
taitaa lähtä joku ittellä tilaukseen, kuhan päätän mikä.
onks kellään kokemusta tästä mestasta tai noista skineistä?
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Ai että tuollainen musta olisi hieno :p
Rahan hukkaa silti...
 
Vastaus: Xbox 360:n Faceplatet, skinit, maalaukset

Tämä faceplate systeemi on todella siisti juttu IMO. Customointihan on todetusti varsin markkina-arvoinen idea varsinkin pelaajien keskuudessa.

Retro-peli aiheisista faceplateista saa muuten mainita, sellaisen itse haluaisin. :)
 
Ylös Bottom