Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Moonwolf sanoi:
valokuvasin varmuuden vuoksi koko konsolin ulkoisesti, jos lähettävät jonkun päälleajetun näköisen niin voi lähettää kuvia "et tämmösen lähetin" ja tämmösen roskan lähetitte takaisin

Hyvä tapa. :) Varsinkin, kun muistan lukeneeni käyttäjien saavan käytettyjä takaisin, miksi ei omaa korjattua.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Poro24 sanoi:
Munkin pitää kehaista huollon sujuvuutta. Asiakaspalveluun sai jonottaa noin minuutin, ja mukavan jampan kanssa asiat hoituivat nopeasti ja sujuvasti. Alle 2h puhelun jälkeen rahtikirje oli jo sähköpostissa, ja huomenna pitäisi sopia uspinaamojen kanssa aika milloin noutavat konsolin. Ja sitten onkin enää odottelemista jäljellä.

Itse olen todella tyytyväinen prosessiin, mikäli sieltä saapuu toimiva konsoli takaisin alle kuukaudessa.

Täysin samaa mieltä, asiakaspalvelu ihan toista luokkaa kuin joillain internet/puhelinliittymän tarjoajilla.

tosin negatiivisena voi sanoa niitä "minä puhu hoono soomi" tyyppejä, jossa kummassakin päässä luuria ihmetellään mitäs nyt :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ATomiH sanoi:
Onkos porukka saanut ollenkaan konsoloita huollosta takaisin hiljattain? Löytyy kyllä viestejä hajonneista laitteista, mutta tosi vähän saa lukea, että laite olisi tullut takaisin sieltä.

Itselläni lähti boksi reissuun 25.6 Tänään soitin tukeen kysyäkseni että missä mallissa korjausprosessi on niin ensin sieltä sanottiin siitä kolmen vuoden takuusysteemistä ja sen jälkeen joku virolainen muija sanoi että luvattu 15 arkipäivän korjaus vaihtuu 25 arkipäivään :confused: Sen jälkeen sieltä vastasi mukavan tuntuinen mies ja kysyin häneltä asiaani ja hän sanoi boksin olevan vielä jonossa :( Jos oikein laskin niin koko hommassa menee sellaiset 7 viikkoa :cool:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oma kone tuli saksanreissultaan maanantaina ja hyvin on pelittänyt toistaiseksi.
Ja kone on tosiaankin sama mikä lähti, mikä on hyvä juttu, sillä se ei ole mallia "sirkkeli", paitsi
pelattaessa GOW:a. Mukana tuli ilmainen kuukausi Live Goldia, joten olen kaikenkaikkiaan
tyytyväinen MS:n tapaan hoitaa homma. Koko reissu kesti vajaan kuukauden, mikä on minusta
suhteellisen siedettävä aika, varsinkin kun olin henkisesti valmistautunut (pessimisti kun olen)
puolta pitempään aikaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

nyt toimi palvelu hyvin ensinmäistä kertaa ms:llä, muuntaja ruvennu pitämään sellaista ääntä ihan kuin puuta työntäisi sirkkeliin, tosin vaimeampana. soitin tukeen ja kyselin saako korvausta pelistä minkä koneen dvd asema söi käyttökelvottomaksi ja neuvoi ottamaan jälleenmyyjään yhteyttä, uuden muuntaja sanoi lähettävänsä tulemaan ja muutenkin oli todella mukava naishenkilö luurissa, kyseli miten on päivä sujunut ja hieno meininki muutenkin. ensinmäinen kerta ku sai hymysuin lopettaa puhelun ja toivottaa hyvät päivänjatkot. :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

_rxq_ sanoi:
Itselläni lähti boksi reissuun 25.6 Tänään soitin tukeen kysyäkseni että missä mallissa korjausprosessi on niin ensin sieltä sanottiin siitä kolmen vuoden takuusysteemistä ja sen jälkeen joku virolainen muija sanoi että luvattu 15 arkipäivän korjaus vaihtuu 25 arkipäivään :confused: Sen jälkeen sieltä vastasi mukavan tuntuinen mies ja kysyin häneltä asiaani ja hän sanoi boksin olevan vielä jonossa :( Jos oikein laskin niin koko hommassa menee sellaiset 7 viikkoa :cool:

Sori, mutta pakko tarttua tähän. Itse asiakaspalveussa työskentelevänä törmään usein tähän termiin "luvattu". Kyse, kuten tässä tapauksessa korjauksessa, on arvioidusta korjausajasta. Ei tule koskaan olettaa, että kyseessä on täysin luvattu juttu. Pilkunnussimista, mutta tuo pistää itsellä aina silmään. Arvio ei ole lupaus, kuten monet tahtovat rivien välistä lukea.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kone saapui tänään 4vk reissun jälkeen, joka omasta mielestäni oli todella nopeaa..

mutta heti kun nykäisin faceplaten irti niin huomasin et memory unit 1:sen edessä on pieni metallinen "ohjausväkänen", eli pitäisikö soitella ja lähettää takaisin, vai tehdä vain raaka leikkus pihdeillä :confused: itsellä ei kyllä ole kiinnostusta odotella taas 4vk että saan koneen takaisin.
nyt huomasin että ir-ledin edessäkin on samanlainen väkänen. alkaa kyl olemaan aika epämääräisen oloinen huolto.

mites muuten toi 4vk odotus, kannattaako soitella tuonne asiakaspalveluun ja kysellä jotain peliä tai muuta "korvaukseksi"? vai joko ne on siirtyneet siihen 25d korjauskäytäntöön

sain kyllä 1k live kortin, että aika tyytyväinen olen :rolleyes: niin ja se toimiva konekkin on ihan pop


kurkistin tuonne sisälle ja siellähän se uusi jäähdytyssiili pilkisti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Moonwolf sanoi:
kurkistin tuonne sisälle ja siellähän se uusi jäähdytyssiili pilkisti
Ooh :eek: . Ensimmäinen kerta, kun kuulen varmistuksen tästä.. nice! Tarkistitko muuten, saitko oman koneesi takaisin fixattuna vaiko ihan uuden?

Oma boxini aloittaa reisaamisen tänään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Poro24 sanoi:
Ooh :eek: . Ensimmäinen kerta, kun kuulen varmistuksen tästä.. nice! Tarkistitko muuten, saitko oman koneesi takaisin fixattuna vaiko ihan uuden?

Oma boxini aloittaa reisaamisen tänään.

sama kone, tunnistin heti yhdestä naarmusta dvd aseman etulevyssä. :o
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Moonwolf sanoi:
mites muuten toi 4vk odotus, kannattaako soitella tuonne asiakaspalveluun ja kysellä jotain peliä tai muuta "korvaukseksi"? vai joko ne on siirtyneet siihen 25d korjauskäytäntöön

25 arkipäivää ne nykyisin ilmoittavat. Jopa vielä niin että soitettaessa asiakaspalveluun, ensin asiasta mainitsee nauhoitettu tallenne ja vielä asiakaspalvelija itse muistaa mainita asiasta takuuhuoltoa sovittaessa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tiedättekö muuten onko noilla Nykon tarvikehilppeillä jonkinmoista takuuta?
meni tuo pay & charge-setti jotenkin vituralleen, lataksen aikana valopalaa normaalisti noin minuutin, jonka jälkeen muuttuu vihreäksi ja sammuu, eikä enää suostu jatkamaan latausta. :mad:

en pysty pelailemaan kun molemmista ohjaimista on akut tyhjänä ja
paristo koteloilla on nakattu jo marraskuussa harakkaa.

vai marssinko vain kauppaan hakemaan virallisen setin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Vinnie sanoi:
tiedättekö muuten onko noilla Nykon tarvikehilppeillä jonkinmoista takuuta?
meni tuo pay & charge-setti jotenkin vituralleen, lataksen aikana valopalaa normaalisti noin minuutin, jonka jälkeen muuttuu vihreäksi ja sammuu, eikä enää suostu jatkamaan latausta. :mad:

en pysty pelailemaan kun molemmista ohjaimista on akut tyhjänä ja
paristo koteloilla on nakattu jo marraskuussa harakkaa.

vai marssinko vain kauppaan hakemaan virallisen setin?

Käsittääkseni kaikki oheislaitetakuut hoituvat Microsoftin kautta myös. Itsellä hajosi ohjain, otin yhteyttä Microsoftiin, he laittoivat uuden postiin, eikä vanhaa tarvinnut palauttaa. Eli ota Microsoftiin yhteyttä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onkos tuo pelilevyn sisään "jumiutuminen" yleinenkin ongelma? Eilen Cräckis ei meinannut tulla ulos levyasemasta, Boksi vain yritti koko ajan sulkea ja avata peräjälkeen levyasemaa, mutta eihän se sieltä ulos tullut. Sitten sammutin koneen, käynnistin uudelleen, ja levy tuli aivan nätisti ulos. Boksi siis on pystyasennossa. Olen kuullut, että sillä olisi vaikutusta asiaan, onko näin? En kyllä todellakaan ole aikeissa laittaa sitä vaakatasoon...

Mutta muuten ei kyllä ole ollut mitään ongelmia, mitä nyt ohjain ei aivan täydellisesti toimi. Pitääpä soittaa tukeen ja pyytää uusi tilalle. Kone pysyy melko viileänä, jos sen merkki on, ettei se ole kaatuillut kertaakaan (takaa tuleva ilma lämmintä, kone melko tilavassa paikassa).
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Huoh, nyt se sitten hajosi....peräti 2 viikkoa kesti & nyt ei toimi cd-asema ei sitten millään, ei naarmuta levyjä mutta ei vaan suostu pyörittämään mitään peliä kun kuulema "unplayable disc" vaikka levyt priima kunnossa :confused:
Eli mitäs nyt? Onko mitään helppoa tapaa korjata tuota itse vai joutuuko laittamaan takuuseen?

Olis kai näihin vastaus aiemminkin tässä topikissa mutta ei tässä vitutuksessa voi/jaksa selata :(

Mut ajatellaan positiivisesti, sainpahan syyn rekata tällekkin foorumille vaikka se piti tehdä ajat sitten....(lazy ass) ;) :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ZoPee sanoi:
Huoh, nyt se sitten hajosi....peräti 2 viikkoa kesti & nyt ei toimi cd-asema ei sitten millään, ei naarmuta levyjä mutta ei vaan suostu pyörittämään mitään peliä kun kuulema "unplayable disc" vaikka levyt priima kunnossa :confused:
Eli mitäs nyt? Onko mitään helppoa tapaa korjata tuota itse vai joutuuko laittamaan takuuseen?

Olis kai näihin vastaus aiemminkin tässä topikissa mutta ei tässä vitutuksessa voi/jaksa selata :(

Mut ajatellaan positiivisesti, sainpahan syyn rekata tällekkin foorumille vaikka se piti tehdä ajat sitten....(lazy ass) ;) :D
Jos on alle kaksi viikkoa tosiaan ostosta, voit viedä varmaankin takaisin kauppaan ja vaatia uutta tilalle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ATomiH sanoi:
Jos on alle kaksi viikkoa tosiaan ostosta, voit viedä varmaankin takaisin kauppaan ja vaatia uutta tilalle.

No ei siellä varsinaisesti mitään voi vaatia, ellei MS:lla ole jotain DOA-menettelyä. Toki kysyä kannattaa aina.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Legge sanoi:
No ei siellä varsinaisesti mitään voi vaatia, ellei MS:lla ole jotain DOA-menettelyä. Toki kysyä kannattaa aina.
Jeps, en oikeastaan ajatellut Microsoftin DOA käsittelyitä, vaan ihan kaupan puolesta. Jokin pienempi liike voisi pitää asiakkaan tyytyväisenä, ja hoitaa itse tuon huoltorumpan. Antaisivat sitten vain uuden koneen asiakkaalle.

DOA menettelyt ovat kyllä niin erillaisia firmasta riippuen. Joillain on noin tunti laitteen ostosta, ja jokin valmistaja voi tarjota pari viikkoakin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ATomiH sanoi:
Jeps, en oikeastaan ajatellut Microsoftin DOA käsittelyitä, vaan ihan kaupan puolesta. Jokin pienempi liike voisi pitää asiakkaan tyytyväisenä, ja hoitaa itse tuon huoltorumpan. Antaisivat sitten vain uuden koneen asiakkaalle.

DOA menettelyt ovat kyllä niin erillaisia firmasta riippuen. Joillain on noin tunti laitteen ostosta, ja jokin valmistaja voi tarjota pari viikkoakin.

tuollaisessa toiminnassa pieni liike ottaa melkoisen osuman. Isolla ei varmaan tunnu niinkään pahalta.

Jos liike antaa uuden hyllystä, heillä on yksi viallinen käsissään. Microsoftin takuumenettely on jälleenmyyjälle täysin samanlainen kun loppukuluttajallekin. Jos liike hoitaa huoltorumban, loppujen lopuksi heillä on jälleenmyyntiin kelpaamaton korjattu tuote nurkissa pyörimässä. Korjattua ei osta kukaan normaaliin hintaan, jolloin katetta ei tule. Eipä ole muutenkaan tullut vastaan sellaista liikettä, joka myisi käytettyä 360 konsolia. Eli kauppa ottaa takkiin koko konsolin hinnan.

Jos pidät vakio-pikkupelipuodistasi, niin hoidat itse huollon.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mud sanoi:
Eipä ole muutenkaan tullut vastaan sellaista liikettä, joka myisi käytettyä 360 konsolia

Mulla on tullut vastaa. Nimittäin kun silloin ekan kerran ostin boxin, niin ostin core-version ja kaupalla oli 14 päivän palautusoikeus. Palautin muutaman päivän päästä kauppan. Hyvittivät coren hinnan tietysti ja laitoin ite siihen vähän päälle niin sain premiumin. Siellä se oli jonkun aikaa kaapissa, ennen kuin joku sen sieltä osti. Ja hinta oli aivan sama.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

jahas pian taitaa olla toinen loota paskana täällä.
boxi toiminut hyvin ja oli pari päivää käyttämättä ja nyt ajattelin flattiksessa hommata sen nitro saavutuksen mutta kun valikossa valitsin single events kohdan niin tuli suttuinen kuva ja peli jumahti.

ajattelin että mitä siitä kun on ennenkin kaatunut tuo peli monesti ja boottasin koneen ja siellähän se vanha tuttu sotkuinen kuva tervehti eikä edes dashille päässyt.

revein johdon irti ja annan olla hiukan aikaa jos se vaikka heräisi, jos ei ala toimimaan niin taas netanttilaan takaisin kuten viimeksikin.

edit: taitaa nämä fifa bundle koneet kaikki olla paskoja.
se edellinen kesti 6kk, anttilasta sain täysin uuden tilalle ja tämäkin ollut nyt korkeintaan sen 6kk käytössä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom