Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

3 konetta mennyt hajalle. Ekassa koneessa 3 punasta, toisessa kolme punasta ja kolmannessa ei lukenut enään levyjä. Nyt siis neljäs menossa eikä toistaiseksi ole ollut ongelmia. :D
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Taas hajos boksi. Tämä oli jo kolmas kerta. Kesti päivän siitä kun tuli huollosta.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Olen tutkiskellut tätä threadia ja tämä alkaa kuulostamaan naurettavalta.. Siis jos boksi hajoaa, käytät huollossa ja jos ei toimi vieläkään, joudut vaan raakasti ostamaan uuden ja sama sykli jatkuu? Kai sitä nyt jonkunlaiset korvaukset pitäisi saada, vai miten tämä homma toimii? Rahaa näyttää ainakin palavan...
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Aleksi sanoi:
Olen tutkiskellut tätä threadia ja tämä alkaa kuulostamaan naurettavalta.. Siis jos boksi hajoaa, käytät huollossa ja jos ei toimi vieläkään, joudut vaan raakasti ostamaan uuden ja sama sykli jatkuu? Kai sitä nyt jonkunlaiset korvaukset pitäisi saada, vai miten tämä homma toimii? Rahaa näyttää ainakin palavan...
Jos ei toimi huollon jälkeen niin bumerangina takaisin.
 
Missä asennossa hajosi pysty/vaaka ?

Linkin mukaan, koneiden kuolemat johtuisivat mikropiirien juotosten pettämisten vuoksi, ja ratkaisuna on käytetty piirien liimaamista piirilevyyn.
Jossain toisaalla epäiltiin piirien jäähdyttimien aiheuttavan myös lisärasitetta juotoksille, jos konetta käytetään pysty-asennossa.

Minua kiinnostaisi tietää, onko täällä boksinsa hajonneiksi ilmottaneet käyttäneet koneitaan pysty- vaiko vaaka- asennossa ?
http://www.llamma.com/xbox360/news/inside_the_xbox_360_elite.htm

Xbox 360 3 flashing red lights "ring of death" error caused by poor BGA connections of the CPU and GPU. Take a look at the epoxy surrounding the CPU and GPU which is intended to prevent the BGA connection from popping as the board warps.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Aleksi sanoi:
Olen tutkiskellut tätä threadia ja tämä alkaa kuulostamaan naurettavalta.. Siis jos boksi hajoaa, käytät huollossa ja jos ei toimi vieläkään, joudut vaan raakasti ostamaan uuden ja sama sykli jatkuu? Kai sitä nyt jonkunlaiset korvaukset pitäisi saada, vai miten tämä homma toimii? Rahaa näyttää ainakin palavan...
Jos laatikko kerran hajoaa, niin on suht todennäköistä, että siitä joutuu kierteeseen, jossa laitteita saa ajan kuluessa lähetellä eestaas muutaman kerran. Itse kun soitin asiakaspalveluun kolmannen hajonneen boxin jälkeen, niin he laittoivat tietoihini merkinnän, että seuraavasta hajoamisesta saan tuliterän tilalle. Sanoivat myös, että heti kun boxini palaa tältä huoltoreissulta, niin minun tulisi soittaa aspaan ja pyytää jonkinlaista hyvitystä. Tuosta hyvityksestä en tarkemmin tiedä mitä se sisältää, mutta tuskin sentään HD-DVD-asemaa, vaan ehkäpä jonkin vanhemman pelin tai lisäohjaimen (toivottavasti ei, kun niitäkin on jo neljä) tms.
Kyllä minä olisin mieluusti jo tässä vaiheessa uuden lootan ottanut tilalle, kun ainakin omalla kohdalla tuo hajoamiskierre on päässyt jo varsin hyvään vauhtiin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Itsellä kun tuo boksi hajosi kolmannen kerran niin ehdottelivat huoltoon lähetystä. Sanoin, että se ei käy ja vääntämisen jälkeen lähettävät minulle uuden boksin heti kun näkevät että UPS on noutanut vanhan rikkinäisen pois.

Kun boksi lasahti toisen kerran, sain hyvityksenä langattoman ohjaimen. Vanhempia pelejä olisi voinut myös valita.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

dasb00t sanoi:
Kun boksi lasahti toisen kerran, sain hyvityksenä langattoman ohjaimen. Vanhempia pelejä olisi voinut myös valita.
Eli juuri noita hyvityksiä, joita arvelinkin saavan. Ehkäpä vois tingata advanced scart-kaapelia, niin voisi pelata niitäkin vanhan boxin pelejä, jotka ei vga-kaapelin kanssa toimi.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Noniin. Mulla on hajonnut tähän mennessä 2 boksia. Toinen lähtee huomenna Saksaan hajonneen dvd-aseman takia. Ensimmäiseen tuli 3 punaista valoa. Hyvityksenä ekasta boksista sai kuukauden kultalive-aikaa....oli reissussa kokonaisen kuukauden.:mad:
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

atonic sanoi:
Noniin. Mulla on hajonnut tähän mennessä 2 boksia. Toinen lähtee huomenna Saksaan hajonneen dvd-aseman takia. Ensimmäiseen tuli 3 punaista valoa. Hyvityksenä ekasta boksista sai kuukauden kultalive-aikaa....oli reissussa kokonaisen kuukauden.:mad:
Mullakin taisi ensimmäinen boxi olla reissussa sen kuukauden, toinen tuli takaisin parissa viikossa ja tämä viimeisin on nyt ollut matkalla jo yli kolme viikkoa. Olisi kyllä jo ihan mukavaa päästä vähitellen pelailemaan PGR3:a.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Zanis Dust sanoi:
Mullakin taisi ensimmäinen boxi olla reissussa sen kuukauden, toinen tuli takaisin parissa viikossa ja tämä viimeisin on nyt ollut matkalla jo yli kolme viikkoa. Olisi kyllä jo ihan mukavaa päästä vähitellen pelailemaan PGR3:a.

Mulla oli reissussa vaan 13 päivää. :)
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

nonii elikkä tuli noi punaset valot ja ruutuun teksti system error e68 tai jotain sinnepäin....käynnistin uudelleen ja lähti ihan normaalisti käyntiin.
tämäkö on nyt lopun alkua sitten?
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Dragonfly sanoi:
nonii elikkä tuli noi punaset valot ja ruutuun teksti system error e68 tai jotain sinnepäin....käynnistin uudelleen ja lähti ihan normaalisti käyntiin.
tämäkö on nyt lopun alkua sitten?

Luulisinpa että on... Itsellä teki tuota samaa aina joskus parin viikoin välein ja tällä hetkellä se poksi saksasta tulossa... eli voi olla että poksisi lasahtaa.. tai sitten se kestää..
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

GhoZ sanoi:
Luulisinpa että on... Itsellä teki tuota samaa aina joskus parin viikoin välein ja tällä hetkellä se poksi saksasta tulossa... eli voi olla että poksisi lasahtaa.. tai sitten se kestää..

Arghh!!!!! ei kyl sais hajoo........ tai jos hajoo nii äkkii sitten et kerkee takas ku forza 2 julkaistaan :) :)
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Juu ei ole ongelmia ollut julkaisupoksilla vaikka pelitunteja on kertynyt 23500 gamerpojon edestä. Dvd-asema joskus väittää että levy on likainen tai vaurioitunut, mutta muuten kaikki ok
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Miten mulla alkaa olla sellaista mutua, että tuo pystyasento on myrkkyä XO:ille. Vaakataso for safe play... :confused:

Omakin eka kun kärähti juuri pystyasennossa.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

mut voi lisätä listaan, ring of death tuli, ei takuuta koska olen toinen omistaja ja huoltoakaan ei saa koska en omista luottokorttia, vähän meni usko kyseiseen firmaan.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nikki sanoi:
mut voi lisätä listaan, ring of death tuli, ei takuuta koska olen toinen omistaja ja huoltoakaan ei saa koska en omista luottokorttia, vähän meni usko kyseiseen firmaan.

Tuo tummennettu ei pidä todellakaan paikkaansa!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom