Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nimimerkki: Mankeli
Hajonneita: 1kpl
Nimeä ei ole listalla.

Ostettu 9kk sitten, kone oli valmistettu 04/2006.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Meikällä tänään vilautti taas kolmea punaista valoa. Toimi kyllä uudelleenkäynnistyksen jälkeen useamman tunnin pelisession mukisematta. Kattoo nyt oliko vaan joku random häikkä vai ennustetta tulevasta.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Karvapallo sanoi:
Meikällä tänään vilautti taas kolmea punaista valoa. Toimi kyllä uudelleenkäynnistyksen jälkeen useamman tunnin pelisession mukisematta. Kattoo nyt oliko vaan joku random häikkä vai ennustetta tulevasta.

Toiveajatteluahan tuo oli. Tänään aamulla pamahti loota sitten kolmannen kerran, että neljättä boksia ootellessa ^^
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Noniih, 4 viikon odottelun jälkeen eilen perjantaina sain Boxin takaisin (uuden konsolin) ja moitteetta on toiminut:rolleyes: Toivottavasti myös pitkään:eek:
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nimimerkki Beza

Eilen ostettu kone, ja ainakin toistaiseksi pelittää hyvin :)
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

sparta44, mitä?

Healtt, siis viime keväänä ostettu kone ja hajos vuoden jälkeen?

mikka, eli kaks hajonnutta? (lisäsin kaks hajonnutta)



Kirjottakaa SELKEÄ viesti tähän ketjuun, niin pävittely on mukavempaa.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Ostin koneen 18.5. ja pelittää ainakin vielä hyvin, eli voit lisää listaan :) Mistä sen valmistuspäivän näkee?

Muutaman kerran on tullu e74, mutta tuossa on vissiin kyseessä se, että näyttökaapeli on huonosti kiinni. Repluggaamisen jälkeen on aina toiminu :rolleyes:

EDIT. Konsoli on valmistettu 17.9.2006
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Ostin XO Premium koneen 27.7.2007 ja kuuden päivän päästä posahti dvd-asema.
Onnekseni myyjä suostui DOA-vaihtoon, koska lahosi noin nopeasti.

Molemmat koneet on valmistettu 2006-10-04 ja Hitachin asema näkyy olevan molemissa.
Täytyy toivoa toiselle koneelle vähän pidempää ikää.

Eli voi lisätä listaan: SamiS 1 kpl rikkoontuneita koneita.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Minua on alkanut vähän huolestuttamaan tämä miljoonien konsolien viallisuus. Mistä teillä yleensä kaikki viat ovat lähteneet käyntiin? Minulla on vuoden vanha kone ja hyvin on toiminut. Eipä se ole ikinä tiltannutkaan, mitä nyt vähän bugittelee äänien kanssa jos USB-portissa on vaikka mp3-soitin kytkettynä. Tuo on ainoa mihin olen törmännyt omassa koneessa.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Juri sanoi:
Minua on alkanut vähän huolestuttamaan tämä miljoonien konsolien viallisuus. Mistä teillä yleensä kaikki viat ovat lähteneet käyntiin? Minulla on vuoden vanha kone ja hyvin on toiminut. Eipä se ole ikinä tiltannutkaan, mitä nyt vähän bugittelee äänien kanssa jos USB-portissa on vaikka mp3-soitin kytkettynä. Tuo on ainoa mihin olen törmännyt omassa koneessa.

mulle tullu vaan kylmästi rodi, nyt kolmas mylly menossa ja ruvennut dvd asema pitämään omia ääniä, aina kun pelistä menee dashille niin sellanen repivä ääni kuuluu, levy vetää ilmeisesti pari kierrosta tyhjää, samoin käy peleissä jos ensin levy hurisee tuhatta ja miljoonaa ja sitten rupee lukemaan hitaammin sitä. yhen pelin toi asema on syönyt käyttökelvottomaksi, ja ennen kun joku tulee neuvomaan miten konsoli pitäisi olla niin on tilaa kyllä tuuletukselle joka puolella aivan runsaasti ja kone vaakatasossa.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Ylikuumentuminen suurin vika. Peliplaneetan sivuilla on uutinen, uutisessa kerrottiin testistä, jossa oli testattu kahta eri boksia (eri ikäistä). Grafiikkapiirin lämpötila nousi kovimmillaa 100:taan asteeseen, et ei ihme et vaurioo tapahtuu.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

ShotcowS sanoi:
Ylikuumentuminen suurin vika. Peliplaneetan sivuilla on uutinen, uutisessa kerrottiin testistä, jossa oli testattu kahta eri boksia (eri ikäistä). Grafiikkapiirin lämpötila nousi kovimmillaa 100:taan asteeseen, et ei ihme et vaurioo tapahtuu.

100 astetta : D? Juu no ei mikään ihme, hyvin suunniteltu tuuletus kyllä.

Saisko linkkiä?
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Tjahas,

kone saapu eilen Saksanmaalta ja pelailinkin sillä tuossa jo jokusen tunnin Forzaa ilman mitään ongelmia. Nooh, tänään sitten käynnistin koneen tuossa 18 aikaan, asensin uusimman Dashboard päivityksen ja sen jälkeen kone on leiponu kiinni n. 1-15 minuutin sisällä koneen käynnistämisestä. Pakko myöntää että suoraan sanottuna pikkasen vituttaa. Huomenna taas soitellaan sitten konelle huoltoa.

Lyhyesti tiivistettynä: CountM toinen hajonnut kone
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Näin kuumalla kyllä jännittää, etenkin nyt kun lueskelin pitkästä aikaa tätä threadia.. :( Edelleen, julkkari-boxi on ainoastaan kaatunut kolme (3) kertaa, ei mitään muita ongelmia.. (koputtaa puuta)
Olen jo ennestään listalla, kohdassa 0
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Count_M sanoi:
asensin uusimman Dashboard päivityksen ja sen jälkeen kone on leiponu kiinni n. 1-15 minuutin sisällä koneen käynnistämisestä. Pakko myöntää että suoraan sanottuna pikkasen vituttaa. Huomenna taas soitellaan sitten konelle huoltoa.

Itse asiassa minulla kävi samoin. Se ei antanut minun kirjautumaan Xbox Liveen tuon jälkeen. Ongelma kyllä häippäsi kun sammutin koneen kahdesti :D
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nyt hajos täälläkin boksi. Ruudulla pikselimössöä ja punaiset jouluvalot vilkkuu.
Syyskuussa olisi tullut vuoden ikään, mutta ei jaksanut sinne asti.

nimimerkki: Jani86
1 kpl hajonnut
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Meikäläisellä hajosi ensimmäinen boksi viime viikolla. :( Kestihän tuo sen 1½ vuotta. Soitin juuri asiakaspalveluun ja asiointi linjan toisessa päässä olleen henkilön kanssa sujui vaivatta. UPS:in miehet tulevat hakemaan koneen viiden päivän sisällä. Itse huollossa kestää kuulemma 20-25 päivää. Ikävä homma, varsinkin kun SKATE:n julkaisu lähestyy. :eek:
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Kylläpäs niitä nyt poksu.

Pitää toivoa, että tuo oma sotaratsu jatkaisi varmaa linjaansa ja pysyisi ehjänä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom