Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
wiltsu sanoi:onko kellään sellaista no en nyt sanois et ongelmaa mutta ehkä ilmiötä? että boxin dvd asema kuumentaa noita levyjä aika paljon? itelläni ainaki eikä mitenkää sillai pikkasen vaan aika paljon?
Pedros sanoi:Jos sinua huolestuttaa se, niin suosittelen, että ostat Nykon Intercoolerin konsolin taakse. Todella hyvä, pitää koneen viileänä ja ainakin minulla levytkin ovat viileämpiä käytön jälkeen. Eikä niistä tuulettimista niin paljon lisää ääntä lähde. Maksaa 27
djj07 sanoi:Tämän jälkeen soitin Microsoftin aspaan ja sieltä vastasi naishenkilö joka ongelman kuultuaan ensitöikseen selitti kuinka Microsoft on tutkinut, ettei kone naarmuta levyjä, ellei sitä heiluta tai täristä..
Pedros sanoi:Eri foorumissa meinasivat, että ne levyt, jotka alkuvaiheessa tulivat, olivat osittain huonolaatuisia. Tiedä sitten, mikä on totuus... ...mutta en usko, että levyasema xbox360 kuitenkaan.
Grendel sanoi:Tuota itseasiassa. Huomasin että kolmessa neljästä pelilevystä jotka ostin lanseerauksen aikoihin oli jo koteloa avatessa varsin outoja "naarmuj" jne. Näyttivät kovasti siltä kun nuo "bundle-levyt" joita on tullut vanhan boxin mukana, niitä paperikuoressa olevia, eli paljon hankaumia, naarmuja ja sellaista. En tiedä ovatko muut yhtä paranoideja levyjensä suhteen mutta mä yleensä aina tsekkaan levyn kunnon heti kotelon avattua. Olin noitakin palauttamassa mutta testasin kuitenkin ja kun toimivat, en jaksanut ruveta vääntämään noista kaupan kanssa. Ehkä ne alkupään levyt olivat tosiaan heikkolaatuisia yleisesti ja tästä syystä näitä ongelmia.
Jugger1 sanoi:E: Heh... tuli selattua pari threadia alemmas ja tässä taitaakin olla vastaus omaan ongelmaan: Xsata. Eli ilmaista keinoa ei taida olla olemassa
Xbugs sanoi:Ilmainen keino olisi asentaa XO:n kiintolevy PC:n SATA-liitäntään ja käytellä tätä tarkoitusta varten kehitettyjä apuohjelmia, joiden avulla Ristinollan kiintolevyä voi lukea ja kirjoittaa. Hakkerihenkeä tämä tietysti vaatii ja kiintolevyn osalta menee takuu, kun sen joutuu poistamaan koteloinnistaan.
Ronkka sanoi:Ensisijaisesti aina vekottimen myyneen liikkeen kautta
noose01 sanoi:Eikös ohjenivaskassakin ohjata soittamaan asiakaspalveluun?
Sellaisessa luulossa minä ainakin olen ollut...
Grendel sanoi:No tuota. Jos tuo oma loota tuosta sanoo sopimuksensa irti, niin taatusti laitan sen takaisin Net-anttilaan mistä sen ostinkin. Hoitakoot he nuo takuuvaihto/huolto hommelit Eipä huvita ruveta kinaamaan MS oman tuen kanssa. Erinomaisesti on ainakin vanhan Xbox:in ongelmatilanteet hoituneet heidän kautta.