Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
pziuz sanoi:Laittaa vihaiseksi tuollainen kuluttajan pompottelu. Pitäisihän kauppiailla olla selvät sävelet, mitenkä toimia tuollaisissa tilanteissa (samoin maahantuojalla).
Tuo MS:n toiminta on naurettavaa, ettei korvata pelejä, jotka rikkoontuvat viallisessa laitteessa ja vieläpä vian takia. Ihmettelen, että ylipäätään myöntävät naarmuttamisen olevan vika, eivätkä ilmoita sen vain olevan ominaisuus, niin kuin täällä on kuulemma joillekin siitä laitteen ujelluksesta kerrottu. Voi voi.
downfall sanoi:Äsken mulle soitti joku Virolainen kaveri xbox-tuesta, kyseli onko rahtipaperit tulleet perille jne.
Sanoin siinä sitten naarmuuntuneesta pelistäni, ja kaveri totesi, että "olen pahoillani", mutta lisäsi, että "Emme voi antaa tilalle NHL 2k7, mutta voit saada jonkun seuraavista" ja luetteli jotain aivan mitäänsanomattomia Kameoita jne. Huoh. Taitaa joutua itse tässä maksumieheksi sitten kuitenkin, jos haluaa joskus sitä peliä pelatakin. Vittu, että korpeaa tällanen perseily isolta firmalta.
game over sanoi:Kauan yleens kestää koneen tulo saksast takas?
petekki sanoi:Sellaista kyselisin, että mulla hajosi kovalevy koneesta (XO), mut se toimii joskus jonkin aikaan. Eli sitten kun mulle on tullut uusi takuu kovo, niin voinko irrottaa ja vaihtaa kovon koneen ollessa päällä. Tarkoituksena olisi pelastaa vanhasta kovosta jotain peli talennuksia, eli käynistäisin vanhalla kovolla pelin ja sen jälkeen vaihtaisin uuden kovon koneeseen ja tallentaisin siihen.
eewokki sanoi:En viitsi tehdä omaa palstaa tälle mutta olisi yksi ongelma: Ostin RS Vegasin ja Live Visionin -> tökkäsin kameran kiinni ja laitoin pelin sisälle. Rupesin testausmielessä pelaamaan vegasia livessä. Nyt en pysty enään laittamaan omaa pärstää omalle hahmolle. Enkä ainakaan löytänyt mitään mistä voisi tehdä uuden hahmon ja poistaa vanhan.. Taitaa olla ainoa keino saada pärstä hahmolle että tekisi uuden gamertagin?
Paavi sanoi:En nyt voi tarkastaa tätä käytännössä, mutta minulla oli hieman samanlainen ongelma. Sitten huomasinkin, että naamansa voi skannata uudestaan sieltä moninpelivalikkojen syövereistä. Tällöin kaiken muun tilpehöörinkin joutuu tosin pistelemään uusiksi, jos muistan oikein. Joku personal stats/progress oli se valikko, josta tuota voi rukata. Samasta paikasta voi pistää nimen eteen sen pienen lyhenteenkin.
Väliaikainfoa:Oliver sanoi:Ilmeisesti pääsen itsekin testaamaan Microsoftin legendaarista asiakaspalvelua pikapuoliin.
Limbolla jo jonkin aikaa lainassa ollut Core on alkanut tilttailemaan kaikissa peleissä noin vartin pelailun jälkeen. Red ring of deathia ei ole kuitenkaan vielä näkynyt.
Toivottovasti homma hoituu kivuttomasti.
Joona_89 sanoi:Voi hyvänen aika.. 20.12. soittelin asiakaspalveluun, että konsoli on hajalla. Vieläkään ei ole UPS:n kuriiri soittanut, että tulisi hakemaan boksia. Huoh! UPS:iin oon yrittäny soittaa, mutta linjat on ollu varattu.
Tämä ilmoitus vahvistaa, että XBOX REPAIR CENTRE on lähettänyt sinulle sähköisen UPS-palautustarran.
Olet vastaanottanut palautuslähetystarran. Nouda tarra napsauttamalla tätä linkkiä.
HUOMAUTUS: Tunnus on käytettävissä 10 päivän ajan.
kloever sanoi:Siis olet tämän rma-lomakkeen jo saanut, ja sinun tulisi nyt vain soittaa UPS:lle ja pyytää se nouto?
Eivät he oma-alotteisesti mitään noutoja tee, ne täytyy itse tehdä. Sitä paitsi UPS:n palautustarra on 10 vuorokautta voimassa:
Joona_89 sanoi:Voi ei.. aika noloa. Ihmettelinkin, että jokin tässä on vähän pielessä.
Asiakaspalvelun nainen sanoi näin: "Kuljetusfirma ottaa teihin yhteyttä, kun tulevat hakemaan konsolin."
Hohhoijaa.. virheistä oppii, näemmä.
Minulle soittivat UPS:sta suoraan, itse ei tarvinnut ottaa sinnepäin koskaan yhteyttä. Ehkä se, miten se asiakaspalvelun puhelu menee, vaikuttaa asiaan? Muutama sivu taaksepäin tai jossain toisessa ketjussa kerroinkin tapahtumasta.kloever sanoi:Siis olet tämän rma-lomakkeen jo saanut, ja sinun tulisi nyt vain soittaa UPS:lle ja pyytää se nouto?
Eivät he oma-alotteisesti mitään noutoja tee, ne täytyy itse tehdä. Sitä paitsi UPS:n palautustarra on 10 vuorokautta voimassa: