Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mikäs neuvoksi, kun tulee failed xbox liveen yhdistettäessä IP-adressin kohdalla ja syynä on "Your gateway did not respond to network request"? Oliko tähän joku jippo? Niin ja IP-osoitteet ja nämä on kunnossa, syynä on ainoastaan tuo.

Vastauksia mahdollisimman nopeaa kaikilta joilla on jotain hajua, kiitos. :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joppela sanoi:
Mikäs neuvoksi, kun tulee failed xbox liveen yhdistettäessä IP-adressin kohdalla ja syynä on "Your gateway did not respond to network request"? Oliko tähän joku jippo? Niin ja IP-osoitteet ja nämä on kunnossa, syynä on ainoastaan tuo.

Vastauksia mahdollisimman nopeaa kaikilta joilla on jotain hajua, kiitos. :D

Ootko ennen kuitenkin päässyt liveen? Tällä hetkellä ei pääse itekään kuin hetkeksi ja sit katkee yhteydet. Ja kuitenkin netissä ei ole mitään vikaa, niin pakko olla livessä taas joku pikkuhäikkä kuten vähän aikaa sitten.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Snydenthur sanoi:
Ootko ennen kuitenkin päässyt liveen? Tällä hetkellä ei pääse itekään kuin hetkeksi ja sit katkee yhteydet. Ja kuitenkin netissä ei ole mitään vikaa, niin pakko olla livessä taas joku pikkuhäikkä kuten vähän aikaa sitten.

Mullakin on tässä viimiset kaksi päivää tehnyt niin että Dashboardissa ei pääse kirjautumaan Liveen? Kun kirjautuu profiiliin niin herjaa, ettei pääse Liveen. Mutta sitten kun itse pelissä koittaa mennä Liveen niin hyvin toimii. Toivottavasti loppuu tuollanen.. :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hyvin menee täälläkin.
UPS:n heppu haki boksin 11.12 ja kone on vieläkin 16 paivää myöhemmin menossa huoltoon. Just äsken soitin ni pakettia etsitään Tanskassa =} Pientä turailun makua ilmassa :mad:
Saakohan Tämmösissä tapauksissa tosta viivästymisestä mitään hyvitystä ? Uupeeässällä taitaa olla vaan rahat takasin takuu mut se ei paljon lohduta jos microsoft sais ilmaset postikulut.. :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

On tää kyllä niin väärin. :mad:

Boxi tuli ostettua kesäkuun tienoilla vain ja ainoastaan Halo 3:a varten (Halo ja Halo 2 pelattu noin 10 kertaa kummatkin läpi.). Halo 3 tuli syyskuussa ja noin kuukauden ehti pelata, kaikki achievementitkin sain. Just olin päässy kunnolla pelaamaan Livessä niin eikö sitten Boxini katkase Halo 3 levyn keskeltä poikki kesken pelaamisen. Soitto siis asiakaspalveluun ja UPS tuli hakemaan lootani muutaman päivän päästä. Sen verran kävi myös tuuri, että tää Halo 3 sattu olemaan CE versio, eli lähetin MS:lle sen vaihdettavaks ja tää oli ilmasta, koska suuri osa näistä Halo 3 pelilevyistä oli jo uuten naarmusia.

Boxi viipy huollossa noin 3 viikkoo, 1KK Live ajan ja uuden emolevyn kerahan se sieltä tuli. Noin viikkoo Boxin tulemisesta tuli CE version lisälevy (yllätykseks MS lähetti 2 lisälevyä, eli sain Legendary Editionin lisälevyn kaupanpäälle. ;)). Mutta eipä tuo paljon lohduttanu, kun viikon päästä näiden lisälevyjen tulemisen jälkeen tulee TOISEN KERRAN ne samat lisälevyt. Se oli karu hetki sen paketin avaamisen jälkeen todeta, että ei 5 viikon Halo 3 tauon jälkeen pääse vieläkään pelaamaan sitä..

No soitin sitten asiakaspalveluun ja sieltä sitten lupasivat lähettää sen itse Halo 3 pelilevyn 10 päivän sisällä. Mutta mitäs sitten tapahtukaan? Eilen illalla (26.12.) pelasin Halo 2:a ja se jämähti paikalleen + grafiikka meni ihan mössöks. Käynnistin koneen uudelleen, hehe, 3 punasta valoa välkky siinä tietenkin. Kokeilin pyyhekikkaa, mutta turhaan, puolta tuntia enempää ei Boxi päällä pysyny.

Kaiken kukkuraks postista tuli tänään (27.12.) Halo 3:n pelilevy.. :rolleyes: Ei siinä mitään, asiakaspalveluun just tossa soitin ja sain Boxille huoltokeikan sovittua. Jos vaikka sitten 3-4 viikon päästä pääsis pelaamaan...

Yhteenveto: Ostin siis 300 laitteen pelin takia, jota en oo kohta kahteen kuukauteen voinu pelata. ^^ Mulle ei todellakaan se pelkkä 1kk Live aika enää riitä tästä hommasta hyvitykseks. :(

Voiko tällasessa tilanteessa jo vaatia MS:ää antamaan rahat takas tosta koneesta mikä on kauemmin huollossa ku ehjänä? Ilomielin ostaisin Falcon Boxin tän nykyisen tilalle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Täytyypä laittaa tänne varoitava esimerkki omistakin kokemuksista.

Itse ostin Elite Falconin 5.12.2007 Helsingin verkkokauppa.comista (tsekkasin hyllyssä olleista paketeista version jossa oli 175w poweri) juuri ennen Itsenäisyyspäivää.

Laite vaikutti aivan hyvältä, kävi suht hiljaisesti ja ei lämmennyt mitenkään kummemmin. Tuolla tuli samana iltana pelattua useampi tunti putkeen Mass Effectiä ja kaikki näytti olevan ihan ok.

Seuraavana päivänä kun käynnistin konsolin uudelleen ja aloin pelaamaan Mass Effectiä niin hetken pelaamisen jälkeen peli vain jämähti. Sammutettua konsolin ja käynnistettyä sen uudelleen niin peliä pääsi taas pelaamaan hetkeksi kunnes kone jämähti jälleen (ei mitään error merkkivaloja).

Tätä jatkui muutaman kerran kunnes peli jämähti viimeisen kerran ja uudelleen käynnistyksen jälkeen ei enään tullut edes kuvaa ruutuun vain hetken päästä konsolin etupaneeliin ilmestyi kolme punaista valoa (red ring of death, tarkempi virhe koodi oli 0022 joka viittasi GPU erroriin).

Sammuttaminen pidemmäksi aikaa ja kaikkien kaapelieden tarkistus sekä ilman kovalevyä käynnistäminen päätyi aina samaan kolmeen punaiseen valoon. Konsoli oli kaiken aikaa ollut hyvin ilmastoidussa paikassa, eikä myöskään poweri ollut missään jossa se olisi päässyt ylikuumenemaan.

En itse päässyt ottamaan verkkokauppaan yhteyttä enään kyseisenä päivänä koska oli Itsenäisyyspäivä joten jouduin odottamaan seuraavaan päivään.

Soitin verkkokauppa.comin huoltoon ja selvitin että kone oli ollut alle vuorokauden käytössä ja että se lakkasi toimimasta heti seuraavana päivänä näytti minusta siltä että minulle oli myyty viallinen tuote ja että haluisin vaihtaa sen toiseen toimivaan.

Kaikki alkuperäisen paketin mukana tulleet tavarat olivat vielä minulla tallessa alkuperäisessä laatikossa ja osaa pusseista en ollut edes ehtinyt vielä avaamaan. Kun tiedustelin että jos pakkaisin konsolin takaisin tähän alkuperäiseen laatikkoon ja kiikuttaisin sen heille vaihtoon, niin vastaukseksi sain vain tylyn kehoituksen ottaa yhteyttä Microsoftiin ja että asia ei kuulu millään tapaa heille.

Kuulemma kerta kone oli ollut käytössä (vaikkakin vain muutaman tunnin) jos pakkaus oli avattu ei heillä ole mitään velvoitetta vaihtaa laitetta uuteen toimivaan, vaan asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Microsoftin tukeen (siis näin viakka he olivat ilmiselvästi myyneet viallisen tuotteen!?! :confused: ).

Soitin siis Microsfotin XBOX tukeen ja siellä tuntui vastaavan jokin virolaisittain Suomea puhuva ystävällinen näishenkilö. Hän kysyi ensin mitä powerin merkki valo näyttää (oranssi kun konsoli pois päältä ja vihreä kun konsoli päällä) ja totesi tämän jälkeen että nämä kolme punaista merkki valoa merkitsevät että konsoli tulisi lähettää huoltoon Saksaan.

Ohjeistus oli pakata konsoli (pekkä konsoli ilman kovalevyä yms.) ruskeaan pahvilaatikkoon, liittää siihen heidän minun sähköpostiini lähettämä UPS:n rahtikirja ja soittaa UPS:lle ajankohta noutoa varten (postikulut menivät MS:lle).

Pakkasin konsolin ja soitin UPS:n noutamaan sen seuraavana maanantaina, jolloin upouusi konsolini lähti matkalle Saksaan.

Sain tänään UPS:ltä paketin takaisin (kolmen viikon odotus, joka ei hassummin ottaen huomioon Joulupyhät yms.), mutta kun avasin laatikon ja tsekkasin konsolia niin tämä oli kyllä Elite malli kuten olin ostanutkin, mutta eri konsoli. Takaisin saamani konsoli oli vamistettu kesäkuussa kuin itse juuri tarkoin ostamani oli valmistettu marraskussa.

Tällöin aloin hieman huolestua ja tsekkasin konsolin pohjasta, niin sieltä näkuin jäähdytys siilissä kupariputki joka viittasi siihen että tämä ei enään ollutkaan Falcon.

Asia varmistui viimeistään siinä vaiheessa kun koitin liittää alkuperäisen konsolin mukana tullutta 175w poweri tähän korjauksesta saamaani konsoliin, niin tässäpä onkin erilliset liittimet joten en voinut kytkeä poweria edes koneeseen! :mad:

Tehtaalta oli siis lähetetty minulle minun päivän kestäneen Falconin tilalle vanhempi Zephyr malli joka ei toimi ostamani koneen virtalähteellä (erillainen liitin sekä Zephyr vaatii myöskin tuon 203w powerin). Siis aivan uskomatonta kuinka asia voidaan ryssiä tuolla huollosssa niin että asiakkaalle lähetetään vanhempi malli joka ei toimi asiakkaalla olevalla powerilla. Kuinka on mahdollista että he eivät voineet tarkistaa koneen sarjanumerosta mikä malli on alunperin ollut kyseessä ja laittaa vastaavan mallin takaisin postissa!?! :eek:

Soitto taas Microsoftin virolaiseen XBOX asiakaspalveluun, puolen tunnin odottelu. Selvitin tilanteen ja puhelimen päässä oleva naishenkilö ei ensin meinannut tajuta millään mistä on kysymys. Lopulta asian rautalangasta vääntämisen jälkeen sekä usean "odottakaa hetki, selvitän asiaa" odottelun jälkeen hän valisti että Microsoftin politiikka on että jos heille tulee huoltoon esim. Arcade, Premium, Pro tai Elite konsoli niin että jos sitä ei saada kuntoon niin asiakkaalle lähetetään vastaava tilalle. He eivät kuulemma voi tuossa vaiheessa varmistaa onko tilalle lähetettävä konsoli samaa versiota kuin minkä asiakas oli lähettänyt huoltoon mutta että konsoli on samaa sarjaa.

Ainoa asia mitä he kuulemma voisivat tehdä on lähettää minulle 203w powerin jolla saisin tämän paluupostissa tulleen vanhemman mallin konsolin toimimaan.

Selvitin että en halua toista poweria vaan että olin vartavasten hommannut Falcon version ja että haluan myös Falconin hajonneen konsolin tilalle (lisää asian tarkempaa selitystä ja ei niinkään suureksi yllätykseksi kyseisellä puhelimessa olleella henkilöllä ei ollut mitään tietoakaan että XBOX 360 on eri versioita eri powereilla ja prosessoreilla...).

Tämän jälkeen pyysin saada puhua esimehen kanssa. Tähän kysyttiin että kävisikö keskustelu esimehen kanssa Lontooksi. No kävihän tämä ja hetken päästä pääsin selvittämään samaa asiaa aivan asiallisen oloisen hyvin englantia puhuvan esimies henkilön kanssa.

Hänelläkään ei ollut tietoa että konsolista on liikkeellä eri versioita (Zephyr, Falcon tms.) eri raudalla ja eri powereilla ja hän pahoittelikin että tuolla korjaamossa on päässyt tämmöinen moka käymään.

Hetken päästä hän pyysi odottamaan jotta hän tarkistaisi huollosta miten asian kanssa voitaisiin menetellä, sillä vaadin edelleen konsolin vaihtamista Falcon versioon jonka olin alunperinkin ostanut!

Tähän sain vastaukseksi vain lisää pahoitteluja ja että he eivät voi vaihtaa enään konsolia vaan ainoa mitä he voivat tehdä on lähettää 203w powerin. He eivät kuulemma voi taata huollosta tulevien koneiden versiota vaan pelkästään sen että ne ovat samaa mallia (Arcade, Premium, Pro, Elite yms.) joka heille oli lähetetty ja että näin on määritetty heidän takuuehdoissaan jotka ovat nyt sitten kuulemma täyttyneet kun he ovat lähettäneet minulle vastaavan koneen (vaikkakin vanhemman version joka ei käy minulla olevaan virtalähteeseen).

Pyysin kirjaamaan kyseisestä tapauksesta valituksen jotta he ottaisivat jatkossa kyseiset seikat huomioon ettei muille asiakkaille mahdollisesti kävisi samoin. Pyyntööni että lähettäisivät minulle jonkin kirjallisen vastauksen meiliini ei kuuleemma onnistu, mutta vakuuteltiin että asia laitetaan palautteena eteenpäin.

Keskustelut kulkivat jatkuvasti kummankin puhelimessa olleen henkilön kanssa aivan asiallisesti ja kaikesta tästä jäi käteen parin viikon odottelua lisää että saisin tuon 203w powerin. Tämä esimies henkilö pyysi testaamaan saamaani korvaavaa konsolia tuolla virtalähteellä ja ottmaan uudelleen yhteyttä jos ongelmia ilmenee ja kiitteli että olin ostanut XBOX 360:n...

Että tämmöinen tapaus. Toivottavasti tästä kokemuksesta muillekin hyötyä jos jaksatte lukea koko vuodatukseni läpi. Ei muuta kuin hyvää Uuttavuotta vaan kaikille! :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

FinShady sanoi:

On se kyllä uskomatonta, että upouusi, uudella prosessorilla varustettu ELITE, simahtaa jo muutamassa päivässä.. :eek:

En voi käsittää tätä.. Miten voi olla mahollista, että lähes jokaikinen 360 hajoaa.. Eikö näitä koneita oo testattu ennen ku ne tuotiin markkinoille? Kaikki kaverit, jotka 360 omistaa, on konsolinsa vähintään kahesti joutunu Saksaan lähettämään. Siis eikö ne edes testaa siellä Saksassa, että toimiiko ne konsolit vai ei? Alkaa olla MS:llä sellanen tilanne edessä, että niiden pitää jokaikisen Boxi vaihtaa toimivaan aivan uuteen Boxiin.

Ja sitten vielä kysymys, johon olis kiva saada vastaus: Eli onko normaalia, että kun soittaa UPS:lle (0800-1877877), siellä vastataan englanniksi? Tässä ei vielä ollu mitään outoo, mutta se oli outoo, että sieltä ei kysytty mitään. Ne vaan sano, että tulevat konsolin hakemaan 2.1. ja se oli sitten siinä. o_O
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oliko tämä nyt sitten ensimmäinen hajonnut Falcon-mallinen kone? Kun tulee poweri huollosta niin ei muuta kun myyntiin ja PS3 tilalle. Tuo, että huollosta tulee joku antiikkiversio tilalle on jo anteeksiantamatonta ja minulle ainakin se olisi viimeinen pisara. Gamestop muuten lupasi omaa Eliteä hakiessani kuukauden verran takuuasioiden hoitoa heidän kauttaan mutta sen jälkeen tulisi asioida suoraan mikkisoftan kanssa. Vääntämällä olisi tuon takuuasian voinut hoitaa varmaankin myös Verkkokaupan kanssa mutta eipä voi mitään jos siellä on surkea palvelu.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Harmi, jos luotettavuutta ei olekaan voitu parantaa uudella tekniikalla. Falconit ovat olleet vasta niin vähän aikaa markkinoilla, ettei näyttöjä paremmasta kestävyydestä tietenkään vielä ole. Kaikki vain olettavat luotettavuuden paranneen, niin minäkin luulin. Katsotaan kuin kauan oma falcon kestää.
Toivottavasti sinun tapauksessasi, FinShady vanhempi tekniikka osottautuu kestävämmäksi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Polar sanoi:
Falconit ovat olleet vasta niin vähän aikaa markkinoilla, ettei näyttöjä paremmasta kestävyydestä tietenkään vielä ole.
No itse asiassa voi ollakin, sillä vanhan mallisia masiinoita hajosi siihen tahtiin ettei yksi hajonnut Falcon vielä sano mitään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Lezlie sanoi:
Oliko tämä nyt sitten ensimmäinen hajonnut Falcon-mallinen kone? Kun tulee poweri huollosta niin ei muuta kun myyntiin ja PS3 tilalle. Tuo, että huollosta tulee joku antiikkiversio tilalle on jo anteeksiantamatonta ja minulle ainakin se olisi viimeinen pisara. Gamestop muuten lupasi omaa Eliteä hakiessani kuukauden verran takuuasioiden hoitoa heidän kauttaan mutta sen jälkeen tulisi asioida suoraan mikkisoftan kanssa. Vääntämällä olisi tuon takuuasian voinut hoitaa varmaankin myös Verkkokaupan kanssa mutta eipä voi mitään jos siellä on surkea palvelu.
netanttila ainakin vaihtaa konsolin uuteen jos on takuunalainen vika (eli luulisin sen olevan toi red ring of death)

Edit: Jos oma Falcon vilkuttaa punasia valoja niin käytän huollossa myyn pois ja hommaan Playstation 3:sen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

paska homma
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

joo kyllä tuo on sellanen tilanne että itse en antaisi periksi, taistelisin vaikka hiukseni harmaaksi että saisi samanlaisen raudan tilalle, mulle riitti 3 hajonneen koneen jälkeen tuo leikki ja soitteleminen tukeen ja upsille.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

HEEEEEEEEEEEELP! :(

Ensin siis konsolin tiedot: Ostettu julkaisupäivänä, samsungin asema, premium malli.

Hajosi red ring of deathin takia 4.9.2007 (video hajoamisesta: http://youtube.com/watch?v=4ZrXsWFb5gM ...tiedän että se on matolla ja ehkä ylikuumeni osaksi siksi, mutta asia on nyt korjattu.. tasaisella, "viileällä" pölyttömällä pöydällä tälläkertaa... kun en tajunnut epäillä että silloin vielä että konsoli on niin herkkä tuollaiselle...), saksaan, kuukauden päästä takaisin ja tietolomakkeessa luki että emolevy vaihdettu.

Konsoli luonnollisesti toimi aivan normaalisti, kunnes sain Assassin's Creedin. Kyseinen peli alkoi heittää memory block 4:ssä (siis pelin memory block 4:ssä, eli acre kaupunkiin mennessä) aina että Disc Read Error, clean the disc or blablabla jotain. ( video tästä: http://youtube.com/watch?v=jusoiBX50fU )

Noh, aina välillä pääsin kyseisestä kohdasta ohi, välillä en. Pääsin kyllä pelin läpi, mutta tämän takia ei enää kyseisen pelin pelaaminen oikein maistunut sen jälkeen.

Noh, esim Need for speed: most wanted on aina jämähdellyt kyseisellä konsolilla, varsinkin kun poliiseja alkaa tulla perään paljon... Ei kovin paha asia silti, mitä nyt hieman ärsyttänyt kun mennyt 10minuutin takaa-ajot hukkaan.

Kokeilin assassin's creediä pari iltaa sitten, näyttääkseni sitä kaverille joka ei ollut peliä nähnyt, peliin oli tullut päivitys ja ajattelin että sepä korjaisi tuon "bugin", joksi sitä luulin, mutta ei, se paheni. Nyt peli heittää disc read errorin joka kerta parin minuutin sisään sen käynnistyksestä. Joko jo valikossa, tai sitten pelissä hetken päästä, missä tahansa.

No nyt sain sitten Flatout: Ultimate Carnage pelin joululahjaksi ja kyseinen peli jämähtää joka kerta kun yritän mennä flatout moodiin, eli .. siihen mistä pelissä oikeasti olisi kyse.
Pääsen valikkoon jossa on race, garage, jne jne. musiikki pysähtyy, peli jämähtää, mitään ei tapahdu mistään. Edes guide ei aukea. Ja tämä tapahtuu joka kerta.

Olen epäillyt luonnollisesti huonoja levyjä, mutta en silti järin tuohon usko, koska olen kuullut että seuraava asia laukaisulinjan xboxeissa mikä hajoaa tai alkaa kenkkuilla, on nimenomaan DVD-asema. Varsinkin Assassin's Creedin kanssa on ollut ongelmia muillakin, eli tämä näyttäisi että se ON joko levyvika, tai sitten jokin klikkaa kyseisen pelilevyn ja samsungin aseman kanssa, koska useat sanovat että heillä on juurikin kyseinen asema konsolissa.

Kummassakaan levyssä ei tosin ole naarmun naarmua ja flatoutkin teki sitä suoraan pelikotelosta sisään laitettaessa, eli väärinkäytöstä ei ole kyse.

Nintendotekniikalla puhalsin cd-aseman sisään ja flatout: UC toimi YHDEN KERRAN. Pelasin jopa yhden kokonaisen kisan, kunnes peli taas jämähti.

Eli kyse voi olla myös kehnosta tai jopa vain likaisesta lukupäästä, enpä vain tiedä miten sen puhdistaisinkaan, paitsi puhaltelemalla ;P

Eli.. mitäköhän suosittelisitte että tekisin? 3 vuoden takuukin on voimassa vain red ring of deathille, TOSIN saksasta palautuspapereissa luki että korjauksen jälkeen takuuta on vuosi ainakin. Eli korvaakohan tuo takuu nyt dvd-asemaongelmat?

Olen yrittänyt vaihtaa ainakin assassin's creediä konsolinetistä, kun kuulin että muillakin on sattunut tätä, enkä osannut vielä epäillä konsoliani, mutta sanovat että on varmaankin dvd-aseman vika, ei pelilevyn, eikä kaiketi suostu vaihtamaan levyä.

Eli.. kannattaakohan asiasta nyt alkaa ottaa yhteyttä konsolivikana, vai levyvikoina? Itse epäilen ensimmäistä. Harmi, ettei kenelläkään tutulla ole xbox 360:ntä että voisin noita levyjä kokeilla toisessa konsolissa. (Jos joku asuu hämeenlinnassa, nummella, tarjoutuuko auttamaan asiassa? :/ auttaisi meinaan saada selvyys tuohon...)

Ja no, ikäänkuin tuo ei olisi riittänyt, nyt hajosi juuri eilen guitar hero 3:n kitara niin että napit ei enää ota kosketusta. Ja tämä on kuulemma kylläkin yleinen vika ihan kitarassa, vaikka ensin epäilin langattoman vastaanottimen toimimista konsolissa. Eli se sentään on varmasti kitaran vika. Mutta alkaa kyllä pänniä että kaikki hajoaa eikä mikään enää ole varmaa että toimiiko :(
Gigantti onneksi antoi vuoden takuun gh3:lle. Eli se on sentäs selkeää mitä sen kanssa tehdä.

Neuvot siis kelpaa... Kiitos jo etukäteen..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kaverilla tilttasi Halo 3 AINA samassa kohdassa. Levyssä ei ollut vikaa, sillä oma Halo 3 ei toiminut kaverin boxissa, mutta minulla toimi täydellisesti. No joku heitti sellaisen neuvon, että tyhjennä välimuisti. Ja sehän toimi!

Se tehdään näin. Mene konsolin System-välilehdelle. Sieltä memory ja Hard Driven kohdalla paina Y:tä. Näppäile seuraava "koodi": X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Konsoli kysyy haluatko suorittaa huollon tai jotain.. Vastaa yes ja välimuisti tyhjenee.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mulla on ongelma, marketplace, xbox live ja games valikkojen lataaminen kestää välillä ainakin 5 minuuttia. media ja system toimivat hyvin.. jos en ole netissä niin nuokin kolme latautuvat salamana.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mullakin Live homoilee. Ei kirjaudu millään sisään. Kone vetää kaikki ne live-testit läpi heittämällä mutta ei silti tapahdu mitään kun olisi aika ns. laittaa pulla uuniin... Kyllä nyt ottaa pattiin!
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

joku sanoi:
Mulla on ongelma, marketplace, xbox live ja games valikkojen lataaminen kestää välillä ainakin 5 minuuttia.
V2 uutisoi asiasta eilen,
ette ole ongelmanne kanssa yksin..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mulla se lataa niitä välilehtiä kauan aikaa, eilen ei suostunut lataamaan ollenkaan, nyt latasin ihan ok ajassa. No pelasin ensin Dirt:iä, ei mitään ongelmia moninpelinkään kanssa. Sitten aloin pelaamaan CoD 4 ja en voinut lähettää kutsuja peleihin ja peli ilmoitti että minulla tarvitsee olla internet yhteys aloittaakseni pelin. En voinut liittyä mihinkään pelin koska tuli aina sama viesti.

No toivotaan että korjataan mahdollisimman pian.
 
Ylös Bottom