Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Dashboard päivityksen jälkeen olen pari DVD leffaa katsellut ja ns. pause bugi näyttäisi korjaantuneen (tai sitten leffa on maagisesti vaikuttanut asiaa..) Pause bugihan oli se että kun leffan aikana paina pausea ja sitten jatkaa niin elokuva ei ala pysäytetystä kohdasta vaan ikäänkuin hyppää 1-2s eteenpäin.. no nyt tuota ominaisuutta ei enää ole.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

samuel6 sanoi:
miten tuon boksin laita nyt on, uskaltaako sen ostaa jo nyt vai pitääkö odotella?niin paljon uhkakuvia täällä maalaillaan seinille että vähemmästäkin pelästyy.

Julkaisupäivänä hommattu, eikä mitään vikoja ole ilmennyt. Kone tai muuntaja ei ole ylikuumentunut, hieman lämpenevät. Kertaakaan ei ole tiltannut. Tuuletin pitää ääntä, se todellakin puhaltaa. Tuohonkin tottui nopeasti, mikään vikahan tuossa ei ole kyseessä, siihen vain kiinnittää huomiota, kun vertaa edellisiin konsoleihin. Takuut pelaa, jos ongelmia ilmenee ja mahdollisuus saada viallinen kone on todella pieni.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kannattaa muistaa että tämä uusi boksi tuottaa lämpö todella paljon... Sen sijoittaminen esim. tv-tason kaappiin ei oikein ole suositeltavaa, tosin itselläkin se siellä majailee. Takaseinän jouduin kaapista poistamaan että kone saa vähän ilmaa paremmin. Kyllä kuulee hyvin tuulettimista, että ei kaapissa ilma aivan kierrä kuten vapaasti pöydälle sijoitettuna.

Jotenkin tuntuu että porukoilta on unohtunut mitä tämä vehje sisältää ja vielä todella pieneen tilaan ahdettuna. 3,2GHz powerpc prossut yksistään tuottavat lämpöä todella reilusti, ilman että vieressä on vielä kuumana käyvä grafiikkaprosessori. Myös muistit tuottavat varmasti lämpöä ja sitten vielä samassa pienessä kotelossa pyörii x-nopeudella toimiva dvd-asema. En pitäisi mitenkään mahdottoma että porukka hajottaa boxeja omalla toiminnallaan. En sitten tiedä onko laitteessa jokin turvamekanismi joka sammuttaa laitteen jos lämmöt kohoavat liikaa. Tosin tämäkin ominaisuus lisäisi vaan valituksia mikkisoftan suuntaan...

T. Antakaa koneelle tilaa hengittää :)

Ps. Onneksi virtalähde on ulkoinen...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kertookahan joku mitä tehdä, kun ei onnistu enää pelaaminen verkossa. Silver Live siis käytössä (eikös ton nyt pitäs vko loppusin toimii) , ja esim. Perfect Dark ilmottaa:
"Your profile does not allow you to play network game modes."

Marketplace ja muuten kaikki toimii. Oon yrittäny kaikki asetukset selaa läpi, mutta ei vaan ymmärrä...ja aiemmin on kyllä toiminu, enkä mitäää asetuksia o muuttanu...

...vai olenko tyhmä?!?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Herojuana sanoi:
Kertookahan joku mitä tehdä, kun ei onnistu enää pelaaminen verkossa. Silver Live siis käytössä (eikös ton nyt pitäs vko loppusin toimii) , ja esim. Perfect Dark ilmottaa:
"Your profile does not allow you to play network game modes."

Silverillä ei pysty pelaamaan viikonloppuisin, kuin ennalta määritellyillä ajoilla ja peleillä. Näin olen käsittänyt että aina ei pysty pelaamaan verkossa Silverillä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oletko pelannut Silver-tason livellä verkossa? Eihän se pitäisi olla mahdollista. Vaikka free trial viikonlopuista onkin ollut puhetta niin ei sellaisia ole vielä näkynyt.

EDIT: Slash80 kerkes just ennen :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Slash80 sanoi:
Silverillä ei pysty pelaamaan viikonloppuisin, kuin ennalta määritellyillä ajoilla ja peleillä. Näin olen käsittänyt että aina ei pysty pelaamaan verkossa Silverillä.

No on sitten hyvä tietää toikin asia. Kiitos tästä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Napster sanoi:
Oletko pelannut Silver-tason livellä verkossa? Eihän se pitäisi olla mahdollista. Vaikka free trial viikonlopuista onkin ollut puhetta niin ei sellaisia ole vielä näkynyt.

Käsittääkseni mulla ilmasen kuukauden piti mennä umpee joskus viime kuun alussa ja kyllä sen jälkee on Call of Duty 2:n verkossa pyöriny. Tosin voi olla, että toi mun ajan taju heittää...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Normaalistihan kun jäsenyys loppuu niin antamalta tililtä veloitetaan suoraan seuraavan vuoden live-tilauksen summa. Näin ainakin itse olen käsittänyt. Tuo 1kk ilmainen aika taitaa olla eri juttu (?).
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko teillä ollut samanlaisia ongelmia?

Joitakin DVD-leffoja katsellessa kuva ja ääni eivät enää olekaan synkassa, vaan ääni tulee vajaan puoli sekuntia myöhässä. Outoa on myös se, että en ole koskaan havainnut tätä filmin alkupuolella.

Eihän tämä mikään showstopperi ole, mutta ärsyttää vain kun tulee sellainen olo kuin olisi katsomassa huonosti dubattua elokuvaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Vigor Mortis sanoi:
Onko teillä ollut samanlaisia ongelmia?

Joitakin DVD-leffoja katsellessa kuva ja ääni eivät enää olekaan synkassa, vaan ääni tulee vajaan puoli sekuntia myöhässä. Outoa on myös se, että en ole koskaan havainnut tätä filmin alkupuolella.

Eihän tämä mikään showstopperi ole, mutta ärsyttää vain kun tulee sellainen olo kuin olisi katsomassa huonosti dubattua elokuvaa.

Minulla on parin kiekon kanssa tuo tullut myös ilmi, mutta vain silloin, kun leffa on ollut pausella muutaman minuutin. Kohtausvalikkoon meneminen ja elokuvaan takaisin palaaminen kuitenkin auttaa minun tapauksessa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei tätä vissiin voi ongelmaksi kutsua, mutta kysäsen vaan onko muilla samanlaista kun olen täältäkin lukenut tuosta dvd-aseman pöhinästä kun jos katselen dvd-elokuvia niin se ei pidä miinkäänlaista ääntä paitsi silloin tällöin jotai pientä lukuääntä, mutta kun pistin ensimmäisen kerran pelilevyn sisään niin kauhistuin. Asema rupesi pöhisemään ihan hullusti, paljon kovempaa kuin esmes. pc:n dvd-asemat ja se pöheltää koko ajan kunnes pelin sammuttaa. Eli onko tämä normaalia?
Pelistä ei voi nauttia niin hyvin kun taustalla on kohtalaisen kova tuhina, ainakaan vähän illemmasta kun alkaa muuten olla hiljaisempaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kyllä!:D Kai sitä täytyy yrittää totutella ja pitää äänet niin kovalla kun uskaltaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

-Fable peli tilettää jatkuvasti kun taistelen jack of bladesia vastaan
-boksi pitää hirveää meteliä (melkeenpä kuin imuri/hiustenkuivaaja)
-dvd-leffat menevät välillä mustavalkoisiksi ja äänet tulevat myöhässä.

Onkos teillä ilmennyt noita ongelmia? Aattelin viedä boksin huoltoon tässä joku päivä kun kerkiää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noi Hitachi-LG:t asemat huutaa jo ykkösboksissakin kuin viimeistä päivää. Ykkösboksissa kuitenkin ongelman saa kierrettyä isommalla kovolla...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt kosahti boxi. Kun yrittää laittaa peliä pyörimään niin hyytyy koko kone. Hyytyy myös dashboardiin...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mistä tietää, mikä asema omassa boksissa on? Kannoin vain omani kaupasta ja aloin pelaamaan. Siihen tietoni rajoittuvatkin.
 
Ylös Bottom