Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mullekkin muuten lupaili aspan neiti, että homma hoituisi viime kertaa nopeammin kun kyseessä on jo toinen boxi. Saa sitten nähdä, vähän epäilen. Mutta sen verran pitää sanoa, että omalla kohdalla asiakaspalvelu on ollut mainiota. Kunhan on vaan kohtelias niin saa samalla mitalla takaisin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Millonkohas se boxi tulee mulle. Lähetyksessä meni 5 päivää, mutta nyt on varmaa yli viikko mennyt. Vielä sanoivat että saan boxin nopeammin, kun lähettävät ihan uuden mulle.

Reissu Saksaan kestää kolme päivää, eli pelkkä edestakainen matka kestää kuusi päivää ja viikonloppuna se ei liiku mihinkää. Saksan päässäkin käsittely kestää aikansa, joten maltilla odotat ainakin viikon vielä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No johan on! Boxi lähti matkaan 7.päivä jä tänään tuli takas. Yllättävän nopeeta, mutta mikäs siinä. Näyttää myös siltä, että kyseessä on sama konsoli minkä lähetin huoltoon(Samanlaisia lommoja tietyssä kohtaa). Korjatuksi ongelmaksi oli merkitty emolevy, vaikka kone naarmutti pelejä. Tiedä sitten voiko emo vaikuttaa pelien naarmuuntumiseen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hassun hauskaa,

Oma koneeni on ostettu about julkaisussa (tammikuun alkupuoli 2006). Kone hajosi, kuva ei näy, ääni kuuluu. Soitimpas xbox tukeen että saiskos huoltoon lähetettyä. Sieltä sanottiin että takuu mennyt 2pv sitten umpeen. Korjaus maksaisi 75e plus verot. Jätin asian sikseen. Soitin tänään uusiksi tukeen ja valitin asiasta että kyllä mielestäni korjauksen pitäis olla ilmainen kun tämä on niitä alkupään koneita joissa on valmistusvirhe. Sieltä sanottiin että Pääkallopaikalta tullut ohjeet että jos menee päivänkin yli takuuajan niin ei korvata, vaikka kyseessä olisikin valmistusvirhe. Että he saavat itse päättää mitkä viat sisältyy tähän valmistusvirheen tuomiin ongelmiin ja tämä kyseinen vika ei nähtävästi heidän mukaan siihen kuulu. Omasta mielestäni olen oikeutettu saamaan laitteelle ilmaisen korjauksen koska kyseinen laite tunnetusti sisältää valmistusvirheen, jonka ms on itsekin tiedotteissaan myöntänyt. Sanoi asiakaspalvelija vielä että ottaisin kuluttaja-asiamieheen yhteyden, että ymmärtää tilanteeni ja hän tekee vain niinkuin on määrätty ja käsketty tekemään. Eli kaipa se pitää ottaa kuluttajavirastoon yhteys ja koittaa hoitaa asia sitä kautta. Eihän maailma tuohon 75euroon kaadu mutta jos olen oikeutettu saamaan ilmaisen korjauksen niin enhän minä Microsoftille ilmaista rahaa anna.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hahah olin juuri painamassa vihreää nappulaa soittaakseni tukeen, kun yht`äkkii puhelin alkaa soimaan ja eikös siellä UPS soita, että boxin toisivat. Jos nyt tulee rikkinäinen boxi takaisin kiroan MS:n syvään helvettiin ja käyn ostamassa PS3:sen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei nyt suoranaisesti liity asiaan, mutta pakko jonnekin täsä kirjoittaa.

Äsken soittelin UPS:lle, kun Thomannilta tilattu syntikka pitäisi saada takuuhuoltoon. Puhelimeen vastasi mukava neiti, ja kyseli että onkos paketti menossa palautukseen vai. Sanoin että Saksanmaalle takuuhuoltoon olisi menossa. No kysyi sitten tietysti heti ensimmäisenä että "jaa onkos sulla xbox vai?" :D Vissiin aika paljon boxeja menee UPS:n kautta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Örlier on the last episode of xbobs Pröplems

Hyvin menee täälläkin.
UPS:n heppu haki boksin 11.12 ja kone on vieläkin 16 paivää myöhemmin menossa huoltoon. Just äsken soitin ni pakettia etsitään Tanskassa =} Pientä turailun makua ilmassa :mad:
Saakohan Tämmösissä tapauksissa tosta viivästymisestä mitään hyvitystä ? Uupeeässällä taitaa olla vaan rahat takasin takuu mut se ei paljon lohduta jos microsoft sais ilmaset postikulut.. :confused:


Sama tilanne vieläkin 39 päivää myöhemmin ja kymmenien puheluiden jälkeen... Tänää Sain kuiteskin kirjeen missä sanotaan et oon jo saanu pakettini takas. :confused: Ja eiku taas soittamaa puolen tunnin puhelu UPS:lle
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään saapui oma boksini takaisin huollosta. Syynä oli levyjen naarmuttelu.
Samsung oli vaihdettu Philipsin asemaan, ja kyllä tuo on kovaäänisempi.

Myös uusi etupaneeli oli laitettu mukaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Örlier on the last episode of xbobs Pröplems

Hyvin menee täälläkin.
UPS:n heppu haki boksin 11.12 ja kone on vieläkin 16 paivää myöhemmin menossa huoltoon. Just äsken soitin ni pakettia etsitään Tanskassa =} Pientä turailun makua ilmassa :mad:
Saakohan Tämmösissä tapauksissa tosta viivästymisestä mitään hyvitystä ? Uupeeässällä taitaa olla vaan rahat takasin takuu mut se ei paljon lohduta jos microsoft sais ilmaset postikulut.. :confused:


Sama tilanne vieläkin 39 päivää myöhemmin ja kymmenien puheluiden jälkeen... Tänää Sain kuiteskin kirjeen missä sanotaan et oon jo saanu pakettini takas. :confused: Ja eiku taas soittamaa puolen tunnin puhelu UPS:lle

Muistaakseni jotain pelejä kuten Kameo, PGR3 on saanut hyvitykseksi. Itsekki pitäisi soitella ja saada hyvitystä 1kk livestä, kun ei ekalla huolto keikan jälkeen tullut prepaid korttia.
 
Viper sanoi:
Jahas, Nyt tarvittaisiin apua.

Dudiin, ostin 2100 Microsoft pojoa, katselin miten näitä pisteitä kuluttaa ja päätin vaihtaa gamertagini 800 pojolla. No, tähän asti ei mitään ongelmaa..sitten sammutin boxin ja seuraavan kerran kun koitin kirjautua sisään tulee ilmoitus että Tällä accountilla ei ole liveä. Kyllä sillä samaisella gamertagillä oli 12kk liveä ennen kuin nimen vaihdoin. No, kokeilin account recoveryä..sitten puolivälissä recoveryä napsahtaa ilmoitus jossa luki jotain näille paikkeille..Sitten napsahtaa ilmoitus "Disconnected from Xbox live" ja "Could not recover account from Xbox live. Make sure your storage device is connected and your internet is connected," No okei, netti toimii moiteetta, Kovalevy ON kiinni, tämän tarkastin myös. Soitin Xbox tuki-skeidaan ja eivät sielläkään osanneet ongelmaa korjata. Apu olis todella jees.

Ajattelin tuon nyt postata tänne myös. Sori jos on off-topic.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Viper: Mulla tuli sama viesti, ja sitten viesti vaihtui parin yrityksen jälkeen jotakuinkin tällaiseen: "xboxlive sign up currently unavaileble, try again later". Ehkä sitä on ilmassa... Tein sitten uuden accountin joka toimi ihan normisti...

Boxi nyt huollossa, katson sitten uudestaan kun saan takaisin, että toimiiko.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

En nyt tiiä tuliko oikeeseen ketjuun mutta kysytään silti.

Eli asensin tossa uuden laajakaista netin joka pitää aika yhdistää kun avaa tietokoneen, sammuu siis itestään sammuttaessa koneen. Mutta kun sitten yritin mennä liveen pelailemaan niin eihän se onnistunut kun en sieltä saanut mistään yhdistettyä tota nettiä, eli miten sen saisin toimimaan?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nonni, nythän toi boksi teki temppunsa:mad:. 2005 joulukuussa ostettu premium 360 päätti lopettaa yhteistyön -> kolme punaista valoa etupaneelissa. No onneksi lähtee huomenna saksanmaalle korjaukseen. Mikkisoftan asiakastukikin vaikutti ihan asialliselta vaikka olen siitä paljon huonoa kuullut.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

En nyt tiiä tuliko oikeeseen ketjuun mutta kysytään silti.

Eli asensin tossa uuden laajakaista netin joka pitää aika yhdistää kun avaa tietokoneen, sammuu siis itestään sammuttaessa koneen. Mutta kun sitten yritin mennä liveen pelailemaan niin eihän se onnistunut kun en sieltä saanut mistään yhdistettyä tota nettiä, eli miten sen saisin toimimaan?

Valaisetko hieman lisää. Minkälainen liittymä? Pitääkö siis kirjautua johonkin nettiselaimen kautta vai mitä tarkoitat yhdistämisellä?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kiitos.

No ei vaa.. siis tuota psytynkö päivittämään silleen, että jostain voi valita sen päivityksen, vai tuleeko ne automaattisesti jos on tullakseen, eli esim. jos joku päivitys on tullu 2 kk sitten ja ei ollut boxia silloin, en voi saada sitä?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

[J0n-d33h];581155 sanoi:
Kiitos.

No ei vaa.. siis tuota psytynkö päivittämään silleen, että jostain voi valita sen päivityksen, vai tuleeko ne automaattisesti jos on tullakseen, eli esim. jos joku päivitys on tullu 2 kk sitten ja ei ollut boxia silloin, en voi saada sitä?

kyllä ne automaattisesti tulee kun liveen ittes törkkäät jos on uutta päivitystä tarjolla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Aattelin tässä vaan nyt kerrankin Guuglata että mitäs maailmalla meistäkin keskustellaan ja kappas.

Ai katos. Onko sinulla salassapitovelvollisuus työasioista? Ei minulla sen kummempaa asiaa ole, mutta jos joku muu keksii kysyttävää mikä on meininki Xboxin tuotetuessa.
 
Ylös Bottom