Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)
Nyt on tullut aika sitten päivittää tämä tilasto itseltäni ajantasalle.
En aluksi viitsinyt niin tehdä, koska en halunnut selitellä, miten olen saanut niin monta konsolia rikki. Omasta mielestäni olen käsitellyt XO:tani kuin kukkaa kämmenellä, olen pyyhkinyt aina pölyt ja EN koskaan ole siirtänyt konsoliani virran olleessa päällä.
Ensimmäisen Xbox 360:n ostin julkaisussa.
Tässä kuitenkin XO:n vikahistoriani:
1. Ensimmäinen kuoli kun ostin G.R.A.W:n. Pystyin pelaamaan peliä 5 min, jonka jälkeen jatkuvaa kaatuilua ja kolmet punaiset valot. Vika tuli muutama päivä Dashboard-päivityksen jälkeen.
2. Toinen kuoli kesäkuussa. Samat oireet kuin aiemmassakin, tosin en muista sen alkaneen missään tietyssä pelissä.Vika tuli myös muutama päivä Dashboard-päivityksen jälkeen.
3. Kolmas teki temput naarmuttaen Oblivion Collectors- edition pelilevyn käyttökelvottamaksi. Sain onneksi uuden levyn paikallisesta pelikaupasta, vaikka olinkin ostanut pelin käytettynä. Kiitos siitä heille. Maahantuoja ei edes vaivautunut vastaamaan sähköpostiini.
4. Neljäs kuoli, kun sain kolmannen boksin huollosta. Syksyn päivityksessä ollut bugi tappoi sen, kun yritin sitä päivittää. Bugi tuhosi laitteen, jos siihen ei ollut ladattu aiempia päivityksiä. Tuli samantien System error 71. Tässä vaiheessa paloi käämit niin totaalisesti, varsinkin kun olin soitellut useamman tunnin virulaisten kanssa englantia sönköttäen. Hommasta ei meinannut tulla mitään, eivätkä suostuneet antamaan mitään hyvitystä, vaikka neljäs boksi hajosi vieläpä suoraan tullessaan huollosta. Tässä vaiheessa päätin, että taisi olla minun urani XO:n pelaajana siinä ja kärräsin laitteen sinne, mistä se olin sen ostanutkin.