Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos ei toimi huollon jälkeen niin bumerangina takaisin.Aleksi sanoi:Olen tutkiskellut tätä threadia ja tämä alkaa kuulostamaan naurettavalta.. Siis jos boksi hajoaa, käytät huollossa ja jos ei toimi vieläkään, joudut vaan raakasti ostamaan uuden ja sama sykli jatkuu? Kai sitä nyt jonkunlaiset korvaukset pitäisi saada, vai miten tämä homma toimii? Rahaa näyttää ainakin palavan...
Jos laatikko kerran hajoaa, niin on suht todennäköistä, että siitä joutuu kierteeseen, jossa laitteita saa ajan kuluessa lähetellä eestaas muutaman kerran. Itse kun soitin asiakaspalveluun kolmannen hajonneen boxin jälkeen, niin he laittoivat tietoihini merkinnän, että seuraavasta hajoamisesta saan tuliterän tilalle. Sanoivat myös, että heti kun boxini palaa tältä huoltoreissulta, niin minun tulisi soittaa aspaan ja pyytää jonkinlaista hyvitystä. Tuosta hyvityksestä en tarkemmin tiedä mitä se sisältää, mutta tuskin sentään HD-DVD-asemaa, vaan ehkäpä jonkin vanhemman pelin tai lisäohjaimen (toivottavasti ei, kun niitäkin on jo neljä) tms.Aleksi sanoi:Olen tutkiskellut tätä threadia ja tämä alkaa kuulostamaan naurettavalta.. Siis jos boksi hajoaa, käytät huollossa ja jos ei toimi vieläkään, joudut vaan raakasti ostamaan uuden ja sama sykli jatkuu? Kai sitä nyt jonkunlaiset korvaukset pitäisi saada, vai miten tämä homma toimii? Rahaa näyttää ainakin palavan...
Eli juuri noita hyvityksiä, joita arvelinkin saavan. Ehkäpä vois tingata advanced scart-kaapelia, niin voisi pelata niitäkin vanhan boxin pelejä, jotka ei vga-kaapelin kanssa toimi.dasb00t sanoi:Kun boksi lasahti toisen kerran, sain hyvityksenä langattoman ohjaimen. Vanhempia pelejä olisi voinut myös valita.
Mullakin taisi ensimmäinen boxi olla reissussa sen kuukauden, toinen tuli takaisin parissa viikossa ja tämä viimeisin on nyt ollut matkalla jo yli kolme viikkoa. Olisi kyllä jo ihan mukavaa päästä vähitellen pelailemaan PGR3:a.atonic sanoi:Noniin. Mulla on hajonnut tähän mennessä 2 boksia. Toinen lähtee huomenna Saksaan hajonneen dvd-aseman takia. Ensimmäiseen tuli 3 punaista valoa. Hyvityksenä ekasta boksista sai kuukauden kultalive-aikaa....oli reissussa kokonaisen kuukauden.
Zanis Dust sanoi:Mullakin taisi ensimmäinen boxi olla reissussa sen kuukauden, toinen tuli takaisin parissa viikossa ja tämä viimeisin on nyt ollut matkalla jo yli kolme viikkoa. Olisi kyllä jo ihan mukavaa päästä vähitellen pelailemaan PGR3:a.
Dragonfly sanoi:nonii elikkä tuli noi punaset valot ja ruutuun teksti system error e68 tai jotain sinnepäin....käynnistin uudelleen ja lähti ihan normaalisti käyntiin.
tämäkö on nyt lopun alkua sitten?
GhoZ sanoi:Luulisinpa että on... Itsellä teki tuota samaa aina joskus parin viikoin välein ja tällä hetkellä se poksi saksasta tulossa... eli voi olla että poksisi lasahtaa.. tai sitten se kestää..
Nikki sanoi:mut voi lisätä listaan, ring of death tuli, ei takuuta koska olen toinen omistaja ja huoltoakaan ei saa koska en omista luottokorttia, vähän meni usko kyseiseen firmaan.