Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Legge sanoi:
Tuo rahtikirjojen lähettely tosin tuntuu olevan joku uusi homma. Minulle UPS:n täti toi osoitetarran, joka vain liimattiin pakettiin.

Se on juuri tuo samainen, minulla oli UPSin sälli käynyt oven takana silloin kun olin töissä ja se oli näin ollen jättänyt sen postiluukkuun.

NviperO sanoi:
Eipä taida seuraavassa Pelaajassa olla paljoa X360 jos kerta debug pamahti. Kauankohan uuden saamiseen edes menee?

On kyllä ihme meininkiä. Ehkä Sony ja Microsoft on lyöneet vetoa siitä kumpi saa aikaiseksi enemmän negatiivista julkisuutta ennen joulumarkkinoita. Pitkän aikaa näytti siltä, että Sony on johdolla, mutta kyllä MS taitaa sittenkin vetää taas pidemmän korren :D

Ei voi kyllä olla kuin onnellinen siitä, että julkaisussa hankittu koneeni on kestänyt ilman ainuttakaan ongelmaa. Ei ihme, että en voita lotossa, kun tälläinen lottovoitto on jo kohdalle napsahtanut.

Ja jokaiselle jonka kone on pamahtanut: älkää antako asiakaspalvelun pompottaa. Suomen kuluttajasuoja kyllä asettuu teidän puolellenne, ja on se kumma jos ei tukipalvelussa sitä ymmärretä. Ei se laitteen kahden vuoden takuu ole pelkkiä sanoja paperilla.

Hehe,

Tämänpäiväinen julkisuus on kylläkin pääasiassa vain muutaman valveutuneen Suomalaisen konsoliharrastajan tiedossa, ja tuskin vaikuttaa yhtään mitenkään mihinkään. MS:hän "tunnusti" jo aikoja sitten ensimmäisten boksien heikkoudet, ja käsittääkseni tämä syyspäivitysbugi ei kovin suurta joukkoa päässyt häiritsemään. Päivityksen epäonnistuminen sinällään on kyllä ajatuksena pelottava, mutta PC- ja sen oheislaiterintamalla on jo kauan aikaa sitten opittu, että niin välillä käy.

Se, että tämä kaikki pöllähtää ilmoille samaan aikaan on kylläkin varsin hilpeää, ja nasevasti osuu kaikki uutisointi samaan nippuun. Tilanne toivottavasti rauhoittuu nopeasti, koska itse ainakin keskittyisin mielummin siihen pelaamisen kun laitteista itkemiseen, sitä varten minulla on PC. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Karvapallo sanoi:
Hehe,

Tämänpäiväinen julkisuus on kylläkin pääasiassa vain muutaman valveutuneen Suomalaisen konsoliharrastajan tiedossa, ja tuskin vaikuttaa yhtään mitenkään mihinkään. MS:hän tunnusti jo aikoja sitten ensimmäisten boksien heikkoudet, ja käsittääkseni tämä syyspäivitysbugi ei kovin suurta joukkoa päässyt häiritsemään. Päivityksen epäonnistuminen sinällään on kyllä ajatuksena pelottava, mutta PC- ja sen oheislaiterintamalla on jo kauan aikaa sitten opittu, että niin välillä käy.

Se, että tämä kaikki pöllähtää ilmoille samaan aikaan on kylläkin varsin hilpeää, ja nasevasti osuu kaikki uutisointi samaan nippuun. Tilanne toivottavasti rauhoittuu nopeasti, koska itse ainakin keskittyisin mielummin siihen pelaamisen kun laitteista itkemiseen, sitä varten minulla on PC. :)

Onko totta, että jos nyt ostaisi XBOX360:n vastaavia vikoja ei enää ilmenisi. Eli kun väität, että vain ensimmäiset boksit on olleet heikkotasoisia. Eikö ongelmia ole ollut myöhemmin tehdyissä laitteissa?

Barca sanoi:
Onko totta, että jos nyt ostaisi XBOX360:n vastaavia vikoja ei enää ilmenisi. Eli kun väität, että vain ensimmäiset boksit on olleet heikkotasoisia. Eikö ongelmia ole ollut myöhemmin tehdyissä laitteissa?

Siitä mitkä ovat todelliset luvut, ei oikein kukaan voi tietää, mutta yleisesti tunnustettu asia on, että ensimmäisen erän Xbox 360:ä pidetään nimenomaan niinä ongelmayksilöinä.

http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=2275

Lisäksi Suomessa laitteella on kuitenkin se 24kk takuu, joten itse olen varsin rauhallisin ja luottavaisin mielin :)

Terve vaan kaikille!

Ohhoh onpa aika liuta mennyt koneita rikki, itse ostin synttärilahjaksi itselleni xbox360 25.9 ja 29.9. kun avasin ja laitoin käyttöön niin hupsista kone ei toiminutkaan (ei lukenut levyjä ja sylki kaikki levyt ulos heti aseman sulkemisen jälkeen), noh sen vaihto onnistui anttilan 14vuorokauden vaihto-oikeudella. Nyt on sitten toinen boksi menossa ja ainakin tähän asti (n.1kk) on toiminut todella hyvin *koputtaa puuta*, kesti jopa tämän uuden päivityksen asennuksen (onneksi olin asentanut sen edellisen päivityksen sinne alle).
Vanhassakin boksissa oli noita ongelmia aika liuta, pääasiassa ton levyaseman kanssa.

- Niko

nakuttaja sanoi:
Terve vaan kaikille!

Ohhoh onpa aika liuta mennyt koneita rikki, itse ostin synttärilahjaksi itselleni xbox360 25.9 ja 29.9. kun avasin ja laitoin käyttöön niin hupsista kone ei toiminutkaan (ei lukenut levyjä ja sylki kaikki levyt ulos heti aseman sulkemisen jälkeen), noh sen vaihto onnistui anttilan 14vuorokauden vaihto-oikeudella. Nyt on sitten toinen boksi menossa ja ainakin tähän asti (n.1kk) on toiminut todella hyvin *koputtaa puuta*, kesti jopa tämän uuden päivityksen asennuksen (onneksi olin asentanut sen edellisen päivityksen sinne alle).
Vanhassakin boksissa oli noita ongelmia aika liuta, pääasiassa ton levyaseman kanssa.

- Niko

Outoa, :confused: huonoa tuuria. No jospa se nyt sit toimis hyvin. Mun 360 on ostettu viime joulukuussa, se on aivan ensimmäisiä. Ja toimii hyvin ilman korjailuja. :)

Uh, valistakaas tyhmää ja kertokaas että mikä tää päivitys hässäkkä nyt on? Vaihdoin juuri liittymä tyyppiä ja nyt olisi mahdollsuus saada xbox live myös käyttöön, mutta uskaltaakos sitä nyt kytkeä laisinkaan? Eikös noi päivitykset lataudu automaattisesti, eli...kannataako tässä nyt odotella hetki vai mitä?

Grendel sanoi:
Uh, valistakaas tyhmää ja kertokaas että mikä tää päivitys hässäkkä nyt on? Vaihdoin juuri liittymä tyyppiä ja nyt olisi mahdollsuus saada xbox live myös käyttöön, mutta uskaltaakos sitä nyt kytkeä laisinkaan? Eikös noi päivitykset lataudu automaattisesti, eli...kannataako tässä nyt odotella hetki vai mitä?

Eipä kannata minun mielestä kytkeä kiinni Liveen ennen kuin homma on selvitetty. Sisäänkirjautuminen ei taida onnistua edes ilman päivitystä.

Oma vaihtoboksi on valmistettu viime joulukuussa. Ei ole edes jumittanut kertaakaan tähän mennessä (kop, kop...). Kerran pomppasi sydän kurkkuun, kun olin jättänyt demon latautumaan, ja kun tulin kotiin, paneelissa vilkkui kaikki neljännekset punaisina. Tuo johtui onneksi vain lyhyestä sähkökatkosta, joka oli lyönyt nopeasti virrat pois ja heti takaisin päälle.

Grendel sanoi:
Eikös noi päivitykset lataudu automaattisesti, eli...kannataako tässä nyt odotella
hetki vai mitä?

Microsoft ilmoitti eilen, että ongelma olisi korjattu ja Livestä latautuisi nyt päivitetty päivitys. Jotkut käyttäjät ovat kyllä raportoineet, että konsolit jäisivät edelleen ikuiseen päivitysluuppiin, mutta näitä tapauksia ei tuntuisi olevan kovin montaa.

Tarkempia kommentteja voipi lueskella vaikkapa Major Nelsonin blogista:
http://www.majornelson.com/archive/2006/11/01/having-an-issue-with-the-fall-update.aspx

Sain vihdoin yhteyden tukeen ja kone lähtee huoltoon ensi viikolla. Lähettävät tänne laatikon ja lähetyslappusen. Kolme viikoa kuulemma kestää. :o Täytynee sitten pelailla tuo aika veljelleni joululahjaksi ostamallani xbox 360:llä. ;)

Legge sanoi:
Kerran pomppasi sydän kurkkuun, kun olin jättänyt demon latautumaan, ja kun tulin kotiin, paneelissa vilkkui kaikki neljännekset punaisina. Tuo johtui onneksi vain lyhyestä sähkökatkosta, joka oli lyönyt nopeasti virrat pois ja heti takaisin päälle.

Itellä on käynyt kesken pelaamisen sama. Pikkasen säikäytti kun yhtäkkii punaset valot vilkkuu.

Mites muute, onko kellään mulla sellaista, että noista esim. play-asiasta ostetuista peleistä kuuluu pelatessa kovempi ääni? Eli lukija ihan kuin kävisi ylikierroksilla. Tai sitten se johtuu siitä etten ole pelannut pitkään aikaan ja en muistanut, että se ääni on noin kova.

Rewolt Fin sanoi:
Mites muute, onko kellään mulla sellaista, että noista esim. play-asiasta ostetuista peleistä kuuluu pelatessa kovempi ääni? Eli lukija ihan kuin kävisi ylikierroksilla. Tai sitten se johtuu siitä etten ole pelannut pitkään aikaan ja en muistanut, että se ääni on noin kova.

Tietääkseni ihan pelikohtaista, minulla esim. DOA4 vinkuu aivan selvästi kovempaa kuin vaikkapa Dead Rising.

Minullakin tuli kerran neljä punaista lamppua...sitten hoksasin ettei ollut johto kunnolla kiinni TV:ssä:D

Xbugs sanoi:
Microsoft ilmoitti eilen, että ongelma olisi korjattu ja Livestä latautuisi nyt päivitetty päivitys. Jotkut käyttäjät ovat kyllä raportoineet, että konsolit jäisivät edelleen ikuiseen päivitysluuppiin, mutta näitä tapauksia ei tuntuisi olevan kovin montaa.

No huh, päätin kuitenkin kokeilla onneani, ja hyvin tuo näytti menevän. Las Vegas demo paraikaa latauksessa :) Ei tule kyllä tämän konsolin kanssa elämä tylsäksi. Aina vähän kylmää rinkiä takapuolen alla mitä sitten tekikin :D

"Osta Xbox 360 niin saat jännitystä elämääsi!"

Grendel sanoi:
Ei tule kyllä tämän konsolin kanssa elämä tylsäksi. Aina vähän kylmää rinkiä takapuolen alla mitä sitten tekikin :D

Jees, Boksin ja Pleikkarin ero on siinä, että Raksipaksilla Emotion Engine sijoittuu konsolin ulkopuolelle. :D

Ihan mukavasti on muuten tuo Pawen Juutuub-videokin saanut näkyvyyttä, tänään se on päässyt peräti kolmelle videopeliaiheiden top-listalle:

Honors for This Video:
#23 - Top Rated (Today) - Video Games - All
#23 - Most Viewed (Today) - Video Games - All
#78 - Top Favorites (Today) - Video Games - All

Katsojiakin on kertynyt tähän mennessä 2 678.

Toi XO pitää muuten aika kovaa ääntä, ei melu nyt ilman cd:tä ole paha, mutta cd:n kanssa ääni on kyllä turhan kova, tästä syystä volumea joutuu laittaa lisää ja koska asun kerrostaloasunnossa, tämä ei ole yöaikaan kovinkaan suotavaa, varsinkaan kyseisessä 70-luvulla rakennetussa puutalossa :confused:

Minulla pukkasi toissa viikonloppuna pari kertaa punaset valot konsoliin,tätä ennen ja tämän jälkeen konsoli on toiminut täysin normaalisti.

Kysymys kuuluukin, ottavatko tällä perusteella takuuhuoltoon, vai pitääkö konsolin olla lopullisesti kyrvähtänyt? Vai saako tälläinen konsoli mikä toimitetaan ainakin näennäisesti täysin kunnossa olevana huoltoon pelkästään valohoitoa?

Oksennus sanoi:
Minulla pukkasi toissa viikonloppuna pari kertaa punaset valot konsoliin,tätä ennen ja tämän jälkeen konsoli on toiminut täysin normaalisti.
En tiedä miten muutenkin nihkeä huoltopalvelu suhtautuu tuollaiseen, mutta ihan vain tarkistaakseni, montako valoa siihen eteen pamahti punaiseksi? Tuo, että ei toimisi ja sitten taas toimii kuulostaa varsin oudolta. Ettei johtuisi huonosti kiinni olevasta tai jotenkin muuten viallisesta videokaapelista, se kun lyö konsoliin neljä punaista mikäli ei ole kunnolla kiinni? Perinteinen kärvähdyshän tuottaa kolme punaista.

Itsellä myös nyt kaksi kertaa käynyt niin että ei Xboxi käynnisty, valot vilkkuu, sammutan boxin, tarkistan johdot, yritän uusiksi ja kaikki normaalisti.

Ilmeisesti ollu just kaikki neljä vilkkumassa.

Kauhulla odotan MAHDOLLISTA sekoamista, vittu että itken jos kyseinen asia tapahtuu juuri ennen GOWin julkaisua tai mahdollisesti juuri julkaisun jälkeen.

Ylös Bottom