Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Herojuana sanoi:
Onko kellään kokemuksia langattomasta ohjaimesta joka ei saa yhteyttä boxii?
No mulla on.
Menee vissii takuusee...

Olethan muistanut poistaa ne läpinäkyvät teipit ohjaimesta ja konsolista?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Vaihto takaisin koneen mukana tulleeseen näyttökaapeliin ja taas toimii myös digiäänet. Eli en suosittele näitä halpisvalmistajien versioita RGB-kaapelista jos tätä optista kaapelia joutuu irrottamaan siitä useasti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Herojuana sanoi:
Juu, kyllä on. Kokeilin viallista ohjainta toiseenkin boxiin, eikä onnistunu.

Onko pattereissa/akuissa tarpeeksi virtaa?

Mulla oli akku melko loppu ja yhdistäminen toimi todella huonosti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

esimula sanoi:
Onko pattereissa/akuissa tarpeeksi virtaa?

Mulla oli akku melko loppu ja yhdistäminen toimi todella huonosti.

Täysillä akuilla ja pattereilla on kokeiltu. Itse asiassa vehkeet on ollu mulla jo joulukuun puolesta välistä, mut vian huomasin vasta muutama päivä sitte.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Boxi hajotti Condemnedin levyn. Keskiö pirstaleiks. Microsoftin asiakas tuki ilmoitti, että 3 levyä pitää mennä rikki ennen ku korvataan...ja ne 3 pitäs vielä käytännössä olla 1 peli, 1 cd ja 1 dvd-elokuva.

Kellään muulla kokemuksia? Eikös tässä vois jo ottaa yhteyttä jonnekki kuluttaja neuvojalle??!
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Herojuana sanoi:
Boxi hajotti Condemnedin levyn. Keskiö pirstaleiks. Microsoftin asiakas tuki ilmoitti, että 3 levyä pitää mennä rikki ennen ku korvataan...ja ne 3 pitäs vielä käytännössä olla 1 peli, 1 cd ja 1 dvd-elokuva.

Kellään muulla kokemuksia? Eikös tässä vois jo ottaa yhteyttä jonnekki kuluttaja neuvojalle??!
Täh. Voiko tällästä olla. Huh huh.. Miten, siis se keskiö meni
paskaks? Minkälaisessa tilanteessa, pystyssä vai kylellään?
Ja että ei siitä uskota, että konsolissa vikaa? Kuulostaa aika
poskettomalta. :mad: Ei kai tää tällänen voi olla mahdollista
suomen kuluttajansuoja lakien puitteissa, siis ihan mutu:lla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

-mic- sanoi:
Täh. Voiko tällästä olla. Huh huh.. Miten, siis se keskiö meni
paskaks? Minkälaisessa tilanteessa, pystyssä vai kylellään?
Ja että ei siitä uskota, että konsolissa vikaa? Kuulostaa aika
poskettomalta. :mad: Ei kai tää tällänen voi olla mahdollista
suomen kuluttajansuoja lakien puitteissa, siis ihan mutu:lla.

Kone oli tapahtuma hetkellä kyljellään. Siis keskiöstä on irronnu palasia ja lähtee 3 kaunista symmetristä n.3mm naarmua ulospäin. Muuten kone toiminu moitteetta.

Täytyy varmaan laittaa vasaralla koreaksi, notta korvauksia alkaa tulemaa...

edit. ...ja siis pelihetkellä, rujon rätinän säestämänä peli jumiin. Avasin sitte luukun ja sainki alkaa keräillä levyn palasia kelkalta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jos levy meni oikein kunnolla hajalle, voi sen palasia olla lentänyt koneen sisään. Paha juttu.

Kuluttajasuojaviranomainen voi tosiaan olla asiasta toista mieltä kuin MS.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Yhteys vaan oman paikkakunnan kuluttajaneuvontaan,
löytyy varmaan intterwebistä. Sit kun tietää varmasti omat
oikeutensa, joitten luulis kaiken järjen mukaan olevan sun
puolella, uudestaan yhteys mikkisoftan tukeen. Ja ihan
asiallisesti keskustelemalla. Emmätiiä, mut näin mä tekisin.

Pitäs sun saada se takuuseen, ja se peliki korvattua kaiken
järjen mukaan. En sit tiiä, onks näissä asioissa enää järki
mukana. Tsemiä..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Saattaahan kyseessä olla myös viallinen levy. Levyn fysiikka ei sitten kestänyt pyörimisnopeutta. Mutta todellakin levyn palasia saattaa olla nyt aseman sisällä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt sitten laukesi omakin boksi. Boottaa boxin aivan satunnaisiin aikoihin, ja samaan kyytiin tuhosi bejeweledin endless saven :/ Huoltoon lupasivat noutaa muutaman päivän sisään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kiitos taas näistä, kyllä kummasti sai voimaa odottaa siihen asti kunnes tulee kunnon versio boxista pihalle, ei ps2:den paljon haukutut viat ole mitään tän rinnalla( levykellka jumittanut ja muuta pientä)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

pelle sanoi:
kiitos taas näistä, kyllä kummasti sai voimaa odottaa siihen asti kunnes tulee kunnon versio boxista pihalle, ei ps2:den paljon haukutut viat ole mitään tän rinnalla( levykellka jumittanut ja muuta pientä)

No, asiahan riippuu pitkälti näkökulmasta. Kyllä niiden alkuaikojen PS2:n kanssa ihan riittävästi sitä murhetta aikanaan oli. Eihän se mikään selitys toisen laitteen ongelmiin ole, mutta jottei totuus unohtuisi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

itse ostin PS2:n samana päivänä kun se kauppoihin tuli,saksan maalla silloin asustelin. en ollut edes kuullut näistä ongelmista ennenkuin täältä luin. edelleen pelittää täydellisesti ja kovassa käytössä ollut koko ajan.
Ajattelin kyllä tuon äksäboksin ostaa myös tässä kohta, vaikka ps3 tulee hankittua satavarmasti myös. sitten syödään taas kaurapuuroa seuraava vuosi että säästetään raha takaisin :D
miten tuon boksin laita nyt on, uskaltaako sen ostaa jo nyt vai pitääkö odotella?niin paljon uhkakuvia täällä maalaillaan seinille että vähemmästäkin pelästyy.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Takuuthan on keksitty, joten jos ei pelitä niin vaihtoon. Itse en ole tätä kyllä mieltänyt tajuntaa räjäyttäväksi laitteeksi. :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

no joo eihän tuo mitenkään ihmeeltä näytä. pgr ei kiinnosta, ja pd0 nyt näyttää ok:lta..mutta lapsihan tarvii uudet lelut,eikö se niin mene ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

samuel6 sanoi:
itse ostin PS2:n samana päivänä kun se kauppoihin tuli,saksan maalla silloin asustelin. en ollut edes kuullut näistä ongelmista ennenkuin täältä luin. edelleen pelittää täydellisesti ja kovassa käytössä ollut koko ajan.
Ajattelin kyllä tuon äksäboksin ostaa myös tässä kohta, vaikka ps3 tulee hankittua satavarmasti myös. sitten syödään taas kaurapuuroa seuraava vuosi että säästetään raha takaisin :D
miten tuon boksin laita nyt on, uskaltaako sen ostaa jo nyt vai pitääkö odotella?niin paljon uhkakuvia täällä maalaillaan seinille että vähemmästäkin pelästyy.

Pleikkari myös hankittu heti kun myyntiin tuli eikä mitään onkelmia koskaan ollut. Kyllä uuden äxboksin uskaltaa ostaa, jos sattuu susikappale niin minkäs teet. Takuu korvaa ja DHL noutaa korjattavaksi kotiovelta. Boksi hankittu myös heti kun tuli myyntiin eikä tämän kanssa ole mitään ongelmia ollut.

Laatupelien vähäisyys se on ainoa joka häiritsee. Niitä odotellessa pitää tyytyä näihin Live Arcaden maksullisiin pikkupeleihin..
 
Ylös Bottom