Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Pahalta kuulostaa näiden vehkeiden yleinen hajoaminen ajan myötä.
Eilen tilasin oman boksini. Saapi nähdä kauan se tulee kestämään.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Tuosta listasta voi varmaan poistaa varmaan tuo 0 kpl hajonneista Viizein. Taitaa olla Viizein boxi uudella nickillä hajonneiden listassa.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Jaa.. oli lähteny poksi tulemaan tänne päin.. Toivottavasti ei kauaa enää mene.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Mitenkä pitkään nuo boksit yleensä Saksan maalla viihtyvät? Itsellä lähti matkaan 3.4. ja vielä ei ole mitään kuulunut... :confused:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

nakkisipuli sanoi:
Mitenkä pitkään nuo boksit yleensä Saksan maalla viihtyvät? Itsellä lähti matkaan 3.4. ja vielä ei ole mitään kuulunut... :confused:

Asiakastuen mukaan 15 päivää on normaali aika. Oma koneeni oli tasan neljä viikkoa matkalla.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

nakkisipuli sanoi:
Mitenkä pitkään nuo boksit yleensä Saksan maalla viihtyvät? Itsellä lähti matkaan 3.4. ja vielä ei ole mitään kuulunut... :confused:

Itse soitin aspaan kahden viikon odottelun jälkeen. Boksi lojui edelleen huollossa, mutta käskivät soittamaan takaisin seuraavana päivänä. Kun soitin uudestaan, boksi oli lähtenyt matkalle takaisin, ja sain seurantanumeron.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

thnieminen sanoi:
Asiakastuen mukaan 15 päivää on normaali aika. Oma koneeni oli tasan neljä viikkoa matkalla.

Minulta boxi haettiin viikko sitten. Odottelen ensi viikolla, jospa tulis. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Päivänä 1. ostettu ja vielä toimii!

Luultavasti hajoaa heti kun takuu umpeutuu. ;)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Frogger sanoi:
Luultavasti hajoaa heti kun takuu umpeutuu. ;)

Itse toivon että jos (tai kun) oma hajoaa niin juurikin takuun umpeuduttua. Pääsisi katsomaan missä vika on ja mahdollisesti kolvaamaan uusia konkkia paikoilleen :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Mulla kesti kolme kuukautta ennen kuin alkoi yhtäkkiä kaatuilemaan. Pari päivää ja meni lopullisesti kaput. Boxi haettiin maanantaina ja pari viikkoa myöhemmin tiistaina tuli takaisin uusi.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Lisätäämpä tämäkin tänne, vuoden vaihteessa ostettu ja vielä toimii. Kop kop, koputin puuta. :D
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Viime syksynä ostettu, pari viikkoa sitten hajosi ensimmäistä kertaa..
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Joulukuun 2006 alussa ostettu kone toimii vielä moitteetta.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Olen ketjua seurannut ja tuli vaan mieleen että onkohan tuo prosentti todellinen jos ne "korjaa" nuo rikkinäiset ja jotku saattaa saada jo valmiiksi viallisen, jo hajonneen tilalle, meinaan siis jos samat boxit kiertää toiselta toiselle.Vaikka PS3 omistaja olenkin niin onhan tuo tympeä homma silti.PS1:siä tuli aikanaan muutama vietyä huoltoon eikä se koskaan mitään herkkua ollut.Ne viat tosin kaatumisesta johtuvia,tuommoiset laite viat vituttaa varmasti ankarasti.Toivottavasti jatkossa tilanne paranee :)
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Vuoden vanha loota pisti eilen saikun kunniaks pillit pussiin. Suoraan sanoen V**UTTAA!!!

Mitenkäs näiden kanssa yleensä menee? Pistin eilen sähköpostia tukeen mutta ilmeisesti kannattas myös soittaa maanantaina..? Millä aikatauluilla nää etenee ja pitääkö alkaa lähettelemään tms?
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

m00se sanoi:
Vuoden vanha loota pisti eilen saikun kunniaks pillit pussiin. Suoraan sanoen V**UTTAA!!!

Mitenkäs näiden kanssa yleensä menee? Pistin eilen sähköpostia tukeen mutta ilmeisesti kannattas myös soittaa maanantaina..? Millä aikatauluilla nää etenee ja pitääkö alkaa lähettelemään tms?

Kone pitää laittaa itse pakettiin valmiiksi odottelemaan sitä, että upsin pojat tulevat sen kotiovelta hakemaan. Silloin saat itsellesi muistaakseni myös seuranta koodin. Ups tuo boxin myös takaisin kotiovelle. Omalla kohdalla boxin saksan matka kesti noin kolme ja puoli viikkoa, vaikka tuessa sanoivat, että menee luultavasti pari viikkoa. Pakettin ei tarvitse pakata muuta kuin pelkkä keskusyksikkö, eli ei siis johtoja, kovalevyä ym. härpäkkeitä.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

-- Olen ketjua seurannut ja tuli vaan mieleen että onkohan tuo prosentti todellinen jos ne "korjaa" nuo rikkinäiset ja jotku saattaa saada jo valmiiksi viallisen, jo hajonneen tilalle --

Muutenkin tuossa prosentissa täytyy huomioida, että monet tätäkin ketjua lukevat eivät ilmoita toimivia koneitaan tänne. Itsekin ehtisin aika kauan lueskella ennekuin pistin omani tänne. Vaikka todellinen prosentti varmasti onkin pienempi, kuin nyt tuolta alusta löytyvä, on näitä hajoamisia silti tapahtunut aivan liikaa. Oiskohan MS:n kannattanut vähän pidempään kehitellä laatikkoa ennen myyntiin tuloa.

Yksi asia mikä minua kiinnostasi tietää noissa hajoamisissa on, että miten käyttö siihen vaikutta, eli kuinka pitkiä peli sessoita pelataan, kuinka usein konetta pistetään päivässä päälle ja pois,millaisessa tilassa konetta säilytetään, tai onko kone muuten saanut kovaa kohtelua.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

mikaz sanoi:
Yksi asia mikä minua kiinnostasi tietää noissa hajoamisissa on, että miten käyttö siihen vaikutta, eli kuinka pitkiä peli sessoita pelataan, kuinka usein konetta pistetään päivässä päälle ja pois,millaisessa tilassa konetta säilytetään, tai onko kone muuten saanut kovaa kohtelua.

Sama kiinnostaisi itseäkin.
Jotenkin luulisin että nämä hajonneet koneet ovat ns. himopelaajien käytössä. Ei kai edes M$ julkeaisi muuten näin heikkoa tekoa olevia vehkeitä alkaisi valmistaa sarjatuotannolla.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Locust sanoi:
Sama kiinnostaisi itseäkin.
Jotenkin luulisin että nämä hajonneet koneet ovat ns. himopelaajien käytössä. Ei kai edes M$ julkeaisi muuten näin heikkoa tekoa olevia vehkeitä alkaisi valmistaa sarjatuotannolla.
Minulla on mennyt 3boxia hajalle ja ihan normaalisti niillä pelailin.
Viimeisimmällä boxilla taas on enemmän pelattu ja on toiminut pisimpään;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom